Hoe vaak was jij je haar?
+32
Rouxxxe
SleepingBeauty
Frappuccino
Biancos
Roxi3
Guus
loura
Happy
Snoes
Blueschick
Toet
Jeanette
Tyrael
Arwyn
Flinder
Mamsie
Sterre
rapa nui
sanne-84
_DoI
SoGood
Raindrop
pinklady85
Blond
Flippin' Bitch
Caresses
Makamba
Eris
Inge
Zwerver
Dikkie Dik
Zonnetje
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak was jij je haar?
Douchen en in bad gaan in voor mij echt een hobby, ik vind het ontspannend en voel me daarna weer lekker fris. Het liefst zou ik 2 keer per dag douchen maar daar kan mijn huid niet tegen. Ik denk dat ik heel ongelukkig zou worden als ik me alleen met een washandje zou wassen. (En mijn omgeving wordt er vast ook niet blijer van )
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
2x per week, hoe vaker je het wast hoe sneller het vet is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dit dus. Ik vind ook dat er zoveel werk in gaat zitten om het elke dag of om de dag te doen. Als ik mijn haar was, sta ik minstens 20 minuten onder de douche en daarna nog alles in model brengen, pfff. En mijn haar is pas rond dag 3 weer vettig, dus dan ligt het even aan HOE vet het is wanneer ik het was.Snowflake schreef:Om de 2 a 3 dagen. Probeer het nu echt om de 3 dagen te doen.
Gast- Gast
Minella schreef:Ruby Gloom schreef:Eerst elke dag, maar sinds een tijdje om de dag.
Dit, maar het bevalt toch niet helemaal..
Ik ook, alleen soms baal ik dan als het niet zit en ik het met een beetje water en een kam niet helemaal goed krijg.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik waste het altijd om de dag, maar van de kapper moet ik dus terug naar 1 keer per 3 dagen. Volgens haar zou mijn haar dan minder snel vet worden.
Dat probeer ik nu dus vol te houden (lukt me toch al een week of 2, haha), maar ik ben die 3e dag altijd wel heel blij dat ik het weer mag wassen, haha.
Dat probeer ik nu dus vol te houden (lukt me toch al een week of 2, haha), maar ik ben die 3e dag altijd wel heel blij dat ik het weer mag wassen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Gloria schreef: Als ik mijn haar was, sta ik minstens 20 minuten onder de douche en daarna nog alles in model brengen, pfff. En mijn haar is pas rond dag 3 weer vettig, dus dan ligt het even aan HOE vet het is wanneer ik het was.
Dit snap ik nooit zo goed, hoe je er zo lang over kunt doen om je haar te wassen. Bij mij is het hop flop shampoo in mijn hand, mijn haar er mee inzepen, heel even laten intrekken terwijl ik douchegel gebruik om me te wassen en dan weer uitspoelen wat ook maximaal een minuut duurt. Als ik er daarna nog conditioner in doe duurt het misschien 2 minuten langer. Maar misschien heb ik gewoon heel makkelijk haar (= glad, zonder klitten of krullen).
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Gloria schreef: Als ik mijn haar was, sta ik minstens 20 minuten onder de douche en daarna nog alles in model brengen, pfff. En mijn haar is pas rond dag 3 weer vettig, dus dan ligt het even aan HOE vet het is wanneer ik het was.
Dit snap ik nooit zo goed, hoe je er zo lang over kunt doen om je haar te wassen. Bij mij is het hop flop shampoo in mijn hand, mijn haar er mee inzepen, heel even laten intrekken terwijl ik douchegel gebruik om me te wassen en dan weer uitspoelen wat ook maximaal een minuut duurt. Als ik er daarna nog conditioner in doe duurt het misschien 2 minuten langer. Maar misschien heb ik gewoon heel makkelijk haar (= glad, zonder klitten of krullen).
Bij mij duurt het ook ff voor ik de douche uitkom. Was mijn haar sowieso 2 keer met shampoo en de punten doe ik ook met conditioner.
Na het douchen fohn en steil ik het. Ik heb krullen maar vind steil haar momenteel mooier staan bij mij. Dus ja, ik moet er niet aan denken om mijn haar elke dag te wassen en gelukkig is het ook niet nodig.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
@ Sterre: ik heb behoorlijk dik haar en hoe langer het wordt, hoe lastiger om te wassen. Sinds een jaar gebruik ik Dermolin-shampoo, omdat ik veel last kreeg van mijn hoofdhuid. Maar dat spul stinkt zo erg! Dus mijn ritueel is nu: gezicht scrubmasker op, met Dermolin wassen, alles afspoelen. Dan komt ronde twee: cremespoeling (voor het lekkere geurtje!) erin, in laten trekken, met douchegel wassen, alles afspoelen.
Enne... private detail: ik word gek van die lange haren die overal op, in en tussen gaan zitten. Die spoel/haal ik dus ondertussen ook allemaal weg. Jullie ook last van?
Dus, eer dat alles overal weg en schoon is, ben ik wel even bezig .
Enne... private detail: ik word gek van die lange haren die overal op, in en tussen gaan zitten. Die spoel/haal ik dus ondertussen ook allemaal weg. Jullie ook last van?
Gast- Gast
Gloria schreef:@ Sterre: ik heb behoorlijk dik haar en hoe langer het wordt, hoe lastiger om te wassen. Sinds een jaar gebruik ik Dermolin-shampoo, omdat ik veel last kreeg van mijn hoofdhuid. Maar dat spul stinkt zo erg! Dus mijn ritueel is nu: gezicht scrubmasker op, met Dermolin wassen, alles afspoelen. Dan komt ronde twee: cremespoeling (voor het lekkere geurtje!) erin, in laten trekken, met douchegel wassen, alles afspoelen.
Iee jaa! Daarom kan ik dus echt niet mn shampoo in laten trekken en mn lichaam wassen.
Want dan zijn alle haren niet goed van mn lijf!
Heb echt een haren fobie..
Gast- Gast
1 x per week (soms eerder als het echt stinkt ofzo). Mijn haar wordt dus totaal niet snel vet en heb het tot halverwege mijn rug (net onder het bh bandje) dus veel werk om het te wassen (zeker omdat ik ook nog eens krullen heb en het steil maak). Overigens gebruik ik nauwelijks stijlingproducten, alleen een beetje beschermingsspul als ik het steil maak.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
wc-eend schreef:Om de dag. En dan ook met zilvershampoo haha
Niet te vaak doen he, anders krijg je zo'n blauwe gloed :-)
Ik was mijn haar ongeveer 3x per week.
Gast- Gast
Sterre schreef:Gloria schreef: Als ik mijn haar was, sta ik minstens 20 minuten onder de douche en daarna nog alles in model brengen, pfff. En mijn haar is pas rond dag 3 weer vettig, dus dan ligt het even aan HOE vet het is wanneer ik het was.
Dat doe ik ook en ik heb zeer moeilijk haar.
Maar jullie wassen jullie haar om de paar dagen? En de rest van het lichaam? Haar in een staart en flop/hop lichaam soppen en weer onder de douche weg?
Gast- Gast
Als ik mijn krullen draag, was ik het 1 keer in de 3/4 dragen, als ik het vast heb om de dag en als ik het heb gesteilt en een rechte pony draag elke dag.
Gast- Gast
Dat lang bezig zijn met je haar wassen snap ik ook nooit haha. Ik heb ook heel dik haar en of ik het nou kort of lang heb, ben binnen 5 minuten wel klaar met shampoo en conditioner. Daarna nog 5 minuten scheerwerk en inzepen en klaar! Ik was mijn haar ook elke dag trouwens, het voelt niet fijn als het om de dag gaat. Mijn haar glanst, ziet er gezond uit en ik vind het lekker om het elke dag even schoon te maken dus zou niet weten waarom het beter zou zijn om het om
de dag te doen eigenlijk.
Ik gebruik nu altijd Herbal Essences en dat vind ik zo'n fijne shampoo. Met goedkopere shampoos werd het altijd een beetje stug maar met deze heb ik nergens last van!
de dag te doen eigenlijk.
Ik gebruik nu altijd Herbal Essences en dat vind ik zo'n fijne shampoo. Met goedkopere shampoos werd het altijd een beetje stug maar met deze heb ik nergens last van!
Gast- Gast
Eris schreef:2/3 keer per week. Ik heb krullend haar wat van nature droog is, mijn haar wordt daardoor niet snel vet.
Same here! Ik was mijn haar 2 tot 3 keer in de week. Ik gebruik wel elke dag cremespoelling. Omdat ik ook krullen heb gaat mijn haar niet zo klitten en voelt het zachter aan.
Gast- Gast
Ik was mijn haar een keer in de twee dagen en alleen met shampo. Twee minuutjes werk. Ik gebruik nooit cremespoeling en andere producten. Sinds is daarmee ben gestopt ziet mijn haar er veel beter uit. Het is wel zo dat het vetter wordt als ik het vaker was. Daarnaast kam ik het ook nooit :p Nu niet en ook niet toen mijn haar nog over mijn billen kwam.
Gast- Gast
[quote="Isa"][quote="Sterre"]
Uiteraard was ik me dagelijks. Maar de ene dag douche ik en de andere dag badderen/washandje aan de wastafel. In de zomer en na echt zweten douche ik wel elke dag en was mijn haar dan ook elke dag.
Gloria schreef:Maar jullie wassen jullie haar om de paar dagen? En de rest van het lichaam? Haar in een staart en flop/hop lichaam soppen en weer onder de douche weg?
Uiteraard was ik me dagelijks. Maar de ene dag douche ik en de andere dag badderen/washandje aan de wastafel. In de zomer en na echt zweten douche ik wel elke dag en was mijn haar dan ook elke dag.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Om de dag.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik was ze zo om de dag of om de 2 dagen. Een haarmasker probeer ik 1x per week te doen.
Gast- Gast
Om de dag. Als ik het elke dag was komt het niet goed bij mij, mijn haar is super dun en zacht. Het zit ook altijd het best de dag nadat ik het gewassen heb.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Elke dag. Daar ben ik ooit eens mee begonnen en als ik het nu een dag niet was is het echt super vet. Zo voelt het in ieder geval, ik voel me dan echt niet prettig.
Gast- Gast
Gemiddeld 2 a 3 keer per week. Deed het elke dag maar daar was mijn haar niet zo blij mee. Nu glanst het mooi en is gezond.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
2 à 3 keer per week.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
2 x per week was ik het. Dan was ik het 2 keer en verzorg ik het.
Andere dagen spoel ik het wel uit, en doe ik er soms alleen wat lichte conditioner in.
Andere dagen spoel ik het wel uit, en doe ik er soms alleen wat lichte conditioner in.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Elke dag
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak verf jij je haar?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Hoe vaak zie jij ....
» nav hoe vaak
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Hoe vaak zie jij ....
» nav hoe vaak
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: