Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

+44
Oasis
Flower_L
PiP
Bruintje Beer
Eris
CCC
Pussycat
Mida4you
Silver
Mamasapje
Mamsie
Pien
Zwerver
Mon Amour
Flinder
Ugly Betty
Bimbam
sanne-84
blondje1313
Moonlight
Joli86
Caramba
TNMN
Flip Fluitketel
Susan
Fearie
SuperGrover
Effie_O
BJA
Kabouter
Zininzon
Zonnetje
Shy
Tullow
patjuhhh
Roxi3
duckie
M-G
Guus
pitbullgup
Raindrop
Angela_1986
Macelka
Rush
48 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:28

Ik bijna elke dag Embarassed omdat ik er ook elke dag al mijn pannen in doe.

Heb zon ontzettende hekel aan afwassen dat echt ALLES erin gaat.

Op mijn werk hoor ik altijd om de 2 a 3 dagen bij andere mensen.

Hoe is dit bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:30

Wij hebben geen vaatwasser en ik kan er elke dag wel om janken Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 3:30

Mijn vriend wast met de hand af, terwijl hij een vaatwasser heeft, dus ik zeg maar niks. silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Macelka wo 20 jul 2011 - 3:31

bijna elke dag, soms om de dag
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Angela_1986 wo 20 jul 2011 - 3:32

Punk'd schreef:Wij hebben geen vaatwasser en ik kan er elke dag wel om janken Cry

+ 1
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:33

Ja, ik denk ook één keer in de 2 a 3 dagen. Bij ons gaan de pannen niet in de vaatwasser, we wassen de pannen na het eten meestal meteen af. Dus blijft er alleen nog 'gewone' vaat over, en dan duurt het totdat het servies en bestek op zijn nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:33

Elke dag eigenlijk wel, tenzij we een dag weg zijn geweest ofzo dan hoeft het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:33

het is ook echt mijn grootste vriend. Zou hem nog erger missen dan bijvoorbeeld een auto.

Betaal graag meer aan water en stroom voor deze luxe

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Raindrop wo 20 jul 2011 - 3:33

Om de 2 a 3 dagen. Wij kunnen echt niet meer zonder haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:34

Rush schreef:Mijn vriend wast met de hand af, terwijl hij een vaatwasser heeft, dus ik zeg maar niks. silent

Wil hij hem niet aan mijn verkopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  pitbullgup wo 20 jul 2011 - 3:34

elke dag en anders om de dag
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Raindrop wo 20 jul 2011 - 3:34

Rush schreef:Mijn vriend wast met de hand af, terwijl hij een vaatwasser heeft, dus ik zeg maar niks. silent

Hahaha de opa en oma van mijn vriend hebben er ook 1 maar die wassen ook met de hand af.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:34

Wij hebben nu een kleine vaatwasser en die staat bijna elke dag aan. Maar in het nieuwe huis krijgen wij gewoon een grote. Dus ik hoop dat deze minder vaak aan gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:35

Punk'd schreef:Wij hebben geen vaatwasser en ik kan er elke dag wel om janken Cry

+1

Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel redelijk goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:35

Wij gebruiken 'm praktisch elke dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:38

Ik ben nog bezig met een plek verzinnen in de keuken, want ik wil er heel graag één aanschaffen :P Vrees alleen dat 't niet gaat passen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Guus wo 20 jul 2011 - 3:41

Die van ons draait 1 keer in de twee dagen

Ik heb een jaar in een huis gewoond zonder, snap niet dat mensen dat volhouden... Ik zou er een middenin de woonkamer zetten als het moest, maar ik moet een vaatwasser!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:42

Bazinga schreef:Ik ben nog bezig met een plek verzinnen in de keuken, want ik wil er heel graag één aanschaffen :P Vrees alleen dat 't niet gaat passen Sad

Dat probleem hebben wij hier dus ook.. Wil hem graag in een keukenkasje inbouwen ofzo.. (dat moet wel want verder is er geen ruimte..) Maar goed eerst maar eens geldsparen voor een droger, want die heeft voorrang voor als het zo weer koud wordt en de was niet meer buiten opgehangen kan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:43

Goochempie schreef:Die van ons draait 1 keer in de twee dagen

Ik heb een jaar in een huis gewoond zonder, snap niet dat mensen dat volhouden... Ik zou er een middenin de woonkamer zetten als het moest, maar ik moet een vaatwasser!

Hier is het echt drama hoor haha. Gelukkig hebben we een keuken die we kunnen 'afsluiten'.. Maar we wassen echt 1x in de 5 dagen een keer af.. (spoel altijd m'n bord af na het eten en de dag erna weer en weer.. haha - ranzig wijf hier zo :P )..

Maar m'n nagellak bladdert zo snel af als ik moet afwassen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:44

Minimaal 1 keer per dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  M-G wo 20 jul 2011 - 3:44

2 keer per week. (ik kook en eet niet veel thuis, we schuiven vaak bij mijn ouders aan)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:46

Wij hebben er geen en ik mis 'm ook niet echt. Zo'n ramp is afwassen niet. Maar goed, ik heb nog nooit de luxe van een vaatwasser gehad, dus wie weet als we onze keuken vervangen en er een in zetten (dat doen we sowieso), dat ik hem daarna echt niet meer wil missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:47

Punk'd schreef:
Bazinga schreef:Ik ben nog bezig met een plek verzinnen in de keuken, want ik wil er heel graag één aanschaffen :P Vrees alleen dat 't niet gaat passen Sad

Dat probleem hebben wij hier dus ook.. Wil hem graag in een keukenkasje inbouwen ofzo.. (dat moet wel want verder is er geen ruimte..) Maar goed eerst maar eens geldsparen voor een droger, want die heeft voorrang voor als het zo weer koud wordt en de was niet meer buiten opgehangen kan worden.

Nouja ik koop met liefde een tweedehandsje, heb daar wel 't geld voor maar die ruimte zoeken... Pf vind 't zo lastig! Zit je ook nog met de juiste aansluitingen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  duckie wo 20 jul 2011 - 3:50

om de dag meestal, en af en toe elke dag. hangt er net vanaf wat ik heb gekookt, of ik een taart gebakken heb of dat we visite hebben gehad ofzo.... van huis uit hadden we een vaatwasser en toen ik bij mn man introk had hij geen vaatwasser, wow das echt afkicken zeg pfff wat een gemis... gelukkig nu in ons nieuwe huis in de keuken direct een vaatwasser laten zetten, Heerlijk!!!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Roxi3 wo 20 jul 2011 - 3:54

Ik zet hem alleen aan als er niets meer bijpast en dat is maximaal 2 keer per week.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser? Empty Re: Hoe vaak gebruiken jullie de vaatwasser?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum