Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

+10
Lady Starstruck
Sorella
Nora
Happydobby
MADDIE
Ilargi
ixis
Spring
Tazz
Caramba
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :( - Pagina 2 Empty Re: Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

Bericht  Lady Starstruck wo 14 sep 2011 - 5:53

Aaaw verschrikkelijk. Ik zit er al mee als ik mijn cavia's 1 blaadje sla te weinig geef. Maar sommige mensen geven dus blijkbaar niks om hun huisdier. Echt ongelooflijk, zo zielig.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :( - Pagina 2 Empty Re: Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

Bericht  L!ND@ wo 14 sep 2011 - 5:59

Die gast moeten ze zelf maar ophangen aan een riem. In de hoogst mogelijke boom! Walgelijk figuur....
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lacey_ wo 14 sep 2011 - 6:33

Dit bericht had ik dus niet moeten openen... Sad

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie wo 14 sep 2011 - 7:00

Ooh, ik vind dat zo erg! :shock: Alsof een hond geen gevoel heeft! Ik snap niet dat zulke mensen een huisdier nemen!
Ik krijg er idd kippenvel van als ik het lees
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jeanette do 15 sep 2011 - 22:07

Wat erg zeg!! Kan daar ook nooit zo goed tegen! Ik hoop dat die eigenaar een fikse straf krijgt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 22:39

L!ND@ schreef:Die gast moeten ze zelf maar ophangen aan een riem. In de hoogst mogelijke boom! Walgelijk figuur....

En dan net niet laten stikken zodat hij goed weet hoe het is om doodsangsten te voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: