Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Dag Voor Kerst Kletstopic!

+8
Raindrop
Merai
Sarah1985
*Lookie*
Flinder
Shisha
Cherique
Druifje
12 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De Dag Voor Kerst Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: De Dag Voor Kerst Kletstopic!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:47

Druifje schreef:Dat vergeten van de pincode heb ik ook weleens.. Gelukkig heb ik twee pasjes.. Anders sta je mooi voor l*l bij de kassa Wink

Vervelend dat je gevallen bent!! Hopelijk trekt het snel weg, en anders even in een warm bad of douche?

Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen.. maar heb 0,0 zin...

Ik heb er gelukkig ook twee Very Happy

Ja, straks maar weer even lekker onder de douche. En vanavond wil mijn vriend me vast wel even insmeren met mintzalf. Dat wordt eerst heel koud en daarna lekker warm. Ik heb eigenlijk geen idee wat nu het beste is. Wel bewegen, niet bewegen?

HIER, heb je een schop onder je kont van me. Ben je al bezig met wat je moet doen?? Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De Dag Voor Kerst Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: De Dag Voor Kerst Kletstopic!

Bericht  Flinder vr 24 dec 2010 - 1:06

June; veel beterschap!

Ik zou vanmiddag eigenlijk naar Eindhoven gaan en bijkletsen met Sterre. Helaas gaat dit niet door vanwege de sneeuw. Er rijdt hier helemaal niks! Nu ga ik nog maar even aan een paar sollicitatiebrieven zitten en alvast wat voorbereiden voor het kerstdiner bij schoonouders.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Druifje vr 24 dec 2010 - 1:10

Youandi schreef:
Druifje schreef:Dat vergeten van de pincode heb ik ook weleens.. Gelukkig heb ik twee pasjes.. Anders sta je mooi voor l*l bij de kassa Wink

Vervelend dat je gevallen bent!! Hopelijk trekt het snel weg, en anders even in een warm bad of douche?

Ik moet eigenlijk echt iets gaan doen.. maar heb 0,0 zin...

Ik heb er gelukkig ook twee Very Happy

Ja, straks maar weer even lekker onder de douche. En vanavond wil mijn vriend me vast wel even insmeren met mintzalf. Dat wordt eerst heel koud en daarna lekker warm. Ik heb eigenlijk geen idee wat nu het beste is. Wel bewegen, niet bewegen?

HIER, heb je een schop onder je kont van me. Ben je al bezig met wat je moet doen?? Wink

Nou uhhh heel eerlijk.. ik heb nog niets gedaan... hihi.. Denk dat ik zo toch maar ga beginnen aan het toetje voor morgen! dat MOET af! En dat is ook het leukste wat ik te doen heb vandaag Wink

Ik vind van die vrije dagen ook zo fijn.. gewoon het gevoel dat je geen tijdsdruk hebt..

Jij hebt trouwens een geweldig mooi paard.. wow.. ik heb ook ooit paardgereden en een eigen paard gehad. Helaas heb ik moeten stoppen vanwege mijn astma en mijn paard moeten verkopen. Maar jemig wat mis ik dat zeg! Dat geef zo'n enorm gevoel van vrijheid, rijden op een paard.
Druifje
Druifje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* vr 24 dec 2010 - 1:14

@ June: Beterschap!

@ Druifje: Wat ga je maken voor toetje?

Ik doe vandaag niet veel bijzonders. Vanmorgen boodschappen gedaan voor kerst, en naar het ziekenhuis (zie topic 'meiden die zwanger willen worden', nu even email bekijken en beetje internetten, paar wasjes draaien en straks bij mijn moeder eten. Vanavond gezellig de All you need is love-kerstspecial kijken, gaan jullie ook kijken?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:16

Hier begon de ochtend al goed. Werd wakker gebeld door mijn moeder. Ze was helemaal in paniek. Ze had een man op straat gevonden en ze dacht in eerste instantie dat hij overleden was. Ze heeft gelijk 122 gebeld en bij iemand aangeklopt die mee kon helpen. Even later kwam de ambulance eraan en zei melden dat de arme man onwel was geworden en overleden was (hij lag ook met zijn gezicht in de sneeuw) Mijn vader is vorig jaar overleden dus dit kwam allemaal weer naar boven hij haar. Heb haar echt moeten kalmeren. Een paar uur later kreeg ze weer een telefoontje dat de man toch niet overleden was. Schijnbaar had de verpleegkundige toch een foutje gemaakt. Wat ik overigs erg slecht vind. Maar gelukkig leeft deze man nog en is het voor mijn moeder ook wat fijner. Is ze toch een beetje een heldin smile

Gast
Gast

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 1:19

My god! dat moet schrikken zijn geweest voor je moeder Cimic!! Gelukkig is die man toch niet overleden, maar wel erg slecht dat ze een fout hebben gemaakt zeg, die verpleegkundige :shock: Kan me wel voorstellen dat het voor je moeder niet zo'n fijn gevoel moet zijn geweest ivm je vader.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:24

Cherique schreef:My god! dat moet schrikken zijn geweest voor je moeder Cimic!! Gelukkig is die man toch niet overleden, maar wel erg slecht dat ze een fout hebben gemaakt zeg, die verpleegkundige :shock: Kan me wel voorstellen dat het voor je moeder niet zo'n fijn gevoel moet zijn geweest ivm je vader.

Ik was er niet bij maar hoorde het van mijn moeder. Maar ik vind het ook zeer slecht. Maar omdat het erg koud was en de man met zijn gezicht in de sneeuw lag. (onderkoeling) Heeft de verpleegkundige misschien toch een te snelle conclusie getrokken. Je voelt dan namelijk bijna geen pols. En mijn moeder wist ook niet hoelang de man er al lag. Ze heeft zelf nog aan de pols gevoelt en die was zwak voelbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:26

Ojee Cimic!
Dat is schrikken!

Gelukkig leeft de man nog, maar wat een fout van de vpk!

Gast
Gast

Bericht  Flinder vr 24 dec 2010 - 1:31

Cimic schreef:Hier begon de ochtend al goed. Werd wakker gebeld door mijn moeder. Ze was helemaal in paniek. Ze had een man op straat gevonden en ze dacht in eerste instantie dat hij overleden was. Ze heeft gelijk 122 gebeld en bij iemand aangeklopt die mee kon helpen. Even later kwam de ambulance eraan en zei melden dat de arme man onwel was geworden en overleden was (hij lag ook met zijn gezicht in de sneeuw) Mijn vader is vorig jaar overleden dus dit kwam allemaal weer naar boven hij haar. Heb haar echt moeten kalmeren. Een paar uur later kreeg ze weer een telefoontje dat de man toch niet overleden was. Schijnbaar had de verpleegkundige toch een foutje gemaakt. Wat ik overigs erg slecht vind. Maar gelukkig leeft deze man nog en is het voor mijn moeder ook wat fijner. Is ze toch een beetje een heldin smile

Ah wat sneu voor je moeder! Kan me helemaal voorstellen dat de schrik er goed in zat en dat er weer van alles boven kwam bij haar. Wat een fout trouwens van die verpleegkundige, gelukkig maar dat hij niet is overleden!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Sarah1985 vr 24 dec 2010 - 2:15

Hier net huis gepoets/opgeruimd. Wij zijn klaar voor kerst. Kijk nu serious request
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:26

Goedemiddag! Ik heb net nog mijn allerlaatste kerstkadootjes gekocht. Nu moet ik eigenlijk nog afwassen en een wasje draaien maar ik heb zo weinig zin..... Straks nog even naar mijn paard.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:31

Goedemiddag! Ik ging net even wat voor vanavond halen wat we waren vergeten; nou het was echt niet normaal druk bij de AH zeg, belachelijk, iedereen drong voor, duwde elkaar aan de kant.. gelukkig hadden we de grote boodschappen gisteren al gedaan! Nu even lekker relaxen, even maskertje en uitgebreid douchen. Vanavond zijn vriend en ik gewoon lekker samen - ik maak een lekkere schotel, voor vanavond hebben we hapjes en we maken het samen gewoon even gezellig, de komende dagen worden al druk genoeg! Heb er, opzich, wel zin in angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:02

Minella schreef:Goedemiddag! Ik ging net even wat voor vanavond halen wat we waren vergeten; nou het was echt niet normaal druk bij de AH zeg, belachelijk, iedereen drong voor, duwde elkaar aan de kant.. gelukkig hadden we de grote boodschappen gisteren al gedaan! Nu even lekker relaxen, even maskertje en uitgebreid douchen. Vanavond zijn vriend en ik gewoon lekker samen - ik maak een lekkere schotel, voor vanavond hebben we hapjes en we maken het samen gewoon even gezellig, de komende dagen worden al druk genoeg! Heb er, opzich, wel zin in angel

Ik was vanochtend ook nog even bij de AH en ik snap helemaal wat je bedoelt, het is niet normaal.
Mensen doen net of de winkels nooit meer open gaan na kerst Mad

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 24 dec 2010 - 3:07

Ik ben vanochtend om zes uur begonnen met werken en nu net thuis, dus vanmiddag ga ik lekker luieren en vanavond gezellig thuis kerstdiner met mijn vriend en cadeautjes uitpakken! Ik heb er zin in smile!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Raindrop vr 24 dec 2010 - 3:28

Ik moest eigenlijk tot 15.30 werken maar iedereen mocht om 12.30 naar huis Very Happy Fijn!
Mijn trein had wel 24 minuten vertraging en ik heb mijn voet verzwikt. Ben dit weer echt zat! Er ligt hier zeker zo'n 20 cm als het niet meer is.

Maar nu heerlijk weekend haha.

@Isa, bevalt je werk nog steeds? Bellen klanten jou of moet je hen ook bellen?
@Minella, ik ben net ook nog wat vergeten boodschapjes gaan doen maar de drukte is echt niet normaal. Ben blij dat alle boodschappen zijn gedaan.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:33

Druifje schreef:
Youandi schreef:
Druifje schreef:

Jij hebt trouwens een geweldig mooi paard.. wow.. ik heb ook ooit paardgereden en een eigen paard gehad. Helaas heb ik moeten stoppen vanwege mijn astma en mijn paard moeten verkopen. Maar jemig wat mis ik dat zeg! Dat geef zo'n enorm gevoel van vrijheid, rijden op een paard.

Dankje.. Very Happy Dat vind ik ook het prettigst, dat gevoel van vrijheid. Dat is echt geweldig!! Ultieme ontspanning I love you

En ja, soms val je er af, maar dat hoort er bij 👅

Maar wat vervelend zeg, dat je ook echt nooit meer kunt paardrijden... Of kun je nog wel zo nu en dan buiten ofzo?

Ik heb inmiddels alle gemiddelden van spelling van mijn groep 8 berekend. Weer een stukje rapport af

angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:34

Snowflake schreef:Ik moest eigenlijk tot 15.30 werken maar iedereen mocht om 12.30 naar huis Very Happy Fijn!
Mijn trein had wel 24 minuten vertraging en ik heb mijn voet verzwikt. Ben dit weer echt zat! Er ligt hier zeker zo'n 20 cm als het niet meer is.

En dan heet je SNOWFLAKE ? Haha! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:39

Eline schreef:
Minella schreef:Goedemiddag! Ik ging net even wat voor vanavond halen wat we waren vergeten; nou het was echt niet normaal druk bij de AH zeg, belachelijk, iedereen drong voor, duwde elkaar aan de kant.. gelukkig hadden we de grote boodschappen gisteren al gedaan! Nu even lekker relaxen, even maskertje en uitgebreid douchen. Vanavond zijn vriend en ik gewoon lekker samen - ik maak een lekkere schotel, voor vanavond hebben we hapjes en we maken het samen gewoon even gezellig, de komende dagen worden al druk genoeg! Heb er, opzich, wel zin in angel

Ik was vanochtend ook nog even bij de AH en ik snap helemaal wat je bedoelt, het is niet normaal.
Mensen doen net of de winkels nooit meer open gaan na kerst Mad

Ik was ook in de ah, echt niet normaal. Spekglad, nat, overal mensen, spullen uitverkocht. Parkeren was een ellende. Hier ligt echt gigantisch veel sneeuw, mijn auto stond helemaal vast, die hebben we eruit moeten duwen. En ik heb geleerd dat je dan in de tweede versnelling weg moet rijden. Ik moest nog en alle boodschappen doen en alle cadeau's kopen. Ik vind het wel iets hebben die sneeuw en dat alles in het honderd loopt. Ik ga nu opruimen, poetsen en mezelf een opknapbeurt geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:42

Hier viel het eigenlijk heel erg mee in de AH! Maar dat is maar een klein stadswinkeltje, dus misschien dat het daaraan ligt. Het plan was dat wij morgen naar Brabant gaan maar ik heb er een hard hoofd in Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:45

Darcy schreef:Hier viel het eigenlijk heel erg mee in de AH! Maar dat is maar een klein stadswinkeltje, dus misschien dat het daaraan ligt. Het plan was dat wij morgen naar Brabant gaan maar ik heb er een hard hoofd in Sad

Wat ga je morgen in Brabant doen? Het is hier wel mooi wit hoor Very Happy , leuk voor een kerstwandeling.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:48

Jolie schreef:
Darcy schreef:Hier viel het eigenlijk heel erg mee in de AH! Maar dat is maar een klein stadswinkeltje, dus misschien dat het daaraan ligt. Het plan was dat wij morgen naar Brabant gaan maar ik heb er een hard hoofd in Sad

Wat ga je morgen in Brabant doen? Het is hier wel mooi wit hoor Very Happy , leuk voor een kerstwandeling.

Mijn ouders wonen daar smile Vlakbij Eindhoven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:53

Darcy schreef:
Jolie schreef:

Mijn ouders wonen daar smile Vlakbij Eindhoven.

Aha, wat leuk! Ben je opgegroeid in Brabant?

Gast
Gast

Bericht  Japje vr 24 dec 2010 - 3:54

Haa good afternoon!

Ik ben lekker een stuk eerder thuis dan verwacht. 't Was zo rustig dat we alles om 13.00 uur dicht hebben gegooid. Heb net ff wat piano gestudeerd, gestreken en aardappels geschild. Denk dat ik dadelijk nog eventjes ga zuigen, dan is het hier ook weer enigszins toonbaar. Dweilen begin ik niet aan, want zodra we weer een keer buiten zijn geweest, ligt het hele huis weer vol.

En wat een sneeuw hier zeg... Pfffffffff niet normaal!! Maar wel gaaf Very Happy Ik doe er bijna 2 keer zo lang over om op het werk te komen, maar dat boeit niet. Zo vaak hebben we geen sneeuw Wink
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:57

Japje schreef:Haa good afternoon!

En wat een sneeuw hier zeg... Pfffffffff niet normaal!! Maar wel gaaf Very Happy Ik doe er bijna 2 keer zo lang over om op het werk te komen, maar dat boeit niet. Zo vaak hebben we geen sneeuw Wink

Ik denk er precies zo over. Ik ben nog steeds helemaal verwonderd over de hoeveelheid sneeuw. Ik vind het zo leuk! Al die moeders hier brengen hun kinderen met de slee naar school, hoe leuk is dat! Toen ik klein was, was er haast nooit sneeuw en als er sneeuw was dan was het 1 dag een beetje miezerige drap, daar kon je helemaal niet zo goed in sleeën. Ik hoop dat het de komende winters ook zo blijft, veel leuker als je echt van die seizoenen hebt. Vanavond ga ik ook een kerst/sneeuwwandeling maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:06

@ Jolie: Ehh soort van haha, ik heb er bijna tien jaar gewoond, maar ben er niet geboren, dus ik voel me niet echt Brabants smile Jij komt er ook niet vandaan toch? Bevalt het wel goed?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: