Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?

Ga naar beneden

I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store? Empty I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?

Bericht  MizzUndastood do 9 aug 2012 - 1:59

Heey allemaal,

Ik heb even een vraagje (misschien wel een hele domme vraag) Maar ik kan het nergens terugvinden op internet. Vandaar dat ik het even hier vraag misschien dat iemand het weet.

Ik heb een I-Phone 4s. Nu is het zo dat ik na de laatste update van WhatsApp 2.8.2 Veel problemen ondervindt WhatsApp loopt vaak vast en berichten komen veel later aan. En ook kan ik geen profielfoto plaatsen niet dat ik dat erg vind. maar het vastlopen is wel erg vervelend. En de late berichtgeving van WhatsApp. Als ik een nieuw(e) bericht(en) heb ontvangen.

Nu heb ik WhatsApp uiteraard via de App Store gekocht, maar eigenlijk wil ik WhatsApp er weer opnieuw opzetten maar nu is mijn vraag moet ik dan weer 0,79€ betalen? (Niet dat het verder erg is maar ik vroeg het me gewoon af.)

Ik hoop dat iemand het weet, en dat mijn problemen dan wel verholpen zijn.

Ieder geval bedankt!

MizzUndastood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 43
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store? Empty Re: I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 2:02

Nee hij herkent je telefoon/account waarmee je download en dan hoef je niet opnieuw te betalen.

Gast
Gast

I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store? Empty Re: I-Phone 4s WhatsApp weer opnieuw kopen in de Store?

Bericht  MizzUndastood do 9 aug 2012 - 2:07

Powerbabe schreef:Nee hij herkent je telefoon/account waarmee je download en dan hoef je niet opnieuw te betalen.

Thanks voor het snelle antwoord!Wink

Maar moet ik WA nu ook eerst uit de Store verwijderen? (Van de telefoon weet ik wel hoe dit moet.) Of hoeft dat niet per se?

Ja, sorry haha! ben echt een leek soms in zulke dingen...Embarassed

MizzUndastood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 43
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 2:12

Je hoeft hem niet uit de store te verwijderen. Ik wist niet eens dat dat kon :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: