Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar was jij?

+65
Susan
Verona
ekiaam87
Eris
PrimaBella
Niekske
Sarah1985
Krullebol
Flippin' Bitch
Mida4you
Rush
Makamba
Sterre
loura
Atelier Madame
Sjaantje
Antibes
Printje
Sneeuwvlok
Lenthe
Error
Stippel
Rapunzel
Fayebella
Sushi
love
Burn
Sorella
Jeanette
Jezzie
RYW
Ilargi
MamaJ&R
Elsje
Caramba
Lady Starstruck
Paper Crown
Arwyn
mzcharlotte
TNMN
Isis
Elin
Lovely
meisjesmama
Tania
Zininzon
silly-one
Schaapke
rapa nui
Minx
patjuhhh
Lejow
Summerlovin
Jerry
Jelin
studiebol
Liz
TGR
widko
Jente10
Bliss
_Lacey_
Zora
Marin
SoGood
69 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar was jij? - Pagina 3 Empty Re: Waar was jij?

Bericht  Ilargi zo 11 sep 2011 - 1:41

Ik was op ( de middelbare) school, en de directeur kwam langs alle klassen om te zeggen dat er iets vreselijks was gebeurd in Amerika en we naar de kantine moesten komen waar een tv was. Wie er wilde blijven kijken mocht blijven, zo niet mocht je naar huis. Van de 250 leerlingen zijn er geloof ik 10 naar huis gegaan, de rest is allemaal blijven kijken.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:04

Ik kwam net de woonkamer inlopen en zag het tweede vliegtuig in de toren vliegen. Dat vergeet ik nooit meer. Mijn moeder dacht toen dat het een herhaling was van het eerste vliegtuig.

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 11 sep 2011 - 2:06

Ik kwam thuis uit de universiteit en zag op teletekst een heel kort berichtje, dat een vliegtuig in botsing was gekomen met het WTC. Omdat mijn vader en broer daar heel kort daarvoor nog op gestaan hadden riep ik mijn vader (we waren maar met zijn tweeën thuis) en hij kwam naar beneden. We zetten CNN aan, en zagen zo'n beetje live het tweede vliegtuig crashen.

Heel heftig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Jezzie zo 11 sep 2011 - 2:07

Ik was toen 12 en kwam terug van schoolreisje. In de bus zette de juf de radio ineens harder, omdat ze iets hoorde.
En op het schoolplein stonden allemaal ouders die het vetelde.
Toen ik het thuis op tv zag maakte dat erg veel indruk op mijn, toen waren net allebei de torens ingestort.
Ik ben uiteindelijk buiten gaan spelen met een vriendinnetje, omdat we het niet fijn vonden om het elke keer te zien.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jeanette zo 11 sep 2011 - 2:12

Ik zat toen nog op de Havo. Ik weet dat ik thuis kwam, voor de buis zat en niet kon geloven dat zoiets kon gebeuren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 2:13

Het was trouwens de eerste keer dat ik het woord 'terrorist' hoorde. Daarvoor kende ik dat helemaal niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jezzie zo 11 sep 2011 - 2:14

Joy_ schreef:Het was trouwens de eerste keer dat ik het woord 'terrorist' hoorde. Daarvoor kende ik dat helemaal niet.
Ja voor mij ook! Een terroristische aanslag...had ik nog nooit van gehoord! Vond het allemaal maar eng klinken. Dat er misschien wel een 3e wereld oorlog zou komen enzo!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 2:15

Jezzie89 schreef:
Joy_ schreef:Het was trouwens de eerste keer dat ik het woord 'terrorist' hoorde. Daarvoor kende ik dat helemaal niet.
Ja voor mij ook! Een terroristische aanslag...had ik nog nooit van gehoord! Vond het allemaal maar eng klinken. Dat er misschien wel een 3e wereld oorlog zou komen enzo!

Ja precies, en op zich is dat ook wel een beetje zo. Ik ben het volledig eens met wat RYW schreef in het andere topic over dat de wereld veranderde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW zo 11 sep 2011 - 2:16

Ik herinner me dat het sowieso pas heel laat als terrorisme bestempeld werd, dat er eerst een tijd aan een navigatiefout gedacht werd. Dat geeft wel aan hoe anders de wereld was toen. Twee vliegtuigen in een gebouw, en er werd gedacht aan een navigatiefout, terwijl tegenwoordig mensen bang zijn als er een man met een baard en tulband in hetzelfde vliegtuig stapt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:17

Ik had gewinkeld met m'n moeder en we waren op weg terug in de auto en toen hoorden we het op de radio. Het was nog maar net gebeurd toen, en het was nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand was. Omdat ik dacht dat het om een ongeluk ging schonk ik er niet zoveel aandacht aan. Pas toen ik thuiskwam en alle beelden zag en toen duidelijk werd wat er was gebeurd kwam het heel hard binnen.

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 11 sep 2011 - 2:25

Ik was aan het werk en stond net in het keukentje bij de radio. Daarna kwamen er ook klanten met het verhaal in de winkel. Ik weet ook nog dat ik toen dacht 'dit kan niet waar zijn, zoiets gebeurt niet'. Wat RYW in het andere topic ook al zei, de wereld is echt veranderd na 9/11. Voor mijn gevoel is dat ook echt zo.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lady Starstruck zo 11 sep 2011 - 2:33

Ik zal heel eerlijk bekennen dat het de eerste keer was dat ik zag dat het WTC bestond Embarassed Daarvoor had ik er nog nooit van gehoord
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 2:34

Lady Starstruck schreef:

Ik zal heel eerlijk bekennen dat het de eerste keer was dat ik zag dat het WTC bestond Embarassed Daarvoor had ik er nog nooit van gehoord

Dat wist ik wel, maar niet de bijnaam Twin Towers. Dat hoorde ik toen ook voor 't eerst.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:39

Lady Starstruck schreef:

Ik ook niet.. Embarassed

Hoe oud waren jullie toen?

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 11 sep 2011 - 2:41

Lize schreef:
Lady Starstruck schreef:

Ik ook niet.. Embarassed

Gelukkig nog één die het niet kende haha.
Ik was 17 toen het gebeurde.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 3:13

Ik was 15.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 3:15

Lize schreef:
Lady Starstruck schreef:

Ik ook niet.. Embarassed

Ik was nog net 16. M'n moeder zei direct: Je mag niet naar Amerika volgend jaar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn zo 11 sep 2011 - 3:16

Ik was toen 10. Ik kan me niet echt meer herinneren waar ik op dat moment was..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  love zo 11 sep 2011 - 3:29

Ik zat in de bus naar huis, de buschauffeur draaide de radio wat harder aan , thuis meteen de tv aangezet.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Sushi zo 11 sep 2011 - 3:40

Ik was 13 jaar en zat net in het tweede jaar van de middelbare school. Ik kwam rond een uurtje of drie geloof ik thuis uit school. Ik liep de woonkamer in en mijn ouders zaten aan de tv gekluisterd. Mijn vader zat op de salontafel, mijn moeder op de bank, dat weet ik nog. Ik zag een vliegtuig een van de torens invliegen. Ik weet nog dat ik zei: "Is er al zo vroeg een film op tv?" En toen legde mijn moeder uit dat dit geen film was en dat dit heel erg was en toen ging ze weg. Mijn moeder heeft bij een persbureau gewerkt op de redactie butienland en ze moest daar dus direct heen. Ze is pas de volgende ochtend vroeg thuis gekomen.
Mijn vader en ik hebben die avond voor de tv gegeten en bij wijze van uitzondering mocht ik tot een uur of twaalf tv blijven kijken. Ik was echt geschrokken, het jaar daar voor was ik nog met mijn ouders in New York geweest.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 3:47

De pretzels die ik net gebakken heb als soort van eerbetoon. Pretzels zijn typische New Yorkse straat-eten. Ze zien er niet echt uit als pretzels, maar wel erg lekker:

Waar was jij? - Pagina 3 IMG_1102
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fayebella zo 11 sep 2011 - 3:49

Ik liep vanuit school naar de bushalte, toen een klasgenoot gebeld werd door haar broer, dat de beurzen waren ingezakt. Toen er niet bij nagedacht hoe erg het was. Toen ik thuis kwam, zat mijn moeder aan de tv gekluisterd. Toen heb ik voor het eerst de beelden gezien. Ik was 16 toen het gebeurde. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik die beelden zie.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 3:51

Dat moment weet ik nog wel goed. Ik kwam thuis uit school (middelbare) na een saaie lange dag en mijn ouders hadden de tv aan staan op het extra nos journaal. En zo hebben we de rest van de middag voor de tv gezeten met thee. Was dat niet op een dinsdag? Volgens mij was het ook zonnig weer buiten toen.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel zo 11 sep 2011 - 3:54

In bed, 17 jaar oud helemaal alleen ziek thuis. Ik zag het op de tv en had op dat moment nooit verwacht dat het zo'n grote ramp was. Dat besefte ik 's avonds pas toen ik het nieuws hoorde en de president sprak van een oorlog tegen het terrorisme. Gefelicitas: dat was op een dinsdag inderdaad!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stippel zo 11 sep 2011 - 4:07

Mooi gebaar, Joy.
Ik heb een kaarsje aangestoken en daar liggen wat muntjes en een dollar rond.

Tien jaar geleden zat ik tv te kijken thuis toen er een extra nieuwsuitzending kwam. Ik kan me nog herinneren dat mijn moeder geschrokken en emotioneel de kamer binnen kwam nadat het tweede vliegtuig het WTC in was gevlogen. Vanaf dat moment hebben we in de woonkamer met ons 3en tv zitten kijken. We hebben ook aan de salontafel op de bank gegeten met de tv aan, wat wij thuis echt zelden tot nooit deden.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: