Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de trein!

+10
Sweety
Suus
Shisha
Tania
Shy
Susan
Arwyn
Angela_1986
Rush
joyce0606
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  SuperGrover do 15 sep 2011 - 0:03

Maar er is geen manier om zelfmoord te plegen zonder dat je daarmee iemand traumatiseert. Voor de trein springen, daar traumatiseer je een machinist wellicht mee, maar ook alle andere manieren van zelfmoord houden in dat je door iemand gevonden wordt. Ik kan me ook voorstellen dat een machinist dan als onbekende je minder erg lijkt dan dat bijvoorbeeld je eigen kind/moeder/geliefde je vindt. Dus die discussie is sowieso al kul.

Daarnaast, wat een ongelooflijk zieke mensen op jouw school, Heartbeat. Ik kan me ook met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je een foto zou willen maken of zien van iemand die voor de trein gesprongen is. Het ziet er in het echt niet zo uit als bij Tom en Jerry, dat iemand gewoon plat is...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Susan do 15 sep 2011 - 0:07

SuperGrover schreef:Maar er is geen manier om zelfmoord te plegen zonder dat je daarmee iemand traumatiseert. Voor de trein springen, daar traumatiseer je een machinist wellicht mee, maar ook alle andere manieren van zelfmoord houden in dat je door iemand gevonden wordt. Ik kan me ook voorstellen dat een machinist dan als onbekende je minder erg lijkt dan dat bijvoorbeeld je eigen kind/moeder/geliefde je vindt. Dus die discussie is sowieso al kul.


Dat bedacht ik me inderdaad ook al.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 0:29

SuperGrover schreef:Maar er is geen manier om zelfmoord te plegen zonder dat je daarmee iemand traumatiseert. Voor de trein springen, daar traumatiseer je een machinist wellicht mee, maar ook alle andere manieren van zelfmoord houden in dat je door iemand gevonden wordt. Ik kan me ook voorstellen dat een machinist dan als onbekende je minder erg lijkt dan dat bijvoorbeeld je eigen kind/moeder/geliefde je vindt. Dus die discussie is sowieso al kul.

Daarnaast, wat een ongelooflijk zieke mensen op jouw school, Heartbeat. Ik kan me ook met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je een foto zou willen maken of zien van iemand die voor de trein gesprongen is. Het ziet er in het echt niet zo uit als bij Tom en Jerry, dat iemand gewoon plat is...

Inderdaad. Mijn vader was 12 dagen dood toen ik hem zag, dat heeft me echt een trauma opgeleverd. En dan nog de agenten die hem vonden...Die waren er ook door aangeslagen.

Alleen kun je daar simpelweg geen rekening meer mee houden denk ik, als je zo ver heen bent. Je doet altijd iemand pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Angela_1986 do 15 sep 2011 - 1:11

SuperGrover schreef:Maar er is geen manier om zelfmoord te plegen zonder dat je daarmee iemand traumatiseert. Voor de trein springen, daar traumatiseer je een machinist wellicht mee, maar ook alle andere manieren van zelfmoord houden in dat je door iemand gevonden wordt. Ik kan me ook voorstellen dat een machinist dan als onbekende je minder erg lijkt dan dat bijvoorbeeld je eigen kind/moeder/geliefde je vindt. Dus die discussie is sowieso al kul.

Dit wilde ik dus ook zeggen!

Ik heb mijn moeder ook gevonden nadat zij zelfmoord heeft gepleegd en ik kan je verzekeren dat dat geen pretje is... Ik kan nog steeds niet op die plek komen zonder dat ik 'n naar gevoel krijg en haar daar zie liggen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 1:53

Heartbeat, ik snap dat je hierdoor geraakt bent. Sterkte.

Angela, wat erg dat jij je moeder gevonden hebt. Is het al lang geleden? Ik kan me voorstellen dat je altijd nare herinneringen zal houden aan de plek waar je haar vond. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Angela_1986 do 15 sep 2011 - 2:01

Dank je Alex!

Het is nu zo'n 4 jaar geleden. Maar dit ga ik de rest van m'n leven niet meer vergeten...
Mijn moeder had ook last van 'gasping' (reactie van je lichaam op zuurstoftekort, er is dan 'n soort van ademhaling maar die is heel raar). Ieder jaar heb ik op mijn werk een herhalingscursus BHV waarbij ze 'n filmpje laten zien met dat 'gaspen', dat vind ik zó akelig om te zien, dan zie ik m'n moeder weer. Sad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:02

Angela: hug

Het blijkt geen meisje van onze school te zijn, maar van de school ernaast. En na onderzoek van de politie (die gister op school waren) en het verhoren van getuigen, blijkt het toch om zelfdoding te gaan, het meisje was 17 jaar.

Gelukkig waren de foto's die verspreid werden niet echt. Godzijdank, want het zag er verschrikkelijk uit.

Er waren wel 2 jongetjes van 8 jaar die foto's hebben gemaakt van het "ongeluk" met hun mobiele telefoon (hierbij vraag ik mij ernstig af hoe die kinderen zijn opgevoed)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 21:22

Tegenwoordig staat iedere halve zool alles met zijn gsm te filmen. Ik laat die mensen ook alles ter plekke wissen waar ik bij sta. Hoe respectloos is het als je bijv. het slachtoffer van een zwaar ongeluk gaat staan te filmen. Ik begrijp serieus niet hoe iemand bij zichzelf denkt ow laat ik dat even filmen! Dan spoor je in mijn ogen niet. Vaak krijg ik ook nog een grote bek ook als ik zeg dat ze de filmpjes moeten wissen. Ongelofelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Atelier Madame do 15 sep 2011 - 21:26

Mijn middelbare school stond ook naast een spoorlijn. Ik kan me nog herinnerne dat er een keertje iemand voor de trein was gesprongen. Samen met een vriendin ben ik tijdens de pauze toen het dak van de AH parkeergarage opgelopen om te kijken. We waren super nieuwsgierig. Compleet aangeslagen toen weer teruggekeerd naar school.. achteraf echt super kansloos clown
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 21:32

Ik stond gisteren nog bij een zwaar ongeluk toen er een vader met een kindje van amper 2 kwam 'kijken'. Hij vond het nog raar dat ik hem wegstuurde ook. Waar ik me mee bemoeide! Ik zeg als je wilt gaan kijken moet je het zelf weten maar zet eerst je kindje thuis. Dat vond hij bemoeien? Serieus....sommige mensen! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Coco do 15 sep 2011 - 22:07

Lieskuh schreef:Ik stond gisteren nog bij een zwaar ongeluk toen er een vader met een kindje van amper 2 kwam 'kijken'. Hij vond het nog raar dat ik hem wegstuurde ook. Waar ik me mee bemoeide! Ik zeg als je wilt gaan kijken moet je het zelf weten maar zet eerst je kindje thuis. Dat vond hij bemoeien? Serieus....sommige mensen! Evil or Very Mad

Wat een ei zeg. Daar ga je een kind, en zeker op die leeftijd, toch niet met opzet aan blootstellen?!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Tania do 15 sep 2011 - 22:10

Nois schreef:
Lieskuh schreef:Ik stond gisteren nog bij een zwaar ongeluk toen er een vader met een kindje van amper 2 kwam 'kijken'. Hij vond het nog raar dat ik hem wegstuurde ook. Waar ik me mee bemoeide! Ik zeg als je wilt gaan kijken moet je het zelf weten maar zet eerst je kindje thuis. Dat vond hij bemoeien? Serieus....sommige mensen! Evil or Very Mad

Wat een ei zeg. Daar ga je een kind, en zeker op die leeftijd, toch niet met opzet aan blootstellen?!

Nou inderdaad. En het dan ook nog raar vinden als de politie er wat van zegt Rolling Eyes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Susan do 15 sep 2011 - 23:26

HeartBeat schreef:

Er waren wel 2 jongetjes van 8 jaar die foto's hebben gemaakt van het "ongeluk" met hun mobiele telefoon (hierbij vraag ik mij ernstig af hoe die kinderen zijn opgevoed)

Ik denk niet dat alles altijd maar met een verkeerde opvoeding te maken heeft, je wordt niet alleen maar beïnvloed door je ouders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 23:35

Angela_1986 schreef:Dank je Alex!

Het is nu zo'n 4 jaar geleden. Maar dit ga ik de rest van m'n leven niet meer vergeten...
Mijn moeder had ook last van 'gasping' (reactie van je lichaam op zuurstoftekort, er is dan 'n soort van ademhaling maar die is heel raar). Ieder jaar heb ik op mijn werk een herhalingscursus BHV waarbij ze 'n filmpje laten zien met dat 'gaspen', dat vind ik zó akelig om te zien, dan zie ik m'n moeder weer. Sad

Sad hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 2:51

Susan schreef:
HeartBeat schreef:

Er waren wel 2 jongetjes van 8 jaar die foto's hebben gemaakt van het "ongeluk" met hun mobiele telefoon (hierbij vraag ik mij ernstig af hoe die kinderen zijn opgevoed)

Ik denk niet dat alles altijd maar met een verkeerde opvoeding te maken heeft, je wordt niet alleen maar beïnvloed door je ouders.

Haha hier heb ik toevallig van de week een discussie over gehad met klasgenoten. Ik vind dat het wel met opvoeding te maken heeft, je hebt toch gewoon normen en waarden geleerd?! en daarintegen vraag ik me ook ernstig af wat een kind van 8 met een blackberry doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 3:22

Lieskuh schreef:Ik stond gisteren nog bij een zwaar ongeluk toen er een vader met een kindje van amper 2 kwam 'kijken'. Hij vond het nog raar dat ik hem wegstuurde ook. Waar ik me mee bemoeide! Ik zeg als je wilt gaan kijken moet je het zelf weten maar zet eerst je kindje thuis. Dat vond hij bemoeien? Serieus....sommige mensen! Evil or Very Mad
Wat een mafkees!! :shock: :shock: :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 5:45

SuperGrover schreef:Maar er is geen manier om zelfmoord te plegen zonder dat je daarmee iemand traumatiseert. Voor de trein springen, daar traumatiseer je een machinist wellicht mee, maar ook alle andere manieren van zelfmoord houden in dat je door iemand gevonden wordt. Ik kan me ook voorstellen dat een machinist dan als onbekende je minder erg lijkt dan dat bijvoorbeeld je eigen kind/moeder/geliefde je vindt. Dus die discussie is sowieso al kul.

Daarnaast, wat een ongelooflijk zieke mensen op jouw school, Heartbeat. Ik kan me ook met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je een foto zou willen maken of zien van iemand die voor de trein gesprongen is. Het ziet er in het echt niet zo uit als bij Tom en Jerry, dat iemand gewoon plat is...

Wat kan jij dingen toch goed verwoorden. Prachtige post.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! - Pagina 2 Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum