De Dag Voor Kerst Kletstopic!
+8
Raindrop
Merai
Sarah1985
*Lookie*
Flinder
Shisha
Cherique
Druifje
12 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De Dag Voor Kerst Kletstopic!
Minella schreef:Lieve Bitterkoek, ik vind het fijn om te lezen. Het moet een moeilijke tijd zijn; zo met de familie, maar gelukkig hebben jullie elkaar nog, en hebben jullie wel hele fijne dagen voor de boeg. Ik wens je hele fijne dagen; en wilde even zeggen dat ik aan je denk.
Wat lief van je, dank je wel
Gast- Gast
Shisha schreef:Ik heb net Harry Potter gekeken. Vaste prik nu op vrijdag want ik had alleen deel 1 nog maar gezien!
Mijn vriend is net weg dus ik zit hier nu alleen een wijntje te drinken en dat is ook maar saai.
Dus:
Wine enyone?
Zoete witte? Lekker!
Is je vriend stappen?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn moeder en haar vriend zijn onderweg naar Brabant. Ik heb het ze nog zo afgeraden, en zeker om via het oosten des lands te gaan, maar ze gingen toch over Zwolle. Toen ik ze om 21.00u vroeg of ze er al waren, voor de grap, kreeg ik te horen dat ze nog maar in Harderwijk waren. Om 22.50u belde ik ze om te vertellen dat in mijn dorp een fietser onder een vrachtwagen heeft meegereden, zong ze:"We zijn er bijna" en zei ze vervolgens dat ze me zou smsen als ze er waren... Het is 23.33u en ze zijn er nog niet! Een trip van 4u, sukkels! :p
Edit: Kreeg net een sms dat ze er eindelijk zijn. Haha. Nu morgen nog weer terug.
Edit: Kreeg net een sms dat ze er eindelijk zijn. Haha. Nu morgen nog weer terug.
Laatst aangepast door Isa op vr 24 dec 2010 - 11:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoete witte ja!
Mijn vriend heeft nachtdienst met kerst. Beetje jammer maar we hebben wel samen met oud&nieuw vrij dus dat is wel weer leuk. Dat hebben we nog nooit echt kunnen vieren samen omdat ik de afgelopen paar jaar telkens avonddienst had.
Mijn vriend heeft nachtdienst met kerst. Beetje jammer maar we hebben wel samen met oud&nieuw vrij dus dat is wel weer leuk. Dat hebben we nog nooit echt kunnen vieren samen omdat ik de afgelopen paar jaar telkens avonddienst had.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nou ik kan niet slapen. Was de hele dag moe en nou kan ik slapen ben ik klaarwakker. Ik ben stiekem al een beetje zenuwachtig voor mn terugreis over 3 weken, mijn vriend en familie weer zien en begin nu al van alles te bedenken wat ik moet doen voor ik weg ga.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
@Isa, de reistijd valt me nog mee! Maar in verhouding met de tijd die ze daar zijn, is 't wel lang haha! Ik weet niet of ik dat had gedaan...
@Shisha, doe mij dan maar 'n glaasje
Heeft hij de hele kerst nachtdienst? Ongezellig voor jullie! Gelukkig dat jullie O&N wel samen kunnen vieren!
Heeft hij de hele kerst nachtdienst? Ongezellig voor jullie! Gelukkig dat jullie O&N wel samen kunnen vieren!
Angela_1986 schreef:@Isa, de reistijd valt me nog mee! Maar in verhouding met de tijd die ze daar zijn, is 't wel lang haha! Ik weet niet of ik dat had gedaan...
Mijn moeder vertelde me van de week dat ze een uitnodiging van de broer van haar vriend hadden gehad voor 1e kerstdag. Hier thuis zijn we gewend om, om elf uur met elkaar aan de koffie te zitten, daar waren ze enkel vanaf 16.00u eerste kerstdag welkom. Toen zei ik: Knettergek dat jullie gaan! Maar ze hadden nog een upgrade voor een kamer in het NH tegoed, dus nu slapen ze vannacht in het NH, morgen wat rondkijken in Brabant, om 16.00u eten en om 20.00u weer terug. Persoonlijk had ik het nog steeds niet gedaan, maar zij vinden het kennelijk wel leuk haha.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:@Isa, de reistijd valt me nog mee! Maar in verhouding met de tijd die ze daar zijn, is 't wel lang haha! Ik weet niet of ik dat had gedaan...
Proost!
Ja de hele kerst. En ik heb avonddienst met kerst dus tegen de tijd dat hij wakker wordt ben ik al weg en wanneer ik thuis kom is hij alweer weg...
Shisha- Ratel
Isa schreef:Angela_1986 schreef:@Isa, de reistijd valt me nog mee! Maar in verhouding met de tijd die ze daar zijn, is 't wel lang haha! Ik weet niet of ik dat had gedaan...
Mijn moeder vertelde me van de week dat ze een uitnodiging van de broer van haar vriend hadden gehad voor 1e kerstdag. Hier thuis zijn we gewend om, om elf uur met elkaar aan de koffie te zitten, daar waren ze enkel vanaf 16.00u eerste kerstdag welkom. Toen zei ik: Knettergek dat jullie gaan! Maar ze hadden nog een upgrade voor een kamer in het NH tegoed, dus nu slapen ze vannacht in het NH, morgen wat rondkijken in Brabant, om 16.00u eten en om 20.00u weer terug. Persoonlijk had ik het nog steeds niet gedaan, maar zij vinden het kennelijk wel leuk haha.
Haha nou daar gaat 't beeld van de Brabantse gastvrijheid...
Nu is Brabant op 't moment wel ontzettend mooi dus wat dat betreft kunnen ze genoeg zien maar verder is er volgens mij weinig te beleven op 1e kerstdag...
Ze zijn nu al net zo lang onderweg geweest als dat ze morgen bij die broer van haar vriend zijn... haha! Ach ja als zij 't de moeite waard vinden en 'n leuke dag hebben, is 't goed toch?
Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:@Isa, de reistijd valt me nog mee! Maar in verhouding met de tijd die ze daar zijn, is 't wel lang haha! Ik weet niet of ik dat had gedaan...
Haha nou daar gaat 't beeld van de Brabantse gastvrijheid...
Nu is Brabant op 't moment wel ontzettend mooi dus wat dat betreft kunnen ze genoeg zien maar verder is er volgens mij weinig te beleven op 1e kerstdag...
Ze zijn nu al net zo lang onderweg geweest als dat ze morgen bij die broer van haar vriend zijn... haha! Ach ja als zij 't de moeite waard vinden en 'n leuke dag hebben, is 't goed toch?
Daarom. Mijn moeder heeft zelf twee jaar in Brabant gewoond en haar vriend komt er vandaan, ondanks dat zijn ouders weer uit Groningen komen.... Ze zullen hier en daar wel wat dingen opzoeken, denk ik. De broer van de vriend van mijn moeder is sowieso niet echt gastvrij, en dat is opzich niet zo erg, maar om er met sneeuw zo'n klere-end voor te rijden... Mij dan weer niet gezien.
Andersom zijn ze altijd hele dagen welkom geweest en eten dat de broer van de vriend van mijn moeder kan. We hadden Varkenshaas, Haricovert, Ijstaart, hapjes op tafel, echt alles en op het eind vroeg hij om nog meer. Duh! Op = op vreterd. Nu maar afwachten wat ze bij hem krijgen, waarschijnlijk chinees haha. (Ow, der zijn boeken te schrijven over de broer van de vriend van mijn moeder haha)
Edit: Hij is ook nog verliefd op me. Dus of ik ook mee wilde komen. Bedankt, maar nee bedankt.
Gast- Gast
@Shisha, proost, op 'n gezellige kerst hier op 't forum ! Maar dat is dus wel écht heel erg ongezellig voor jullie...
@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Klinkt idd als 'n gevalletje apart!
@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Angela_1986 schreef:@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Ze zijn niet getrouwd, omdat de vriend van mijn moeder niet wil trouwen. Hij vindt het al genoeg dat hij zijn kinderwens opzij heeft geschoven, dus meer moet ze niet verwachten. Wel lief van hem, maar hij brengt het altijd verrot.
Ik zou hem nooit als mijn oom kunnen zien, maar inderdaad dan zou zoiets het geval zijn. Bah, bah, bah!
Gast- Gast
Haha ach ja! Ik moet nu niet te veel drinken want ik moet morgen nog werken en met een kater is dat niet zo fijn... En ik voel hem nu al een beetje hihi
Shisha- Ratel
Isa schreef:Angela_1986 schreef:@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Ze zijn niet getrouwd, omdat de vriend van mijn moeder niet wil trouwen. Hij vindt het al genoeg dat hij zijn kinderwens opzij heeft geschoven, dus meer moet ze niet verwachten. Wel lief van hem, maar hij brengt het altijd verrot.
Ik zou hem nooit als mijn oom kunnen zien, maar inderdaad dan zou zoiets het geval zijn. Bah, bah, bah!
Haha ik kan me voorstellen dat je zo'n man niet als oom kunt zien... Ik wilde 't zo alleen even 'visualiseren' om jullie "relatie" duidelijk te krijgen.
Wat 'n bizarre situatie zeg!
Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Haha ik kan me voorstellen dat je zo'n man niet als oom kunt zien... Ik wilde 't zo alleen even 'visualiseren' om jullie "relatie" duidelijk te krijgen.
Als de broer van de vriend van mijn moeder, sjesus hebben we daar ook één woord voor?, weer eens een bepaalde move doet, dan meld ik dit bij de vriend van mijn moeder. Deze confronteerd dan zijn broer met het feit dat ik er niet van gediend ben en dan is het weer even rustig.
Vorig jaar is hij helemaal naar mijn huis gelopen om mij een cadeau van 25 euro in mijn bus te douwen. Mams en vriend hadden hem al gezegd:"Isa is er niet, want ze gaat naar vrienden". Maar hij moest hoe dan ook bij mij in de buurt zijn, ondanks dat ik er niet was. Volgens mij heeft hij ze daarboven niet allemaal zuiver.... Maar goed, dat wil ik niemand zo zeggen, ondanks dat de vriend van mijn moeder dat dan wel weer ronduit zegt.
Goed, morgen krijg ik een Poncho van mijn schoonzus, en zij een bon voor lingerie, en daarvoor ga ik ruim 3 km door de sneeuw banjeren
Gast- Gast
De broer van de vriend van jouw moeder... is die dan niet oud? Ieuw!
Shisha- Ratel
Shisha schreef:De broer van de vriend van jouw moeder... is die dan niet oud? Ieuw!
De vriend van mijn moeder is 7 jaar ouder dan ik ben. En zijn broer is een jaar ouder.
Ik kom uit zo'n verknipt gebeuren, hahaha. Mijn moeder koos een vriend 13 jaar jonger dan haar, mijn vader koos een vrouw die 11 jaar jonger is dan hij is. En dat allemaal onder het mom van:"Daar blijven we zelf jong bij". En dat klopt, ze zijn zo jong, haha! In gedachten
Gast- Gast
Isa schreef:Angela_1986 schreef:Isa schreef:Angela_1986 schreef:@Isa, haha de broer van de vriend van je moeder (dus als je moeder en d'r vriend getrouwd zouden zijn, zou hij je oom zijn, toch?) is verliefd op jou?!
Als de broer van de vriend van mijn moeder, sjesus hebben we daar ook één woord voor?, weer eens een bepaalde move doet, dan meld ik dit bij de vriend van mijn moeder. Deze confronteerd dan zijn broer met het feit dat ik er niet van gediend ben en dan is het weer even rustig.
Vorig jaar is hij helemaal naar mijn huis gelopen om mij een cadeau van 25 euro in mijn bus te douwen. Mams en vriend hadden hem al gezegd:"Isa is er niet, want ze gaat naar vrienden". Maar hij moest hoe dan ook bij mij in de buurt zijn, ondanks dat ik er niet was. Volgens mij heeft hij ze daarboven niet allemaal zuiver.... Maar goed, dat wil ik niemand zo zeggen, ondanks dat de vriend van mijn moeder dat dan wel weer ronduit zegt.
Goed, morgen krijg ik een Poncho van mijn schoonzus, en zij een bon voor lingerie, en daarvoor ga ik ruim 3 km door de sneeuw banjeren
Haha voor zover ik weet hebben we daar niet één woord voor, dus 't blijft de broer van de vriend van je moeder
Klinkt inderdaad alsof er 'n streepje doorheen loopt bij 'm haha! En als broers zijnde moet je zoiets over elkaar kunnen zeggen haha
Over 'gek' gesproken... 3 km door de sneeuw banjeren, pff! Ik ben vandaag van m'n huis naar de brievenbus gelopen, nog geen kilomter op en neer, en dat voelde echt als banjeren haha. Er lag zó veel sneeuw, zakte er echt in weg en m'n broekspijpen zaten onder de sneeuw.
Veel plezier morgen met je sneeuw-wandeling en bij je schoonzus!
@Shisha, kom maar hier dan met die fles! Haha nee hoor, zo'n zuiperd ben ik ook niet... Werk ze morgen!
Fijne kerst en slaap lekker!
Isa schreef:Shisha schreef:De broer van de vriend van jouw moeder... is die dan niet oud? Ieuw!
De vriend van mijn moeder is 7 jaar ouder dan ik ben. En zijn broer is een jaar ouder.
Ik kom uit zo'n verknipt gebeuren, hahaha. Mijn moeder koos een vriend 13 jaar jonger dan haar, mijn vader koos een vrouw die 11 jaar jonger is dan hij is. En dat allemaal onder het mom van:"Daar blijven we zelf jong bij". En dat klopt, ze zijn zo jong, haha! In gedachten
Oh dat valt nog mee maar dan nog haha! Een beetje een raar idee.
Slaap lekker Angela! De fles wijn is bijna leeg...
Shisha- Ratel
Het wordt tijd om eens te gaan slapen dus welterusten allemaal!
En alvast een fijne 1e kerstdag!
En alvast een fijne 1e kerstdag!
Shisha- Ratel
Fijne kerst ladies! Ik heb een leuke avond gehad en W. begon in de kroeg direct tegen me te praten.. We hebben het niet over de ruzie gehad, maar gewoon gezellig..
Ik heb hem nog een sms gestuurd dat ik hoop dat hij niet meer zo boos is.. Slaat eigenlijk ook nergens op haha..
Ik heb hem nog een sms gestuurd dat ik hoop dat hij niet meer zo boos is.. Slaat eigenlijk ook nergens op haha..
Gast- Gast
Iedereen zal nu wel aan het slapen zijn.. Ik kom net terug van stappen! Ben erg vroeg thuis voor mijn doen, ben meer van de 6 uur normaal gesproken Maar vriendin voelde zich niet zo lekker..
Ga zo dus maar slapen en mn wekker op 13:00 uur zetten, hoop dat ik er dan uit kan komen! Dan heb ik nog genoeg tijd om schoon te maken voordat mn ouders & broertjes komen.
(PS: Als ik beroerd typ; excuus! Heb ruim een fles wijn op )
Ga zo dus maar slapen en mn wekker op 13:00 uur zetten, hoop dat ik er dan uit kan komen! Dan heb ik nog genoeg tijd om schoon te maken voordat mn ouders & broertjes komen.
(PS: Als ik beroerd typ; excuus! Heb ruim een fles wijn op )
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kerst KletsTopic
» Wat kan ik vragen voor kerst?
» Hoofdgerecht voor de kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Wat kan ik vragen voor kerst?
» Hoofdgerecht voor de kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: