Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je echt heel erg lelijk

+30
Susan
Bliss
Arwyn
Sushi
luenca
Zininzon
Caroow
Flippin' Bitch
teletascha
Blair
Jerry
Mida4you
ijsjemeisje
ThinkPink
Sorella
Lady Starstruck
Lovely
Atelier Madame
Melis_je
Lavendel
Monte
loura
Rush
Toet
SoGood
Paper Crown
Jeanette
Rovine
Kaboutertje
Minx
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  teletascha wo 7 sep 2011 - 23:46

Punk'd schreef:St Oliver, echt een afschuwelijk merk.
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 S-oliver-pumps


Degelijke/burgerlijke blousjes
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Only-dames-blouse-korte-mouw

Zo'n setje alsof alles moet matchen. Blauw vestje en jurkje.. Bleugh
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 River-woods-online-shop2

Van die 'net niet' hakjes.. Hakken moeten boven de 5/6 cm zijn, anders zijn ze lelijk :P
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 186174179

Uitgezonderd de genoemde witte laarsjes, vind ik de rest eigenlijk best ok. Ik hou zelf niet van superhoge hakken, en een sportief blousje vind ik best leuk (die op de foto zou ik zelf niet kiezen hoor). Als ik een jurkje aanheb zorg ik dat een evt. bolerotje wel matcht qua kleur, dus snap niet wat daar mis mee is.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Toet wo 7 sep 2011 - 23:58

teletascha schreef:
Uitgezonderd de genoemde witte laarsjes, vind ik de rest eigenlijk best ok. Ik hou zelf niet van superhoge hakken, en een sportief blousje vind ik best leuk (die op de foto zou ik zelf niet kiezen hoor). Als ik een jurkje aanheb zorg ik dat een evt. bolerotje wel matcht qua kleur, dus snap niet wat daar mis mee is.

Ieder z´n smaak toch? Ik vind het ook niet mooi, suf en oubollig. Vooral die schoenen als je onder de 40 bent, vind ik afschuwelijk.


Laatst aangepast door toetje_ op wo 7 sep 2011 - 23:59; in totaal 3 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Jeanette wo 7 sep 2011 - 23:58

Youandi schreef:Oh god ja... die Marlies Dekkers bh's... silent
Die vind ik echt heel ordinair.

+1

Die zijn echt vreselijk ordinair en dan vooral als ze boven het truitje uit komen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Lovely do 8 sep 2011 - 6:01

Liever een passende Marlies Dekkers bh bij een 50 plusser met gerimpeld decollete, dan een vrouw die een slechte bh draagt. Of geen.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:22

Niet eens. De Marlies Dekkers met bandjes over de borst (nog erger, de replica's..) vind ik geen enkele vrouw ten goede komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:30

Van die enkellaarsjes onder een rokje of jurkje. Te strakke kleding. Crocs. Sokken in slippers. Legging met een ( te ) kort shirtje. Leren leggings/glimmende leggings. Grote, brede riemen die loos om het lichaam hangen. Nike Air Max, en alles wat er op lijkt. Glimmende trainingspakken. T-shirt zonder model, die zijn wat mij betreft alleen om in te slapen. Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Ik snap niet wat er ordinair is aan Marlies Dekkers trouwens. En wat er mis is met matchende kleding snap ik al helemaal niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Flippin' Bitch do 8 sep 2011 - 6:31

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 14-4376a82cd91e92428b605c9a1d23bd7d

Crocs, met als overtreffende trap: sokken in je crocs dragen:
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcRvBf9sh6kASuVkUIj8m8EhlBXohmlxCLSEfhPdpsypVATNVQM6

Een te strak/niet passend korset, waar een halve rug boven uit puilt, of nog erger, borsten tot aan de kin met vouwen aan de zijkant! Brrr...
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 BBW_red_corset_by_iriscostume


Laatst aangepast door Flippin' Bitch op do 8 sep 2011 - 6:34; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:33

Thuis kleed ik me trouwens echt heel lelijk, ik draag sokken in slippers met een te oude wijde broek en lompe trui. Maar zo ga ik écht van mijn levensdagen niet over straat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 6:38

Youandi schreef:Niet eens. De Marlies Dekkers met bandjes over de borst (nog erger, de replica's..) vind ik geen enkele vrouw ten goede komen.

+1000000 angel

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 6:39

Tea-Leaf schreef:Thuis kleed ik me trouwens echt heel lelijk, ik draag sokken in slippers met een te oude wijde broek en lompe trui. Maar zo ga ik écht van mijn levensdagen niet over straat.
Dat doe ik ook! Als ik thuis ben trek ik mijn huispak aan. In de zomer heb ik slippers aan (vaak met sokken) en in de winter pantoffels. Maar nooit van mijn leven dat ik zo naar buiten zou gaan pale

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Flippin' Bitch do 8 sep 2011 - 6:42

ThinkPink schreef:
Tea-Leaf schreef:Thuis kleed ik me trouwens echt heel lelijk, ik draag sokken in slippers met een te oude wijde broek en lompe trui. Maar zo ga ik écht van mijn levensdagen niet over straat.
Dat doe ik ook! Als ik thuis ben trek ik mijn huispak aan. In de zomer heb ik slippers aan (vaak met sokken) en in de winter pantoffels. Maar nooit van mijn leven dat ik zo naar buiten zou gaan pale

Oh maar daar heb ik ook een handje van hoor, als het 's winters zo koud is en ik ben alleen. Dan is het thuiskomen, broek uit, pyjamabroek aan (sokken erover), plaid om me heen gewikkeld als rok, badjas aan, sjaal om en totaal oncharmante regenboogsloffen tot aan de knie...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 6:44

Flippin' Bitch schreef:
ThinkPink schreef:
Tea-Leaf schreef:Thuis kleed ik me trouwens echt heel lelijk, ik draag sokken in slippers met een te oude wijde broek en lompe trui. Maar zo ga ik écht van mijn levensdagen niet over straat.
Dat doe ik ook! Als ik thuis ben trek ik mijn huispak aan. In de zomer heb ik slippers aan (vaak met sokken) en in de winter pantoffels. Maar nooit van mijn leven dat ik zo naar buiten zou gaan pale

Oh maar daar heb ik ook een handje van hoor, als het 's winters zo koud is en ik ben alleen. Dan is het thuiskomen, broek uit, pyjamabroek aan (sokken erover), plaid om me heen gewikkeld als rok, badjas aan, sjaal om en totaal oncharmante regenboogsloffen tot aan de knie...
En ik heb trouwens ook zo'n tv-deken van fleece Laughing Embarassed Als het echt heel koud is, vind ik dat veel lekkerder dan een gewoon plaid.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Flippin' Bitch do 8 sep 2011 - 7:59

ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
ThinkPink schreef:
Tea-Leaf schreef:Thuis kleed ik me trouwens echt heel lelijk, ik draag sokken in slippers met een te oude wijde broek en lompe trui. Maar zo ga ik écht van mijn levensdagen niet over straat.
Dat doe ik ook! Als ik thuis ben trek ik mijn huispak aan. In de zomer heb ik slippers aan (vaak met sokken) en in de winter pantoffels. Maar nooit van mijn leven dat ik zo naar buiten zou gaan pale

Oh maar daar heb ik ook een handje van hoor, als het 's winters zo koud is en ik ben alleen. Dan is het thuiskomen, broek uit, pyjamabroek aan (sokken erover), plaid om me heen gewikkeld als rok, badjas aan, sjaal om en totaal oncharmante regenboogsloffen tot aan de knie...
En ik heb trouwens ook zo'n tv-deken van fleece Laughing Embarassed Als het echt heel koud is, vind ik dat veel lekkerder dan een gewoon plaid.

Een snuggie?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 8:12

Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Snuggy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Lavendel do 8 sep 2011 - 8:20

Ik vind trouwens een rokje of jurkje met blote benen en laarzen ook heel erg lelijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Caroow do 8 sep 2011 - 8:21

Dit vind ik zo lelijk!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Full17348032_b

En dit ook, kort okee, maar tot op de knie.. Mad
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 S22200_943

Dan doe je zo je best om er leuk uit te zien, en trek je er van die lompe slippers onderaan. Ik heb ze afgelopen zomer vaak gezien bij mensen die op stap waren, dat vind ik echt niet kunnen!

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 4808827593_96856d05f8
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:36

ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Snuggy

Die wil ik ook! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 8:41

Tea-Leaf schreef:
ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Snuggy

Die wil ik ook! I love you
Als je het vaak koud hebt, is het echt een aanrader Embarassed

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Lovely za 10 sep 2011 - 3:16

ThinkPink schreef:
Youandi schreef:Niet eens. De Marlies Dekkers met bandjes over de borst (nog erger, de replica's..) vind ik geen enkele vrouw ten goede komen.

+1000000 angel

Geen BH of een slechte BH komt je nog minder te goede dan een Marlies Dekkers. Je kunt ze mooi vinden of niet, maar ze hebben een goede pasvorm. Kan je van die slappe varianten van de Hema/V&D/whatever niet zeggen.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Zininzon za 10 sep 2011 - 4:43

Ik vind zoooooveel lelijk:
harembroeken, chino's, gladiatorsandalen, suede pocahontasschoenen (weet niet meer hoe die heten), maxi-jurken, UGGS, crocs, dierenprints, bont, jumpsuits, panty's/leggings met bonte patronen, plateauzolen, pasteltinten, kabeltruien, zijden sjaals met ankers er op, bomberjacks, platte mannenschoenen voor vrouwen en vast nog veel meer...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  luenca za 10 sep 2011 - 5:18

wat grappig, ik draag uggs, geprinte/gekleurde leggings, harembroeken ( ook met print ) en ook weleens een leren broek of jasje :P :P :P

de rest vind ik ook lelijk :p nouja crocs, verkeerde of te lange spijkerbroek/rokken, witte leggings en die bruine beige achtige kledingstukken van zaza ofzoiets ook, en vast nog wel meer :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 5:59

Zininzon schreef:Ik vind zoooooveel lelijk:
harembroeken, chino's, gladiatorsandalen, suede pocahontasschoenen (weet niet meer hoe die heten), maxi-jurken, UGGS, crocs, dierenprints, bont, jumpsuits, panty's/leggings met bonte patronen, plateauzolen, pasteltinten, kabeltruien, zijden sjaals met ankers er op, bomberjacks, platte mannenschoenen voor vrouwen en vast nog veel meer...

Jij bent een vrouw naar mijn I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Lady Starstruck za 10 sep 2011 - 6:36

Lady Starstruck schreef:Van die hoepels van oorringen
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Oorring2

Polo shirts bij mannen en dan al helemaal als er een trui overheen is geknoopt
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 1057349_f496

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Oye-btrflyblk-fnt
monokini's ik vind ze verschrikkelijk

Kan er geen foto van vinden maar geruite spencers bij mannen vind ik afgrijselijk. Alleen voor kinderen vind ik ze wel leuk.





Dit dus
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Bien-bleu-vest-13068935 (over vetgedrukt) Verschrikkelijk vind ik het.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Sushi za 10 sep 2011 - 6:39

ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Snuggy
Ik heb 'm ook! De zwart-grijs-wit geruite. Hij zit heerlijk! Soms leg ik over mijn snuggie nog een extra fleecedeken en dan kan ik zo in slaap vallen, zo comfortabel.

Wat ik qua kleding echt lelijk vind:
- Uggs
- Crocs
- Dit soort tunieken:
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcQgeYz0PKX5M-RbHwUb_TLNkHyVvNTgon_zqkKFa-l1TnsEPgO09TpeFVTt
- te korte rokjes/jurkjes. Zo kort dat je de bijna een kont kan zien als men gewoon rechtop staat.
- lage naaldhakken:
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Leopard-print-kitten-heels_52E28CE2
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Mida4you za 10 sep 2011 - 8:45

ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Snuggy

Haha die heb ik ook. Super lelijk maar wel heerlijk warm :P Ook deze kleur trouwens
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum