Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots!

+16
Susan
GreenGrass
Sarah1985
Suus
TukTuk
M@niek
Caroow
Melis_je
Chocolate Cookie
RYW
Sorella
Shisha
Verona
Burn
MADDIE
Marin
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Sarah1985 di 6 sep 2011 - 5:37

super zeg voor je broertje

Ik ben trots op mijn vader, dat die ondanks alles toch zo positief blijft, en dat terwijl het allemaal niet zo goed met hem gaat, en er as vrijdag een heel spannend onderzoek te wachten staat. En hij de nijmegse 4 daagse uitgelopen heeft, terwijl die vorig jaar niet kon lopen.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  GreenGrass di 6 sep 2011 - 7:13

Gefeliciteerd wat leuk, nu snel een 'kot' vinden en aan de slag! Ik ken ook iemand die het heeft geprobeerd, maar geen idee of diegene het gehaald heeft...

Ik ben stiekem wel een beetje trots op mijn zusje, ze zit in haar examenjaar en is echt vanaf het begin al best hard aan het werk! Volgens mij wil ze graag van school af en doet nu goed haar best. Ik ben benieuwd wat ze volgend jaar wil studeren.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 7:14

En ik ben ook nog een beetje trots op mezelf, dat ik mijn haar weer af heb laten knippen! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 7:14

Ja blijkt dat maar 15% de toets heeft gehaald, dat vind ik wel knap smile

Ook goed van jouw zusje! Ben benieuwd of ze jouw kant op gaat, of iets totaal anders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:15

Storm schreef:Wat goed Joy!!

Ik ben trots op mezelf, omdat ik vanmorgen op het consultatiebureau te horen kreeg dat ik het zo goed deed en dat ze konden zien dat ik veel met mijn zoontje bezig ben. Dat vond ik heel fijn om te horen smile

Super schat en je doet het ook super !! Nog aan gegeven van zijn taal ???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:19

Wat goed Joy ik kan me voorstellen dat je daar idd ape trots op bent.

Ik kan eindelijk zeggen dat ik trots op mezelf ben.
Trots op wat ik bereik heb in 7 maanden tijd. Zonder ook maar iets van inboedel mee te nemen ben ik compleet opnieuw opgestart. Zonder ook maar 1 rode rot cent achter de hand te hebben. Sterker nog enorm in het rood staan.

Maar ik heb het wel mooi voor elkaar. Een mooi appartement waar ik trots op ben, de zaakjes weer op orde en ook mijn financieel plaatje weer op orde !
En langzaam maar zeker voel ik me ook nog thuis hier !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 7:23

En nou word je nog tante ook! bounce bounce Super meid, je hebt het maar mooi voor elkaar, zelf gedaan!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:36

Joy_ schreef:En nou word je nog tante ook! bounce bounce Super meid, je hebt het maar mooi voor elkaar, zelf gedaan!

Very Happy Very Happy Precies Very Happy Very Happy Ik voel me ook echt sinds tijden weer echt oprecht gelukkig !!!
Nu nog een vent en mijn leven kan niet meer stuk ! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 7:37

Stuiterbal schreef:
Joy_ schreef:En nou word je nog tante ook! bounce bounce Super meid, je hebt het maar mooi voor elkaar, zelf gedaan!

Very Happy Very Happy Precies Very Happy Very Happy Ik voel me ook echt sinds tijden weer echt oprecht gelukkig !!!
Nu nog een vent en mijn leven kan niet meer stuk ! angel

Aah super om te horen! Ik heb precies hetzelfde, alleen dan wel een vent, en nu nog een baan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:38

Joy_ schreef:
Stuiterbal schreef:
Joy_ schreef:En nou word je nog tante ook! bounce bounce Super meid, je hebt het maar mooi voor elkaar, zelf gedaan!

Very Happy Very Happy Precies Very Happy Very Happy Ik voel me ook echt sinds tijden weer echt oprecht gelukkig !!!
Nu nog een vent en mijn leven kan niet meer stuk ! angel

Aah super om te horen! Ik heb precies hetzelfde, alleen dan wel een vent, en nu nog een baan.

Alles komt goed. Jij een baan ik een vent en dan zijn we samen helemaal blij Very Happy !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Susan di 6 sep 2011 - 7:40

Dit weekend waren we met de kinderen in een waterspeeltuin en ik raakte aan de praat met een stelletje dat een kindje had van 19 maanden. Ze vroegen hoe oud Yrsa was en ik zei dat ze 22 maanden is. Ze ziet er wat jonger uit en was dus niet groter dan dat andere kindje, maar die mensen zeiden dat ze aan haar woordjes wel konden horen dat ze ouder was. Toen was ik erg blij en trots.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 7:41

Ah dat is echt precies waar ze jou mee kunnen raken, precies het juiste gezegd! smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  GreenGrass di 6 sep 2011 - 7:43

Joy_ schreef:Ja blijkt dat maar 15% de toets heeft gehaald, dat vind ik wel knap smile

Ook goed van jouw zusje! Ben benieuwd of ze jouw kant op gaat, of iets totaal anders.

15% maar :shock:

Ik denk het niet, ze wil binnenkort gaan kijken bij forensisch onderzoek... kortom open dagen aflopen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Susan di 6 sep 2011 - 7:44

Inderdaad, zo fijn om dat een keer te horen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:46

Lijkt me ook heerlijk als er iemand iets fijns over je zegt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Polly di 6 sep 2011 - 12:03

Joy, wat een doorzetter is je broertje, hartstikke goed zeg. Gelukkig kan hij nu wel zijn dromen achterna!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 19:12

Wat goed Joy, kan me helemaal voorstellen dat je super trots bent. Ook lees ik hier allemaal andere dingen waar jullie zeker trots op mogen zijn, fijn om te lezen.

Ik ben natuurlijk ontzettend trots op M.ara, ze is zoooo ziek geweest. Voor de tweede keer waren we hadden we haar kwijt kunnen raken, en nu zit ze hier naast me te dansen in de kinderstoel, wat is ze toch een vechtertje I love you Daarnaast ben ik ook ontzettend trots op S.enna, ze is deze weken zo lief geweest bij mijn ouders. En als laatste ben ik trots op mijn broer(tje) van 23, hij is vorige week voor het eerst alleen van Istanbul naar Maastricht gevlogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:02

Wat goed zeg van je broertje!!! Het geeft ook wel aan hoe graag hij het wil door in Antwerpen geneeskunde te gaan doen.
Ik ben trots op m'n zus omdat ze voor een moeilijke keuze stond en voor zichzelf gekozen heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:27

Joy, wat heb jij een doorzetter in je familie! Ik vind het echt ontzettend knap van hem!
Dat is wel een felicitatie waard! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Jade do 8 sep 2011 - 6:00

Ik ben trots op mijn zusje I love you



Laatst aangepast door Serpentijn op do 8 sep 2011 - 18:36; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Lady4 do 8 sep 2011 - 6:15

Ik vind het super voor je broertje! Echt fijn dat het zijn droom toch kan gaan waarmaken. Het is ook een prachtig vak, ik heb er stiekem weleens spijt van dat ik daar niet voor gegaan ben..

Ik ben vandaag vooral heel erg trots op mezelf. Ik ben vanmiddag geslaag voor een belangrijk examen in mijn opleiding! Ik mag nu zelfstandig traumaslachtoffers opvangen op de S.EH waar ik werk. Echt super!!

Verder ben ik trots op mijn zusje en zwager. Ik vind dat ze het super doen met hun twee weken oude (eerste) kindje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:55

Lady4, wat goed, ik ben trots op je!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  TukTuk do 8 sep 2011 - 7:11

Aangezien ik in mijn vorige post eigenlijk niet kon bedenken waar ik trots op was, heb ik er nog 1 tegoed angel
Heb gister mijn punten opgehaald van mijn herkansingen, afgelopen studiejaar ging niet zoals gepland, heb slechts een deel gehaald en heb tijdens de herkansingen 3 vakken herkanst.. Ik had er geen goed gevoel over, over 1 examen wel, maar 2 examens telden samen, en heb je de ene heel slecht gemaakt, moet je beide over doen volgend jaar.
Dus ik baalde al.. Vorige keer had ik een 4 en een 10 (belgische punten, het gaat daar tot 20), en je moet minimaal een 6 hebben om te mogen compenseren met het andere vak.

Nu bleek ik dus voor dat ene vak waarvan ik dacht dat ik het verpest had, een 14 gehaald te hebben! en voor de andere een 17:D

Dus ik ben trots op mezelf! Moet helaas wel psychologie volgend jaar opnieuw volgen, maar dat maakt niet uit smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  kwak do 8 sep 2011 - 7:47

knap hoor! hij is echt gemotiveerd! ik heb echt respect voor mensen die zo gemotiveerd zijn!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:09

Dat is zeker knap zeg! En wat een gedrevenheid! Logisch dat je trots bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! - Pagina 2 Empty Re: Trots!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum