Hoe vaak was jij je haar?
+32
Rouxxxe
SleepingBeauty
Frappuccino
Biancos
Roxi3
Guus
loura
Happy
Snoes
Blueschick
Toet
Jeanette
Tyrael
Arwyn
Flinder
Mamsie
Sterre
rapa nui
sanne-84
_DoI
SoGood
Raindrop
pinklady85
Blond
Flippin' Bitch
Caresses
Makamba
Eris
Inge
Zwerver
Dikkie Dik
Zonnetje
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe vaak was jij je haar?
Ik was mijn haar om de dag, maar merk dat ik het dan soms nog te vet vind worden. Ik was het dus ook wel eens iedere dag, maar probeer dat niet te vaak te doen, want dan wordt het volgens mij steeds sneller vet. Hoe vaak wassen jullie je haar? Merk je ook dat het sneller vet wordt en zo ja, wat doe je daar aan?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe vaak was jij je haar?
Twee keer per week.
Misschien weinig, maar ik heb zulk lastig haar en het is zoveel gedoe om het te kammen enzovoorts.
Ik ben er te lui voor. Het klit zo enorm.
Misschien weinig, maar ik heb zulk lastig haar en het is zoveel gedoe om het te kammen enzovoorts.
Ik ben er te lui voor. Het klit zo enorm.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik was het om de dag. De tweede dag kan het er nog mee door maar ik merk gewoon wel dat ik het dan moet wassen. Maar het is niet te zien verder ofzo dat het vet is, het is meer mijn eigen gevoel.
Gast- Gast
Elke dag, anders is het gewoon echt te vet. Volgens mij is het ook een fabeltje dat je haar van elke dag wassen vet wordt. Iedereen heeft toch ander haar? Lijkt me niet echt 1 lijn in te trekken.
Gast- Gast
Elke dag, anders krijg ik mijn haar niet in model. Krullen zijn leuk, maar soms zo onhandig.
Gast- Gast
Toch, als je het consequent vol zou houden, zul je merken dat je haar uiteindelijk van om de dag wassen even vet wordt als dat het nu is wanneer je elke dag wast. Ik vraag me af of het ene fabel is, want ik heb wel gemerkt dat je hoofdhuid echt gaat staan naar hoe vaak jij je haar wast.Lagom schreef:Elke dag, anders is het gewoon echt te vet. Volgens mij is het ook een fabeltje dat je haar van elke dag wassen vet wordt. Iedereen heeft toch ander haar? Lijkt me niet echt 1 lijn in te trekken.
Ik was het om de dag. Geen vet haar, tenzij ik al op de niet-was-dag zit en het ineens gaat stormen ofzo. Hoe meer m'n haar n beweging is, des te nseller het vet wordt.
Gast- Gast
Om de dag. En dan ook met zilvershampoo haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Toch, als je het consequent vol zou houden, zul je merken dat je haar uiteindelijk van om de dag wassen even vet wordt als dat het nu is wanneer je elke dag wast. Ik vraag me af of het ene fabel is, want ik heb wel gemerkt dat je hoofdhuid echt gaat staan naar hoe vaak jij je haar wast.Lagom schreef:Elke dag, anders is het gewoon echt te vet. Volgens mij is het ook een fabeltje dat je haar van elke dag wassen vet wordt. Iedereen heeft toch ander haar? Lijkt me niet echt 1 lijn in te trekken.
Ik was het om de dag. Geen vet haar, tenzij ik al op de niet-was-dag zit en het ineens gaat stormen ofzo. Hoe meer m'n haar n beweging is, des te nseller het vet wordt.
Als ik er vaak aanzit wordt het ook sneller vet. Laatst was ik naar de kapper geweest en ze hadden mijn lok nét iets te kort afgeknipt waardoor het steeds voor mijn ogen viel. Werd er gek van, en het werd dus ook steeds heel vet (alleen dat stukje ).
Gast- Gast
Ik heb het weleens geprobeerd maar het is gewoon vies en dan moet ik mijn haar vast dragen waar ik niet van hou. Als kind was dit geen probleem want mijn moeder bepaalde uiteraard hoe ik mijn haar droeg haha dat was altijd vast. Maar als ik het dus los wil dragen dan kan dat echt niet meer na een dag. Ik ga het ook niet meer testen, mijn haar is prima zo .
Gast- Gast
Om de dag... soms enkele dagen achter elkaar. mijn haar is eigenlijk de 1e dag al vet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
2/3 keer per week. Ik heb krullend haar wat van nature droog is, mijn haar wordt daardoor niet snel vet.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eerst elke dag, maar sinds een tijdje om de dag.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ruby Gloom schreef:Eerst elke dag, maar sinds een tijdje om de dag.
Dit, maar het bevalt toch niet helemaal..
Gast- Gast
Om de dag anders wordt het echt te vet.
Ik wil nog steeds een keer droogshampoo proberen, lijkt me wel handig als mijn haar vettig is en ik geen tijd heb om het meteen te wassen. Iemand hier ervaring mee?
Ik wil nog steeds een keer droogshampoo proberen, lijkt me wel handig als mijn haar vettig is en ik geen tijd heb om het meteen te wassen. Iemand hier ervaring mee?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Om de dag anders wordt het echt te vet.
Ik heb het toevallig vorige week gekocht. Ik was mijn haar vergeten te wassen en moest naar een kerstborrel. Het helpt!
Ik was mijn haar 3x per week ongeveer (en dan met nat haar slapen, heerlijk )
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op do 23 dec 2010 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Om de dag, maar wil weer terug naar 1x in de 3 dagen. Eerst was het namelijk pas de 3e dag vet, nu na een dag al. Ik merk dat als ik het minder was, het inderdaad weer minder snel vet wordt.
Las laatst trouwens dat het een keer twee weken niet moet wassen, en dat het daarna veel minder snel vet wordt. Alleen vind ik dat wel erg lang..(en smerig).
Las laatst trouwens dat het een keer twee weken niet moet wassen, en dat het daarna veel minder snel vet wordt. Alleen vind ik dat wel erg lang..(en smerig).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is afhankelijk van hoeveel stylingproducten ik gebruik.
Als ik mijn haren los draag,en ik gebruik de krultang doe ik mousse en haarlak erin.
Als ik de stijltang gebruik,gebruik ik alleen beschermd spul voor mijn haren (weet even niet hoe dat heet)
Draag ik mijn haren in een staart/knot of opgestoken,
dan gebruik ik geen stylingproducten.
Ik draag mijn haren elke dag anders.
Dus hoe vaak ik mijn haren was is verschillend,sowieso 1x in de drie dagen.
En wat ik ook altijd doe is, 1x per week een haarmasker.
Als ik mijn haren los draag,en ik gebruik de krultang doe ik mousse en haarlak erin.
Als ik de stijltang gebruik,gebruik ik alleen beschermd spul voor mijn haren (weet even niet hoe dat heet)
Draag ik mijn haren in een staart/knot of opgestoken,
dan gebruik ik geen stylingproducten.
Ik draag mijn haren elke dag anders.
Dus hoe vaak ik mijn haren was is verschillend,sowieso 1x in de drie dagen.
En wat ik ook altijd doe is, 1x per week een haarmasker.
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Om de 2 a 3 dagen. Probeer het nu echt om de 3 dagen te doen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
_Chance schreef:Om de dag, maar wil weer terug naar 1x in de 3 dagen. Eerst was het namelijk pas de 3e dag vet, nu na een dag al. Ik merk dat als ik het minder was, het inderdaad weer minder snel vet wordt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik waste mijn haar voorheen elke dag omdat het zo snel vet werd, maar sinds een paar maanden was ik mijn haar om de dag. In het begin vond ik het erg vervelend omdat het de tweede dag erg vet was, maar ik heb stug volgehouden waardoor het nu minder snel vet wordt.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
ik was mn haren gemiddeld na 3 dagen. heb lang krullend haar en het duurt nogal ff voordat het droog is. ben er ook te lang mee bezig om het iedere dag te wassen. en als het dan een keer niet goed zit dan is het een elastiekje of klip erin en klaar (het wordt vaak niet vet, maar de krullen worden na een paar dagen minder mooi)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
2x per week.. Als ik m`n haar iedere dag was, dan wordt het droog.. Ik kan i.v.m. met m`n huid ook niet iedere dag douchen, want dan schilfer ik aan alle kanten..
Gast- Gast
Om de dag. De 2e dag is het bij mij nog niet vet. Ik zou het misschien zelfs wel 1x in de 3 dagen kunnen wassen zonder dat het iemand zou opvallen maar dan voel ik me gewoon niet schoon en prettig meer.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik was het ook elke dag. Het wordt snel vet, en ik vind het niet erg om het zo vaak te wassen. Anders zit het gewoon niet.
Laatst las ik in een blad dat er een hele beweging aan het ontstaan is van mensen die niet meer douchen en in bad gaan. Jezelf met een washandje en wat water schoonhouden schijnt voldoende te zijn. Het was dan zo dat je in het begin misschien iets minder lekker rook, maar na een tijdje houdt je lichaam zichzelf schoon.
Dit omdat douchegels en zeep zo slecht zijn voor je huid en haar. Ik snap het principe wel, maar ik ga er toch echt niet aan .
Laatst las ik in een blad dat er een hele beweging aan het ontstaan is van mensen die niet meer douchen en in bad gaan. Jezelf met een washandje en wat water schoonhouden schijnt voldoende te zijn. Het was dan zo dat je in het begin misschien iets minder lekker rook, maar na een tijdje houdt je lichaam zichzelf schoon.
Dit omdat douchegels en zeep zo slecht zijn voor je huid en haar. Ik snap het principe wel, maar ik ga er toch echt niet aan .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak verf jij je haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Lang haar of kort haar?
» NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"
» Hoe vaak
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Lang haar of kort haar?
» NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"
» Hoe vaak
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: