Waar was jij?
+65
Susan
Verona
ekiaam87
Eris
PrimaBella
Niekske
Sarah1985
Krullebol
Flippin' Bitch
Mida4you
Rush
Makamba
Sterre
loura
Atelier Madame
Sjaantje
Antibes
Printje
Sneeuwvlok
Lenthe
Error
Stippel
Rapunzel
Fayebella
Sushi
love
Burn
Sorella
Jeanette
Jezzie
RYW
Ilargi
MamaJ&R
Elsje
Caramba
Lady Starstruck
Paper Crown
Arwyn
mzcharlotte
TNMN
Isis
Elin
Lovely
meisjesmama
Tania
Zininzon
silly-one
Schaapke
rapa nui
Minx
patjuhhh
Lejow
Summerlovin
Jerry
Jelin
studiebol
Liz
TGR
widko
Jente10
Bliss
_Lacey_
Zora
Marin
SoGood
69 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar was jij?
Ik was 10 jaar, zat in groep 7 en kwam uit school en zag de beelden op tv. Volgens mij was mijn vader al thuis en zat tv te kijken. Als ik het me goed herinner was het een dinsdag. De volgende dag op school was mijn meester best van slag. Hij had een aantal weken daarvoor op de twin towers gestaan toen hij op huwelijksreis was. We hebben op school toen een verslag erover moeten maken.
Gast- Gast
Ik zat ook op de basisschool, kwam uit school en toen zag ik dat iedereen ineens bij de buren naar binnen liep en voor de tv stond. Snapte er toen nog niet zoveel van, maar heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik was 14 en was thuisgekomen van school, toen ik de tv aanzette en de beelden zag. Ik had wel meteen door dat het erg was, maar pas toen het tweede vliegtuig erin vloog, werd ik me er echt bewust van.
Ik heb mijn moeder op het werk gebeld dat ze de tv aan moesten zetten
Ik heb mijn moeder op het werk gebeld dat ze de tv aan moesten zetten
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was 10 jaar, om een uur of 4 deden we de tv aan, toen was het al gebeurd en zagen we het dus op tv. Ik had niet echt door hoe erg dat was, een paar uur later had ik balletles, en daar had een vriendinnetje van mij het erover hoe erg het wel niet was etc. Toen had ik pas door dat er echt wat gebeurd was, maar veel weet ik er niet meer van. Jaren later besefte ik me pas hoe erg het eigenlijk is wat er gebeurd is
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik was net thuis van school en mijn moeder was tv aan het kijken en die zei mmm is dit een nieuwe film ofzo. heel raar iets met het WTC (toen wisten ze daar ook nog niet wat er aan de hand was) en ze was aan het zappen en kwam dus toen op CNN en zag de beelden van het eerste vliegtuig wat naar binnenvloog.
Wij hebben echt de hele avond alleen maar naar nieuws over de aanslagen gekeken. Volgens mij was er ook geen enkele zender die iets anders uitzond trouwens.
Wij hebben echt de hele avond alleen maar naar nieuws over de aanslagen gekeken. Volgens mij was er ook geen enkele zender die iets anders uitzond trouwens.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik was net thuis van school, ik was 17 en zat net op de Pabo en mijn moeder was tv aan het kijken en die zei mmm is dit een nieuwe film ofzo. heel raar iets met het WTC (toen wisten ze daar ook nog niet wat er aan de hand was) en ze was aan het zappen en kwam dus toen op CNN en zag de beelden van het eerste vliegtuig wat naar binnenvloog.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik was dertien en zat met een vriendinnetje een patatje te eten bij een snackbar halverwege de weg naar huis vanaf school. Ze hadden daar een tv aan staan, maar zonder geluid en toen we de twin towers met het eerste vliegtuig zagen en zo'n CNN nieuwsuitzending, dachten we dat het zo'n nep-nieuwsuitzending binnen een film was.
Op een gegeven moment ging het geluid aan en toen hoorden we het dus allemaal. Vriendinnetje en ik zijn daarna gewoon naar huis gefietst en weet eigenlijk helemaal niet meer of ze er thuis al van wisten en hoe ze reageerden en of we het er nog over gehad hebben. Vreemd.
Op een gegeven moment ging het geluid aan en toen hoorden we het dus allemaal. Vriendinnetje en ik zijn daarna gewoon naar huis gefietst en weet eigenlijk helemaal niet meer of ze er thuis al van wisten en hoe ze reageerden en of we het er nog over gehad hebben. Vreemd.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik was 23, was in de douchecabine bezig het konijnenhok schoon te schrobben en toen dat klaar was, zette ik te drogen en ging even uitpuffen voor de tv op mijn kamer. Dat was nét voordat het tweede vliegtuig de toren invloog, dat was zowat het eerste dat ik zag gebeuren. Ik stond vol ongeloof te kijken en ben vervolgens naar de trap gelopen om mams te roepen die boven aan het strijken was. Mam dacht echt dat ik een geintje maakte maar is toch naar beneden gekomen en samen hebben we tv gekeken.
Ik kon en kan gewoon niet geloven dat zoiets 'zomaar' kan gebeuren. Met 'zomaar' bedoel ik dat de wereld ineens in Ă©Ă©n klap kan veranderen. Die ochtend leek er nog niets aan de hand, niemand op de wereld had er een idee van wat er die dag zou gebeuren (nou ja, behalve dan de veroorzakers) en dat niets ooit meer hetzelfde zou zijn.
Onvoorstelbaar.
Ik kon en kan gewoon niet geloven dat zoiets 'zomaar' kan gebeuren. Met 'zomaar' bedoel ik dat de wereld ineens in Ă©Ă©n klap kan veranderen. Die ochtend leek er nog niets aan de hand, niemand op de wereld had er een idee van wat er die dag zou gebeuren (nou ja, behalve dan de veroorzakers) en dat niets ooit meer hetzelfde zou zijn.
Onvoorstelbaar.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik was die middag al vroeg uit school, altijd op dinsdag. Was 13 zat in havo 2. Ik was rustig tv aant kijken toen er een bericht kwam dat de uitzending onderbroken werd. wat Ik heel vervelend vond want het was een leuk programma. Toen stonden de twintowers al in brand. Volgende dag op school was iedereen ontzettend aangeslagen, hebben we ook een verslag erover moeten schrijven.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik werke toen nog in een kapsalon en was iemand aan het knippen op dat moment dat ik het hoorde op de radio.. Pas thuis kon ik precies kijken hoe of wat. Op het werk had ik nog niet echt door hoe erg het was. Gek dat je dat soort momenten onthoud. Heeft toch een grote indruk gemaakt.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was geloof ik ook al vroeg uit school, want ik herinner me dat ik bij mijn (destijds) vriendje was. We liepen net naar beneden omdat ik naar huis zou fietsen, toen zijn vader zei dat we NU naar de tv moesten kijken. Ik besefte het toen nog maar half wat ik zag, verschrikkelijk! Eenmaal op de fiets weet ik nog dat ik me afvroeg of al die mensen die ik onderweg zag al wel wisten wat er aan de hand was.
Thuis weer meteen de tv aangezet, en met mijn ouders en broertje verder gekeken.
Thuis weer meteen de tv aangezet, en met mijn ouders en broertje verder gekeken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik was met mijn ex in de stad! Een huisgenoot van hem kwam ons het nieuws vertellen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Bij een vriendinnetje thuis, ik zat in groep 8 geloof ik. Haar moeder kwam thuis van de kapper en had wat dingen gehoord daar. Thuis direct de TV aan. Ik ben toen naar huis gegaan en toevallig waren m`n opa en oma bij ons. Opa moest huilen, hij dacht dat de derde wereldoorlog begonnen was.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zat met mijn stiefvader ATWT te kijken toen het werd onderbroken voor een extra nieuwsuitzending. Ik moest later nog naar de Edah. Daar waren een aantal oudere dames die lucifers en kaarsjes kochten voor het geval dat.. :-)
Gast- Gast
Ik zat op de fiets naar huis en was aan het bellen met een vriend van me. Die vertelde alles over wat er gebeurd was.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik las er iets over op het forum, maar ik had zoiets van 'oh ok'. Ik was toen 14 en zat altijd op het fancy forum. Ik weet nog wel dat mijn vader een uur erna thuis kwam, mij naar beneden riep 'er is echt iets bizars gebeurd!' en ik nog steeds totaal niet onder de indruk 'ja, las zoiets'. Vervolgens hebben we er samen naar zitten kijken. Ik weet nog wel dat de lerares engels er de volgende dag een heel klassengesprek aan wijdde, maar kon dat helemaal niet volgen. Ze had het maar over collapsed, maar ik kende dat woord niet...
Eigenlijk best gek. Ik realiseer me nu pas dat het toen nog geen 2 weken geleden was dat mijn ouders uit elkaar gingen en ik dus nog maar net alleen met mijn vader woonde. Volgens mij had ik toen nog geeneens het briefje voorin mijn agenda gevonden van mijn moeder waar zij toen was.
Eigenlijk best gek. Ik realiseer me nu pas dat het toen nog geen 2 weken geleden was dat mijn ouders uit elkaar gingen en ik dus nog maar net alleen met mijn vader woonde. Volgens mij had ik toen nog geeneens het briefje voorin mijn agenda gevonden van mijn moeder waar zij toen was.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik was 15 en was op school en hoorde het rond het middaguur in de les Engels. Het heeft toen wel indruk gemaakt, maar ik geloof niet dat ik toen al begreep wat de impact van het hele gebeuren was.
Gast- Gast
Ik was toen 13, had 1e uur vrij van school en keek tv. Toen ik het zag riep ik mijn zus, zij geloofde mij niet. Daarna allebei niet van de tv weg te slaan. Mijn oom en tante waren daar, en die dag daarvoor nog in geweest. Als je dan gaat bedenken wat als... brr..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Je eerste uur was rond half 3 `s middags?Krullebol schreef:Ik was toen 13, had 1e uur vrij van school en keek tv. Toen ik het zag riep ik mijn zus, zij geloofde mij niet. Daarna allebei niet van de tv weg te slaan. Mijn oom en tante waren daar, en die dag daarvoor nog in geweest. Als je dan gaat bedenken wat als... brr..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik moest naar de abn bank. En daar hadden ze altijd een tv staan met rtl z nieuws erop. Ik moest wachten en keek na die tv en vond het vreemd dat er geen rtl z nieuws op was maar een film. Maar was geen film het was echt. Ik zag zo het 2e vliegtuig naar binnen vliegen. Iedereen in de bank keek er toen naar. Toen ik weer thuis was heb ik de hele avond tv gekeken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was 17 en mijn eindexamenjaar was net begonnen. We hadden die middag vrij en ik was met een vriendin aan het winkelen. Toen belde haar moeder (die is helemaal gek van Amerika) dat er een aanslag was gepleegd op Amerika. Wij hadden toen nog geen idee van de impact ervan en hebben nog even verder gewinkeld. Toen ik thuis kwam, stond de tv al aan, mijn moeder was behoorlijk onder de indruk. Het was toen nog erg chaotisch en onduidelijk, wij dachten ook dat het tweede vliegtuig dat zich in de toren boorde, een herhaling was. Volgens mij werd ons pas 's avonds een beetje duidelijk wat er gebeurd was, toen de berichtgeving wat meer gestructureerd was. We dachten toen echt dat WOIII zou losbarsten...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik was toen nog maar 11 jaar en besefte natuurlijk nog niet wat er precies gebeurde.
Wat ik nog heel goed weet is dat het toen kermis was bij ons in het dorp. Na schooltijd was ik nog met een paar vriendinnetjes over de kermis gelopen en toen ik thuis kwam zat mijn moeder naar de tv te kijken. Ik had toen wel in de gaten dat er iets belangrijks / verschrikkelijks gebeurd was, maar eigenlijk was de kermis toen nog wat interessanter
De kermis is trouwens nog altijd op of rond 11 september hier en dan moet ik er iedere keer weer aan denken!
Wat ik nog heel goed weet is dat het toen kermis was bij ons in het dorp. Na schooltijd was ik nog met een paar vriendinnetjes over de kermis gelopen en toen ik thuis kwam zat mijn moeder naar de tv te kijken. Ik had toen wel in de gaten dat er iets belangrijks / verschrikkelijks gebeurd was, maar eigenlijk was de kermis toen nog wat interessanter
De kermis is trouwens nog altijd op of rond 11 september hier en dan moet ik er iedere keer weer aan denken!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik was ziek thuis en lag op de bank tv te kijken. Het tv programma wat ik aan het kijken was werd onderbroken. Vanaf het eerste moment dat er extra nieuws uitzendingen kwamen heb ik alles ''live'' op televisie zien gebeuren en gevolgd.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kwam ook uit school. De tv stond al aan en ook ik zag het 2e vliegtuig live naar binnen vliegen. Heb verder ook alleen maar tv gekeken, teletekst en internet in de gaten gehouden enz. Nog steeds raakt het me als ik de beelden zie en zit ik met kippenvel & tranen op de bank.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was 15 en fietste vanuit school naar huis, toen ik met mijn moeder belde. Zij zat voor de tv, want er was iets gebeurd. Toen ik de woonkamer inkwam, boorde zich net het tweede vliegtuig de toren in...
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: