Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben zoooo gefrustreerd!

+2
pitbullgup
Susan
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  nisavi do 23 dec 2010 - 23:35

June schreef:
nisavi schreef:Volgens mij ben ik een uitzondering, maar ik probeer me voor te stellen hoe ik zou reageren als ouder wanneer ik zoiets hoor. En ik zou mijn dochter er zeker mee confronteren. Vooral als mijn man en ik al zelf wel eens twijfels erover zouden hebben gehad.. of beter gezegd dat ons bepaalde dingen opviel. Ik zou waarschijnlijk niet meteen aanvallen zonder eerst aan mijn dochter te vragen hoe het zit en of het waar is wat er wordt gezegd.

Iemand ergens mee confronteren is iets anders dan iets stellen en vervolgens niet meer geloven dat er ook maar een mogelijkheid is dat het misschien niet waar is.

Ik zeg ook dat ik het niet helemaal zo zou doen. Maar ze zullen wel hun reden hebben om eraan te twijfelen. Dat ze haar niet willen geloven is dan wel vervelend. Maar haar erop aanspreken vind ik niet abnormaal.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:37

nisavi schreef:
June schreef:
nisavi schreef:Volgens mij ben ik een uitzondering, maar ik probeer me voor te stellen hoe ik zou reageren als ouder wanneer ik zoiets hoor. En ik zou mijn dochter er zeker mee confronteren. Vooral als mijn man en ik al zelf wel eens twijfels erover zouden hebben gehad.. of beter gezegd dat ons bepaalde dingen opviel. Ik zou waarschijnlijk niet meteen aanvallen zonder eerst aan mijn dochter te vragen hoe het zit en of het waar is wat er wordt gezegd.

Iemand ergens mee confronteren is iets anders dan iets stellen en vervolgens niet meer geloven dat er ook maar een mogelijkheid is dat het misschien niet waar is.

Ik zeg ook dat ik het niet helemaal zo zou doen. Maar ze zullen wel hun reden hebben om eraan te twijfelen. Dat ze haar niet willen geloven is dan wel vervelend. Maar haar erop aanspreken vind ik niet abnormaal.

Ik vind het niet abnormaal dat ze er naar vragen, maar ik vind het wel vreemd dat iemand afgaat op roddels en niet op z'n eigen dochter. Mijn vader zou me daar enorm mee kwetsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:47

Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:48

Lilith schreef:Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vader aan mij komt vragen hoe het zit als iedereen dat zegt. Sowieso al om mij er ook even op te wijzen dat die verhalen dus rondgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 23:52

June schreef:
Lilith schreef:Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vader aan mij komt vragen hoe het zit als iedereen dat zegt. Sowieso al om mij er ook even op te wijzen dat die verhalen dus rondgaan.
Ik vind het nog weer wat anders als ze vragen 'kloppen die verhalen'. Maar je hoeft toch geen verantwoording af te leggen over je relatie tegenover je ouders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:22

nisavi schreef:Volgens mij ben ik een uitzondering, maar ik probeer me voor te stellen hoe ik zou reageren als ouder wanneer ik zoiets hoor. En ik zou mijn dochter er zeker mee confronteren. Vooral als mijn man en ik al zelf wel eens twijfels erover zouden hebben gehad.. of beter gezegd dat ons bepaalde dingen opviel. Ik zou waarschijnlijk niet meteen aanvallen zonder eerst aan mijn dochter te vragen hoe het zit en of het waar is wat er wordt gezegd.

Hij mag best aan mij komen vragen of het klopt wat er gezegd wordt.
Snap ik helemaal hoor.
Maar het gaat mij meer op de manier waarop.
Hij vraagt er niet naar. Hij beschildigt mij ergens van.
Van iets wat hij heeft gehoord van zatte mensen en vervolgens geloofd hij mij niet meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 0:23

Lilith schreef:
June schreef:
Lilith schreef:Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vader aan mij komt vragen hoe het zit als iedereen dat zegt. Sowieso al om mij er ook even op te wijzen dat die verhalen dus rondgaan.
Ik vind het nog weer wat anders als ze vragen 'kloppen die verhalen'. Maar je hoeft toch geen verantwoording af te leggen over je relatie tegenover je ouders?

Dat vind ik nou dus ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 0:23

Het navragen van wat hij gehoord heeft, oke! maar om dan gelijk conclusies te gaan trekken en als jij jouw verhaal al verteld hebt en dan nog zo reageren vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Beetje jammer dat ze de geruchten eerder geloven dan je eigen dochter. Je zou anders verwachten!

Gelukkig gelooft je vriend je wel en hij is wel de belangrijkste die het hoort te geloven. Je vader zou eigenlijk een soort van steun voor je kunnen/moeten zijn ipv je terecht stellen en dat terwijl het helemaal niet waar is.
Wel goed dat je vriend er over gaat praten met hem, misschien kan hij een beetje tot hem doordringen op dit moment.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  rapa nui vr 24 dec 2010 - 1:10

Lilith schreef:Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind dat ouders of wie dan ook (beste vriendinnen/vrienden) je er best op mogen aanspreken als zij denken dat het verkeerd gaat binnen een relatie. Door vreemdgaan, omdat ze vreemde roddels horen of wat dan ook. Gewoon omdat ze om je geven en ze het op hun manier het beste met je voorhebben. Ik vind dat ze je dan best wel mogen waarschuwen voor de consequenties die het kan hebben en hun mening hierover mogen geven. Niet alleen bij vreemd gaan maar ook als je andere dingen doet (drugs, drank etc.) Natuurlijk is het dan aan jou om te bepalen wat je er mee doet en ze moeten je er niet telkens weer op aanspreken nadat jij je mening hebt gegeven. Ik zou er aan de ene kant ook niet op zitten te wachten dat ik als volwassen vrouw door mijn ouders op zulk soort zaken wordt aangesproken maar zou het aan de andere kant ook vreemd vinden dat ze bij het horen van zulke roddels of ware berichten me er helemaal niet over zouden aanspreken en maar zouden denken: ach ze is volwassen, dus ze ziet maar wat ze doet, ze stort zich maar in de ellende, het is haar eigen leven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:16

Daar ben ik het ook wel mee eens hoor Rapa Nui.
Alleen het gaat me meer op de manier waarop.

Het is inmiddels uitgesproken.
De jongen waar ik zogenaamd vreemd mee zou gaan is gisteren nog naar mijn ouders gegaan, om te vertellen dat er echt niks aan de hand is tussen ons en om zijn excuses te maken.
Dus daar ben ik wel blij mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  rapa nui vr 24 dec 2010 - 1:26

Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. En op zich nog wel netjes van die jongen ook dat hij naar je ouders ging. Heeft je vader tegenover jouw ook nog excuses gemaakt over de manier waarop hj reageerde/dat hij je niet zomaar geloofde?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:27

Ja.
En later zei hij ook tegen mijn vriend dat hij mij nu voor 100% gelooft....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 1:44

Gelukkig maar!! Fijn dat het uitgesproken is!!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 2:31

Lilith schreef:
June schreef:
Lilith schreef:Wat heeft hij ermee te maken? Al neuk jij stiekem het hele dorp, dat is zijn zaak toch niet? Dat is iets tussen jou en je vriend en daar heeft hij absoluut 0,0 mee te maken, zelfs niet in de verte.


Klopt, maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vader aan mij komt vragen hoe het zit als iedereen dat zegt. Sowieso al om mij er ook even op te wijzen dat die verhalen dus rondgaan.
Ik vind het nog weer wat anders als ze vragen 'kloppen die verhalen'. Maar je hoeft toch geen verantwoording af te leggen over je relatie tegenover je ouders?

Dat ben ik ook wel met je eens hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooo gefrustreerd! - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooo gefrustreerd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum