Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme vraag: What's app

3 plaatsers

Ga naar beneden

Domme vraag: What's app Empty Domme vraag: What's app

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:03

Ik heb what's app op mn telefoon. En mijn contacten staan ook op mijn telefoon (dus niet op mijn simkaart). Als ik nu een buitenlandse simkaart in mijn telefoon doe...dan staan What's app en mijn contacten toch gewoon nog op mijn telefoon en in mijn what's app?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag: What's app Empty Re: Domme vraag: What's app

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:04

Lijkt mij wel!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 22 okt 2011 - 9:08

Zolang je je contacten gekopieerd hebt naar je telefoon wel! Alleen vraag ik me af hoe vaak je whatssap kan gebruiken in het buitenland, tenzij je WIFI hebt in het hostel/hotel smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale za 22 okt 2011 - 9:09

Jip83 schreef:Ik heb what's app op mn telefoon. En mijn contacten staan ook op mijn telefoon (dus niet op mijn simkaart). Als ik nu een buitenlandse simkaart in mijn telefoon doe...dan staan What's app en mijn contacten toch gewoon nog op mijn telefoon en in mijn what's app?

Ja, dat zou iig wel 'moeten' en logisch zijn smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:15

AngelNyn schreef:Zolang je je contacten gekopieerd hebt naar je telefoon wel! Alleen vraag ik me af hoe vaak je whatssap kan gebruiken in het buitenland, tenzij je WIFI hebt in het hostel/hotel smile

Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag.... Ik kan en ga toch niet overdag uitgebreidt what's appen, want dan slaapt iedereen in NL nog zo'n beetje.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 22 okt 2011 - 9:21

Jip83 schreef:
AngelNyn schreef:Zolang je je contacten gekopieerd hebt naar je telefoon wel! Alleen vraag ik me af hoe vaak je whatssap kan gebruiken in het buitenland, tenzij je WIFI hebt in het hostel/hotel smile

Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag.... Ik kan en ga toch niet overdag uitgebreidt what's appen, want dan slaapt iedereen in NL nog zo'n beetje.

Ja, maar dat is dus áls er wifi is en als de verbinding sterk genoeg is. Tenminste, heb op mijn kot wifi, maar bij mijn telefoon valt het vaak weg, omdat de verbinding te zwak is.. Mijn laptop vangt het signaal wel goed op, mijn telefoon 80% van de tijd niet smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:21

AngelNyn schreef:
Jip83 schreef:

Ja, maar dat is dus áls er wifi is en als de verbinding sterk genoeg is. Tenminste, heb op mijn kot wifi, maar bij mijn telefoon valt het vaak weg, omdat de verbinding te zwak is.. Mijn laptop vangt het signaal wel goed op, mijn telefoon 80% van de tijd niet smile

Thuis, op het werk en bij mijn ouders doet mijn what's app het prima op de wifi!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 22 okt 2011 - 9:23

Jip83 schreef:
AngelNyn schreef:
Jip83 schreef:

Thuis, op het werk en bij mijn ouders doet mijn what's app het prima op de wifi!

Dat is dan wel fijn smile Ja mijn laptop geeft op mijn kot ook maar 1 of 2 streepjes aan kwa verbinding, maar hij valt niet weg, wat bij mijn telefoon dus wel gebeurd. Maar bedenk me nu dat dat ook kan komen omdat het een oudere iphone is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 9:24

Geen idee. Maar dat was verder mijn vraag ook niet ;-)

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen za 22 okt 2011 - 9:41

Waar je op moet letten. Als je een andere simkaart in je telefoon doet krijg je bij sommige telefoons wel eens de melding: "andere simkaart, telefoon aanpassen?" of ergens in die trant. Als je dat doet kan je niet meer whatsappen met je contacten van je huidige nederlandse nummer, en kan je niet meer whatsappen met de app en moet je whatsapp opnieuw instellen op je buitenlandse nummer.
Als je dat niet je simkaart aanpast kan je nog wel whatsappen met de instellingen van je nederlandse nummer.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud