Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is nu echt normaal? (zitten)

+14
Thunder
kwak
Vancity_girl
PapillonRose
Annie24
Parisienne
TukTuk
pindaatje
Susan
Flip Fluitketel
Darius
loesje
Nana
Pussycat
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Annemie wo 14 sep 2011 - 7:25

Mijn zoontje kan nog steeds niet zelfstandig gaan zitten laughcry luie draak, haha..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:36

S. kon met 8 maanden los zitten en met 11 maanden kon hij zelf in de zithouding komen. Ik maakt me nooit zo druk over dingen te laat en te vroeg. Uiteindelijk komt het vanzelf wel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 8:38

Als ik hier met mijn moeder over begin zegt ze steevast; ach meis als hij twintig is kan hij alles hahahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 22:44

Er is een hele grote spreiding wat allemaal binnen normaal valt. De één kan zelf gaan zitten met 5-6 mnd en de ander met 9 mnd. Allebei valt dat nog binnen normaal.

Wij, kinderfysiotherapeuten, houden inderdaad 24 maanden aan voor het zelfstandig kunnen lopen. Zo niet, dan moet er verder gekeken worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  PapillonRose vr 23 sep 2011 - 22:59

Beetje offtopic, maar wat lijkt me jouw werk leuk Jip83 smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 23:05

Haha, is ook leuk. Behalve bij van die eigenwijsjes ;-) En het is soms best heel ingewikkeld. Maar ik kan wel onder werktijd spelletjes doen als lettermastermind, of tennissen, paardje spelen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Flower_L vr 23 sep 2011 - 23:13

L. kon pas met een jaar zelf zitten. Hij kon toen ineens veel dingen tegelijk. Ik vergelijk nauwelijks met andere kindjes.
We forceren ook niets. Het lopen wil hij nu ook even niet meer. We stimuleren wel, maar gaan echt geen druk achter zetten.
Pas wanneer hij over aantal maanden nog niet wil lopen, dan gaan we meer actie ondernemen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nu echt normaal? (zitten) - Pagina 2 Empty Re: Wat is nu echt normaal? (zitten)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum