Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

+24
mzcharlotte
girli
Jade
Atelier Madame
Silver
Rovine
_Femme
Rush
Parisienne
Moonlight
Dolphinne
Dennenappel
Spring
Rebecca
Joli86
Flower_L
kwak
M@niek
Paper Crown
ThinkPink
TukTuk
Caroow
Tania
May
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 20:33

Een timer, dat is handig. Misschien hebben wij die ook wel. Moeite waard om het boekje even door te lezen hihi!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 2:50

Ik heb allemaal van die curvebakken in een rek staan, als er dan een bak vol is doe ik de machine aan, ongeacht wat voor tijdstip het is.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rush vr 16 sep 2011 - 2:58

FryskeFlinter schreef:Ik heb allemaal van die curvebakken in een rek staan, als er dan een bak vol is doe ik de machine aan, ongeacht wat voor tijdstip het is.
Kan je onze was dan ook even doen haha :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 3:03

Ik was voornamelijk in het weekend i.v.m. dag/nacht stroom.
Op 1 of andere manier komt hier de wasmand ook nooit leeg! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk vr 16 sep 2011 - 3:43

Hier helaas geen timer.. Hebben een oude wasmachine van mijn schoonmoeder gekregen, ben allang blij dat dat ding werkt.. Er zit wel een knop op met "kort" voor een programma, wat alsnog betekend 1,5 uur..

Zijn er trouwens meer meiden met geen droger? Duurt het bij jullie ook zo ontiegelijk lang voordat een was droog is? Hier minimaal 24 uur, soms wel langer.
Erg onhandig, ik kan 2 wassen per keer kwijt, maar red vaak maar 3 hooguit 4 wassen per weekend, maar als ik zondag vertrek hangen er dus nog 2 wassen te drogen.. En zeker met beddengoed, ik kan hooguit 3 dekbedovertrekken of matrashoezen kwijt, dus kan ook nooit al mijn beddengoed wassen. Heel irritant!
En zeker omdat dat bijna 2 dagen de tijd nodig heeft om te drogen..

Zou een vochtvreter in de kamer waar het was hangt helpen, of is dat een hele domme vraag? Embarassed
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Atelier Madame vr 16 sep 2011 - 3:57

AngelNyn schreef:Hier helaas geen timer.. Hebben een oude wasmachine van mijn schoonmoeder gekregen, ben allang blij dat dat ding werkt.. Er zit wel een knop op met "kort" voor een programma, wat alsnog betekend 1,5 uur..

Zijn er trouwens meer meiden met geen droger? Duurt het bij jullie ook zo ontiegelijk lang voordat een was droog is? Hier minimaal 24 uur, soms wel langer.
Erg onhandig, ik kan 2 wassen per keer kwijt, maar red vaak maar 3 hooguit 4 wassen per weekend, maar als ik zondag vertrek hangen er dus nog 2 wassen te drogen.. En zeker met beddengoed, ik kan hooguit 3 dekbedovertrekken of matrashoezen kwijt, dus kan ook nooit al mijn beddengoed wassen. Heel irritant!
En zeker omdat dat bijna 2 dagen de tijd nodig heeft om te drogen..

Zou een vochtvreter in de kamer waar het was hangt helpen, of is dat een hele domme vraag? Embarassed

Wij hebben ook geen droger en een redelijk vochtig huis dus de was hangt hier altijd minimaal 36 uur tot 48 uur te drogen. Best irritant in de woonkamer zit je er constant tegenaan te kijken, maar ja we hebben nou eenmaal niet meer ruimte. Toch heb ik elke week wel een keertje een bodem van mn wasmand in zicht!

ben overigens ook benieuwd of een vochtvreter helpt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Jade vr 16 sep 2011 - 4:59

Ik heb deze:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60076365

1 voor de witte was, 1 voor de bonte was en een kleine voor de vaatdoekjes ed. (die nat zijn).

Ik vind het ideaal!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:36

Ik heb ook in tijden de bodem niet gezien. Ik moet maar nooit een gezin nemen.. ik woon nu nog maar alleen en er ligt alweer een berg op laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 9:41

June schreef:Ik heb ook in tijden de bodem niet gezien. Ik moet maar nooit een gezin nemen.. ik woon nu nog maar alleen en er ligt alweer een berg op laughcry

ja maar als je alleen bent moet je wat langer wachten ook voor je een was kan draaien omdat je niet voor 1 broek bij wijze van de machine aanzet...toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  girli vr 16 sep 2011 - 9:54

AngelNyn schreef:Hier helaas geen timer.. Hebben een oude wasmachine van mijn schoonmoeder gekregen, ben allang blij dat dat ding werkt.. Er zit wel een knop op met "kort" voor een programma, wat alsnog betekend 1,5 uur..

Zijn er trouwens meer meiden met geen droger? Duurt het bij jullie ook zo ontiegelijk lang voordat een was droog is? Hier minimaal 24 uur, soms wel langer.
Erg onhandig, ik kan 2 wassen per keer kwijt, maar red vaak maar 3 hooguit 4 wassen per weekend, maar als ik zondag vertrek hangen er dus nog 2 wassen te drogen.. En zeker met beddengoed, ik kan hooguit 3 dekbedovertrekken of matrashoezen kwijt, dus kan ook nooit al mijn beddengoed wassen. Heel irritant!
En zeker omdat dat bijna 2 dagen de tijd nodig heeft om te drogen..

Zou een vochtvreter in de kamer waar het was hangt helpen, of is dat een hele domme vraag? Embarassed
Wij hebben ook geen droger en ik hang beddengoed altijd over de deur!

Ik kan maar één was kwijt op ons rek, dus ik heb ook nooit een lege wasmand. Zodra ik een was heb opgevouwen, gooi ik een nieuwe was in de machine en dan kijk ik er weer 2 dagen tegenaan. Ik zou het rek nog in de studeerkamer kunnen zetten, maar daar droogt het al helemaal niet. Dus dan maar in de woonkamer jammer genoeg.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  mzcharlotte vr 16 sep 2011 - 20:38

Wij hebben ook geen droger. Met mooi weer gaat het 't balkon op en is het vaak zó droog. Als het regent of whatever, dan hangt de was binnen en duurt het langer. Mijn vriend draagt zijn werkkleding ook vanaf de waslijn, hoef ik amper te vouwen (alleen nu hij op vakantie is, maar goed dat is ook eenmalig).

Op dit moment is mijn wasmand nog niet echt bodemloos, maar waar ik weleens van baal is dat als ik 'm leeg heb, dat er binnen no-time wel weer íets in ligt... Grom. Ook ik heb een timer en doe door de week in elk geval een handdoekenwas.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Sarah1985 vr 16 sep 2011 - 20:42

woow een droger die 24 uur duurt, ik vond mijn oude droger die 3 uur duurde al lang.

Hier is soms de wasmand leeg maar dan besluit man om nog vanalles erin te gooien. gevolg hij is weer vol. Ik was 2/3 wassen per week meestal in het weekend.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 20:47

Sarah1985 schreef:woow een droger die 24 uur duurt, ik vond mijn oude droger die 3 uur duurde al lang.

Hier is soms de wasmand leeg maar dan besluit man om nog vanalles erin te gooien. gevolg hij is weer vol. Ik was 2/3 wassen per week meestal in het weekend.


Nee de droger duurt geen 24 uur maar als je GEEN drogen hebt duurt het drogen zo lang Wink Tenminste als ik het goed gelezen heb.

Wij hebben ook geen droger en idd duurt het wel even voor het droog is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Snoes vr 16 sep 2011 - 22:54

Pippa schreef:Ik heb er 1 op dit moment, die is écht leeg nerd
Jaaa, de mijne ook! Very Happy
Alleen hangt er nu alweer was te drogen en doe ik vanavond nog een was, dus morgen zit ie weer vol. Al probeer ik het dan wel gelijk morgen weer weg te werken smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 23:20

Theedoosje schreef:
June schreef:Ik heb ook in tijden de bodem niet gezien. Ik moet maar nooit een gezin nemen.. ik woon nu nog maar alleen en er ligt alweer een berg op laughcry

ja maar als je alleen bent moet je wat langer wachten ook voor je een was kan draaien omdat je niet voor 1 broek bij wijze van de machine aanzet...toch?

Ik heb net even mijn wasmand leeggehaald. Vier volle wassen:
1 x alle kleuren
1 x lime (al mijn handdoeken, onderlakens etc angel)
1 x wit
1 x donker/zwart

Het duurt inderdaad lang, maar ik had al wel een tijdje kunnen wassen. Vaak doe ik even snel een donkere was, omdat ik dat veel heb door onder andere mijn werk en ook gewoon veel zwart draag. De rest blijft dan dus liggen. Dit is nu het resultaat. Helaas heb ik geen ruimte om het allemaal op te hangen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk za 17 sep 2011 - 8:55

Sarah1985 schreef:woow een droger die 24 uur duurt, ik vond mijn oude droger die 3 uur duurde al lang.

Hier is soms de wasmand leeg maar dan besluit man om nog vanalles erin te gooien. gevolg hij is weer vol. Ik was 2/3 wassen per week meestal in het weekend.

Nee, door het gebrek aan een droger, duurt het drogen op een wasrek/droogrek vaak minimaal 24 uur..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 9:28

Haha, zou niet best zijn als een droger 24 uur werk nodig heeft.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Raindrop zo 18 sep 2011 - 0:55

Mijn wasmand is te klein voor al de was haha. Ben vannacht teruggekomen van vakantie en heb echt te veel was nu...
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Silver zo 18 sep 2011 - 20:58

Wij hebben ook geen droger, maar wel een nieuw goed geïsoleerd huis, meestal is het wel droog in 24u. En vaak zet ik mijn minidroogrekje ook gewoon buiten neer, dan is het binnen 2 uur droog, en kan de volgende aan.
Ooit als mijn vriend een handige kast gemaakt heeft voor in de bijkeuken komt er misschien wel een droger. Maar ik mis het nog niet smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 1:59

Mijn wasmand heeft inmiddels ook geen bodem meer. Aankomend weekend als het mooi weer is, ga ik buiten wel alles strijken, héérlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Silver di 20 sep 2011 - 4:13

De mijne zijn nu allemaal leeg, heerlijk! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:28

Ik heb alleen een vriend, helaas geen kinderen. En ik heb nu al een bodemloze wasmand laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Makamba di 20 sep 2011 - 6:30

Tania schreef:Haha als je er een gevonden hebt, wil ik ook wel weten waar die vandaan komt Laughing

+1 Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum