Jij en BN-ers
+28
Kathi
Blond
Japie
Inge
Raindrop
Polly
Bliss
Jeanette
Yela
ekiaam87
Phileine
Kabouter
SoGood
Lejow
TGR
JD
Sarah1985
mzcharlotte
Feline
Caro
Toet
Sterre
Serena
VeryCherry
Eris
silly-one
minoessepoes
M_as
32 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Jij en BN-ers
*Marietje* schreef:mozzarella schreef:Wat Birgit doet vind ik nog wel leuk...zij wint meet en greets en leert die mensen zo kennen en gaat naar signeersessies als die mensen ervoor zitten.
Maar om het hardst schreeuwen voor de lol aan de achterkant van een theater of aan de rode loper vind ik mega genant.
dan vind je mij de meest trieste persoon op aarde denk ik haha....
vanaf dat ik 16 was ging ik met een vriendin echt naar alle optredens van westlife in de buurt....als ze in nederland kwamen waren wij er, we zijn naar duitsland,engeland en ierland geweest....vooral ierland in totaal zo'n 7 keer.
deden ze een signeersessie in londen? wij gingen heen.....
na concerten in nederland wisten we waar ze sliepen, gingen naar het hotel enzo.....ja best sneu als ik eraan terugdenk, maar toch....t was een supertijd....en april 2011 ga ik voor t eerst in 2 jaar weer naar een concert in dublin, dus ben nog niet erg veel volwassener geworden denk ik haha!
Als je 16 bent vind ik dit doodnormaal. Ik durf met je te wedden dat in april 2011 je niet meer zo staat te gillen als je vroeger deed. Zo wel, dan heb je misschien gelijk hahaha.
Gast- Gast
Ik vind niet zo snel iets genant eigenlijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Paris1985 schreef:hoezo is dat nou kinderachtig, is toch leuk als je fan van iemand bent en daar mee op de foto gaat?Kabouter schreef:Ik vind het ook vrij kinderachtig om met BNers op te foto te gaan. Wanneer je een meet en greet wint of iets dergelijks kan ik het me nog voorstellen als een soort van vastleggen als herinnering, maar gewoon die mensen opwachten? Nee, dat begrijp ik eerlijk gezegd echt niet..en al helemaal niet naar ze gaan schreeuwen. Maar goed, ieder zijn hobby..er zijn ook mensen die mijn hobby niet begrijpen .
Ik sta al heel vaak op de foto met tim ex zanger di-rect. En hij weet gewoon wie ik ben. Laatste keer na zn optreden kwam die naar me toe even kletsen en toen een foto. Ik vind dat leuk.
Ik vind het ook nog wel een verschil of je met iemand op de foto gaat waar je fan van bent of gewoon mensen ergens gaat staan opwachten en met ze op de foto wil.
Maar dan nog vind ik het apart om met beroemde mensen op de foto te gaan..zo'n gemaakte/geposeerde foto. Daar vind ik sowieso niets aan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik vind het misschien ook niet zo leuk, omdat ik foto's niet per se heb om iets te laten zien. Als ik op vakantie ben, koop ik meestal (niet altijd, soms is het gewoon leuk om foto's te maken..) ook gewoon kaarten van gebouwen, want die foto's zijn toch mooier dan wanneer ik ze zelf maak. Foto's die ik heb, daar heb ik altijd een bepaald gevoel bij. Als ik foto's bekijk, dan vind ik het leuk om aan die avond terug te denken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat hebt bij een foto van iemand die je niet/nauwelijks kent. De sfeer van de avond van een concert zie ik terug aan de foto's die die avond zijn gemaakt met de mensen met wie ik ben, niet zo zeer de artiest zelf. Maar goed, misschien ben ik wel heel raar daarin.
Gast- Gast
June schreef:Ik vind het misschien ook niet zo leuk, omdat ik foto's niet per se heb om iets te laten zien. Als ik op vakantie ben, koop ik meestal (niet altijd, soms is het gewoon leuk om foto's te maken..) ook gewoon kaarten van gebouwen, want die foto's zijn toch mooier dan wanneer ik ze zelf maak. Foto's die ik heb, daar heb ik altijd een bepaald gevoel bij. Als ik foto's bekijk, dan vind ik het leuk om aan die avond terug te denken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat hebt bij een foto van iemand die je niet/nauwelijks kent. De sfeer van de avond van een concert zie ik terug aan de foto's die die avond zijn gemaakt met de mensen met wie ik ben, niet zo zeer de artiest zelf. Maar goed, misschien ben ik wel heel raar daarin.
Dit is ook wel een beetje wat ik bedoel..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik sta met Sara Kroos op de foto. Na optredens maakte ik weleens een praatje met haar en ik ben een keer of drie met haar op de foto geweest. Ik was een hele trouwe fan, maar dat is nu iets afgenomen.
Ik heb weleens een foto van Inge Schrama (Sjors GTST) op afstand op een festival gemaakt. Maar dat was meer baldadigheid.
Ik heb weleens een foto van Inge Schrama (Sjors GTST) op afstand op een festival gemaakt. Maar dat was meer baldadigheid.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Als diegenen die wel graag op de foto willen met zo iemand, nou bijvoorbeeld een BN-er in de supermarkt tegen komen hè, vraag je dan ook of je op de foto mag?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn laatste reactie hier in dit topic
Ik ben zoals je dat mooi noemt geswitcht, omdat ik die artiest minder vond qua liedjes en daar had ik alle recht toe.
Ik ben fan van Tim Douwsma sinds zijn programma so you wanna be a popstar, door zijn stem en hoe hij alle liedjes zo mooi over kon brengen bij mij thuis.
Mijn allereerste keer dat ik hem zag was tijdens een signeersessie.
Ik was ontzettend verlegen en hij merkte dat en maakte een praatje.
En toen ben ik hem gaan volgen ja, toen kwam zijn nieuwe single, toen weer 1, toen werd hij presentator op sterren.nl, en nu van karaoke kids etc.
dus ben echt niet fan geworden om het fan zijn. Maar op de manieren hoe hij de liedjes zo mooi over kan brengen, zijn geweldige stem en zijn persoonlijkheid.
En nu wordt zijn nieuwe single sinds maandag ook gedraaid op 100 % nl, en ja dat vind ik een fantastisch liedje nog eens door een geweldige zanger gezongen
Ik ben zoals je dat mooi noemt geswitcht, omdat ik die artiest minder vond qua liedjes en daar had ik alle recht toe.
Ik ben fan van Tim Douwsma sinds zijn programma so you wanna be a popstar, door zijn stem en hoe hij alle liedjes zo mooi over kon brengen bij mij thuis.
Mijn allereerste keer dat ik hem zag was tijdens een signeersessie.
Ik was ontzettend verlegen en hij merkte dat en maakte een praatje.
En toen ben ik hem gaan volgen ja, toen kwam zijn nieuwe single, toen weer 1, toen werd hij presentator op sterren.nl, en nu van karaoke kids etc.
dus ben echt niet fan geworden om het fan zijn. Maar op de manieren hoe hij de liedjes zo mooi over kan brengen, zijn geweldige stem en zijn persoonlijkheid.
En nu wordt zijn nieuwe single sinds maandag ook gedraaid op 100 % nl, en ja dat vind ik een fantastisch liedje nog eens door een geweldige zanger gezongen
Gast- Gast
En
over het hebben van vriendinnen dankzij hem.
Het is omdat we elkaar daar leren kennen, het is leuk dat je samen met iemand daar naar toe kan gaan.
Maar natuurlijk hebben we ook andere dingen gemeen, het is alleen dat we elkaar zo hebben leren kennen, dat is niet anders.
Heb er genoeg waarmee ik samen ga fotograferen omdat we dat samen gemeen hebben maar ja toevallig dankzij een optreden.
over het hebben van vriendinnen dankzij hem.
Het is omdat we elkaar daar leren kennen, het is leuk dat je samen met iemand daar naar toe kan gaan.
Maar natuurlijk hebben we ook andere dingen gemeen, het is alleen dat we elkaar zo hebben leren kennen, dat is niet anders.
Heb er genoeg waarmee ik samen ga fotograferen omdat we dat samen gemeen hebben maar ja toevallig dankzij een optreden.
Gast- Gast
Ik sta met Mirjam, Auke & Yfke op de foto (Twarres & Ex-Twarres) en met een heleboel figuren uit Disney, met als favoriet, Belle
Oo en ik vergeet helemaal Matthijs!! (Mary Poppins), die kwamen Lejow & ik tegen bij de artiestenuitgang
Oo en ik vergeet helemaal Matthijs!! (Mary Poppins), die kwamen Lejow & ik tegen bij de artiestenuitgang
Laatst aangepast door ekiaam87 op do 23 dec 2010 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Oh ja, dat was haar naam! Ik zat al te denken dat er iemand was die met zoveel BN'ers op de foto ging, maar kwam niet op de naam.Storm schreef:Noin was toch ook zo'n iemand die constant met BN-ers op de foto ging...
Ik sta met nul BN'ers op de foto en dat wil ik graag zo houden.
Ik vind het te genant voor woorden dat je gaat roepen tegen een BN'er dat je met hem/haar op de foto wil. Kom nou.
(Zoals al eerder gezegd, vind ik het een ander verhaal bij meet & greets bijvoorbeeld, maar echt iemand opwachten bij de artiestenuitgang, nee...)
Gast- Gast
ik heb wel aardig wat bnn-ers gezien maar nooit echt mee op de foto gegaan.. sta dan wel weer met derek ogilve op de foto maar dat is geen BNN-er
Yela- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10
@ Marietje: Ik weet nog dat ze bij Pepsi Pop kwamen en NIEMAND wist wie het waren haha.
Er liepen onwijs veel meiden uit Zweden rond, daar waren ze al mateloos populair.
En ik heb ze ooit bij 538 gezien.
Dat cpywright gebeuren deed ik toen ook
Maakte jullie ook FB's enzo?
Jemig. Ik ben echt blij dat die tijd voorbij is hahaha.
Er liepen onwijs veel meiden uit Zweden rond, daar waren ze al mateloos populair.
En ik heb ze ooit bij 538 gezien.
Dat cpywright gebeuren deed ik toen ook
Maakte jullie ook FB's enzo?
Jemig. Ik ben echt blij dat die tijd voorbij is hahaha.
Gast- Gast
Nee, maar ik ben ook niet fotogeniek haha. Daarnaast vind ik het niet zoveel meerwaarde hebben. Die artiesten zijn ook maar mensen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb geen foto's met BN'ers volgens mij, maar ik vind die foto's met gebouwen 'vasthouden' altijd leuk, lekker cheesy Zelf ook wel eens geprobeerd, maar het lukte niet echt
Laatst aangepast door Bliss op do 23 dec 2010 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb ooit een meet&greet gehad met mijn favoriete band destijds, bekende Amerikanen tellen ook neem ik aan? Die foto ben ik alweer kwijt (maar goed ook, ik zag er niet uit) maar de handtekening op mijn gitaar is nog altijd te zien, al is die ondertussen een beetje vervaagd.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Marietje, gave foto met Nicky! Heb je ook een foto met Mark?
@ Anousch, kan jou het schelen wat mensen er hier van denken! Als jij het maar leuk vind toch!
Ik sprak je trouwens pas aan op msn dus denk wel dat je nu weet wie ik ben haha!
@ Anousch, kan jou het schelen wat mensen er hier van denken! Als jij het maar leuk vind toch!
Ik sprak je trouwens pas aan op msn dus denk wel dat je nu weet wie ik ben haha!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Marietje, gave foto met Nicky! Heb je ook een foto met Mark?
Jaaa! en ik weet gelukkig dat jij er ook van houd haha.
Gaan we snel weer x afspreken?
Gast- Gast
Toen ik nog jonger was stond ik regelmatig met voetballers op de foto. Dat vond ik toen cool. Nu ben ik daar niet meer van. BN'ers zijn ook maar mensen, ze zijn echt niet speciaal in mijn ogen of zo.
Maaar, mocht ik ergens Ryan Reynolds of Dan Karaty tegenkomen dan weet ik niet of ik me kan inhouden..
Maaar, mocht ik ergens Ryan Reynolds of Dan Karaty tegenkomen dan weet ik niet of ik me kan inhouden..
Gast- Gast
Ik heb ook een foto met Sara
En nee, daar schaam ik me niet voor, het kwam zo uit en ik vind haar een fantastische vrouw.
Ik vind het jammer dat sommige mensen zo veroordelend reageren in dit topic. Alsof je er last van hebt dat iemand toevallig met een bn-er op de foto wil. Als die bn-er er geen probleem mee heeft, whatever. Daarbij, iedereen wordt weer ergens anders blij van. Er zijn ook mensen die elk weekend uitgaan sneu vinden, moeten we dan maar allemaal thuis boer zoekt vrouw gaan kijken ofzo (en nee, daar heb ik ook geen mening over, dit is puur een voorbeeld)
En nee, daar schaam ik me niet voor, het kwam zo uit en ik vind haar een fantastische vrouw.
Ik vind het jammer dat sommige mensen zo veroordelend reageren in dit topic. Alsof je er last van hebt dat iemand toevallig met een bn-er op de foto wil. Als die bn-er er geen probleem mee heeft, whatever. Daarbij, iedereen wordt weer ergens anders blij van. Er zijn ook mensen die elk weekend uitgaan sneu vinden, moeten we dan maar allemaal thuis boer zoekt vrouw gaan kijken ofzo (en nee, daar heb ik ook geen mening over, dit is puur een voorbeeld)
Laatst aangepast door Dolores op do 23 dec 2010 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfouten)
Gast- Gast
Anousch schreef:Snowflake schreef:Marietje, gave foto met Nicky! Heb je ook een foto met Mark?
Jaaa! en ik weet gelukkig dat jij er ook van houd haha.
Gaan we snel weer x afspreken?
Yep haha. En we moeten inderdaad snel eens afspreken Gezellig!
Die foto's met GTST zijn leuk! En met Tim natuurlijk ook haha.
Raindrop- Ratel
Sushi schreef:Oh ja, dat was haar naam! Ik zat al te denken dat er iemand was die met zoveel BN'ers op de foto ging, maar kwam niet op de naam.Storm schreef:Noin was toch ook zo'n iemand die constant met BN-ers op de foto ging...
Ik sta met nul BN'ers op de foto en dat wil ik graag zo houden.
Ik vind het te genant voor woorden dat je gaat roepen tegen een BN'er dat je met hem/haar op de foto wil. Kom nou.
(Zoals al eerder gezegd, vind ik het een ander verhaal bij meet & greets bijvoorbeeld, maar echt iemand opwachten bij de artiestenuitgang, nee...)
That's me.
En nee ik ga niet constant op de foto met bn'ers. Kom op zeg alsof ik er elke dag op uitga. Ik zou laatst naar een musical gaan (en ja daarna wacht ik even bij de AU wat zoveel mensen doen). Er speelden 3 acteurs in die ik graag eens wilde ontmoeten maar ben ook niet gegaan vanwege het weer, ik ga niet staan koukleumen voor een acteur. Mensen die met het programma Fans! meedoen zouden dat wel doen. Dus zo erg vind ik mezelf niet.
En ik vind het ook wel typisch dat alle mensen die met een bn'er op de foto staan gelijk met Fans! meekunnen doen.
En verder is het dus alleen normaal als je een meet&greet wint ofzo? Die kans is sowieso erg klein. En er zijn toch ook niet voor niks signeersessies?!
Raindrop- Ratel
Snowflake (like your new name!!)
Waarom ga je jezelf verdedigen? Als jij het maar leuk vond toch? Je sleurt hen toch niet mee naar een musical?
Ik persoonlijk houd niet van musicals en mijn Beste Vriendin gaat tíg keer per jaar naar een musical, en ik vind dat geweldig. Dus.... laat ze toch gewoon....
Waarom ga je jezelf verdedigen? Als jij het maar leuk vond toch? Je sleurt hen toch niet mee naar een musical?
Ik persoonlijk houd niet van musicals en mijn Beste Vriendin gaat tíg keer per jaar naar een musical, en ik vind dat geweldig. Dus.... laat ze toch gewoon....
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: