Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

+24
mzcharlotte
girli
Jade
Atelier Madame
Silver
Rovine
_Femme
Rush
Parisienne
Moonlight
Dolphinne
Dennenappel
Spring
Rebecca
Joli86
Flower_L
kwak
M@niek
Paper Crown
ThinkPink
TukTuk
Caroow
Tania
May
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:31

Caroow schreef:
_Liv schreef:Ik vind het wassen nooit zo erg, maar het ophangen, strijken en opvouwen wel.

I I love you Strijken.

Maar alles op de juiste stapeltjes in de kast leggen vind ik weer verschrikkelijk.

En dat doe ik dan weer graag! Ik vouw regelmatig alles uit de kast opnieuw op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:33

zal ik even langs komen? De was (inlcusief wassen, strijken en vouwen) is mijn favo huishoudelijke klusje. Hier is de was zo ongeveer het enige wat goed bij is. Mag jij hier de rest komen doen, deal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:55

Rejoy. schreef:zal ik even langs komen? De was (inlcusief wassen, strijken en vouwen) is mijn favo huishoudelijke klusje. Hier is de was zo ongeveer het enige wat goed bij is. Mag jij hier de rest komen doen, deal?

Waar kan ik mijn adres door geven? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  kwak za 10 sep 2011 - 10:14

Rejoy. schreef:zal ik even langs komen? De was (inlcusief wassen, strijken en vouwen) is mijn favo huishoudelijke klusje. Hier is de was zo ongeveer het enige wat goed bij is. Mag jij hier de rest komen doen, deal?

wanneer kun je langs komen?!?!?!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Flower_L za 10 sep 2011 - 10:23

ik vind het altijd heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk wanneer de wasmanden leeg zijn.
heb nu nog paar wasjes liggen, maar wil geen halve wasjes aanzetten
morgen nog een wit wasje, een snelle was met wat truitjes en een wasje met ons beddegoed.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 11:05

Bij mij stapelt de was zich ook op. Woensdag krijg ik m'n wasmachine en droger pas, die kunnen dan gelijk aan het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:03

Ik ben helemaal bij! Dus ja er is een bodem te zien bji mij cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:42

Haha, ik dacht dat je letterlijk bedoelde dat je bodem uit je wasmand was. Ik dacht al 'dan koop je toch gewoon een nieuwe?!' Laten we het er op houden dat het vroeg is.

Ik heb niet echt een wasmand en leg alles tussen m'n raam en m'n bed. Daar ligt dan een hele stapel. Ik heb zo'n hekel aan het uitzoeken van de was, het uit de wasmachine halen en ophangen. Vaak laat ik het ook gewoon hangen en ruim ik het helemaal niet op. Pak ik m'n kleding als ik het nodig heb. Als ik dan weer een nieuwe was doe hangt er vaak zo weinig dat ik dat nog even snel opruim.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:46

Bij mij is er ook nooit een bodem haha. Ik strijk nooit, zonde van de tijd angel alleen dingen die echt gestreken moeten worden strijken we wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Joli86 za 10 sep 2011 - 20:51

Gelukkig ben ik één van de weinige hier waar ik de bodem van de wasmand netjes iedere week een keer kan bewonderen Wink Wij zijn maar met 2tjes en hebben 3 wasmanden staan, 1 voor de handdoeken, 1 voor de witte was en 1 voor de donkere was. Op zaterdag dus 3 wasjes + 1 voor het beddengoed! Bij mij is het dus redelijk overzichtelijk! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rebecca zo 11 sep 2011 - 0:54

Misschien een stomme vraag, maar waar laten jullie al die wasmanden? Wij hebben 1 wasmand, waar nog net een ieniemienie hoekje voor vrij was in de slaapkamer (badkamer is voor ons geen optie, die is zo klein), die is dus aan het eind van de week ook echt overvol, soms ligt het er zelfs naast... Wij wassen alleen in het weekend, en dan is er een heel klein moment weer even een bodempje van de wasmand te zien...
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 1:14

wij hebben 1 grote wasmand in de badkamer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:30

Ik heb vier wasmanden. 1 voor de handoeken etc, was wat in de droger mag. 1 voor de was van mijn dochter, 1 voor de kleding van ons, en 1 voor de was die ik op dat moment aan het doen ben.

Dit klinkt heel georganiseerd maar dat valt vies tegen haha. Ik heb nog een aantal wassen te doen..
Maar met dit weer droogt het voor geen meter.

Strijken doe ik niet.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Dennenappel zo 11 sep 2011 - 7:20

Wij hebben er een in de schuur staan naast de wasmachine.

Helaas zag ik dat hij vandaag ook alweer bijna het plafond heeft geraakt. Bijna weer tijd om te wassen dus, de vorige is net droog..
De lente en herfst vind ik de lastigste periodes met wassen. In de zomer droogt het snel door de zon en in de winter door de kachel.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 7:39

Wel een fijn topic trouwens! Ben gelijk aan het wassen gegaan :P
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Dolphinne do 15 sep 2011 - 9:21

Hier kon ik vandaag heel even de bodem van 1 wasmand zien, helaas lag 2 uur later de eerste was er al weer in...
Van de andere mand hoop ik morgen de bodem even te aanschouwen.
Heb dus 2 manden, een voor wit en een voor gekleurd en donker. Ik ben alleen en de helft vd week met mijn zoontje en heb dus ook maar 3 of 4 wassen in een week.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Moonlight do 15 sep 2011 - 9:44

Hier is iedere week de bodem in zicht laughcry gelukkig maar!! Ik vind het heerlijk als de was weggewassen is en het zo lekker fris ruikt.

Iedere week heb ik zeker 3 wassen. Soms 4 als het beddengoed erbij zit. Maar alle was scheiden daar zou ik knettergestoord van worden. Ik heb hier 3 wassen en dat is beddengoed, wit en bont en alles op 60 graden. Wel zo makkelijk
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 11:06

Vaak is de bodem te zien smile Als ik elke keer de was uit de machine haal, haal ik de vorige was van het rek en vouw het op. Dit vind ik het minst lastige van het huishouden als het druk is laughcry . Wel doet iemand anders voor ons de strijk. Al die overhemden van vriend..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 11:24

Geen problemen mee hier, ik vind de was doen ook helemaal niet vervelend om te doen. Stofzuigen bijv vind ik echt een drama!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Parisienne do 15 sep 2011 - 19:14

Oh, ik zoek er ook nog eentje! Sinds de kraamverzorgster weg is (alweer een jaar geleden) heb ik nooit een bodem in mijn was- en strijkmanden gezien. Moedeloos wordt ik er soms van :P

Wij hebben overigens twee wasmanden: een donkere voor de gekleurde en donkere was en een witte voor alle witte was. Ze staan allebei naast elkaar in de slaapkamer.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 19:56

Opvouwen en ophangen vind ik juist leuk!

Maar onze wasmand heeft nooit een einde. We wassen meestal in het weekend, anders ligt het zo de hele dag in de wasmachine te rotten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  _Femme do 15 sep 2011 - 20:07

Mag ik vragen waarom jullie alleen in het weekend wassen? Ik gooi er vaak als ik thuiskom een was in, dan is die 2 uur later klaar dus kan je hem een uur of 8/9/10/vlak voor je gaat slapen/wanneer dan ook, ophangen en dan droogt het als je aan het werk bent! Als je thuis komt 2 min. om je was aan te zetten, en voor je gaat slapen 10 min. om hem op te hangen. Klaar!

Of is dat geen optie bij jullie?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 20:10

_Femme schreef:Mag ik vragen waarom jullie alleen in het weekend wassen? Ik gooi er vaak als ik thuiskom een was in, dan is die 2 uur later klaar dus kan je hem een uur of 8/9/10/vlak voor je gaat slapen/wanneer dan ook, ophangen en dan droogt het als je aan het werk bent! Als je thuis komt 2 min. om je was aan te zetten, en voor je gaat slapen 10 min. om hem op te hangen. Klaar!

Of is dat geen optie bij jullie?
Wij komen een uur of 9/10 pas thuis, dus dan is er geen tijd meer om te wassen Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Rovine do 15 sep 2011 - 20:13

Onlangs ontdekte ik een timer op onze machine, ben ik erg blij mee! Stop er voordat ik ga werken was in en stel hem in op 9 uur. Als ik dan thuiskom begint hij net te piepen dat hij klaar is. Ik had -nadat hij kapot was- als voornemen gewoon elke dag te gaan wassen. Als er geen was is heb ik geluk. Het lukt nog niet helemaal, maar beter dan voorheen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 20:32

Oh timer ook handig Nobucta! Dat heb ik niet.
Maar ben wel bij met de was :P Moet vandaag of in het weekend een witte was nog wassen of ja met handdoeken er bij en een werkwasje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum