Verkeerde postcode
+5
Phileine
Sarah1985
Lies
banjer49
Minx
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verkeerde postcode
Ik ben een beetje blond geweest en heb iemand de verkeerde postcode door gegeven. Weet iemand of het toevallig ook kan dat de post nog wel aan gaat komen of dat het waarschijnlijk pech hebben is??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verkeerde postcode
komt wel aan hoor, duurt alleen iets langer
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
waarschijnlijk gaat het er alleen een stuk langer over doen.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
komt wel aan. Ik had met kerst onze vakantie geboekt op het adres van mijn ouders en onze postcode en het was 2 dagen later eral. En dat terwijl ze tnt toen staakte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Maar die apparaten werken toch voornamelijk op postcode?? of ben ik nog gek. Ik hoop zo dat het toch nog aankomt :S. Anders krijg ik mijn dierenplaatjes boek niet vol
met een beetje geluk gaat het toch goed. Het is namelijk een niet bestaande postcode.
met een beetje geluk gaat het toch goed. Het is namelijk een niet bestaande postcode.
Minx- Lady Post-a-lot
Dan duurt het iets langer. De brief komt dan verkeerd in de sortering terecht en de postbode moet de brief dan herstellen en de juiste postcode erbij zetten. Dan duurt het sowieso 1 dag langer.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Lies schreef:waarschijnlijk gaat het er alleen een stuk langer over doen.
Nou een stuk langer ook weer niet. Volgens mij zoeken ze de code zelfs op, maar weet ik niet zeker. Echt veel langer duurt het niet, heb bij de post gewerkt.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Maar die apparaten werken toch voornamelijk op postcode?? of ben ik nog gek. Ik hoop zo dat het toch nog aankomt :S. Anders krijg ik mijn dierenplaatjes boek niet vol
Spaar jij die, niet voor jezelf mag ik hopen?
Gast- Gast
Want ?Caribbeanlover schreef:Fairytale schreef:Maar die apparaten werken toch voornamelijk op postcode?? of ben ik nog gek. Ik hoop zo dat het toch nog aankomt :S. Anders krijg ik mijn dierenplaatjes boek niet vol
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Barbabella schreef:Want ?Caribbeanlover schreef:Fairytale schreef:Maar die apparaten werken toch voornamelijk op postcode?? of ben ik nog gek. Ik hoop zo dat het toch nog aankomt :S. Anders krijg ik mijn dierenplaatjes boek niet vol
Nou inderdaad, ze zijn toch leuk ?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Caribbeanlover schreef:Fairytale schreef:Maar die apparaten werken toch voornamelijk op postcode?? of ben ik nog gek. Ik hoop zo dat het toch nog aankomt :S. Anders krijg ik mijn dierenplaatjes boek niet vol
Ja vind ze geweldig . Spaar ze voor mijn schoonmoeder maar dat zul je wel niet snappen
Minx- Lady Post-a-lot
Misschien schoonmoeder voor de eventuele kleinkinderen?
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Valt me tegen CBL, jij als dierenvriend...
Ik spaar ze ook! Nou ja, alleen de leuke dieren dan haha! Vind de weetjes die er op staan boeiend, zo kom je nog eens wat te weten over die dieren!
Ik spaar ze ook! Nou ja, alleen de leuke dieren dan haha! Vind de weetjes die er op staan boeiend, zo kom je nog eens wat te weten over die dieren!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja idd, maar ze heeft wel meer van dat soort verzamelingen. Nichtje van mijn vriend is nu 2,5 dus ze kan er nog niet veel mee en het tweede kleinkind zal nog wel ff duren aangezien zijn zus alleen is broer geen kinderen meer wil en wij ze ook nog niet willen :p. Sparen is ook uit een geintje begonnen en uiteindelijk hadden we zoiets van is best grappig. Zat zondag ook samen met mamalin kaartjes te ruilen leek de basisschool wel weer. En ach waarom is het voor kinderen genoeg volwassenen sparen iets. Daarbij zijn deze ook nog eens leerzaam ik kende een deel van de dieren niet eens en dat terwijl ik toch heel wat dieren ken. Vriend zei ken jij de kiwi waarop mijn reactie was ja die leeft in nieuw Zeeland haha
Minx- Lady Post-a-lot
Brief is aangekomen
Minx- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Wel postcode, geen straat
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Abortus bij verkeerde vrouw.
» verkeerde levering h&m
» verkeerde diagnose?
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Abortus bij verkeerde vrouw.
» verkeerde levering h&m
» verkeerde diagnose?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: