Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zoooo vreselijk moe....

+2
Dani
Pandora
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zoooo vreselijk moe.... Empty Zoooo vreselijk moe....

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 2:24

Lieve meiden,

Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk, ik ben zoooo ontzettend MOE. Ik heb vanochtend om 8 uur mijn dochter naar mijn schoonmoeder gebracht en ben toen weer in bed gaan liggen. Heb mezelf om half twaalf uit bed gesleept om me vervolgens op de bank te gaan nestelen en daar heb ik nog tot half twee liggen dommelen... Embarassed
Ook heb ik de hele dag al een zeurende hoofdpijn en paracetamol helpt weinig tot niets, iemand tips zodat ik me gauw wat beter ga voelen want dit is echt niet leuk....

Ik moet donderdag weer voor controle naar de vk en had zelf al bedacht dat ik even moet vragen of ze mijn hb kan controleren, maar jullie nog ideeen waar het aan zou kunnen liggen? En wat ik hier kan tegen doen?

Zoals het nu staat blijf ik morgen ook nog thuis, nog even bijtanken....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zoooo vreselijk moe.... Empty Re: Zoooo vreselijk moe....

Bericht  Dani ma 26 maa 2012 - 2:37

Pandora schreef:Lieve meiden,

Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk, ik ben zoooo ontzettend MOE. Ik heb vanochtend om 8 uur mijn dochter naar mijn schoonmoeder gebracht en ben toen weer in bed gaan liggen. Heb mezelf om half twaalf uit bed gesleept om me vervolgens op de bank te gaan nestelen en daar heb ik nog tot half twee liggen dommelen... Embarassed
Ook heb ik de hele dag al een zeurende hoofdpijn en paracetamol helpt weinig tot niets, iemand tips zodat ik me gauw wat beter ga voelen want dit is echt niet leuk....

Ik moet donderdag weer voor controle naar de vk en had zelf al bedacht dat ik even moet vragen of ze mijn hb kan controleren, maar jullie nog ideeen waar het aan zou kunnen liggen? En wat ik hier kan tegen doen?

Zoals het nu staat blijf ik morgen ook nog thuis, nog even bijtanken....

Vervelend zeg! Je kan extra vermoeid zijn door de zwangerschap en volgens mij heb je al een kindje toch? Dan kan ik mij voorstellen dat het nog eens extra vermoeiend is. Ik ben bang dat je de tijd moet uitzitten. Mijn ervaring is dat het na de eerste drie maanden weer een stuk beter ging. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is!
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 2:44

Ja, klopt. Heb inderdaad een dochter van 1,5 die ook de nodige aandacht vraagt.... Ik hoop echt dat ik me met een paar weekjes wat beter ga voelen want dit is echt geen doen hoor....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 2:46

Ik had daar een paar weken terug ook een topic over geopend! Gelukkig gaat het hier met vlagen, ik kan nog wel eens een paar dagen ondragelijk moe zijn, maar daarna is het ook weer een tijdje wat beter. Ik merk het hier vooral als ik een aantal intensieve dingen/dagen heb gehad. Blijkbaar is mijn lichaam dan echt op en moet ik echt weer bijtanken. Mijn tip is dan ook om je activiteiten en verplichtingen zo goed mogelijk te doseren, zorgen dat je niet twee drukke dagen achter elkaar hebt, maar verspreid over de week en dingen als huishouden oid wat meer uit handen geven.

Gast
Gast

Bericht  Dani ma 26 maa 2012 - 2:56

Pandora schreef:Ja, klopt. Heb inderdaad een dochter van 1,5 die ook de nodige aandacht vraagt.... Ik hoop echt dat ik me met een paar weekjes wat beter ga voelen want dit is echt geen doen hoor....

Sterkte en pak je rust zodra het kan, ja makkelijker gezegt dan gedaan, maar probeer het echt!
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  woezel ma 26 maa 2012 - 5:38

Heel herkenbaar. Vooral de laatste zwangerschap, moest ik echt de eerste periode smiddags ook naar bed, anders hield ik echt de dag niet vol. Na de 12 weken ging het volgens mij toen stapje voor stapje beter,

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 6:50

Ik ben nu ruim 10 weken en hoop echt dat dit met twee weekjes over is. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook niet in deze mate, ik ben nu soms echt volledig uitgeput en dat herken ik gewoon helemaal niet.... Heel vervelend als je nog van alles wilt doen.

Morgen breng ik mijn dochter naar mijn moeder zodat ik nog een dagje bij kan komen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Annemie ma 26 maa 2012 - 7:14

Heel herkenbaar,alleen ben ik niet zwanger. Ben wel elke dag dood en doodmoe en constant hoofdpijn. Hopelijk gaat het bij jou weer over,aangezien je ook nog zwanger bent.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Monnie ma 26 maa 2012 - 7:49

Ik ben de eerste periode ook heel erg moe geweest, alleen was het pas na de 20w minder. De laatste weken is het weer helemaal terug, maar nu heb ik bijna verlof gelukkig. Ik hoop dat het bij jou sneller overgaat. De enige tip die ik kan geven is zelf ook slapen als je dochter op bed ligt!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Darius ma 26 maa 2012 - 10:11

Het is hier sinds een paar dagen weer wat beter. Dus: hou hoop!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pandora ma 26 maa 2012 - 23:42

Bedankt voor jullie opbeurende reacties!

Moet zeggen dat ik me vandaag al iets beter voel, gisteren heb ik echt heel veel geslapen en had ik nergens fut voor. Vanochtend heb ik F. bij mijn moeder gebracht en daar nog even gezellig een kopje koffie gedronken. Nu ben ik lekker thuis en rommel ik lekker wat om, even heerlijk zonder F. Embarassed

Misschien dat ik straks even lekker in het zonnetje ga zitten.... of even lekker een tukkie doen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: