Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
+10
Marie
luenca
Rebecca
Sorella
Caramba
Marin
Stippel
Bliss
Cheesegirl
Rush
14 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Afvalclub 10-15 kilo (VOL)
Ik heb het aangepast. Die aanpassing hiervoor had ik niet gedaan hahashygirl87 schreef:nee klopt niet, ik weeg nu 76.3, vandaag niet gewogen omdat ik thuis ben gebleven, wel goed gegeten, alleen ook uit eten geweest! en niet meer gesport door het warme weer maar wel veel gelopen oefeningen gedaan en gefietst.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb ook een onwijs slecht weekend gehad! High tea, icecoupe, uiteten en barbecue!!
Vanaf vandaag maar weer serieus en woensdagochtend wegen.
Vanaf vandaag maar weer serieus en woensdagochtend wegen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hier gaat het opzich wel goed. Ik snoep soms nog wel een beetje, maar lang niet zoveel als voorheen. Nu ik weer gezonder eet en goed ontbijt heb ik ook veel minder trek.
Gast- Gast
Hey dames, hoe gaat het bij jullie?
Ik ben deze week weer iets kwijt, ben nu 83kg.
Alleen heb echt geen idee waardoor ik dus afval, naar mijn idee eet ik precies hetzelfde als anders, maar tussendoortjes is misschien wel iets minder, maar ook niet veel minder. Sinds afgelopen dinsdag voel ik mij niet heel fit. Woensdag avond heb ik geen eten gehad, bij het ruiken van eten had ik al braak neigingen. Gister heb ik ook nauwelijks gegeten, en vandaag eet ik dan wel weer. Heb de braak neigingen nu gelukkig niet meer. Maar het lijkt mij raar dat ik in 2 dagen tijd meer dan een halve kg kwijtraak.
Ik ben deze week weer iets kwijt, ben nu 83kg.
Alleen heb echt geen idee waardoor ik dus afval, naar mijn idee eet ik precies hetzelfde als anders, maar tussendoortjes is misschien wel iets minder, maar ook niet veel minder. Sinds afgelopen dinsdag voel ik mij niet heel fit. Woensdag avond heb ik geen eten gehad, bij het ruiken van eten had ik al braak neigingen. Gister heb ik ook nauwelijks gegeten, en vandaag eet ik dan wel weer. Heb de braak neigingen nu gelukkig niet meer. Maar het lijkt mij raar dat ik in 2 dagen tijd meer dan een halve kg kwijtraak.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat een fail dat ik als TO niet meer reageer!
Rush- Lady Post-a-lot
ik was dit topic ook helemaal vergeten:$
ik weeg inmiddels 71.9 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woooeeeehoooeeee !!!!!!!
ik weeg inmiddels 71.9 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woooeeeehoooeeee !!!!!!!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Naam | Start | Streef | Lost | Huidig |
Rush | 77,7 | 64,0 | 1,0 | 76,7 |
Spetterdespat | 86,0 | 75,0 | 3,0 | 83,0 |
Joy | 80,0 | 65,0 | 7,0 | 73,0 |
Yvaine | 72,2 | 58,0 | 0,5 | 71,5 |
Carola589 | 90,0 | 80,0 | 2,0 | 88,0 |
Rebecca | 76,2 | 65,0 | 0,0 | 76,2 |
shygirl87 | 96,0 | 65,0 | 24,1 | 71,9 |
Marie | 82,0 | 70,0 | 1,9 | 80,1 |
Rush- Lady Post-a-lot
Of onze weegschaal is kapot of het is goed mis gegaan met mij. De weegschaal geeft wel errors, maargoed.
Ik koop vandaag of morgen een weegschaal en dan zal ik zien welk gewicht ik echt heb!
Ik ben bezig met weight care trouwens!
Ik koop vandaag of morgen een weegschaal en dan zal ik zien welk gewicht ik echt heb!
Ik ben bezig met weight care trouwens!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben aan het jojoën. Paar weken terug woog ik weer 85kg, misschien 3 weken terug, maar ben nu 3,6kg weer kwijt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
heyy weight care dat wil ik ook maar ben bang dat het mij niet lukt.
Mag je dan nog redelijk wat hebben of heel weinig? En als je afvalt komt het er dan niet meteen weer bij?
Mag je dan nog redelijk wat hebben of heel weinig? En als je afvalt komt het er dan niet meteen weer bij?
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Ik mag nog genoeg hebben, zit ook echt vol ervan, dus dat scheelt.
Of je bijkomt ligt natuurlijk aan je eetpatroon als je stopt. Het schijnt dat als je altijd een weight care maandag doet en voor de rest normaal en gezond eet, dat je dan niet weer bij komt, maar dat zal per persoon verschillen.
Ik heb zoveel positieve reactie gelezen dat ik me er maar aan gewaagd heb. Omdat het geld kost wil ik het wel doorzetten en tot nu toe (dag 2) bevalt het me goed!
Of je bijkomt ligt natuurlijk aan je eetpatroon als je stopt. Het schijnt dat als je altijd een weight care maandag doet en voor de rest normaal en gezond eet, dat je dan niet weer bij komt, maar dat zal per persoon verschillen.
Ik heb zoveel positieve reactie gelezen dat ik me er maar aan gewaagd heb. Omdat het geld kost wil ik het wel doorzetten en tot nu toe (dag 2) bevalt het me goed!
Rush- Lady Post-a-lot
Nu zo door blijven gaan SpetterdeSpat!!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil zo graag even 4 kilo kwijt voor het einde van het jaar zodat ik een begin heb. Maar ik ben zwak hou zoveel van lekker snoepen.
Misschien dat dit een oplossing is maar kan het niet als ik moet werken ben ik bang.
Misschien dat dit een oplossing is maar kan het niet als ik moet werken ben ik bang.
Tesss- Fluisteraar
Hoezo kan het niet als je moet werken? Ik werk ook
Die repen van Weight Care zijn chocolade en die desserts zijn ook mierzoet. Dus dat snoepen doe je op die manier wel
Die repen van Weight Care zijn chocolade en die desserts zijn ook mierzoet. Dus dat snoepen doe je op die manier wel
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hoezo kan het niet als je moet werken? Ik werk ook
Ik heb nogal intensief werk
Tesss- Fluisteraar
Ja, dat ligt er misschien idd aan wat je doet, maar je hebt ook tussendoortjes van WC en anders kan je ook biscuitjes nemen of een beschuitje met niks, dat mag ook gewoon tussendoor als je het niet trekt.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik eet normaal ook niet super veel, ik weet niet hoeveel jij eet?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik eet normaal ook niet super veel, ik weet niet hoeveel jij eet?
helaas best veel. Overdag zeg maar 5 a 6 boterhammen + een berg salade incl spekjes, ei, noten echt vullend dus. en dan mijn avond eten en in de avond gaat het vaak mis
Tesss- Fluisteraar
Als je gezond eet en dat ook verbruikt op je werk is dat niet erg, maar dan moet je in de avond gewoon erg oppassen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Als je gezond eet en dat ook verbruikt op je werk is dat niet erg, maar dan moet je in de avond gewoon erg oppassen.
Daar ligt het bij mij ook aan.
Tesss- Fluisteraar
Wat je niet koopt kan je ook niet op eten!
Misschien moet je dat in je achterhoofd houden. Snoeperij en lekkere dingen gewoon in de winkel laten, dat scheelt echt een hele hoop als je niet de discipline hebt om het in de kast te laten liggen.
Het moet wel wennen, maar ik besef me nu ineens wel hoe vaak (en snel) je even iets lekkers neemt. Gisteren in de kroeg zaten m`n vriendinnen aan chips, toen moest ik mezelf inhouden. Zostraks moest ik voor het bedrijf naar de bakker, toen dacht ik; oh kan ook wel even wat lekkers voor mezelf meenemen.
Ohnee, dat mag niet.
Ik merk nu pas hoe vaak ik in de verleiding kom.
Misschien moet je dat in je achterhoofd houden. Snoeperij en lekkere dingen gewoon in de winkel laten, dat scheelt echt een hele hoop als je niet de discipline hebt om het in de kast te laten liggen.
Het moet wel wennen, maar ik besef me nu ineens wel hoe vaak (en snel) je even iets lekkers neemt. Gisteren in de kroeg zaten m`n vriendinnen aan chips, toen moest ik mezelf inhouden. Zostraks moest ik voor het bedrijf naar de bakker, toen dacht ik; oh kan ook wel even wat lekkers voor mezelf meenemen.
Ohnee, dat mag niet.
Ik merk nu pas hoe vaak ik in de verleiding kom.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet niet hoeveel ik kilo`s kwijt ben, maar m`n broek zakt af en ik ben sowieso 3cm buikomvang kwijt.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb gisterenavond een beetje normaal gegeten, maar ohoh wat een buikpijn. Dat doe ik niet weer!
Rush- Lady Post-a-lot
Normaal eten tijdens zo`n kuur. Normaal eten ga ik wel weer doen, over een paar weken :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie kilo's
» Afvalclub 20-30 kg (VOL)
» Nog 9 kilo te gaan!
» 1 kilo per week?
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Afvalclub 20-30 kg (VOL)