Vandaag met de trein...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vandaag met de trein...
Hoe is dat? Ik moet naar Capelle aan den IJssel vanaf Den Haag Centraal dus kan over Rotterdam of Gouda. Volgens de site van de NS lijkt er weinig aan de hand die kant op... Is dat ook zo?
Gast- Gast
Re: Vandaag met de trein...
Mijn ervaring is dat de site steeds achterloopt. Op de site wordt bijvoorbeeld aangegeven dat een trein rijdt en dat ze op het betreffende station al weten dat het niet rijdt. Dit was mijn ervaring afgelopen vrijdag toen ik probeerde mijn vriend weer terug te krijgen naar huis.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hou er rekening mee dat het langer kan duren, want de NS site is idd niet zo betrouwbaar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Geen idee, site klopt idd niet altijd helemaal. Twitter berichten kijken?
Gisteren van amersfoort naar amsterdam gaf vertraging terug eigenlijk geen probleem.
Gisteren van amersfoort naar amsterdam gaf vertraging terug eigenlijk geen probleem.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het inderdaad ook gewoon proberen, en rekening houden met vertraging. Ik kreeg vanochtend een mail van de ns dat ze een aangepaste dienstregeling rijden, en vaak betekent dat vertraging......
Als je vanavond weer naar huis gaat zou ik niet al te laat weggaan, zodat je zeker weet dat je nog thuis kunt komen. Zou een beetje jammer zijn als je ergens strandt.
Als je vanavond weer naar huis gaat zou ik niet al te laat weggaan, zodat je zeker weet dat je nog thuis kunt komen. Zou een beetje jammer zijn als je ergens strandt.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: