Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

+24
Siem
melano
Guus
Silver
Jade
Pien
silly-one
Flippin' Bitch
RioolSpook
Vanillivi
Bliss
Kaboutertje
vlinder-2011
PluDan
RYW
Pussycat
Blair
Marin
Floor
Travelgurly
Paper Crown
Rovine
Rush
Jeanette
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  TGR zo 25 sep 2011 - 19:33

Afgelopen woensdag nog

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  TGR zo 25 sep 2011 - 19:34

Flippin' Bitch schreef:Zaterdag, toen we gingen kanoen en vervolgens even pauze hielden in een bloemetjesveld I love you

Ik las het: "Zaterdag, toen gingen we van katoen en vervolgens even pauze hielden in een bloemetjesveld".

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  Arwyn zo 25 sep 2011 - 21:20

Gisteren nog. Kwam doodmoe thuis van werk (kon de nacht ervoor niet slapen), hadden nog met de buren gezeten, dingetjes geregeld en toen zei hij dat we nog even snelde stad in moesten (koopzondag) omdat hij voor mij een Noosa armband wilde halen smile Ik had het heel erg verdiend de laatste tijd zei die, haha. Winkel was helaas dicht en toen was-ie helemaal teleur gesteld.. Zo schattig!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  VeryCherry zo 25 sep 2011 - 23:48

Elke keer als ik mijn vriend zie, we wonen samen hoor, maar hij werkt fulltime Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  TwistedAngel zo 25 sep 2011 - 23:50

gisteravond, toen G mij belde en we heel dom om en om hoi zeiden... Ik had hem gesmst wanneer het gelegen kwam dat ik belde, aangezien ik hem niet wil storen tijdens werk of dat hij met vrienden is.. had niet verwacht dat hij binnen 3 tellen zou bellen... Heel onbenullig dus een paar keer over en weer hoi gezegd.. Voelde me zoo dom hahaha
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jou laatste keer dat je vlinders in je buik had?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum