Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlinders

+12
Printje
Makamba
Jade
Esperanza
Lady4
Salander
greumel
Sweety
Sugarfall
Shy
MADDIE
smurfin
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vlinders Empty Vlinders

Bericht  smurfin zo 23 okt 2011 - 9:08

Hallo Dames.

Ik ben net nieuw hier op dit forum maar ik moet even wat kwijt.
IK heb een relatie gehad maar dat liep niet meer dus heb ik er een einde aangemaakt. ( tijdje geleden )
op 18-9 heb ik een jongen leren kennen wel via internet maar op vandaag is dat geloof ik normaal.
We hebben een aantal weken gechat 4 ongeveer, super leuken gesprekken etc, klikte goed vonden we alle 2. en 4 weken gesmst !!!
Hij stelde voor of ik 15-10 op bezoek kwam aangezien hij de kinderen had ik begin had ik er moeite mee dat hij kinderen had voor de buitenwereld maar naderhand had ik zoiets van het is mijn leven en andere hebben daar niks mee te maken toch ?
Ik ben dus de 15e in de auto gestapt naar hem toe hij smsde zit je al in de auto ? ik zei nee ik durf niet hij zei kom maar we maken het gezellig rij maar aan.
Ik was er en opeens smsde hij waar ben je ? ik zei ik rij het dorp in hij smsde weer ik word zenuwachtig tot zo xxx. Dus ik klopte op het raam want de kinderen lagen in bed, het was erg gezellig ik was er om 20:45 ivm file en om 2 uur ben ik naar huis gegaan dus was erg gezellig, verder was er niks gebeurt van kussen ofzo ik zat in de auto en hij smsde weer ik lig lekker in bedje het was super gezellig rij voorzichtig en sms me als je thuis bent, xxx ik smsde met mijn wazige kop ik mis je nu al xxx hij smsde vond je het zo leuk dan ik zei ja maar ik miste wat ? hij zei wat dan ? ik zei een kusje ? hij zei ja ik wist niet of jij dat wilde maar dan heb je nog een reden om terug te komen xx ik zei morgen? hij zei is goed xxx
Toen hebben we nog gesmst dat ik in bed lag maar goed dat was ze de zaterdag. De zondag smsde hij weer kom je vanavond ? ik zei wat denk je zelf ? xx toen smsde hij weer he kom je vanavond ? ik zei als dat mag ? xxx toen smsde hij ja graag vind ik leuk xxx


Toen belde hij ineens haha hij zei kom je vanavond ik zei jazeker kom ik !!!
Sorry maar ik moet even mijn ei kwijt haha.

Dus ik ben weer naar hem toe gegaan gezellig knus op de bank !! theelichtjes aan etc hihi.
Na een paar uurtjes pakte hij mijn hand vast en hij zei je hebt koude handen ik zei ow ja is dat zo maar ja toen liet hij me niet meer los en ik hem ook niet, opeens kuste hij me heel snel op de mond, dus dacht voeld wel goed, maar niet de big kiss, toen ik naar huis ging kuste hij me op een wang want hij was ziek en wilde me niet aansteken zei hij !!!
TOen ben ik naar huis gegaan en hij smsde het was tof xxx dat vond ik ook maar goed we zijn een week verder, we hebben de hele week nog gechat en gesmst en ik zou eigenlijk gisteren naar hem toe gaan maar ik had een verjaardag en hij ging naar beverwijk hij zou me bellen als hij terug was maar hij belde niet en smsde ook niet, vanmiddag kreeg ik een smsje met he sorry ik ben gaan stappen in amsterdam ik bel je straks xxx toen vroeg ik of ik vanavond mocht komen maar hij moest weg en had de kinderen, toen smsde hij mij kom je morgenavond ? ik smsde terug helaas kan ik morgenavond niet en daarna heb ik niks meer gehoord, het is nu avond en normaal komt hij tegen de klok van 23 uur even op msn dat is dus even afwachten.

maar goed wat moet ik nu ? ik weet het niet meer haha jullie moeten me helpen ??
bedankt alvast

xxxxxxxxxxxx

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  MADDIE zo 23 okt 2011 - 9:13

Je vraag is me niet helemaal duidelijk. vraag je je af wat je hem moet? of wat?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  smurfin zo 23 okt 2011 - 9:16

of hij me echt leuk vind of niet dat is mijn vraag en of het eventueel iets kan worden ?

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  MADDIE zo 23 okt 2011 - 9:21

Dat is voor ons forummers natuurlijk moeilijk te bepalen. Maar hij komt niet heel geïnteresseerd over op mij uit wat ik nu lees. maar het komt ook nogal wisselvallig over.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  smurfin ma 24 okt 2011 - 4:14

ik weet nu ook wat er aan de hand is,
hij smsde en vroeg hoe het met me ging
hij zat met het feit dat een kind bij hem woont en dat hij bang is dat ik daar niet mee om kan gaan als ik voor hem kies is die niet voor mij alleen maar ook van zijn kind.
Ik heb goed nagedacht en ik wil er voor gaan maar hoe het verder gaat weet ik niet ik hoop hem snel te spreken

heeft iemand tips voor me ?

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Shy ma 24 okt 2011 - 6:11

praat met hem?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:47

Wachten tot 23.00 op msn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  smurfin di 25 okt 2011 - 6:55

hij twijfelt om het feit dat zijn dochter bij hem woont, en dat ik daar niet mee om kan gaan,
normaal smsde hij vaker maar nu bijna niet meer en als ik op msn ga gaat hij snel eraf
raar ik moet echt met hem praten ik word er gek van !!!

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 6:57

Dan bel je hem op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Sugarfall di 25 okt 2011 - 7:09

Ik denk eerlijk gezegd dat het een beetje een smoesje van hem is om van je af te komen, als hij namelijk echt dacht dat je niet met zijn kindje kan omgaan, maar je wel heel leuk vind dan had hij je zelf al gebeld, gesmst, langsgekomen, om erover te praten, en dat hij offline gaat als jij online komt is ook niet echt positief. Ik zou het hier voorlopig maar even bij laten en geen contact meer zoeken uit jezelf.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  smurfin di 25 okt 2011 - 8:25

hij heeft gezegd tegen me van de week dat hij wel van me zou kunnen gaan houden in de loop van de tijd maar dat ik er niet mee om kan gaan dat zijn dochter echt bij hem woont,
hij zei je kan mij niet alleen krijgen mijn dochter hoort bij mij !!!

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Sweety di 25 okt 2011 - 23:21

Ik vind het maar een beetje vaag allemaal. Ik krijg ook het idee dat hij je op een afstand wil houden. Waarom probeer je niet het van zijn kant af te laten komen? Komt dat niet dan weet je toch genoeg?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  smurfin wo 26 okt 2011 - 9:48

Sweety schreef:Ik vind het maar een beetje vaag allemaal. Ik krijg ook het idee dat hij je op een afstand wil houden. Waarom probeer je niet het van zijn kant af te laten komen? Komt dat niet dan weet je toch genoeg?

alles komt goed haha
hij smsde me vanavond en daarna belde hij !!!!!
ahh weer in de 7e hemel sorry moest het even kwijt

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  greumel wo 16 nov 2011 - 6:28

Op dezelfde avond leerde ze die jongen kennen nadat ze het met mij na 7 jaar had uitgemaakt. Mad

greumel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 4
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Salander wo 16 nov 2011 - 7:04

greumel schreef:Op dezelfde avond leerde ze die jongen kennen nadat ze het met mij na 7 jaar had uitgemaakt. Mad

Ben jij de ex van smurfin?
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Lady4 wo 16 nov 2011 - 7:09

Dit kon weleens een leuk topic gaan worden.. Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 7:11

Lady4 schreef:Dit kon weleens een leuk topic gaan worden.. Laughing
Precies wat ik dacht!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Jade wo 16 nov 2011 - 8:19

Esperanza schreef:
Lady4 schreef:Dit kon weleens een leuk topic gaan worden.. Laughing
Precies wat ik dacht!

lol!

Er is iemand lekker bezig opt forum..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:26

Ik ben benieuwd naar wat Calimero en Melano hiervan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Makamba wo 16 nov 2011 - 9:33

Twellie schreef:Ik ben benieuwd naar wat Calimero en Melano hiervan vinden.

Ik vind dit topic raar, maar om jouw reactie moet ik dan wel weer lachen Twellie!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Printje wo 16 nov 2011 - 10:13

Is dit niet dezelfde persoon die het vorige keer nodig vond om iedereen uit te schelden? Dat was ook zon vaag verhaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 10:18

greumel schreef:Op dezelfde avond leerde ze die jongen kennen nadat ze het met mij na 7 jaar had uitgemaakt. Mad

Staat daar een verbod op dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  RYW wo 16 nov 2011 - 10:27

Ja tuurlijk. Je moet schriftelijk om toestemming vragen bij je ex, die moet hierop binnen 6 weken zijn beslissing per brief mededelen voorzien van stempel en handtekening, en dan moet je met een gewaarmerkte kopie daarvan naar je nieuwe scharrel gaan. En dan checken of hij ook een vergunning van ZIJN ex gekregen heeft, natuurlijk, anders gaat het feest alsnog niet door.

Dat weet toch iedereen, tsss...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Sweety wo 16 nov 2011 - 10:27

Sensatie!!!!
lol!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 10:43

RYW schreef:Ja tuurlijk. Je moet schriftelijk om toestemming vragen bij je ex, die moet hierop binnen 6 weken zijn beslissing per brief mededelen voorzien van stempel en handtekening, en dan moet je met een gewaarmerkte kopie daarvan naar je nieuwe scharrel gaan. En dan checken of hij ook een vergunning van ZIJN ex gekregen heeft, natuurlijk, anders gaat het feest alsnog niet door.

Dat weet toch iedereen, tsss...

Ja en blijkbaar is er dan ook nog een minimum termijn waarin je nog geen relatie aan mag gaan... Ingewikkeld allemaal zeg... Ik wist het echt niet... Maar goed, ik vlieg dan ook een dag na het uitmaken naar mijn ex aan de andere kant van de wereld om daar eens lekker bij weg te kruipen. Ik ben een slecht mens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vlinders Empty Re: Vlinders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum