Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar was jij?

+65
Susan
Verona
ekiaam87
Eris
PrimaBella
Niekske
Sarah1985
Krullebol
Flippin' Bitch
Mida4you
Rush
Makamba
Sterre
loura
Atelier Madame
Sjaantje
Antibes
Printje
Sneeuwvlok
Lenthe
Error
Stippel
Rapunzel
Fayebella
Sushi
love
Burn
Sorella
Jeanette
Jezzie
RYW
Ilargi
MamaJ&R
Elsje
Caramba
Lady Starstruck
Paper Crown
Arwyn
mzcharlotte
TNMN
Isis
Elin
Lovely
meisjesmama
Tania
Zininzon
silly-one
Schaapke
rapa nui
Minx
patjuhhh
Lejow
Summerlovin
Jerry
Jelin
studiebol
Liz
TGR
widko
Jente10
Bliss
_Lacey_
Zora
Marin
SoGood
69 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Waar was jij? - Pagina 5 Empty Re: Waar was jij?

Bericht  Verona ma 12 sep 2011 - 8:50

Ik was vrij van school, mijn moeder zat op de bank en ik was aan de tafel huiswerk aan het maken. We hadden de radio aan en hoorde het nieuws. Meteen de tv aangezet en toen zagen we live het tweede vliegtuig erin vliegen. En hoorde mijn moeder zeggen: "Dit is terrorisme! Ik denk dat dit een derde WO word.". Misschien hebben die opmerking nog wel meer indruk op mij gemaakt dan de beelden.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 8:54

Ik had net college gehad en ging nog even internetten in een computerzaal, want ik had toen nog geen internet thuis. Ik las op het Vivaforum wat er was gebeurd en ben toen de hele middag op internet blijven lezen. 's Avonds heb ik ook nog met mijn ex tot heel laat naar de televisie zitten kijken. Ik weet nog dat ik de volgende dag ergens naartoe moest in de buurt van de Amerikaanse ambassade en dat ik dat best eng vond.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  SuperGrover ma 12 sep 2011 - 9:01

Ik hoorde het pas met het zes uur journaal. Gewoon thuis, op de bank. Het heeft ontzettend veel indruk op mij gemaakt, mijn wereld veranderde echt door 9/11. Ik was pas 8, en had nog nooit gehoord van Al Qaida, Osama Bin Laden, de Twin Towers. Zelfs niet van terrorisme, ik hoorde dat woord die dag voor het eerst. Voor mijn gevoel, omdat ik daarvoor niet van het bestaan van aanslagen wist, is de wereld echt een stuk wreder geworden op die dag.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Krullebol ma 12 sep 2011 - 9:04

Rush schreef:
Krullebol schreef:Ik was toen 13, had 1e uur vrij van school en keek tv. Toen ik het zag riep ik mijn zus, zij geloofde mij niet. Daarna allebei niet van de tv weg te slaan. Mijn oom en tante waren daar, en die dag daarvoor nog in geweest. Als je dan gaat bedenken wat als... brr..
Je eerste uur was rond half 3 `s middags? :P

Ja joh, coole roosters vroeger Laughing Maar ehm, dan was het dus smiddags en was ik waarschijnlijk al uit ...:P
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 9:16

Ik was ziek thuis. Ik weet nog dat ik onder dekens lag en was wat aan het zappen en kwam uit bij CNN waar op dat moment een uitzending was over de aanslagen.

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen ma 12 sep 2011 - 9:27

Ik woonde nog thuis en zat op mijn kamer, ik had een cdtje aan staan terwijl ik ff de tv aanzette zonder geluid om te kijken of er nog iets leuks was. Ik zag een toren in brand staan, had geen idee wat er was, waar het was en waarom, een aantal seconde later kwam het 2e vliegtuig erin en ik schrok me werkelijk te pleuris.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 10:27

Ik was na schooltijd bij een vriendin, toen het nieuws op tv kwam. We hebben allebei met verbazing en schrik zitten kijken toen!

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel ma 12 sep 2011 - 10:38

Gisteravond zegt mijn mams nog; weet nog precies hoe jij vertelde dat er wat aan de hand was..

Ik was vroeg uit school en eerste wat ik altijd deed was tv aan en series kijken.. Weet niet meer precies wat ik keek, ging iig even naar de wc en toen ik terug kwam waren de eerste beelden erop. Ik dacht dat ik misschien op de afstandsbediening had gezeten en wilde terug zappen. Dit werkte niet, de beelden waren het zelfde, en ineens op alle zenders! Heb met verbazing zitten kijken.. mijn mams kwam thuis en ik vertelde het haar huilend wat er gebeurde. Zij ging douchen, heb nog paar keer onderaan de trap geschreeuwd wat er gebeurde, onderandere de tweede inslag en het instorten van de eerste toren..
Ik vind de beelden nog elke keer vreselijk om te zien, maar weet dat ze getoond moeten worden, ook de komende jaren.. Het moet! Dit mag niet vergeten worden.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:44

Ik was op het werk, ik werkte toen op de klantenservice van een bank. Plotseling gonsde het van de geruchten, maar omdat ik ook steeds telefoontjes van klanten moest beantwoorden, kreeg ik niet echt mee wat er nou precies aan de hand was. Toen heb ik op een gegeven moment maar naar huis gebeld. Mijn broertje nam op. Hij deed de tv aan en zag live het 2e vliegtuig zich in de 2e toren storten. Verder vertelde hij mij het weinige wat hij toen wist.
Vervolgens heb ik mijn andere broer gebeld. Die was met mijn moeder op stap en hadden ook nog geen flauw idee van wat er gebeurd was. Zij hebben meteen in de auto de radio aan gedaan.
Iedereen op mijn werk was in rep en roer, er hing door heel de bank een heel onrustige sfeer.
Ik weet nog dat de koersen begonnen te dalen (bij de kantine hing een groot bord met koersinformatie).
Toen ik 's avonds thuis kwam hebben we met het gezin de hele avond tot 's nachts voor de tv gehangen. Ik weet ook nog dat ik de rest van de week ziek was (had een griepje onder de leden dat tot uiting kwam). Heb steeds de radio aangehad en voor de tv gehangen.
Het was een heel onwerkelijke week, weet ik nog.

Gast
Gast

Bericht  Silver di 13 sep 2011 - 23:47

Zat ziek thuis (pfeiffer) voor de tv, en baalde omdat mijn serie (weet zo niet meer welke) ineens afgebroken werdt op ned2. Maar toen zag ik wat het was, doorgezapt naar CNN en mijn moeder geroepen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

Permissies van dit forum: