Wat heeft jou gefrustreerd vandaag?
+23
Pompoen
Lonely Goatherd
CCC
Lady4
Fayebella
Nyx
Burn
Mida4you
Minx
VeryCherry
TukTuk
Tiara
Thunder
L!ND@
Jasmine
Urban Naked
Arwyn
Caroow
BlackPoint
Lady1984
Fortissimo
SoGood
studiebol
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pfff ik heb net echt ff goed pissig naar de kpn gebeld. Sinds november proberen we digitenne op te zeggen. Maar elke keer wordt er nog geld van de rekening afgeschreven. Elke keer bellen we en elke keer zeggen ze dat het wordt opgezegd. Net is er dus weer geld afgeschreven. Ik was dus echt boos, dus ik gebeld en die man die ik aan de telefoon heb die kan er ook niks aan doen, en ik heb me ook niet asociaal opgestelt maar ik heb hem wel heel vaak gezegd dat ik dit geen service vind. Hij ging het nazoeken, en wat blijkt hij kan niks vinden van het feit dat we willen opzeggen Nou toen was ik er echt een beetje klaar mee. Ook gezegd dat dit hun probleem is en niet die van mij en dat ik echt mijn geld terug wil wat de laatste maanden is afgeschreven. Hij zegt dat hij dit nu gaat regelen, ik ben heel benieuwd! Dit soort dingen frustreren mij echt heel erg.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat heeft jou gefrustreerd vandaag?
Mijn baas, die na 2 dagen aanlummelen en gek doen ineens heel autoritair wilde doen. Houd ik niet zo van, werkt ook averechts, zou hij moeten weten.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Over hoe ik me voel, dat frustreert me enorm.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
studiebol schreef:Pfff ik heb net echt ff goed pissig naar de kpn gebeld. Sinds november proberen we digitenne op te zeggen. Maar elke keer wordt er nog geld van de rekening afgeschreven. Elke keer bellen we en elke keer zeggen ze dat het wordt opgezegd. Net is er dus weer geld afgeschreven. Ik was dus echt boos, dus ik gebeld en die man die ik aan de telefoon heb die kan er ook niks aan doen, en ik heb me ook niet asociaal opgestelt maar ik heb hem wel heel vaak gezegd dat ik dit geen service vind. Hij ging het nazoeken, en wat blijkt hij kan niks vinden van het feit dat we willen opzeggen Nou toen was ik er echt een beetje klaar mee. Ook gezegd dat dit hun probleem is en niet die van mij en dat ik echt mijn geld terug wil wat de laatste maanden is afgeschreven. Hij zegt dat hij dit nu gaat regelen, ik ben heel benieuwd! Dit soort dingen frustreren mij echt heel erg.
Oh ik heb iets vergelijkbaars gehad. Voordat ik verhuisde had ik kpn internet en digitenne. Toen ik eenmaal verhuisd was, wilde ik een ander abonnement (ook van kpn). Toen kwam ik er na een poos achter dat ik nog steeds betaalde voor het digitenne abonnement. Meerdere keren over gebeld, maar ik kon het niet opzeggen want ze konden in het systeem niet vinden dat ik nóg een abonnement had. Ik kon het dus ook niet opzeggen. Pas na een heeeeeele poos kwamen we erachter dat dit digitenne abonnement nog gekoppeld was aan mijn oude adres. Terwijl ik er op het nieuwe adres ook gebruik van heb gemaakt. Ik kreeg mijn rekeningen via e-mail, maar die bekeek ik nooit omdat ik alles automatisch betaal. Daar bleek dus ook nog mijn oude adres op te staan.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Mijn frustatie van vandaag is dat het enorm koud was op het werk. We zaten bijna allemaal met een sjaal om te werken, het leek net of de airco aanstond ipv de verwarming. Ik werk in een ziekenhuis en de temperatuur wordt centraal geregeld.
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Het restaurant/cafe waar ik al jaren kom is vandaag helemaal afgebrand. Prachtig monumentaal gebouw waar we in de zomer heel wat uurtjes doorbrengen.
Ik voel me (hormooonen ) alsof er iemand dood is die ik graag mocht. Klinkt heel erg, maar zo'n gevoel geeft het echt. Slaat natuurlijk ook weer nergens op.
Ik voel me (hormooonen ) alsof er iemand dood is die ik graag mocht. Klinkt heel erg, maar zo'n gevoel geeft het echt. Slaat natuurlijk ook weer nergens op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moest nog aan je denken Caroow, jullie hebben wel nog stroom?
Ik heb me vandaag echt geïrriteerd aan een paar klanten die het gewoon maar niet wilden snappen! Zucht..
Ik heb me vandaag echt geïrriteerd aan een paar klanten die het gewoon maar niet wilden snappen! Zucht..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik moest nog aan je denken Caroow, jullie hebben wel nog stroom?
Ja, gelukkig hebben wij wel stroom. Lief dat je aan me dacht
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
M'n gejatte iphone die op findmyiphone ineens in Bulgarije opdook. Klootdieven. Ik wil hem terug.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
PostNL
Wat een bedrijf zeg. Ik wacht gewoon al de hele dag op een pakket dat vandaag tussen 10 en 16 bezorgd zou worden. Om 16 uur nog niks gezien, maar wel in de Track & Trace de melding dat ze het niet gered hebben om 16uur te bezorgen, maar dat de bezorger vandaag nog komt. Om 19 uur nog niks, dus klantenservice gebeld met een klacht. Reactie: 'daar kan ik geen klacht van maken, de bezorger heeft tot half 10 om alle pakketten te bezorgen'. Wil ik mijn klacht anders formuleren: dat ze een tijdvak hanteren van 6 uur en dan nog meer dan 3 uur vertraagd zijn, is dat geen klacht volgens meneer aan de telefoon. Dus zit nu nog steeds te wachten en kan helemaal niks. Want de bezorger die hier altijd komt, is ook nogal ongeduldig. Als je niet snel genoeg bij de deur bent, is hij alweer vertrokken.
Wat een bedrijf zeg. Ik wacht gewoon al de hele dag op een pakket dat vandaag tussen 10 en 16 bezorgd zou worden. Om 16 uur nog niks gezien, maar wel in de Track & Trace de melding dat ze het niet gered hebben om 16uur te bezorgen, maar dat de bezorger vandaag nog komt. Om 19 uur nog niks, dus klantenservice gebeld met een klacht. Reactie: 'daar kan ik geen klacht van maken, de bezorger heeft tot half 10 om alle pakketten te bezorgen'. Wil ik mijn klacht anders formuleren: dat ze een tijdvak hanteren van 6 uur en dan nog meer dan 3 uur vertraagd zijn, is dat geen klacht volgens meneer aan de telefoon. Dus zit nu nog steeds te wachten en kan helemaal niks. Want de bezorger die hier altijd komt, is ook nogal ongeduldig. Als je niet snel genoeg bij de deur bent, is hij alweer vertrokken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Mijn vent...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mijn collega die gisteren een enorme bende had achter gelaten en waar ik vandaag serieus een uur mee aan het opruimen ben geweest... Bah! Ruim gewoon je zooi op voor je naar huis gaat.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
L!ND@ schreef:Mijn vent...
Oei, wat heeft hij gedaan? (Of juist niet gedaan?)
Jasmine- Ratel
Eerlijk?! Pffff.....lang verhaal! Maar om het even kort te houden, kan ik overal 100x om vragen en zelfs dan gebeurd het niet, begrijpt hij me zogenaamd altijd verkeerd, denkt ie nooit eens ergens over na, moet er eerst iets gebeuren of kapot gaan, voordat ie ingrijpt....Van alles waar ik al heel lang verandering in wil zien, maar dan moet ie dat zelf doen. Beetje moeilijk gaat het momenteel. Regelmatig stoom uit mijn oren en ik ben al tijden lang gefrustreerd, met vandaag als hoogtepunt [quote]Jasmine schreef:L!ND@ schreef:Mijn vent...
Oei, wat heeft hij gedaan? (Of juist niet gedaan?)
Laatst aangepast door L!ND@ op wo 27 feb 2013 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
Studieboek, ik zou gewoon de autom. Incasso stop zetten en t laatste bedrag terug vorderen via de bank. Super irritant zulke dingen!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Dat klinkt idd. alsof het even niet zo lekker loopt Lind@.
Jasmine- Ratel
Thanks! Hij wil er echt z'n best voor doen, maar op de één of andere manier valt ie toch steeds weer in zijn oude patroon. Momenteel is mijn geduld echt op, waardoor ik soms echt ontplof. Niet leuk. We moeten er erg hard aan trekken op het moment en dat valt me erg zwaar. Maar goed....Pakketje al binnen?
L!ND@- Kletskop
Nee, ik wacht nog steeds. En ik wil naar bed, lig er normaal altijd rond 20.00/20.30 in, maar zit nu nog steeds te wachten.
Jasmine- Ratel
Niet leuk!! Hier waren ze laatst veel eerder dan aangegeven. Niks geen briefje door de deur, zoals beloofd was. Het is dat we goed contact hebben met de buren en die geen paardrijlaarzen nodig hebben, maar anders....belachelijk gewoon! Hoop voor je dat het er snel is!
L!ND@- Kletskop
Ok, nu ben ik echt kwaad:
Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt. Bezorging uitgesteld tot volgende werkdag.
Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. Nieuwe afleverpoging volgt. Bezorging uitgesteld tot volgende werkdag.
Jasmine- Ratel
Dat het gedoe rond mijn tentamen Engels nog steeds niet is uitgezocht. Ze beweren nu dat ik de laatste les niet aanwezig ben geweest en dat dat de reden is waarom ik het tentamen niet mocht maken.
Gast- Gast
Dat ik vandaag op mijn stage aan kwam, en ik tot 12 uur alleen stond in de werkplaats (Lekker veilig ook..), en dat het dus niet van te voren gemeld was dat ik alleen zou staan.. Niet fijn, zeker niet omdat er amper werk is en ik regelmatig dingen moet vragen, en nu dus niet verder kon.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik word er serieus echt elke dag pisnijdig van dat ik om de hondenstront moet gaan slalommen om bij school/supermarkt/whatever te komen. Alles ligt hier gewoon op de stoep
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word vandaag gefrustreerd van mijn werk, ik werk dus nu op mijn bijbaantje en merk dat ik echt uitdaging mis. Ik zie zoveel dingen fout gaan en mag en kan er niets aan doen. Ik wil gewoon een baan op niveau. Ben er wel klaar mee dat ik thuis zit :S
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft je kindje vandaag aan?
» Z. heeft al 2x overgegeven vandaag
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Z. heeft al 2x overgegeven vandaag
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: