Hoe vaak schilderen jullie de muren?
+2
blondje1313
Suus
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Hoe vaak schilderen jullie de muren?
Tot nu toe heb ik alleen maar geschilderd in huis als ik er kwam wonen In mijn vorige huis heb ik 4 jaar gewoond en het zag er allemaal nog prima uit. Veel langer heb ik nog niet ergens gewoond
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bedoel je hoeveel lagen of na hoeveel tijd je het opnieuw doet?
Ook ik (wij) heb alleen geschilderd toen we er kwamen wonen, in ons eerste huis 5 jaar gewoond, zag er ook allemaal nog goed uit. Nu wonen we er 1,5 jaar en ook nog geen redenen om opnieuw te schilderen.
Het zal vooral nodig zijn als er veel gerookt wordt in huis en je gaat het huis anders inrichten omdat je dan kleurverschil hebt, of wanneer je er op uitgekeken bent.
Ook ik (wij) heb alleen geschilderd toen we er kwamen wonen, in ons eerste huis 5 jaar gewoond, zag er ook allemaal nog goed uit. Nu wonen we er 1,5 jaar en ook nog geen redenen om opnieuw te schilderen.
Het zal vooral nodig zijn als er veel gerookt wordt in huis en je gaat het huis anders inrichten omdat je dan kleurverschil hebt, of wanneer je er op uitgekeken bent.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben spachtelpuzt dus verven is niet zo slim omdat we dan alles dichtsmeren. We zitten er nu 4 jaar en daarna niks meer aan gedaan, behalve op 1 kamer boven. I.v.m. een lekkage en vochtplekken hebben we daar wel 1 muur opnieuw moeten latexen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik bedoel per hoeveel jaar
Volgens mij ligt dat er een beetje aan.. sommige mensen nemen een hele trendgevoelige appeltjesgroene muur bijv, ik kan me dan voorstellen dat je na een tijd denkt,weg met die groene muur.. maar gewone neutrale kleuren kunnen wel langer mee. Als jij rookt,binnen, dan zijn je muren natuurlijk ook sneller viezig dan iemand die niet rookt in huis.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
We wonen nu anderhalf jaar in dit huis, en mijn vriend wil nu alweer schilderen. Hij wil opeens alle muren wit, terwijl we een hele mooie antraciet muur, een zandkleurige en een gebroken witte hebben. Het gaat dat ook niet gebeuren
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij wonen hier al ruim 5,5 jaar, en hebben nog nooit overgeschilderd. Ook geen reden toe, aangezien het er nog heel goed en netjes uitziet.
Over 1,5 a 2 jaar willen we 1 muur een ander kleurtje geven, en zal de rest waarschijnlijk ook overgeschilderd worden.
Over 1,5 a 2 jaar willen we 1 muur een ander kleurtje geven, en zal de rest waarschijnlijk ook overgeschilderd worden.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Idd roken helpt ook wel mee. Maar heb het idee dat binnen 2 jaar de muren niet meer mooi wit zijn hier terwijl binnen niet gerookt wordt. Dus vroeg mij af hoe vaak er zo'n beetje geschilderd wordt door iedereen
En ja snap ook als je een kleur zat bent, maar bij ons is alles wit.
Gast- Gast
wij wonen hier 7 jaar toen overal geverfd, 3 jaar geleden hebben we alles een nieuw kleurtje gegeven. De kozijnen binnen hebben nog dezelfde kleur.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Idd roken helpt ook wel mee. Maar heb het idee dat binnen 2 jaar de muren niet meer mooi wit zijn hier terwijl binnen niet gerookt wordt. Dus vroeg mij af hoe vaak er zo'n beetje geschilderd wordt door iedereen
Heb je veel kaarsen staan? Ik hoor weleens dat daar de boel ook door kan verkleuren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak hebben jullie....
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Hoe vaak hebben jullie...
» Hoe vaak ontkalken jullie...?
» Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Hoe vaak hebben jullie...
» Hoe vaak ontkalken jullie...?
» Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: