Is deze bh heel lelijk?
+19
schuddebuikje
flower
Rann
Atelier Madame
Caramba
Jeanette
Bubbelicious
Starla
Nora
Mizz_S
Makamba
Inge
girli
duckie
Eris
Raindrop
ThinkPink
Emma_
Arwyn
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Is deze bh heel lelijk?
Ik kan hem voor een klein prijsje van iemand overkopen omdat zij hem net niet past en te laat is met terug sturen. Maar ik twijfel omdat hij ook weer niet zo mooi is maar dit merk en deze maat zit mij als gegoten. Dus ik heb gezegd dat ik er heel even over nadenk.
online plaatje gevonden.
online plaatje gevonden.
Gast- Gast
Re: Is deze bh heel lelijk?
Ik vind hem niet zo mooi, ik hou niet van al die bandjes..
Maar ik vind het lastig om bh's te vinden die echt goed zitten, dus als het een mooi prijsje is, zou ik het denk ik wel doen.
Hij zit toch maar onder je kleding, niemand die 'm ziet.
Maar ik vind het lastig om bh's te vinden die echt goed zitten, dus als het een mooi prijsje is, zou ik het denk ik wel doen.
Hij zit toch maar onder je kleding, niemand die 'm ziet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
PrinsesBo schreef:Ik vind dat zo lelijk, die Marlies Deckers niemandalletjes...
Ik vind marlies dekkers normaal wel mooi als hij niet veel bandjes heeft hoor maar deze mwa zo rose.
Laatst aangepast door Aimy op za 31 dec 2011 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vind de kleur niet mooi. Maar als het prima zit why not! Je gaat tenslotte niet met je bh over straat lopen.
Gast- Gast
Ze wil er 35 euro voor.
Laatst aangepast door Aimy op za 31 dec 2011 - 1:57; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind de beha wel mooi. Maar heb je de beha al wel gepast? Ik heb gisteren toevallig een Marlies Dekkers beha gekocht en ik heb diverse beha's aangehad met allemaal dezelfde maat en maar één zat echt perfect. Vooral die extra bandjes voor moeten mooi aansluiten anders ziet het er niet zo mooi uit.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Ik vind de beha wel mooi. Maar heb je de beha al wel gepast? Ik heb gisteren toevallig een Marlies Dekkers beha gekocht en ik heb diverse beha's aangehad met allemaal dezelfde maat en maar één zat echt perfect. Vooral die extra bandjes voor moeten mooi aansluiten anders ziet het er niet zo mooi uit.
nee maar ik pas die 'bijna' altijd wel anders dan krijgt ze hem terug
Gast- Gast
Ik zou gaan voor het lekker en goed passen dan de kleur. Je zie je toch niet als je kleren aan hebt dat bedoelde ook met over straat lopen. En anders gewoon niet doen.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik vind dat zo lelijk, die Marlies Deckers niemandalletjes...
Toch zijn beha's van Marlies Dekkers eigenlijk de enige beha's die bij mijn borsten perfect zitten.
Emma_- Fluisteraar
Tja ik weet niet.. Iedereen gaat 'm wel zien natuurlijk.. De hele straat, collega's, familie.. Dan kan-ie wel pérfect zitten maarja.. Lastig!
Gast- Gast
Emma_ schreef:PrinsesBo schreef:Ik vind dat zo lelijk, die Marlies Deckers niemandalletjes...
Toch zijn beha's van Marlies Dekkers eigenlijk de enige beha's die bij mijn borsten perfect zitten.
Bij mij ook echt met mijn 80E ik wil dan echt geen andere meer. Ondersteunt echt perfect.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Tja ik weet niet.. Iedereen gaat 'm wel zien natuurlijk.. De hele straat, collega's, familie.. Dan kan-ie wel pérfect zitten maarja.. Lastig!
ja en???
Moet toch wel een beetje leuk zijn normaal ga ik daar wel vanuit als ik iets koop. Ik ga niet met opzet iets lelijks kopen ook al zie je het niet.
Gast- Gast
Aimy schreef:Bazinga schreef:Tja ik weet niet.. Iedereen gaat 'm wel zien natuurlijk.. De hele straat, collega's, familie.. Dan kan-ie wel pérfect zitten maarja.. Lastig!
ja en???
Moet toch wel een beetje leuk zijn normaal ga ik daar wel vanuit als ik iets koop. Ik ga niet met opzet iets lelijks kopen ook al zie je het niet.
Dude relax... Ik maakte een grapje?... Als ie perfect zit, val je dan zo over de kleur? Als je slip maar matcht.
Of je string. Maar die zit misschien iets strak bij je nu, gezien je uptight reactie
Gast- Gast
Sorry ik reageer misschien wat heftig op jouw omdat ik je nooit aardig over vind komen.
Dus mijn excuses
Dus mijn excuses
Gast- Gast
Ja die bh is heel lelijk ondanks dat ik heel erg van roze houd
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Aimy schreef:Sorry ik reageer misschien wat heftig op jouw omdat ik je nooit aardig over vind komen.
Dus mijn excuses
Ahw wat attent dat je dan je excuus aanbiedt! Excuses aanvaard (Nu vind je me waarschijnlijk nog stommer omdat ik irritant bijdehand ben en zo, maar je moet er door heen prikken. Je leert 't vanzelf Happy newyear!)
Gast- Gast
Ik vind lelijk de lading niet dekken, sorry. Je kunt ervoor kiezen om hem toch te houden omdat hij lekker zit natuurlijk. Dat is ook best wat waard .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik vind lelijk de lading niet dekken, sorry. Je kunt ervoor kiezen om hem toch te houden omdat hij lekker zit natuurlijk. Dat is ook best wat waard .
Denk dat ik dat ook ga doen
Gast- Gast
Bazinga schreef:Aimy schreef:Sorry ik reageer misschien wat heftig op jouw omdat ik je nooit aardig over vind komen.
Dus mijn excuses
Ahw wat attent dat je dan je excuus aanbiedt! Excuses aanvaard (Nu vind je me waarschijnlijk nog stommer omdat ik irritant bijdehand ben en zo, maar je moet er door heen prikken. Je leert 't vanzelf Happy newyear!)
Ah joh, Bazinga is alleen maar jaloers dat niemand haar bh wil zien .
Gast- Gast
Ik weet niet of ik de beha zou kopen als ik hem lelijk zou vinden trouwens. Ik zou hem dan niet vaak aan trekken omdat ik hem zelf niet mooi vind en dan dus liever één van mijn andere beha's aan zou doen. Ondanks dat niemand het ziet.
Emma_- Fluisteraar
Zusje schreef:Bazinga schreef:Aimy schreef:Sorry ik reageer misschien wat heftig op jouw omdat ik je nooit aardig over vind komen.
Dus mijn excuses
Ah joh, Bazinga is alleen maar jaloers dat niemand haar bh wil zien .
So true
Dat ik soms onaardig doe, is gewoon om mijn eigen onzekerheid te verbergen. Soort van dan
Gast- Gast
Bazinga je zal zo wel gewoon zijn.
Maar ik moet geen vooroordeel over je hebben omdat ik je eerder niet aardig vond reageren en daarom stom tegen jouw reageren want dat verdien je niet.
Vandaar mijn excuses.
Maar ik moet geen vooroordeel over je hebben omdat ik je eerder niet aardig vond reageren en daarom stom tegen jouw reageren want dat verdien je niet.
Vandaar mijn excuses.
Gast- Gast
Aimy schreef:Bazinga je zal zo wel gewoon zijn.
Vandaar mijn excuses.
Dank je wel en misschien ben ik ook wel zo ja Anyway; de bh? Niet mijn kleur. Marlies Dekkers? Niet mijn ding. Maar als je er ook gewoon mooie setjes naast hebt, voor als je weet dat iemand 't gaat zien, dan is 't toch ook fijn om een bh te hebben, puur voor de comfort? Als -ie echt zo goed zit tenminste.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Aimy schreef:Bazinga je zal zo wel gewoon zijn.
Vandaar mijn excuses.
Dank je wel en misschien ben ik ook wel zo ja Anyway; de bh? Niet mijn kleur. Marlies Dekkers? Niet mijn ding. Maar als je er ook gewoon mooie setjes naast hebt, voor als je weet dat iemand 't gaat zien, dan is 't toch ook fijn om een bh te hebben, puur voor de comfort? Als -ie echt zo goed zit tenminste.
bedankt!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vind je echt heel erg lelijk
» Dit is zo lelijk....
» Lelijk zwanger
» lelijk retro nachtkastje gezocht...
» Wat zouden jullie doen: lelijk kado
» Dit is zo lelijk....
» Lelijk zwanger
» lelijk retro nachtkastje gezocht...