Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)!

+9
Zwerver
Spring
Jerry
PluDan
Dikkie Dik
Snoes
Flippin' Bitch
Rovine
Tyrael
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)! - Pagina 2 Empty Re: 24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)!

Bericht  eigenwijs vr 9 sep 2011 - 6:52

Wat creepy!!!!Aan de zijkant staan andere filmpjes,ook 1 van een opgebaarde man op een motor!
Door de het zelfde ''bedrijf'' gedaan als bij die andere jongen pale
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)! - Pagina 2 Empty Re: 24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)!

Bericht  Vanilla Queen vr 9 sep 2011 - 6:55

Wat een aparte wens zeg. Maar goed, ik ga mij dan weer afvragen hoe ze hem zo netjes rechtop kunnen laten staan.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:26

Nou..kan het niet schokkend vinden ofzo. Als die man dat nou zo wilde... het zal mij niets uit maken.

Maar ik snap wel dat mensen het weer raar vinden. Ze vinden mij ook maf als ik zeg dat ik absoluut geen bloemen hoef op mijn crematie.

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 9 sep 2011 - 7:44

Arubian schreef:Wat creepy!!!!Aan de zijkant staan andere filmpjes,ook 1 van een opgebaarde man op een motor!

Hoe laten ze iemand zo zitten? Er moet toch een soort versteviging zijn waardoor z'n hoofd rechtop blijft staan?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:48

Jerry schreef:
Arubian schreef:Wat creepy!!!!Aan de zijkant staan andere filmpjes,ook 1 van een opgebaarde man op een motor!

Hoe laten ze iemand zo zitten? Er moet toch een soort versteviging zijn waardoor z'n hoofd rechtop blijft staan?

Die vind ik wel creepy eigenlijk... pale En als je dan weer rechts kijkt staan er nog veel meer filmpjes van opbaringen, ik kijk niet meer..

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 9 sep 2011 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 9 sep 2011 - 7:49

Biancy schreef:Omdat het om een donkere man gaat zie je haast niet dat ie niet meer leeft.

Ook donkere mensen worden vaak 'bleek' in de kist, dat ziet er heel raar uit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Joli86 vr 9 sep 2011 - 8:07

Tea-Leaf schreef:Dat maakte ik er ook uit op ja, dat het zijn wens was. Maar ik vind het wel een beetje raar.. En wat nou als hij opeens omvalt ofzo? Brr...

+1 Precies wat ik dacht!! Vind het trouwens ook net een pop lijken van madame tussaud..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:09

Niet eng...Ziet er beter uit dan mijn vader eruit zag. Maar goed, die was dan ook al bijna 2 weken dood.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:10

_Leaf_ schreef:Niet eng...Ziet er beter uit dan mijn vader eruit zag. Maar goed, die was dan ook al bijna 2 weken dood.

hug

Gast
Gast

Bericht  eigenwijs vr 9 sep 2011 - 8:14

Hoe laten ze iemand zo zitten? Er moet toch een soort versteviging zijn waardoor z'n hoofd rechtop blijft staan?[/quote]

Ja vraag ik me ook af..ik dacht eerst nog dat het nep was tot ik het verhaal eronder las.. Het is de wens van die mensen maar op de een of andere manier krijg ik er een naar gevoel bij.
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: