Hoe vaak verf jij je haar?
+24
Suus
Chocolate Cookie
pitbullgup
loura
Emma_
Caramba
VeryCherry
minoessepoes
Prosecco
Toet
Jeanette
Raindrop
Rush
Sunshine24
Oasis
Like
Zonnetje
Arwyn
eigenwijs
girli
Atelier Madame
Kaboutertje
Roxi3
Minx
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vaak verf jij je haar?
Ik verf mijn haar meestal zelf (zo nu en dan laat ik bij de kapper wat highlights zetten, maar die heb ik al lang niet meer gehad). Ik kwam telkens met een kleur van de kapper vandaan waar ik niet helemaal tevreden mee was. Ik kan wel uitleggen welke kleur ik wil, maar het pakt elke keer te donker uit naar mijn zin. Nu heb ik van John Frieda een kleur gevonden die ik wel mooi vind, dus ik verf het nu zelf (scheelt ook weer een hoop geld).
Ik hou zo van die net geverfde glans in mijn haar en zou het liefst elke maand mijn haar verven, maar dat lijtk me ook niet goed en niet nodig (het is permanente kleuring). Hoe vaak verven jullie het? En welke shampoo/verzorgingsproducten gebruiken jullie om de kleur langer mooi te houden? Ik gebruik nu altijd de volumelijn van Chi, heel fijne producten, maar niet specifiek voor gekleurd haar (maar volume heb ik wel nodig).
Ik hou zo van die net geverfde glans in mijn haar en zou het liefst elke maand mijn haar verven, maar dat lijtk me ook niet goed en niet nodig (het is permanente kleuring). Hoe vaak verven jullie het? En welke shampoo/verzorgingsproducten gebruiken jullie om de kleur langer mooi te houden? Ik gebruik nu altijd de volumelijn van Chi, heel fijne producten, maar niet specifiek voor gekleurd haar (maar volume heb ik wel nodig).
Gast- Gast
Re: Hoe vaak verf jij je haar?
Ik verf ze al jaren niet meer. Had geen zin meer om dat bij te houden
Gast- Gast
Ik verf het om de maand, als het kan wacht ik nog iets langer omdat het helemaal uitgeblondeerd wordt en als ik dat te vaak ga doen in combinatie met m'n stijltang die ik 4x per week gebruik zou ik een bosje stro overhouden..!
Gast- Gast
op mijn 14e ooit een oup soleil gehad daarna nooit meer geverft
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verf het al vanaf mn 14e, nu verf ik het om de 2 maanden. Ik wil eigenlijk gaan stoppen met verven, maarja heb echt zo'n peper en zout kleur
Gast- Gast
Mijn moeder doet het altijd bij mij, meestal om de 3 maanden.
Laatst aangepast door Roxi3 op wo 7 sep 2011 - 6:03; in totaal 1 keer bewerkt
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Niet zo heel vaak eigenlijk..
Heb het jaren geleden blond gehad, dus iedere maand uitgroeibehandeling. Toen had ik het weer bruin (eigen kleur) maar dat werd na een tijdje steeds weer lichter. Dus eens in de zoveel tijd ff donker verven. En nu, na een aantal maanden niet meer geverfd te hebben, heb ik het rood
Heb verf voor gekleurd (rood) haar, en gebruik biosilk - silk therapy voor glans en tegen droog haar.
Verder nog geen producten speciaal voor gekleurd haar.
Heb het jaren geleden blond gehad, dus iedere maand uitgroeibehandeling. Toen had ik het weer bruin (eigen kleur) maar dat werd na een tijdje steeds weer lichter. Dus eens in de zoveel tijd ff donker verven. En nu, na een aantal maanden niet meer geverfd te hebben, heb ik het rood
Heb verf voor gekleurd (rood) haar, en gebruik biosilk - silk therapy voor glans en tegen droog haar.
Verder nog geen producten speciaal voor gekleurd haar.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Voorheen altijd elke 3 maanden, maar nu al ruim een half jaar niet meer, ik laath et uitgroeien
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
+ 1Pippa schreef:Ik heb mijn haar nog nooit geverfd
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Voorheen toen ik nog blond was 1x per half jaar, en nu zal het wel 1x per 6 weken ofzo worden!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik heb het een tijdje een stuk donkerder gehad. Toen verfde ik het om de 4-6 weken. Had anders echt lelijke uitgroei die gewoon grijs leek (terwijl ik 17, 18 was).
Nu nog wel highlights, maar alleen als ik er zin in heb. Uitgroei valt dan toch niet op, haha.
Nu nog wel highlights, maar alleen als ik er zin in heb. Uitgroei valt dan toch niet op, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat altijd high lights zetten bij de kapper en doe dat eens in de 3 maanden ongeveer. Maar omdat het high lights zijn en de kleur niet super veel afwijkt van mijn eigen kleur kan dat wel. Bij een heel andere kleur dan mijn eigen haar zou ik het vaker doen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Om de 4 weken alleen mijn uitgroei.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Ik verf mijn haar (uitgroei) om de 1,5-2 maanden.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Bobbie schreef:Ik verf mijn haar meestal zelf (zo nu en dan laat ik bij de kapper wat highlights zetten, maar die heb ik al lang niet meer gehad). Ik kwam telkens met een kleur van de kapper vandaan waar ik niet helemaal tevreden mee was. Ik kan wel uitleggen welke kleur ik wil, maar het pakt elke keer te donker uit naar mijn zin. Nu heb ik van John Frieda een kleur gevonden die ik wel mooi vind, dus ik verf het nu zelf (scheelt ook weer een hoop geld).
Verf het al een lange tijd niet meer en mijn haar is nog nooit zo gezond geweest ! Had anders altijd vrij snel droge punten.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Ik verf het zelf of m`n moeder doet het bij me. Eens in de 7/8 weken. Ik moet wel, ben grijs aan het worden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb dus 1 grijs haartje, aan de zijkant (waar mannen altijd als eerste grijs worden). Dat viel mijn vriend laatst op, mij maakt het niet zo veel uit. Dus ik weer verven, zie ik hem een week later weer, zegt ie meteen "heel mooi je haar, maar je bent dat grijze haartje vergeten", haha. Ik ben dus niet echt een heel goede haarverver vrees ik...Rush schreef:Ik verf het zelf of m`n moeder doet het bij me. Eens in de 7/8 weken. Ik moet wel, ben grijs aan het worden
Maar als ik echt grijs word ga ik ook consequent verven, ik heb heel donker haar en ben er nog niet klaar voor om helemaal grijs te worden. Ben nu 31 (maar zie eruit als 25, dus grijs haar ziet er best raar uit) en mijn vader en tantes en nicht van die kant, waren toen al hartstikke grijs. Dus ik kom er nog goed vanaf.
Gast- Gast
Ik probeer het echt om de 5 of liever nog 6 weken te doen.
Alleen heb ik van mezelf lichtbruin haar en ik verf het zwart dus na een paar weken zie ik al uitgroei, echt jammer!
Alleen heb ik van mezelf lichtbruin haar en ik verf het zwart dus na een paar weken zie ik al uitgroei, echt jammer!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik hoop ook dat ik er goed vanaf kom Bobbie. Heb rond mijn kruin echt veel grijs haar, te veel om te laten plukken zeg maar.
Mijn moeder was met 32 ook al helemaal grijs, helaas! Ik ben nu 21.
Mijn moeder was met 32 ook al helemaal grijs, helaas! Ik ben nu 21.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had ook een witgrijze haar ontdekt, dus verf het daarom ook. Ik verf het om de 2, 3 maanden ongeveer. Ik doe het zelf en mijn eigen haarkleur, dus ik heb ook nooit last van uitgroei.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nooit, want mijn eigen haarkleur is gewoon heel mooi.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik verf het weer zodra ik de uitgroei te erg vind worden. Meestal is dat om de 6-8 weken.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Meestal 2 keer per jaar, in het voorjaar wat lichtere plukken erin en dan verf ik het in het najaar weer heel donker bruin. Bij die lichtere plukken valt de uitgroei nauwelijks op en het donkere vervaagd meestal iets waardoor ik weer op mijn eigen haarkleur uitkom. Grijze haren heb ik nog niet, dus daar hoef ik het niet voor te doen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Uitwasbare haar"verf"
» welke verf gebruik jij voor je haar?
» Hoe vaak was jij je haar?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» welke verf gebruik jij voor je haar?
» Hoe vaak was jij je haar?
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: