Meiden met een i phone?
Pagina 1 van 1
Meiden met een i phone?
Vraagje??? Mijn i phone is net vast gelopen. Was iets aan het downloaden en opeens sloeg alles vast hij doet helemaal niks meer, kan de pfone zelf niet meer aan de computer hangen want i tunes reageerd ook niet. Net even op internet gekeken maar alle tips helpen niet, hebben jullie nog tips?
Gast- Gast
Re: Meiden met een i phone?
Heb je geprobeerd om de home knop en de aan knop een paar seconden tegelijk in te drukken?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Heb je geprobeerd om de home knop en de aan knop een paar seconden tegelijk in te drukken?
Ja gebeurd niks. Hij staat ook op slot zeg maar. Bah ik baal echt heb de phone net een paar dagen
Edet: hij doet het weer alsof er niks gebeurd is. Cimic en techniek gaan geloof ik niet samen
Gast- Gast
Wel raar dat itunes ook niet reageert. Heb je de computer al opnieuw opgestart? En telefoon aan stroom gehangen? Soms kan het even duren voordat ie reageert.
Ik er niet teveel mee klooien en rechtstreeks terug naar de winkel gaan of langs een apple winkel. Is nog gewoon garantie natuurlijk.
Heb je nog een oude telefoon waar je je sim kaart in kan doen voor zolang?
Ik er niet teveel mee klooien en rechtstreeks terug naar de winkel gaan of langs een apple winkel. Is nog gewoon garantie natuurlijk.
Snoopy- Prater
Heb je een mac of pc?
Als je een mac hebt dan kan je via diskutility een check doen en zien of er ergens een foutje zit in de schijf. Via een pc weet ik niet hoe dat moet.
Als je een mac hebt dan kan je via diskutility een check doen en zien of er ergens een foutje zit in de schijf. Via een pc weet ik niet hoe dat moet.
Snoopy- Prater
Snoopy schreef:Wel raar dat itunes ook niet reageert. Heb je de computer al opnieuw opgestart? En telefoon aan stroom gehangen? Soms kan het even duren voordat ie reageert.
Hij doet het weer! Is dit trouwens normaal bij de i phone had het met mijn BB ook wel eens, maar aangezien ik de tel pas vanaf vrijdag heb kan het toch niet zo zijn dat ik NU al software problemen heb Kijk het even aan anders ga ik terug met de tel.
Gast- Gast
Nou ja als er veel tegelijk gevraagd wordt kan het zijn dat ie er even over na moet denken. Maar echt vast lopen hoort niet zo maar te gebeuren. Als het nog eens gebeurd dan zou ik sowieso even naar de winkel, dan kan er via een computer neem ik aan even gekeken worden of er een softwareprobleem is.
Snoopy- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Hechten aan je (smart)phone
» I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?
» Sorry meiden
» Meiden in de kinderopvang
» PABO-meiden..
» I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?
» Sorry meiden
» Meiden in de kinderopvang
» PABO-meiden..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: