Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

+24
mzcharlotte
girli
Jade
Atelier Madame
Silver
Rovine
_Femme
Rush
Parisienne
Moonlight
Dolphinne
Dennenappel
Spring
Rebecca
Joli86
Flower_L
kwak
M@niek
Paper Crown
ThinkPink
TukTuk
Caroow
Tania
May
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:08

Die van mij lijkt namelijk bodemloos te zijn......

Om gek van te worden! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:10

Ik heb er 1 op dit moment, die is écht leeg nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:10

Nee, sorry. Die van mij is ook bodemloos. Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  May za 10 sep 2011 - 9:11

Met een beetje geluk heeft die van mij morgenavond een bodem.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:12

Pippa schreef:Ik heb er 1 op dit moment, die is écht leeg nerd

Chapeau!!! Drie jaar geleden had die van mij ook nog een bodem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:12

Ik! Ik heb vandaag alle was weg gewassen. Ik word er soms niet goed van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Tania za 10 sep 2011 - 9:12

Haha als je er een gevonden hebt, wil ik ook wel weten waar die vandaan komt Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Caroow za 10 sep 2011 - 9:13

Ik heb nu al zoveel was, als ik kinderen krijg mag ik mijn baan wel opzeggen Evil or Very Mad
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk za 10 sep 2011 - 9:13

Héél herkenbaar probleem.. Sinds ik op mezelf woon is hij nog niet leeg geweest... Heb het eindelijk wel overzichtelijker sinds een paar weken.. Heb van die soort emmers achtige dingen gekocht, 1 voor ondergoed/sokken, 1 voor witte was, 1 voor donkere was, 1 voor gekleurde was. Daarnaast de gewone wasmand voor beddengoed en handdoeken.. 1 volle emmer is 1 volle was, dus het maakt het wel overzichtelijker welke was ik het het beste als eerste kan doen Very Happy

Edit:
Deze dingen dus:
Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Tubtrug-26l-flexible


Laatst aangepast door AngelNyn op za 10 sep 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:14

Sunprincess schreef:
Pippa schreef:Ik heb er 1 op dit moment, die is écht leeg nerd

Chapeau!!! Drie jaar geleden had die van mij ook nog een bodem.

Haha, ik gok ook zomaar dat zodra er hier kinderen in het spel zijn, dat ik dan ook de bodem kwijt zal zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  ThinkPink za 10 sep 2011 - 9:15

Pippa schreef:Ik heb er 1 op dit moment, die is écht leeg nerd
+1 maar helaas is ie ook zo snel weer vol Mad

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:16

Heel soms heb ik de hoop dat ik er bijna ben.......
Maar dan plast Ciske in bed of moet ons bed moet verschoond worden en dan komt er s'avonds weer de "gewone" was bij en is de bodem weer ver buiten mijn bereik....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 9:16

Ik heb een wasachterstand waar een wasserette jaloers op zou zijn!! Echt,volgens mij moet ik 3 maanden lang de wasmachine nonstop laten draaien.. de hele zolder licht bezaaid met kleding op hoopjes die nog moeten.. laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:17

AngelNyn schreef:Héél herkenbaar probleem.. Sinds ik op mezelf woon is hij nog niet leeg geweest... Heb het eindelijk wel overzichtelijker sinds een paar weken.. Heb van die soort emmers achtige dingen gekocht, 1 voor ondergoed/sokken, 1 voor witte was, 1 voor donkere was, 1 voor gekleurde was. Daarnaast de gewone wasmand voor beddengoed en handdoeken.. 1 volle emmer is 1 volle was, dus het maakt het wel overzichtelijker welke was ik het het beste als eerste kan doen Very Happy

Dat heb ik ook gepobeerd, had ik een stuk of 4 wasmanden.
Met als gevolg dat ik binnen een paar weken 4 bodemloze wasmanden had Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:17

Ik vind het wassen nooit zo erg, maar het ophangen, strijken en opvouwen wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk za 10 sep 2011 - 9:19

Sunprincess schreef:
AngelNyn schreef:Héél herkenbaar probleem.. Sinds ik op mezelf woon is hij nog niet leeg geweest... Heb het eindelijk wel overzichtelijker sinds een paar weken.. Heb van die soort emmers achtige dingen gekocht, 1 voor ondergoed/sokken, 1 voor witte was, 1 voor donkere was, 1 voor gekleurde was. Daarnaast de gewone wasmand voor beddengoed en handdoeken.. 1 volle emmer is 1 volle was, dus het maakt het wel overzichtelijker welke was ik het het beste als eerste kan doen Very Happy

Dat heb ik ook gepobeerd, had ik een sruk of 4 wasmanden.
Met als gevolg dat ik binnen een paar weken 4 bodemloze wasmanden had Laughing

Ohja dat moet niet de bedoeling zijn :P Nee hier gaat het eigenlijk wel goed!
Als m'n vriend tenminste mee werkt.. Toen ik ze gekocht had, nog gevraagd "lief, wil je dan wel ook echt je was scheiden en in de goede mand gooien?" "ja TUURLIJK! Ik denk dat ik strikter ben dan jij daarin hoor"
Wat tref ik vanmorgen aan.. Zijn vollige kloffie van gister in 1 wasmand.. Rolling Eyes
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Caroow za 10 sep 2011 - 9:19

_Liv schreef:Ik vind het wassen nooit zo erg, maar het ophangen, strijken en opvouwen wel.

I I love you Strijken.

Maar alles op de juiste stapeltjes in de kast leggen vind ik weer verschrikkelijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:19

_Liv schreef:Ik vind het wassen nooit zo erg, maar het ophangen, strijken en opvouwen wel.

Praat me niet over strijken en opvouwen Mad Ik strijk bijna elke dag en nog ben ik ook de bodem van mijn strijkmand uit het oog verloren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:20

Soms vind ik strijken niet erg, maar als ik veel dingen om te strijken heb, ben ik soms het overzicht kwijt en laat ik het liggen. Daardoor word het nog meer. Ik strijk eigenlijk altijd alles meteen. Anders word ik helemaal gek, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk za 10 sep 2011 - 9:21

Ik strijk nooit Embarassed
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  ThinkPink za 10 sep 2011 - 9:22

Ik heb maar 2 wasmanden: één voor de witte was en één voor de gekleurde was.
Ik laat de handdoeken op het wasrek hangen of stop ze in een wasmand (zo één die je gebruikt om was op te ruimen). De witte was doe ik altijd 1x per week. Het beddengoed gaat altijd meteen in de was (op zaterdag) en ik was 2x in de week de donkere was. De donkere was zijn meestal 2 wassen en soms prop ik alles bij elkaar met zo'n doekje erbij. Op zondagavond was ik vaak nog 1x de donkere wasmand leeg.
Je moet het wel bijhouden, want voor je het weet stapelt het zich weer op Evil or Very Mad

Edit: ik heb ook echt een hekel aan de was ophangen en opvouwen. Strijken vind ik ook niet leuk en doe ik 1x in de week. Maar ik strijk alleen de overhemden van mijn vriend. De rest droogt op het wasrek op en strijk ik glad met mijn handen angel


Laatst aangepast door ThinkPink op za 10 sep 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:24

Errug herkenbaar helaas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  M@niek za 10 sep 2011 - 9:25

Ik heb echt werkelijk nooit een overvolle wasmand ondanks ik toch een kindje heb. Maar ik heb wel alles gespreid. Een mandje voor de kleine, een mandje voor de handdoeken enz, emmertje voor het ondergoed en 1 grote wasmand voor onze kleding en ik hou het goed bij en dan laten ze regelmatig hun bodems zien cheers
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  TukTuk za 10 sep 2011 - 9:26

Het probleem hier ook is dat ik niet achter elkaar door kan blijven wassen.. Heb 2 droogrekken, dus kan max 2 wassen tegelijk laten drogen.. En dat duurt soms wel 2 dagen voordat het droog is dan.. Met geluk duurt het 1 tot 1,5 dag, maarja dan nog schiet dat dus niet erg op smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:27

Geloof me, ik hou het bij. Ik doe minstens 1 was per dag en zo'n 3 keer per week een witte was.
Janneman heeft nog een eigen wasmandje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem? Empty Re: Heeft iemand voor mij een wasmand met bodem?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum