Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de trein!

+10
Sweety
Suus
Shisha
Tania
Shy
Susan
Arwyn
Angela_1986
Rush
joyce0606
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:25

Een meisje van mijn school is dinsdag voor de trein "gekomen" tegenover de school. Er is nog niet duidelijk of ze gevallen, geduwd of gesprongen is. Vandaag waren er agenten op school, dus er zal deze week wel nieuwd naar voren komen.

Het is verschrikkelijk, en het ergste is nog, dat een of andere debiel er foto's van heeft gemaakt die de hele school doorgaan.

Ook hoor je hier en daar op school dat ze gewoon gek was, en "wat voor mongool ben je dan als je voor de trein springt" komt ook dagelijks voorbij.

Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar het heeft me echt geraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:27

Gatver, waarom moet er toch altijd mensen zijn die denken dat het leuk is om erge gebeurtenissen te shockeren. Alsof het stoer is om ermee koop te lopen. Soms krijg ik het gevoel dat mensen niet meer nadenken voordat ze handelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  joyce0606 wo 14 sep 2011 - 6:30

kan mijn voorstellen dat dit schrikken is!! en je hebt altijd mensen die zo reageren helaas, zal wel hun uiting zijn..... begrijp ik goed dat zij overleden is ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:31

Ja maar het uiten door foto's te maken vind ik gewoon raar en respectloos Sad Er zal of deze week of volgende week ook wel een condeleance zijn op school.

Klopt, ze was ter plekke overleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Rush wo 14 sep 2011 - 6:34

HeartBeat schreef:
Ook hoor je hier en daar op school dat ze gewoon gek was, en "wat voor mongool ben je dan als je voor de trein springt" komt ook dagelijks voorbij.
Dat soort reacties krijg je altijd als iemand zelfmoord gepleegd heeft. Maargoed, dat is dus nog niet eens echt duidelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:38

Is het een middelbare school Heartbeat? Want dan krijg ik eerder een beetje het gevoel dat het stoerdoenderij is op zulke uitspraken te roepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:41

MBO. Maar veel "domme onvolwassen" MBO-ers. Ik kan me er niks bij voorstellen, om foto's rond te laten gaan en grapjes te maken over iemand die wellicht zijn leven niet meer zag zitten of wat aangedaan is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Angela_1986 wo 14 sep 2011 - 6:41

Verschrikkelijk zeg!

Of ze er nou per ongeluk onder terecht is gekomen of bewust, het is en blijft verschrikklijk!

En mensen die zulke opmerkingen maken of foto's maken, die snappen 't geloof ik nog niet helemaal Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:48

HeartBeat schreef:MBO. Maar veel "domme onvolwassen" MBO-ers. Ik kan me er niks bij voorstellen, om foto's rond te laten gaan en grapjes te maken over iemand die wellicht zijn leven niet meer zag zitten of wat aangedaan is.


Zeg beweer je nu dat ik met mijn mbo dom ben... :shock: .... geintje Wink Nee je hebt gelijk dit is heel erg triest en idd erg onvolwassen om foto's te maken. Ik mag toch wel hopen dat ze hiervoor een schop onder hun kont krijgen, of mag ik dit niet denken Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Arwyn wo 14 sep 2011 - 6:53

Zeggen ze dat zij gek was, maar wat voor idioot ben je als je daar foto's van gaat maken en zo over dat meisje gaat praten? Dan ben je in mijn ogen pas gek..

Mij zou het ook echt wat doen. 1 keer in een trein gezeten waar iemand voor sprong en ondanks dat ik geen idee heb wie dat was, was dat een van de rotste dingen in mijn leventje tot nu toe.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:56

Wat erg!
Snap dat dit je raakt!!


Laatst aangepast door PrinsesBo op wo 14 sep 2011 - 19:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 7:29

Het lijkt me nog shockerender dat de mogelijkheid bestaat dat iemand haar heeft geduwd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:30

Susan schreef:Het lijkt me nog shockerender dat de mogelijkheid bestaat dat iemand haar heeft geduwd.

Nou inderdaad, dat is wel heel akelig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Shy wo 14 sep 2011 - 16:59

Aaah wat erg dat ze is overleden. De mensen die 'stoer' doen weten gewoon niet waar ze het over hebben. Ik weet het uit ervaring, en dan vooral de mensen die er niet bij waren hebben zo'n grote bek. Lekker makkelijk.. Stel sukkels.

Jij in ieder geval sterkte! Kan me goed voorstellen dat dit je raakt.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 19:56

Ik las ook zoiets op het Viva forum dacht ik, dat er idd iemand was die foto's had gemaakt....Heel erg ziek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 20:19

Walgelijk dat er mensen zijn die er foto's van maken en ze vervolgens ook nog rond laten gaan. Daar kan ik echt misselijk van worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Tania wo 14 sep 2011 - 20:23

Ik vind het ook echt bizar dat als zoiets voor je neus gebeurd, iemands eerste gedachte is om foto's te gaan maken. Heel triest ook dat mensen zo praten over iemand, dan heb je echt totaal geen inlevingsvermogen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 20:50

Arwyn schreef:Mij zou het ook echt wat doen. 1 keer in een trein gezeten waar iemand voor sprong en ondanks dat ik geen idee heb wie dat was, was dat een van de rotste dingen in mijn leventje tot nu toe.
Ik 4x, en daarnaast denk ik zo'n 20x lange vertragingen gehad doordat iemand voor een trein was gesprongen op het traject waar ik op reisde. Het klinkt misschien heel hard, maar ik erger me er vooral enorm aan. Natuurlijk is het verschrikkelijk als iemand geen andere uitweg ziet dan zelfmoord plegen, maar door voor een trein te springen traumatiseer je een machinist, je dupeert honderden tot duizenden andere mensen, en de kosten voor onderzoek, opruimen en de vertraging zijn enorm.

Overigens vind ik het ook respectloos dat er foto's van verspreid worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 20:54

Ik denk niet dat als je zo ver heen bent dat je voor een trein wil springen, je echt nadenkt over de vertragingen van reizigers. Dat het vervelend is kan ik me voorstellen, maar ik vind niet dat je dat de persoon die zelfmoord pleegt nou echt kwalijk kan nemen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Shisha wo 14 sep 2011 - 20:59

Wat erg! Ik snap echt niet dat mensen er foto's van gaan maken. Dan spoor je toch echt niet naar mijn idee!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Suus wo 14 sep 2011 - 21:02

Susan schreef:Ik denk niet dat als je zo ver heen bent dat je voor een trein wil springen, je echt nadenkt over de vertragingen van reizigers. Dat het vervelend is kan ik me voorstellen, maar ik vind niet dat je dat de persoon die zelfmoord pleegt nou echt kwalijk kan nemen.
Dat je niet nadenkt over vertragingen vind ik niet zo raar, dat is even vervelend voor de betrokken reizigers, maar die komen er snel genoeg weer overheen. Maar met de machinist mag op zo'n moment toch best rekening gehouden worden, die kan een levenslang trauma oplopen.

Ik kan me voorstellen dat je daarvan van slag bent, TO, en wat vreselijk dat iemand daar foto's van maakt en ze dan ook nog verspreidt op school!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 21:08

Ik weet niet, maar ik denk niet dat je je op zo'n moment zo bewust bent van de wereld om je heen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 21:10

Toch gebeurt het meestal niet in een opwelling, iemand die zelfmoord pleegt denkt daar vaak al weken, maanden of jaren aan, en weegt verschillende mogelijkheden af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Sweety wo 14 sep 2011 - 21:11

Suus schreef:
Susan schreef:Ik denk niet dat als je zo ver heen bent dat je voor een trein wil springen, je echt nadenkt over de vertragingen van reizigers. Dat het vervelend is kan ik me voorstellen, maar ik vind niet dat je dat de persoon die zelfmoord pleegt nou echt kwalijk kan nemen.
Dat je niet nadenkt over vertragingen vind ik niet zo raar, dat is even vervelend voor de betrokken reizigers, maar die komen er snel genoeg weer overheen. Maar met de machinist mag op zo'n moment toch best rekening gehouden worden, die kan een levenslang trauma oplopen.

Ik kan me voorstellen dat je daarvan van slag bent, TO, en wat vreselijk dat iemand daar foto's van maakt en ze dan ook nog verspreidt op school!
Dat vind ik dus zo erg eraan, ik vind het echt verschrikkelijk voor de mensen die een einde willen maken aan hun leven en het dus niet meer zien zitten dat ze dood willen. En ik kan ook wel begrijpen dat dit de misschien wel de snelste manier is om dat te doen, maar de machinist rijdt je wel aan. Het is niet een trein die uit zichzelf stopt en rijd.

Daarnaast vind ik het gewoon schandalig dat er foto's van zijn gemaakt. Ik vind dat je als school de mensen moet oppakken die de foto's aan het verspreiden zijn en eisen dat ze het verwijderen. Zal natuurlijk niet zo gemakkelijk zijn, maar toch.

Heel veel sterkte TO!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  SarahKey wo 14 sep 2011 - 23:29

Ja dat zijn de erge dingen en vooral in dit geval omdat ze nog niet weten of ze geduwd is ofzo.

Spoiler:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de trein! Empty Re: Voor de trein!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum