Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je echt heel erg lelijk

+30
Susan
Bliss
Arwyn
Sushi
luenca
Zininzon
Caroow
Flippin' Bitch
teletascha
Blair
Jerry
Mida4you
ijsjemeisje
ThinkPink
Sorella
Lady Starstruck
Lovely
Atelier Madame
Melis_je
Lavendel
Monte
loura
Rush
Toet
SoGood
Paper Crown
Jeanette
Rovine
Kaboutertje
Minx
34 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Paper Crown za 10 sep 2011 - 8:54

Mirjam4you schreef:
ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Snuggy

Haha die heb ik ook. Super lelijk maar wel heerlijk warm :P Ook deze kleur trouwens

Ik ook,als ik ermee loop noemt mijn man me Maggie.. (de baby uit de simpsons..)
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Maggie
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  ThinkPink za 10 sep 2011 - 9:01

2CKC2 schreef:
Mirjam4you schreef:
ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Snuggy

Haha die heb ik ook. Super lelijk maar wel heerlijk warm :P Ook deze kleur trouwens

Ik ook,als ik ermee loop noemt mijn man me Maggie.. (de baby uit de simpsons..)
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Maggie

Laughing mijn vriend noemt me monnik. Ik heb trouwens een licht bruine, die vond ik nog wel enigszins om aan te zien haha.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Zininzon za 10 sep 2011 - 10:48

Youandi schreef:
Zininzon schreef:Ik vind zoooooveel lelijk:
harembroeken, chino's, gladiatorsandalen, suede pocahontasschoenen (weet niet meer hoe die heten), maxi-jurken, UGGS, crocs, dierenprints, bont, jumpsuits, panty's/leggings met bonte patronen, plateauzolen, pasteltinten, kabeltruien, zijden sjaals met ankers er op, bomberjacks, platte mannenschoenen voor vrouwen en vast nog veel meer...

Jij bent een vrouw naar mijn I love you

Dank je, ik hou ook van jou I love you
Jij woont toch ook in Overijssel, keer samen shoppen? Wink Haha
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 22:21

Tea-Leaf schreef:
ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Snuggy

Die wil ik ook! I love you
Love it!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Arwyn zo 11 sep 2011 - 1:42

Het is maar goed dat jullie mij niet in het echt kennen, lees hier best nog wat dingen die ik draag en die blijkbaar heel lelijk zijn, haha Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 6:44

Arwyn schreef:Het is maar goed dat jullie mij niet in het echt kennen, lees hier best nog wat dingen die ik draag en die blijkbaar heel lelijk zijn, haha Wink

Ik blijk ook niet al te stijlvol te zijn smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Flippin' Bitch ma 12 sep 2011 - 0:34

2CKC2 schreef:
Mirjam4you schreef:
ThinkPink schreef:
Flippin' Bitch schreef:
Een snuggie?
Laughing ja maar dan een neppert van de Blokker. Het toppunt van lelijkheid, maar heerlijk voor als het echt koud is!
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Snuggy

Haha die heb ik ook. Super lelijk maar wel heerlijk warm :P Ook deze kleur trouwens

Ik ook,als ik ermee loop noemt mijn man me Maggie.. (de baby uit de simpsons..)
Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Maggie

Haha, mijn moeder heeft thuis een donkerrode. Als ze dan een touw om haar middel zou doen is ze net zo'n monnik.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Bliss ma 12 sep 2011 - 7:48

Ik wil ook zo'n tv-deken, lijkt me ideaal! Maar zit er aan de achterkant ook iets, of ligt ie alleen van voren over je heen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 7:50

Twellie schreef:
Arwyn schreef:Het is maar goed dat jullie mij niet in het echt kennen, lees hier best nog wat dingen die ik draag en die blijkbaar heel lelijk zijn, haha Wink

Ik blijk ook niet al te stijlvol te zijn smile.

Er wordt hier zoveel opgenoemd dat het bijna onmogelijk is dat er niks bij zit wat je zelf draagt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 8:29

Zininzon schreef:
Youandi schreef:
Zininzon schreef:Ik vind zoooooveel lelijk:
harembroeken, chino's, gladiatorsandalen, suede pocahontasschoenen (weet niet meer hoe die heten), maxi-jurken, UGGS, crocs, dierenprints, bont, jumpsuits, panty's/leggings met bonte patronen, plateauzolen, pasteltinten, kabeltruien, zijden sjaals met ankers er op, bomberjacks, platte mannenschoenen voor vrouwen en vast nog veel meer...

Jij bent een vrouw naar mijn I love you

Dank je, ik hou ook van jou I love you
Jij woont toch ook in Overijssel, keer samen shoppen? Wink Haha

Klopt, haha! Nou, een shop-meeting lijkt me wel wat angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 0:39

Waar ik me over verbaasd heb is het feit dat er meiden zijn die uggs dragen bij een korte broek of onder een rokje met blote benen. Why?!! Het is (was op dat moment) bloody hot, en dan doe je toch uggs aan. Ik snap dat niet.
Uggs dienen in mijn geval alleen voor als het koud is en ik me toch al lekker tokkie voel. Dan doe ik ze aan.. Wink :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  marjoleinnn di 13 sep 2011 - 4:29

Arden schreef:Ja echt. Ik vind dat sommige meiden het wel kunnen hebben en ze zullen vast lekker zitten maar de kont wordt zo breed!
Maar waarschijnlijk heb je dan al een enorme kont als je kont daar breed in wordt? Ik heb een chino en ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik daar echt breed of breder in word ofzo..nou is mijn kont ook niet zo enorm:p dat scheelt misschien haha
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  sonly di 13 sep 2011 - 4:57

Ik heb zo'n tv deken gekregen voor m'n verjaardag (van m'n vader) maar heb em nog nooit aangehad, vind het helemaal niks, zelfs niet voor in huis als niemand het ziet (dan doe ik wel lekker m'n adidas trainingsbroek aan!)
Verder vind ik niet zozeer kledingstukken lelijk (nouja sommige crocks dan) maar meer hoe of door wie het wordt gedragen.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Silver wo 14 sep 2011 - 2:23

Bliss schreef:Ik wil ook zo'n tv-deken, lijkt me ideaal! Maar zit er aan de achterkant ook iets, of ligt ie alleen van voren over je heen?

Het is een jas, maar dan achterstevoren Dus gewoon open,
Ik doe hem aan, en wikkel mezelf er helemaal in, heerlijk Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Niekske wo 14 sep 2011 - 2:51

Ik heb ook zo'n snuggie, echt heerlijk!

On topic:
Ik vind het vooral lelijk als mensen kleding dragen die te groot of te klein is of die gewoon niet mooi zit. Ik denk dat daar heel veel onder valt wat hier al genoemd is smile waar ik echt van gruwel zijn blote benen (of huidskleurige panty) in laarzen onder een rokje, uggs, en vooral als mensen letterlijk naast hun schoenen lopen daarin, (wat nogal vaak voorkomt), glimmende jassen/laarzen, legging als broek en van die oversized, maar korte shirtjes, zoiets:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A73_0011_048R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2441]&set=key[height],value[2855]&set=key[x],value[969]&set=key[y],value[391]&call=url[file:/product/large] [/img]
en dan ook met mouwen... jaren 80 lijkt het, vreselijk!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je echt heel erg lelijk - Pagina 5 Empty Re: Wat vind je echt heel erg lelijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum