Buzzer: wake-up-light.
+6
Caro
Catootje
Snoes
Blond
pluisie
Zora
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buzzer: wake-up-light.
Wie buzt ook de nieuwste versie van de wake-up-light?
En wat vind je ervan? Ik vind hem echt na de eerste nacht al vreselijk, hoe gedempt ik het licht ook zet, ik word al wakker als tie ook maar een klein beetje aangaat...
En wat vind je ervan? Ik vind hem echt na de eerste nacht al vreselijk, hoe gedempt ik het licht ook zet, ik word al wakker als tie ook maar een klein beetje aangaat...
Gast- Gast
Re: Buzzer: wake-up-light.
Wij hebben een wake up light maar ik begrijp je post niet echt geloof ik. Het is toch ook de bedoeling dat je wakker wordt van je wekker?
Gast- Gast
Nouja, het idee van dat ding is natuurlijk dat je steeds lichter slaapt door het licht dat geleidelijk aan sterker wordt, en dat je pas echt wakker wordt als de sterkte op zijn felst is, en de geluidjes beginnen... Zo zou je minder moe wakker moeten worden.Lagom schreef:Wij hebben een wake up light maar ik begrijp je post niet echt geloof ik. Het is toch ook de bedoeling dat je wakker wordt van je wekker?
Ik heb onlangs 2x zo'n ding geprobeerd maar ik word helaas al wakker van de buzz die die lamp maakt... superjammer.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wat Zora zegt inderdaad. Je moet in je slaap langzaam aan het licht wennen maar dan nog wel door slapen, ik word alleen al wakker als tie voor het eerst heel licht begint te branden. Heel vervelend want dan is het nog steeds dat je in één keer wakker bent net zoals een gewone wekker.
Gast- Gast
Ok op die manier... Tja, ik word er helemaal niet wakker van. Hij is van mijn vriend en die blijft ook vervolgens nog een uur liggen als dat ding afgaat maar volgens mij wordt hij nog niet wakker als er een traktor over hem heen rijdt.
Gast- Gast
Ik mocht helaas niet mee doen met deze buzz!
pluisie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 39
Lagom schreef:Ok op die manier... Tja, ik word er helemaal niet wakker van. Hij is van mijn vriend en die blijft ook vervolgens nog een uur liggen als dat ding afgaat maar volgens mij wordt hij nog niet wakker als er een traktor over hem heen rijdt.
Haha lekker handig
Ik vond het licht heel fijn. Voelde echt alsof de zon lekker in mijn gezicht scheen! Maar goed, dat ding heeft is een soort dimmer, en zoals zoveel van die dimmers, zoemt deze ook.
Wel grappig dat je 'm kunt buzzen, terwijl ik door die buzz steeds wakker werd
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik zou van zo'n lamp echt niet wakker worden volgens mij. Ik heb een irritant deuntje op mijn wekker nodig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ging deze actie via Buzz? Ik heb hem via The Insiders..
Ik was neit thuis op het ogenblik dat ze hem kwamen bezorgen, dus ik ga hem morgen afhalen bij de post!
Ik was neit thuis op het ogenblik dat ze hem kwamen bezorgen, dus ik ga hem morgen afhalen bij de post!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ohh, ik ben jaloers, die had ik graag willen buzzeren! Maar ik zal wel niet in het profiel hebben gepast
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Wat is buzzeren?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Bij Buzzer kun je je opgeven om allerlei (nieuwe) dingen uit te testen. Harstikke leuk, ik heb al heel wat dingen mogen proberen.Caro schreef:Wat is buzzeren?
Gast- Gast
Zie http://www.buzzer.nl/buzzer_concept.phpCaro schreef:Wat is buzzeren?
Het is heel leuk en relaxt want je krijgt gratis producten in ruil voor rapportjes die je erover moet schrijven.
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Wat cool dat jij die mag buzzen! Ik heb me wel ingeschreven paar dagen geleden voor de Nescafé buzz
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
wat leuk zeg! kan je je via die site er ook voor inschrijven? Ik kan het nl niet vinden..
laat maar.. heb t al gevonden
laat maar.. heb t al gevonden
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Erg leuk zeg dat Buzzeren.. Had er nog nooit van gehoord, heb hun site ff uitgepluist en meteen aangemeld! Ziet er erg leuk uit!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zag die actie, maar je moest toch bijbetalen? Ik heb het niet gedaan omdat mijn vriend vaak veel later opstaat.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Je moet sowieso nooit betalen als je iets wilt buzzen. Pas als je nadien beslist om datgene wat je buzzt te houden, dan kan je - aan een lagere prijs - het kopen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dan ben ik weer bang die te slopen en alsnog te moeten betalen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Buzzer BuzzBox
» 24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)!
» Ervaring met kleding van 'Light in the box'?
» Lekkere(light)recepten voor de bbq gezocht
» Zelf hummus maken met tahini light?
» 24 jarige man staat bij zijn eigen wake (opgebaard)!
» Ervaring met kleding van 'Light in the box'?
» Lekkere(light)recepten voor de bbq gezocht
» Zelf hummus maken met tahini light?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: