De Dag Voor Kerst Kletstopic!
+8
Raindrop
Merai
Sarah1985
*Lookie*
Flinder
Shisha
Cherique
Druifje
12 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De Dag Voor Kerst Kletstopic!
Jeej! Ik had mijn vriend net aan de telefoon en die is al onderweg naar huis. Dan gaan we dadelijk nog even een kleinigheidje voor onze ouders halen, bij mijn vader langs en daarna even van elkaar genieten. Samen eten en dan naar het ziekenhuis om mijn moeder ook een fijne Kerst te wensen.
Ik zie wel een beetje op nu tegen de Kerst en dat terwijl ik er juist wel zin in had dit jaar.
Darcy jouw opa woont toch bij mij in de buurt? In V..
Ik zie wel een beetje op nu tegen de Kerst en dat terwijl ik er juist wel zin in had dit jaar.
Darcy jouw opa woont toch bij mij in de buurt? In V..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:@ Jolie: Ehh soort van haha, ik heb er bijna tien jaar gewoond, maar ben er niet geboren, dus ik voel me niet echt Brabants Jij komt er ook niet vandaan toch? Bevalt het wel goed?
Ben er ook niet geboren, maar heb er wel het grootste gedeelte van mijn jeugd doorgebracht. Nu woon ik er al weer anderhalf jaar, na 7 jaar anders gewoond te hebben. Vind het fijn weer terug te zijn. Ik denk dat jouw ouders in de buurt van mijn ouders wonen.
Gast- Gast
Jep, volgens mij wel Kabouter! Jolie, fijn dat het je weer zo goed bevalt!
Edit: mijn opa is trouwens een paar maanden geleden overleden. Maar hij woonde inderdaad in V.
Edit: mijn opa is trouwens een paar maanden geleden overleden. Maar hij woonde inderdaad in V.
Gast- Gast
Ow dat wist ik niet sorry Darcy. Wonen jouw ouders ook daar in de buurt eigenlijk?
Kabouter- Kletskop
Kabouter schreef:Ow dat wist ik niet sorry Darcy. Wonen jouw ouders ook daar in de buurt eigenlijk?
Ik PM je even, anders wordt het een beetje een ABC raad-spelletje
Gast- Gast
Darcy schreef:Kabouter schreef:Ow dat wist ik niet sorry Darcy. Wonen jouw ouders ook daar in de buurt eigenlijk?
Ik PM je even, anders wordt het een beetje een ABC raad-spelletje
Je hebt een pm terug..
Kabouter- Kletskop
Youandi schreef:Snowflake schreef:Ik moest eigenlijk tot 15.30 werken maar iedereen mocht om 12.30 naar huis Fijn!
Mijn trein had wel 24 minuten vertraging en ik heb mijn voet verzwikt. Ben dit weer echt zat! Er ligt hier zeker zo'n 20 cm als het niet meer is.
En dan heet je SNOWFLAKE ? Haha!
Hihi ja. Ik vind het mooi om naar sneeuw te kijken haha maar moest er elke dag doorheen ivm werk en vandaag was ik het goed zat haha.
En ik heb deze naam ook gekozen voordat het begon met sneeuwen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Meiden, gek genoeg heb ik wel een beetje zin in kerst en oud en nieuw. Morgen gaan we met zn vijfen naar familie toe in Rotterdam en we gaan gourmetten (lucky? heb je tips? ) We blijven slapen in een hotel en op tweede kerstdag gaan we gezellig shoppen. Mn broertje is er dan niet, want die gaat met zn vriendin mee.
Met oud en nieuw gaan we hetzelfde doen. We gaan naar mn opa toe (in maastricht), waar ook ander familie zal zijn. Dan blijven we er slapen in een hotel. En de volgende dag gaan we pas terug.
Ik heb er wel een beetje zin in.
Maar mn moeder mis ik wel nog steeds. Het blijft gek dat ze er niet meer is. Ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ze elk moment weer terug kan komen uit het ziekenhuis.
Met oud en nieuw gaan we hetzelfde doen. We gaan naar mn opa toe (in maastricht), waar ook ander familie zal zijn. Dan blijven we er slapen in een hotel. En de volgende dag gaan we pas terug.
Ik heb er wel een beetje zin in.
Maar mn moeder mis ik wel nog steeds. Het blijft gek dat ze er niet meer is. Ik heb soms nog steeds het gevoel alsof ze elk moment weer terug kan komen uit het ziekenhuis.
