Aardbeving!
+32
Jelin
Pussycat
Lady Starstruck
loesje
Starla
Lotus
Toet
Sjaantje
Jeanette
Kaboutertje
Raindrop
Chocolate Cookie
jena
Error
luenca
Oasis
Printje
Minx
Fayebella
ThinkPink
kwak
Cato
Bliss
Nora
Angela_1986
Niene
Sarah1985
TGR
SoGood
Mizz_S
May
Lavendel
36 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Aardbeving!
Punk'd schreef:Arden schreef:Ik kijk even tv gelderland, daar is een ingelaste nieuwsuitzending
hahaha heel Nederland in rep en roer..
In Japan hebben ze ongeveer elke dag wel een aardschok
Haha ja maar wij niet
Gast- Gast
omg, was dat een aardschok, ik voelde het ook! maar ik dacht dat me bovenbuurjongen dat deed of dat er iets gevallen was ofzo, kwam niet eens bij me op dat het een aardbeving was, dus tis behoorlijk meegevallen, maar wel gevoeld! en ik woon in breda, 2 hoog
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Arden schreef:En volgens mij ging daar iets mis, geen nieuwsuitzending in elk geval
misschien een aardbeving in de studio gehad
Gast- Gast
Nee geen uitzending op tv Gelderland Wel lekkere muziek en ietwat verveeld kijkende meneer haha!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Jaa hier (Achterhoek) trilde het ook even en mijn kroonluchter ging ook even heen en weer. Vriendinnetje van me woont in Groesbeek en daar ging het wel wat harder (had haar aan telefoon al even toen het gebeurde).
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb eigenlijk niets gevoeld (Utrecht). Vroeg me wel af waarom er ineens twee boeken uit de kast vielen.
Ben wel blij dat ik niets gemerkt heb; heb het (na de aardbeving van '92) niet meer zo op aardschokken
Ben wel blij dat ik niets gemerkt heb; heb het (na de aardbeving van '92) niet meer zo op aardschokken
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Sogood schreef:Ja hier ook! schrok me kapot!
Ik was in Prinsenbeek en heb niks gevoeld?
Gast- Gast
Ik zat op bed tv te kijken en voelde licht iets alsof er naast iemand op bed ging zitten. Mijn man was beneden en zei later dat hij ook wat voelde, maar ik dacht dat hij een grapje maakte........niet dus!
Zo erg was het ook weer niet en ik voelde amper wat.
Heb het vroeger ook eens meegemaakt en toen trilde de verwarming echt heel hard.
Zo erg was het ook weer niet en ik voelde amper wat.
Heb het vroeger ook eens meegemaakt en toen trilde de verwarming echt heel hard.
Gast- Gast
Ik woon in een dorpje na Breda, maar niks gevoeld..Birgit schreef:Sogood schreef:Ja hier ook! schrok me kapot!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pffft dat lijkt me echt wel schrikken zeg!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb niks gemerkt/gevoeld..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb ook niks gevoeld (Brabant). Lijkt me een aparte gewaarwording.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nora schreef:May schreef:Ostara schreef:Nora schreef:May schreef:Hier in E.nschede niks gevoeld.
+1
Mijn buren in E.nschede hebben wel wat gevoeld. Ik niet. Zie dat meer mensen in Twente en Achterhoek het hebben gevoeld.
Ik woon ook in een aardige bunker, dus dat zou ook wel een reden kunnen zijn dat ik hem niet gevoeld heb.
Ik woon op 10 hoog, dus kan prima dat ik daarom niks gevoeld heb.
Ik woon op 11 hoog en voelde het juist heel goed! Het duurde maar een paar seconden, maar m'n kasten en bank stonden te trillen en de hond van m'n buurman sloeg op tilt. M'n kat lag in de stoel te slapen, ze sprong eruit, toen kwam die aardbeving en daarna sprong ze weer in de stoel om verder te slapen
Gast- Gast
Gebeurt er eens wat... Merk ik er niks van! Ik was in E.scha.ren maar niemand van ons koor of de andere aanwezigen in de kroeg heeft wat gemerkt. Ook kennissen uit G.rav.e hebben niks gemerkt terwijl er wel meldingen uit die plaats waren. Zal morgen eens aan zus vragen maar denk dat zij ook niks heeft gevoeld anders had ik vast al een whatsapp van haar gehad!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb helemaal niks gemerkt, anderen in mijn omgeving (20 km schuin onder nijmegen) wel!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Birgit schreef:Sogood schreef:Ja hier ook! schrok me kapot!
Mijn ouders, zus en schoonouders hebben ook niks gevoeld. Wij wonen in de binnenstad en wij voelden het héél erg duidelijk. Raar hè? Misschien scheelt het dat wij hoog zitten?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb het ook gevoeld. Lag al in bed en mijn bed schudde echt even. Dacht al dat ik helemaal gek was geworden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lag op de bank en dacht dat t aan mij lag Mijn vriend merkte niks, later kwamen we erachter dat t een beving was.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik voelde niks, maar ik hoorde wel een bepaald geluid, zei nog tegen mijn man dat hij stil moest zijn omdat ik wilde horen wat het was. Later las ik dus dat er een aardbeving was geweest net om die tijd.
Ik woon in twente.
Ik woon in twente.
Gast- Gast
Ow, dat was de trilling die ik voelde toen ik op de bank lag te slapen. Even serieus, niets gevoeld. Zag ook dat het bij ons niet is geweest.
Gast- Gast
Ik had hetzelfde, alleen wist ik zeker dat de bank aan het schudden was. Op dat moment dacht ik dat mijn buurjongen zijn bed tegen de muur had staan en dat zijn vriendinnetje er was hahaBliss schreef:Ik lees er net wat over op FB en echt stom, ik denk ook iets gevoeld te hebben (maar weet helemaal niet of dat kan in Den Haag!)! Ik zit op de bank en even geleden hoorde ik iets in huis en voelde ik de bank iets bewegen voor mn gevoel, maar ik dacht dat ik gek was geworden en gewoon zelf iets bewoog ofzo. Maar nu ik dit lees, denk ik toch dat het door de beving kwam!
Zie er nog niks over op nu.nl, wel vreemd!
Later las ik op FB dat het om een aardbeving ging. Ik woon trouwens in Utrecht.
Gast- Gast
wij dachten dat het de wind was niet dus hihi
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Theedoosje schreef:Heb niks gevoeld.
+1. Ik was in Ede bij mijn moeder. Ik hoor iedereen over een aardbeving maar heb er niks van gemerkt.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Aardbeving Friesland
» Aardbeving in Californië?
» Aardbeving in Washington
» Aardbeving vanavond geweest.
» Aardbeving noorden Italie
» Aardbeving in Californië?