Wat vind je echt heel erg lelijk
+30
Susan
Bliss
Arwyn
Sushi
luenca
Zininzon
Caroow
Flippin' Bitch
teletascha
Blair
Jerry
Mida4you
ijsjemeisje
ThinkPink
Sorella
Lady Starstruck
Lovely
Atelier Madame
Melis_je
Lavendel
Monte
loura
Rush
Toet
SoGood
Paper Crown
Jeanette
Rovine
Kaboutertje
Minx
34 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat vind je echt heel erg lelijk
Elodie schreef:
Over die broek..ik heb echt het idee dat het mij vrij goed staat, omdat het gewoon niet zo strak zit.
Haha, ja zo'n bloem aan je oor, dat is pas ordinair. Oh en ik vind van die shirtjes met één schouder ook verschrikkelijk.
Kun je niet een foto plaatsen van jouw billen in chino ? Misschien kun je me verbazen!
Gast- Gast
Ik kom de laatste tijd op festivals veel meiden tegen die een driehoek-sjaal als topje dragen. Afschuwelijk vind ik het.
Wat ik ook lelijk vind, is midden in de winter een veel te zomers topje dragen (bloemetjes, doorschijnend, dun stofje) en dan met een bolerotje met echt alleen mouwen er op. Kan het niet zo goed uitleggen, maar het ziet er zo goedkoop uit, alsof je geen geld hebt om winterkleding te kopen.
Zoiets, maar ik heb ze nog veel erger gezien.
Wat ik ook lelijk vind, is midden in de winter een veel te zomers topje dragen (bloemetjes, doorschijnend, dun stofje) en dan met een bolerotje met echt alleen mouwen er op. Kan het niet zo goed uitleggen, maar het ziet er zo goedkoop uit, alsof je geen geld hebt om winterkleding te kopen.
Zoiets, maar ik heb ze nog veel erger gezien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil er wel een plaatsen hoor, maar ik weet niet hoe.. Ik kan het wel uploaden naar facebook,maar ik kan niet op FB via mijn werk..dus kan ik nog de URL niet kopieren.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
CKC, even offtopic, maar over facebook gesproken. Wist jij dat al(?) jouw foto's openbaar staan? Ik kwam op je profiel terecht via een andere forummer, dat wel, maar ik kon al je foto's zien.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:CKC, even offtopic, maar over facebook gesproken. Wist jij dat al(?) jouw foto's openbaar staan? Ik kwam op je profiel terecht via een andere forummer, dat wel, maar ik kon al je foto's zien.
HUH!! Echt?!
Oja toetje, of een zomerjurkje met korte mouwen en dat wordt dan in een handomdraai een winterjurk met behulp van een longsleeve die eronder wordt gedragen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Oja toetje, of een zomerjurkje met korte mouwen en dat wordt dan in een handomdraai een winterjurk met behulp van een longsleeve die eronder wordt gedragen.
Hahaha ja dat is nóg erger, vooral als het shirt wat je er onderdraagt er bij je decolleté bovenuit komt!
Of de jurk heeft een ronde hals en het shirt er onder een v-hals.
Toet- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:toetje_ schreef:CKC, even offtopic, maar over facebook gesproken. Wist jij dat al(?) jouw foto's openbaar staan? Ik kwam op je profiel terecht via een andere forummer, dat wel, maar ik kon al je foto's zien.
HUH!! Echt?!
Ik PM je straks wel even wat ik allemaal kan zien, moet nu werken.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:2CKC2 schreef:toetje_ schreef:CKC, even offtopic, maar over facebook gesproken. Wist jij dat al(?) jouw foto's openbaar staan? Ik kwam op je profiel terecht via een andere forummer, dat wel, maar ik kon al je foto's zien.
HUH!! Echt?!
Ik PM je straks wel even wat ik allemaal kan zien, moet nu werken.
Is goed. Ik ga sowieso als ik thuis ben de heleboel onzichtbaarmaken, al dacht ik dat ik dat wel al had!
CKC ik kan ook alles van je zien hoor. Nouja al je foto`s dan. Je informatie en alles op je wall is onzichtbaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat ik lelijk vind:
T-shirts met drukke print, zulke dingen:
Het merk heel groot, je bent toch geen reclamebord
T-shirts met drukke print, zulke dingen:
Het merk heel groot, je bent toch geen reclamebord
Gast- Gast
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
hier walg ik ook van
loura- Ratel
Ik vind dit stijltje(zoals zara, asos) zo vreselijk lelijk maar ik weet dat sommige op het forum wel van deze stijl houden, maar echt ik vind het lelijk.
Grijze jeanslegging(vind alle utra skinny jeans en jeansleggings afschuwelijk)
Blazers met extra schouders
Gekleurde panty's
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind plaatje 1 tot 4 wel leuk juist haha! Ook al zou ik zelf niet zn kort broekje dragen want ik vind mijn benen veel te wit en ik vind dat je lang en slank moet zijn. Bij andere vind ik het leuk met laarsjes
loura- Ratel
haah zo zie je maar weer wat een verschillende smaken er zijn. Wat de een vreselijk vindt, vindt de ander leukloura schreef:Ik vind plaatje 1 tot 4 wel leuk juist haha! Ook al zou ik zelf niet zn kort broekje dragen want ik vind mijn benen veel te wit en ik vind dat je lang en slank moet zijn. Bij andere vind ik het leuk met laarsjes
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Haha idd! Maar goed ook want anders kon je nooit iets leuk vinden in je maat
loura- Ratel
Ik hou niet van Crocs en overig degelijk schoeisel en gezondheidsslippers (Oke Birckenstocks soms wel ).
Verder ben ik niet weg van de eerder genoemde glim bomberjacks met kraag, modelloze spijkerbroeken, polo's en nepleer.
Ach eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan. Maar goed ieder zijn smaak, want Uggs en skinnies vind ik dan wel weer leuk
Verder ben ik niet weg van de eerder genoemde glim bomberjacks met kraag, modelloze spijkerbroeken, polo's en nepleer.
Ach eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan. Maar goed ieder zijn smaak, want Uggs en skinnies vind ik dan wel weer leuk
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
T-shirt met een longsleever eronder
Legging met rokje/jurkje erover (voor mij alleen een legging als ik er laarzen overheen kan dragen)
Van die losse mouwen
Driekwart broeken, vooral die sportieve modellen (en vrijwel alle Esprit kleding)
Alles van Desigual
Van die degelijke schoenen bij jonge meiden/vrouwen
En zo kan ik nog wel even doorgaan..
- Nepleren jasjes en nepleren schoenen
- van die glanzende gewatteerde jassen met een groot merk erop en een bontkraag
- spijkergiletjes
- grote merken op je kleding
- prints met bv disneyfiguren, sesamstraat, enz.
En ik zag hier vorig jaar heel veel van die schoolmeisjes fietsen in zo'n grijze joggingbroek. Ik heb er zelf ook zo een, maar die is om op de bank te hangen en zeker niet om mee te gaan werken. Denk ook dat mijn ouders me daar niet in naar school hadden laten gaan. Echt geen gezicht.
Legging met rokje/jurkje erover (voor mij alleen een legging als ik er laarzen overheen kan dragen)
Van die losse mouwen
Driekwart broeken, vooral die sportieve modellen (en vrijwel alle Esprit kleding)
Alles van Desigual
Van die degelijke schoenen bij jonge meiden/vrouwen
En zo kan ik nog wel even doorgaan..
- Nepleren jasjes en nepleren schoenen
- van die glanzende gewatteerde jassen met een groot merk erop en een bontkraag
- spijkergiletjes
- grote merken op je kleding
- prints met bv disneyfiguren, sesamstraat, enz.
En ik zag hier vorig jaar heel veel van die schoolmeisjes fietsen in zo'n grijze joggingbroek. Ik heb er zelf ook zo een, maar die is om op de bank te hangen en zeker niet om mee te gaan werken. Denk ook dat mijn ouders me daar niet in naar school hadden laten gaan. Echt geen gezicht.
Gast- Gast
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha ik zag jouw reactie net nadat ik de mijne had geplaatst. Volgens mij vinden we idd hetzelfde lelijk.Lavendel schreef:+1 dus
Gast- Gast
Die vind ik heel leuk! Meiden die dat dragen vind ik het vaak ook heel leuk combineren.Youandi schreef:
Gekeurde panty's of lange sokken...
Uggs en crocs vind ik erg lelijk, ook lelijk:
Spijkerjasjes. Suf, Nederlands en inderdaad, vaak met zo'n suf sjaaltje. Ik gooi direct mijn knuppel in het hoenderhok: suffe minisjaaltjes.
Gewatteerde jassen met/zonder bont vind ik ordinair en rollade-achtig.
Witte broeken vind ik ook heel lelijk. Driekwart vind ik nog lelijker. Spuuglelijk:
Witte broeken met laarzen. Het is maar één seizoen tegelijkertijd.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Die laatste foto is gewoon een meisje dat op concours is met dr paard
Gast- Gast
Dat weet ik, en toch zijn er heel veel vrouwen die zo over straat gaan. Zonder zweepje.Lize schreef:Die laatste foto is gewoon een meisje dat op concours is met dr paard
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» nav vind je dit echt, heel eerlijk, interessant
» Is deze bh heel lelijk?
» Wat vind je heel erg mooi
» Echt heel leuk!
» Ben ik nou echt heel raar?
» Is deze bh heel lelijk?