Gast- Gast
Ik wil trouwen met een brabander. Maar dat heeft niet zoveel met dit topic te maken geloof ik
Edit: En dat hoeft ook niet nog voor de kerst te gebeuren..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil trouwen met een brabander. Maar dat heeft niet zoveel met dit topic te maken geloof ik
Nou het ging over Brabant
Bitterkoek:
Gast- Gast
Ja, en bij Brabant denk ik altijd meteen aan Brabantse mannen (en daarna aan carnaval en bossche bollen)
Gast- Gast
Fijn om te lezen, Bitterkoek. Maak er maar mooie dagen van, waarin je aan je moeder kan denken met z'n allen en toch ook gezelligheid het. Dat zou zij ook het fijnste vinden.
Ik wil even melden dat wij weer veilig thuis zijn gekomen, na een rit van 5,5 uur. Viel alles mee met de sneeuw en het verkeer. We hebben onderweg nog de kerstboodschappen gedaan en de ijskast is nu heerlijk gevuld. Laat de feestdagen maar beginnen.
Ik wil even melden dat wij weer veilig thuis zijn gekomen, na een rit van 5,5 uur. Viel alles mee met de sneeuw en het verkeer. We hebben onderweg nog de kerstboodschappen gedaan en de ijskast is nu heerlijk gevuld. Laat de feestdagen maar beginnen.
Gast- Gast
Snowflake schreef:
@Isa, bevalt je werk nog steeds? Bellen klanten jou of moet je hen ook bellen?
Mijn werk bevalt nog steeds. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen. Het blijft uitdagend. Vooral omdat ik mag samenwerken met zoveel verschillende afdelingen en zelfs met hogerhand.
De klanten zoeken contact met ons via email of telefoon. Wanneer ik de telefoon opneem en de klant zit met een probleem welke uitgezocht moet worden, dan bel ik de klant terug. Wanneer ik een vraag via email opneem, en de klant besluit hierop te antwoorden, dan is dit ook gelijk mijn klant.
Deze week werd ik de hele week gebeld door een Accountmanager in zuid. Een paar weken geleden had ik een email vanuit de inbox gedispatcht naar Klachten. Aangezien mijn naam bij het formulier stond, was ik ook gelijk het aanspreekpunt en werd ik uit het niets bij een groot probleem betrokken. De Accountmanager is de contactpersoon, maar wij bepalen op zo'n moment wat de accountmanager de klant mag voorstellen en wat niet.
Soms ben ik de hele dag bezig met het invoeren van Orders. Dan sta ik in contact met alle afdelingen, maar in het bijzonder met verkoop, order management en de leveringsverantwoordelijken van de regio die hen is toebedeeld. Het is continu overleggen, bekijken wat wel en niet kan en wat wel en niet goed is.
En zo ziet mijn dag er ook een beetje uit. Het is heel wisselend/uitdagend wat we doen. En daarom ben ik ook zo blij met mijn baan.
Gast- Gast
Snowflake schreef:Youandi schreef:Snowflake schreef:Ik moest eigenlijk tot 15.30 werken maar iedereen mocht om 12.30 naar huis Fijn!
Mijn trein had wel 24 minuten vertraging en ik heb mijn voet verzwikt. Ben dit weer echt zat! Er ligt hier zeker zo'n 20 cm als het niet meer is.
Hihi ja. Ik vind het mooi om naar sneeuw te kijken haha maar moest er elke dag doorheen ivm werk en vandaag was ik het goed zat haha.
Oh, haha! Ik begrijp het wel hoor. Sneeuw is ook prachtig om te zien Maar de ellende die het soms met zich meebrengt... Dat is minder!
Gast- Gast
Isa schreef:Snowflake schreef:
@Isa, bevalt je werk nog steeds? Bellen klanten jou of moet je hen ook bellen?
Mijn werk bevalt nog steeds. Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om te doen. Het blijft uitdagend. Vooral omdat ik mag samenwerken met zoveel verschillende afdelingen en zelfs met hogerhand.
De klanten zoeken contact met ons via email of telefoon. Wanneer ik de telefoon opneem en de klant zit met een probleem welke uitgezocht moet worden, dan bel ik de klant terug. Wanneer ik een vraag via email opneem, en de klant besluit hierop te antwoorden, dan is dit ook gelijk mijn klant.
Deze week werd ik de hele week gebeld door een Accountmanager in zuid. Een paar weken geleden had ik een email vanuit de inbox gedispatcht naar Klachten. Aangezien mijn naam bij het formulier stond, was ik ook gelijk het aanspreekpunt en werd ik uit het niets bij een groot probleem betrokken. De Accountmanager is de contactpersoon, maar wij bepalen op zo'n moment wat de accountmanager de klant mag voorstellen en wat niet.
Soms ben ik de hele dag bezig met het invoeren van Orders. Dan sta ik in contact met alle afdelingen, maar in het bijzonder met verkoop, order management en de leveringsverantwoordelijken van de regio die hen is toebedeeld. Het is continu overleggen, bekijken wat wel en niet kan en wat wel en niet goed is.
En zo ziet mijn dag er ook een beetje uit. Het is heel wisselend/uitdagend wat we doen. En daarom ben ik ook zo blij met mijn baan.
Dat klinkt wel interessant zeg! Veel afwisseling Ook fijn dat als de klant je mailt en je antwoordt daarop dat het ook jouw klant is. Dan kan je die ook helemaal verder helpen!
Is het een soort klantendienst?
Ik werk zelf wel bij een klantendienst maar verwerk verhuisdocumenten voor een grote energieleverancier. Ik mis de afwisseling wel een beetje. Ik krijg nog wel de opleiding dat ik ook klanten via telefoon mag helpen maar zie daar wel een beetje tegenop.
Ik doe vooral administratie (moet wel soms klanten bellen als ze iets niet of niet goed hebben ingevuld) maar zou nog wel meer afwisseling willen hebben wat betreft administratie.
Raindrop- Ratel
Youandi schreef:Snowflake schreef:Youandi schreef:Snowflake schreef:Ik moest eigenlijk tot 15.30 werken maar iedereen mocht om 12.30 naar huis Fijn!
Oh, haha! Ik begrijp het wel hoor. Sneeuw is ook prachtig om te zien Maar de ellende die het soms met zich meebrengt... Dat is minder!
Ja klopt haha Wij wonen op de derder verdieping en hiervoor staan allemaal mooie witte bomen.
Maar op de wegen is het echt een ramp. Vandaag waren er ook een aantal mensen niet omdat ze niet op het werk konden komen vanwege het weer.
Naja we hebben wel een witte kerst na 24 (?) jaar.
Raindrop- Ratel
Smikkell schreef:Ik wil trouwen met een brabander. Maar dat heeft niet zoveel met dit topic te maken geloof ik
Haha waarom dat dan?
@Bitterkoek, fijn dat je met de feestdagen bij je familie bent en er toch 'n beetje zin in hebt! En dat je je moeder mist lijkt me niet meer dan logisch...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Snowflake schreef:
Dat klinkt wel interessant zeg! Veel afwisseling Ook fijn dat als de klant je mailt en je antwoordt daarop dat het ook jouw klant is. Dan kan je die ook helemaal verder helpen!
Is het een soort klantendienst?
Ik werk zelf wel bij een klantendienst maar verwerk verhuisdocumenten voor een grote energieleverancier. Ik mis de afwisseling wel een beetje. Ik krijg nog wel de opleiding dat ik ook klanten via telefoon mag helpen maar zie daar wel een beetje tegenop.
Ik doe vooral administratie (moet wel soms klanten bellen als ze iets niet of niet goed hebben ingevuld) maar zou nog wel meer afwisseling willen hebben wat betreft administratie.
Je kunt het inderdaad zien als een klantenservice. Alleen zijn wij dan ook veel bezig met andere dingen, dan telefoon opnemen en email beantwoorden. Ik vind het heel erg leuk om te doen, zit echt op mijn plek, maar het is niet mijn droombaan.
Het is juist leuk om klanten telefonisch te helpen. Alleen dat al is afwisselend, omdat niet één klant hetzelfde is. Nooit tegenop zien, ook al zijn de eerste telefoontjes een drama. Maar als je het doorhebt, dan gaat het als een tierelier. Dus niet tegenop zien, gewoon doen.
Tegenwoordig hebben we dagelijks een 4 om 4 dienst. 4u administratie/4u telefoon. Niet dat ik dan 4u telefoon opneem, want er komt altijd wel iets tussendoor. Maar ik ben na 4u administratie altijd wel blij dat ik even weer met een klant mag praten. Van het alleen administratie doen kak ik compleet in. En ik moet ook geen administratie doen aan het eind van de dag, want dan slaap ik om drie uur zo'n beetje.
Gast- Gast
4u administratie en 4u telefoon lijkt me wel fijn!
Aan de ene kant lijkt me het ook wel fijn om die afwisseling te hebben maar heb laatst ook iemand gehoord die voornamelijk telefoon moest doen terwijl ze ook in ons team zit en dus ook die documenten mag verwerken.
Ik ben ook wel blij met de ervaring die ik nu opdoe. Maar ik zou dit zeker niet voor altijd willen doen, het is ook wel een baan met veel stress en het is ook algemeen bekend dat we te weinig betaald krijgen voor het werk wat we doen.
Wel fijn dat je helemaal op je plek zit! Dat is echt belangrijk he. Je had toch laatst trouwens een jaarcontract gekregen?
Aan de ene kant lijkt me het ook wel fijn om die afwisseling te hebben maar heb laatst ook iemand gehoord die voornamelijk telefoon moest doen terwijl ze ook in ons team zit en dus ook die documenten mag verwerken.
Ik ben ook wel blij met de ervaring die ik nu opdoe. Maar ik zou dit zeker niet voor altijd willen doen, het is ook wel een baan met veel stress en het is ook algemeen bekend dat we te weinig betaald krijgen voor het werk wat we doen.
Wel fijn dat je helemaal op je plek zit! Dat is echt belangrijk he. Je had toch laatst trouwens een jaarcontract gekregen?
Raindrop- Ratel
Klopt, ik heb een jaarcontract gekregen. En net een loonsverhoging van schrik niet... 0,64% Ik schrok me toch helemaal wild! Gelukkig staat er nog een loonsverhoging op stapel, i.v.m. schalering, maa daar verwacht ik ook maar niet veel van. Ik verdien lekker, maar ik word zo hebberig van geld.
Het is goed om ervaring op te doen. Voor deze baan heb ik bij callcenters gewerkt en eigenlijk was dat altijd onderbetaald. Maar ik heb mezelf altijd voorgehouden dat werkervaring hoe dan ook ooit wordt beloond. En nu begint het er aardig op te lijken.
Het is goed om ervaring op te doen. Voor deze baan heb ik bij callcenters gewerkt en eigenlijk was dat altijd onderbetaald. Maar ik heb mezelf altijd voorgehouden dat werkervaring hoe dan ook ooit wordt beloond. En nu begint het er aardig op te lijken.
Gast- Gast
Isa schreef:Klopt, ik heb een jaarcontract gekregen. En net een loonsverhoging van schrik niet... 0,64% Ik schrok me toch helemaal wild! Gelukkig staat er nog een loonsverhoging op stapel, i.v.m. schalering, maa daar verwacht ik ook maar niet veel van. Ik verdien lekker, maar ik word zo hebberig van geld.
Die loonsverhoging is fijn zeg! Bij ons zou hij vanaf het januari verhoogd worden. Maarja, ik wil altijd meer haha.
Ervaring is altijd mooi meegenomen! Jouw werkervaring is zeker beloond. Toch goed dat je bij callcenters hebt gewerkt
Dat heb ik ook gedaan en waar ik nu werk is het ook wel een callcenter maar nu sta ik niet heel veel in contact met klanten.
Anyways, ik ga film kijken Fijne avond!
Raindrop- Ratel
Fijne avond, Snowflake!
Ik ga nog even verder met All You Need Is Love kijken en wat verder internetten. Heerlijk zo'n rustige avond!
Ik ga nog even verder met All You Need Is Love kijken en wat verder internetten. Heerlijk zo'n rustige avond!
Gast- Gast
Lieve Bitterkoek, ik vind het fijn om te lezen. Het moet een moeilijke tijd zijn; zo met de familie, maar gelukkig hebben jullie elkaar nog, en hebben jullie wel hele fijne dagen voor de boeg. Ik wens je hele fijne dagen; en wilde even zeggen dat ik aan je denk.
Gast- Gast
Ik heb net Harry Potter gekeken. Vaste prik nu op vrijdag want ik had alleen deel 1 nog maar gezien!
Mijn vriend is net weg dus ik zit hier nu alleen een wijntje te drinken en dat is ook maar saai.
Dus:
Wine enyone?
Mijn vriend is net weg dus ik zit hier nu alleen een wijntje te drinken en dat is ook maar saai.
Dus:
Wine enyone?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kerst KletsTopic
» Wat kan ik vragen voor kerst?
» Hoofdgerecht voor de kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
» Wat kan ik vragen voor kerst?
» Hoofdgerecht voor de kerst
» Wat vraag jij voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat vraag jij voor kerst of sinterklaas?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: