Nav wat weet je van de forummer boven je
+27
Snack a Jack
SuperGrover
RioolSpook
Jente10
Flippin' Bitch
TGR
Merai
Burn
Suus
Zonnetje
Caramba
Zininzon
Lotus
Mida4you
Jezzie
Lavendel
luisa
Schaapke
ekiaam87
Sorella
Bliss
Marin
Caroow
Roodkapje
Snoes
Shisha
Jeanette
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav wat weet je van de forummer boven je
Leuk om te lezen allemaal!
Ik ben 26 jaar, opgegroeid in Drenthe maar woon nu alweer 5 jaar in Breda. Ik ben bijna klaar met mijn studie International Business & Languages en heb tijdens mijn studie 2x een half jaar in het buitenland gewoon, Duitsland en Noorwegen. Beide keren hele mooie tijd gehad! Mijn 2 passies zijn Noorwegen en schaatsen. Ik schaats al sinds mijn 5e en laatste 10 jaar heb ik veel wedstrijden bezocht in binnen-en buitenland. Noorwegen is echt mijn favoriete land en kom er ook regelmatig nu, mede ook doordat mijn vriend (alweer 14 maanden, tijd gaat snel) er woont. Als ik klaar ben met mijn studie hoop ik snel een baan te kunnen vinden in Noorwegen en daar heen te verhuizen.
Verder houdt ik nog van reizen, leuke dagjes uit, lezen, bakken, skiën, langlaufen, wielrennen internetten, sneeuw, bergen, wandelen en uit eten gaan.
Ik ben 26 jaar, opgegroeid in Drenthe maar woon nu alweer 5 jaar in Breda. Ik ben bijna klaar met mijn studie International Business & Languages en heb tijdens mijn studie 2x een half jaar in het buitenland gewoon, Duitsland en Noorwegen. Beide keren hele mooie tijd gehad! Mijn 2 passies zijn Noorwegen en schaatsen. Ik schaats al sinds mijn 5e en laatste 10 jaar heb ik veel wedstrijden bezocht in binnen-en buitenland. Noorwegen is echt mijn favoriete land en kom er ook regelmatig nu, mede ook doordat mijn vriend (alweer 14 maanden, tijd gaat snel) er woont. Als ik klaar ben met mijn studie hoop ik snel een baan te kunnen vinden in Noorwegen en daar heen te verhuizen.
Verder houdt ik nog van reizen, leuke dagjes uit, lezen, bakken, skiën, langlaufen, wielrennen internetten, sneeuw, bergen, wandelen en uit eten gaan.
Laatst aangepast door Jente10 op ma 12 sep 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben 25, en word in oktober alweer 26. Heb sinds 1,5 jaar een vriend en woon daarvan 1 jaar samen. Tevens ben ik 1,5 jaar geleden gestopt met mijn normale werk, financieel medewerker, en ben ik nu werkzaam in het bedrijf van mijn broer alwaar ik de administratie bijhoud en zo nu en dan laminaat en parketvloeren leg.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik vanaf september weer een opleiding zou gaan volgen, de pabo, maar dit is door een fout van school een half jaar uitgesteld. Nu begin ik in Februari aan deze opleiding en ik vind het superspannend.
Verder vind ik een heleboel dingen leuk om te doen, maar een grote hobby is toch wel het sleutelen aan auto's, en dan vooral aan onze camper! Sinds vorig jaar hebben mijn vriend en ik een camper die we helemaal hebben opgeknapt. We vinden het leuk om weekenden en weekjes weg te gaan met dat ding en het is een beetje ons kindje geworden.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik vanaf september weer een opleiding zou gaan volgen, de pabo, maar dit is door een fout van school een half jaar uitgesteld. Nu begin ik in Februari aan deze opleiding en ik vind het superspannend.
Verder vind ik een heleboel dingen leuk om te doen, maar een grote hobby is toch wel het sleutelen aan auto's, en dan vooral aan onze camper! Sinds vorig jaar hebben mijn vriend en ik een camper die we helemaal hebben opgeknapt. We vinden het leuk om weekenden en weekjes weg te gaan met dat ding en het is een beetje ons kindje geworden.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben 18 jaar, maar ik word in oktober 19... Ik ga me bijna oud voelen Ik woon sinds 1,5 maand op kamers in Utrecht. Hartstikke leuk leven heb ik tegenwoordig, maar wel dodelijk vermoeiend, haha. Ik ben een verse eerstejaars student ASW, een studie die me nu nog erg leuk lijkt (na 1 week colleges). En ik heb net 2 nieuwe bijbaantjes: wiskunde bijles geven en het schrijven van samenvattingen van mijn studieboeken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben 28 jaar, woon in een dorp net onder Amsterdam. Sinds 5 jaar samen met mijn man waarvan we 2,5 samen wonen en sinds vorig jaar in ons koophuis. Ik werk als doktersassistente in academisch ziekenhuis in Amsterdam.
Mijn hobby's zijn reizen, lezen, winkelen en gamen.
Mijn hobby's zijn reizen, lezen, winkelen en gamen.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
ik ben 22 en woon in Utrecht samen met mijn vriend, daar ben ik nu 3,5 jaar mee samen. Verder heb ik tot en met dec een contract bij mijn huidige werk die niet verlengd meer wordt, dus ben ook opzoek naar een andere baan. (in de technische wereld/product ontwikkeling) Hobby's zijn: lezen, kleren maken, winkelen, dat is het wel zo'n beetje
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
hoi ik ben bijna 26 en woon in een dorpje in zeeland samen met mijn man en 2 katten. begin 2012 ga ik verhuizen naar ons nieuwe huis dat dan eindelijk opgeleverd wordt! ik werk op een rec 4 school en in mn vrije tijd ga ik hardlopen aquarobic bugel spelen en zit ik op een musicalvereniging. Verder doe ik graag leuke dingen met vriendinnen en vrienden.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben Niekske, bijna 28 (al hou ik het op 19 met bijna 9 jaar ervaring ) en ik woon in E.indhoven. Na een aantal mislukte relaties eindelijk superhappy met mijn huidige vriend en dus samen op zoek naar een appartementje! Ik vind het stiekem erg spannend, na 6,5 jaar studentenhuis woon ik nu alweer 2,5 jaar in mijn eigen appartementje en ik vind het heerlijk. Zal wel weer wennen zijn als ik straks een 'huisgenoot' heb, haha!
Ik sport graag, al ben ik alweer een hele tijd aan het sukkelen met een blessure. Volgende week weer een ingreep en als dat goed gaat, zou ik in december/januari weer aan de slag kunnen! Ik mis mijn teamgenootjes en de beweging! Ik word onrustig als ik niet sport (en ik word er zwaarder van ) verder ben ik vrij creatief, ik knutsel graag dingetjes voor in mijn huisje, of sieraden en ik ontwerp vaker logo's/uitnodigingen voor bekenden. Huidige projectjes zijn een logo voor Roza en de trouw-uitnodiging van een vriendin van me.
Ik sport graag, al ben ik alweer een hele tijd aan het sukkelen met een blessure. Volgende week weer een ingreep en als dat goed gaat, zou ik in december/januari weer aan de slag kunnen! Ik mis mijn teamgenootjes en de beweging! Ik word onrustig als ik niet sport (en ik word er zwaarder van ) verder ben ik vrij creatief, ik knutsel graag dingetjes voor in mijn huisje, of sieraden en ik ontwerp vaker logo's/uitnodigingen voor bekenden. Huidige projectjes zijn een logo voor Roza en de trouw-uitnodiging van een vriendin van me.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ben 24 jaar, woon samen in E.indhoven met mijn vriend waar ik nu bijna 1,5 jaar een relatie mee heb. We hebben ook 2 katten bij ons wonen, mijn twee schatjes!
Ik hoop over 1 maand te beginnen met afstuderen, daarna wil ik nog een master gaan doen. Mijn hobbies zijn leven, schrijven, muziek (zowel luisteren als concerten - vooral metal), zingen, reizen, shoppen, leuke dingen doen met vrienden.
Ik hoop over 1 maand te beginnen met afstuderen, daarna wil ik nog een master gaan doen. Mijn hobbies zijn leven, schrijven, muziek (zowel luisteren als concerten - vooral metal), zingen, reizen, shoppen, leuke dingen doen met vrienden.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Ik ben 24 jaar, woon samen in E.indhoven met mijn vriend waar ik nu bijna 1,5 jaar een relatie mee heb. We hebben ook 2 katten bij ons wonen, mijn twee schatjes!
en wij moeten weer eens meeten!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: