Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij en BN-ers

+28
Kathi
Blond
Japie
Inge
Raindrop
Polly
Bliss
Jeanette
Yela
ekiaam87
Phileine
Kabouter
SoGood
Lejow
TGR
JD
Sarah1985
mzcharlotte
Feline
Caro
Toet
Sterre
Serena
VeryCherry
Eris
silly-one
minoessepoes
M_as
32 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jij en BN-ers - Pagina 2 Empty Re: Jij en BN-ers

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:40

Jen_ schreef:
Anousch schreef:
Jen_ schreef:Nee het was ook heel suf van ons, haha! Maar kan er wel nog heel hard om lachen, het was hilarisch!
Ik heb sowieso trouwens altijd de grootste lol met Marjolaine, maar dat is offtopic.

Maar dat je echt ergens naartoe gaat, speciaal om op de foto te gaan, dat snap ik echt niet als je volwassen bent.
Ik zou er ook niet trots op zijn, haha!

Daar wil ik even op reageren smile

Ik ben nu 19, en fan van Tim Douwsma en ga nu toch wel vaak naar zijn optredens toe.
En er zijn genoeg mensen die mij voor gek verklaren, maar niemand weet hoe leuk het kan zijn.
Nadat ik 2 keer geweest was herkende hij me, ook mijn naam en is altijd gewoon heel erg geinteresseerd.
Het is gewoon zo leuk om te zien hoe hij reageert als hij ziet dat je er weer bij bent.
En hij maakt gewoon altijd tijd om ff met je te praten, vragen hoe het met je gaat en als hij ziet dat het niet goed gaat krijg je gewoon ff fijn een knuffel.
En altijd 3 zoenen als je weggaat.

Ik vond het eerst ook bizar, maar sinds dat ik nu zo goed 'contact' heb en altijd blij word als ik weer naar een optreden toe ga ben ik er toch anders over gaan denken.

Ik kan me voorstellen dat het leuk is voor jou om te zien dat hij je ook herkent. Maar dan nog vind ik het raar smile Doet me toch aan het programma 'Fans!' denken.

Hahaha nou dat vind ik wel een hele gekke vergelijking :P
Als je dat soort mensen ziet, dat zijn altijd hele rare mensen.
En die zijn ook wel een tikkeltje doorgeslagen, die hebben zelfs oorbellen met naam van hun artiest etc.
Ik heb zelfs geen eens een poster van hem op mijn kamer hangen haha.
Vind het gewoon leuk om bij zijn optredens te zijn, als het in de buurt is.
Ben niet zo dat ik er 5 uur voor ga treinen.

Maar ieder zijn mening smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:40

Jen_ schreef:

Ik kan me voorstellen dat het leuk is voor jou om te zien dat hij je ook herkent. Maar dan nog vind ik het raar smile Doet me toch aan het programma 'Fans!' denken.
Die lui sporen nooit Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:42

_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:

Die lui sporen nooit Neutral

Daarom zijn ze ook gecast voor het programma natuurlijk. Leuk amusement. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:42

Maar Anouch, als ik die foto's van die GTST spelers zie heb ik het idee dat je daar speciaal bent heen gegaan...?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:43

Jen_ schreef:

Mij doet het daar ook heel erg aan denken. Ik zie ook de meerwaarde niet van zo'n foto. Ik kan me voorstellen dat een foto met een BN'er leuk is wanneer een leuke avond hebt gehad met die persoon, maar gewoon in de rij voor een foto.. nee, daar zie ik het nut niet van in. *hoera* ik heb 'm gezien.. En altijd naar optredens van iemand gaan om 'm even te spreken, dat vind ik gewoon raar. Natuurlijk doet hij geïnteresseerd.. anders is dat slecht voor z'n imago!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:43

_Donnaa schreef:Lejow is toch ook zo`n BN-er hunter? XD[/i]
En Birgit staat ook met iedereen op de foto toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:45

Purple schreef:
Ja, maar Birgit heeft altijd geluk haha.. Meet en Greets met Nick en Simon enzo.. Pfff..
Ik ben geen fan, maar dat lijkt me ook best eens leuk, zo`n privé optreden enzo..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:46

June schreef:
Jen_ schreef:

Mij doet het daar ook heel erg aan denken. Ik zie ook de meerwaarde niet van zo'n foto. Ik kan me voorstellen dat een foto met een BN'er leuk is wanneer een leuke avond hebt gehad met die persoon, maar gewoon in de rij voor een foto.. nee, daar zie ik het nut niet van in. *hoera* ik heb 'm gezien.. En altijd naar optredens van iemand gaan om 'm even te spreken, dat vind ik gewoon raar. Natuurlijk doet hij geïnteresseerd.. anders is dat slecht voor z'n imago!

zit ook een verschil in.
Maarja ik heb ook geen zin om er verder op in te gaan.

Want toen ik eerst 'fan' was van andere artiest en daar heen ging had hij niet eens tijd voor een foto/praatje.
Omdat hij 'weg' moest.
Hoe kan je dan ooit je fans leren kennen.

En fan zijn van Tim is al een verschil omdat hij niet zo heel veel fans heeft, dus daarom is hij altijd extra blij als wij er zijn (dankzij hem heb ik ook een hoop nieuwe meiden leren kennen die inmiddels vriendinnen zijn geworden)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:47

_Donnaa schreef:
Purple schreef:
Ja, maar Birgit heeft altijd geluk haha.. Meet en Greets met Nick en Simon enzo.. Pfff..
Ik ben geen fan, maar dat lijkt me ook best eens leuk, zo`n privé optreden enzo..

Maar dat komt niet uit de lucht vallen :P
Daar zal ze toch iets voor in moeten sturen ofzo...

Gast
Gast

Bericht  Feline do 23 dec 2010 - 3:47

Vind 't ook altijd maar vreemd.. mensen die een handtekening vragen vind ik trouwens nog vreemder.

Laatst wel naar een concert geweest van iemand die ik al lang wilde zien spelen, hij kwam na afloop naar me toe om even te praten en toen was ik wel even stil. Omdat hij voor mij zo 'groot' is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:49

Hazeltje schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:

True, maar als ik echt fan zou zijn, zou ik dat ook doen..
Ik ben echt fan geweest van Shakira.. Toen deed ik ook wel mee aan prijsvragen om een 'date' met haar te winnen..

Nooit gewonnen hoor :P

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 23 dec 2010 - 3:57

Wat maakt het nou uit of iemand wel of niet met een bekend persoon op de foto gaat? Of een bekend gebouw, dat doen mensen toch ook op vakantie? Of met vriendinnen? Het is toch gewoon een kwestie van een herinnering willen vastleggen.

Ik vind het wel ver gaan als je bekende mensen echt gaat opzoeken en opwachten, dat je op internet zou kijken waar ze nu uithangen. Maar zo na een concert of omdat je een meet&greet hebt gewonnen ofzo, dat vind ik eigenlijk niet meer dan normaal.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:59

_Donnaa schreef:
Hazeltje schreef:
_Donnaa schreef:
Purple schreef:

True, maar als ik echt fan zou zijn, zou ik dat ook doen..
Ik ben echt fan geweest van Shakira.. Toen deed ik ook wel mee aan prijsvragen om een 'date' met haar te winnen..

Nooit gewonnen hoor :P

Ja maar daar noem je ook wel iemand. Ik zou het ook wel gaaf vinden om met Britney/Shakira/of Amy Winehouse op de foto te gaan Very Happy Maar niet met hoe heet die knakker, die blonde? Ah Thomas Berge of zo. En dan 8 keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:01

Anousch schreef:
June schreef:
Jen_ schreef:

zit ook een verschil in.

Want toen ik eerst 'fan' was van andere artiest en daar heen ging had hij niet eens tijd voor een foto/praatje.
Omdat hij 'weg' moest.

En fan zijn van Tim is al een verschil omdat hij niet zo heel veel fans heeft, dus daarom is hij altijd extra blij als wij er zijn (dankzij hem heb ik ook een hoop nieuwe meiden leren kennen die inmiddels vriendinnen zijn geworden)

Dit klinkt inderdaad alsof we je volgend jaar in 'fans' kunnen verwachten. Die mensen doen gewoon hun werk. En aardig doen tegen jou is ook hun werk. Alleen al om die reden vind ik het vrij sneu om met ze op de foto te gaan. Wat voor jou leuk en spannend is (om welke reden dan ook, dat snap ik namelijk ook al niet) is voor hen gewoon het volgende klusje waar ze voor betaald krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:03

Kijk, een boodschap van een schrijver in je boek, of een aandenken ergens aan, een voorstelling of optreden, dat snap ik nog wel. Een gesigneerd exemplaar van een cd ofzo. Maar een foto met iemand die je net hebt staan opwachten? En die met goed fatsoen geen nee kan zeggen?

Ik ga naar Take That, en ik was daar toen ik 12/13 was echt enórm fan van, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik ze nu zou gaan staan opwachten om op de foto te gaan. Ze maken leuke muziek, dat is het. Ik vind sommige acteurs wel leuk, maar echt no way dat ik een meet en greet zou willen of ermee op de foto zou willen. Dat is toch helemaal niet leuk en niet spontaan? Het is voor hen gewoon werk, en ze doen toch wel aardig, of ze je nou aardig vinden of niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:05

zegmaar_ schreef:Wat maakt het nou uit of iemand wel of niet met een bekend persoon op de foto gaat? Of een bekend gebouw, dat doen mensen toch ook op vakantie? Of met vriendinnen? Het is toch gewoon een kwestie van een herinnering willen vastleggen.

Ik vind het wel ver gaan als je bekende mensen echt gaat opzoeken en opwachten, dat je op internet zou kijken waar ze nu uithangen. Maar zo na een concert of omdat je een meet&greet hebt gewonnen ofzo, dat vind ik eigenlijk niet meer dan normaal.

+ 1.

Dat opwachten vind ik zelf ook een beetje raar, om dan te gaan roepen van 'Hee *BNer*, hoi, ik ben fan van jou, mag ik op de foto met je?'. Het is zo genant.

Alhoewel het na een show het nog wel ok is (maar bij een studio daar speciaal heen gaan vind ik we een beetje ver gaan). Ik heb wel vaker met bekende artiesten na een concert staan kletsen, of na een toneelstuk naar de bar in de schouwburg, en dan kan je ook met ze kletsen. Dat is wel leuk. Maar ik vraag dan absoluut niet om een foto, juist omdat je je dan weer in die 'fan' positie plaatst en dat is zo genant en suf.

Op straat zou ik eigenlijk misschien nog wel raarder vinden, of op vakantie ofzo. Dan zou ik die mensen liever hun rust gunnen. Afgelopen zomer kwamen we Jack de Vries met zijn nieuwe vriendin tegen in Italie..Toen dacht ik wel: Als ik nu een foto maak, kan ik 'm verkopen aan de Prive. Hahaha, dat heb ik toch maar niet gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:08

Lilith schreef:
Anousch schreef:
June schreef:
Jen_ schreef:

zit ook een verschil in.

Omdat hij 'weg' moest.

Dit klinkt inderdaad alsof we je volgend jaar in 'fans' kunnen verwachten. Die mensen doen gewoon hun werk. En aardig doen tegen jou is ook hun werk. Alleen al om die reden vind ik het vrij sneu om met ze op de foto te gaan. Wat voor jou leuk en spannend is (om welke reden dan ook, dat snap ik namelijk ook al niet) is voor hen gewoon het volgende klusje waar ze voor betaald krijgen.

Als je goed gelezen heb.
Weet je dat ik niet zo ver door sla.
Ik sla genoeg optredens over, ik ga er geen 5 uur voor reizen, ik heb geen t-shirts/onderbroeken,weet ik veel wat met zijn foto er op.
En de mensen in fans wel Wink

En nou reageer ik niet meer.
Alsof ik niet zelf mag bepalen wat ik wel of niet doe.
Er zijn altijd mensen die veel erger zijn Wink er is een man, Erwin hij is getrouwd en kinderen en hij gaat OVERAL heen om een foto met een bekende te scoren..

Ik weet zelf hoe ver ik kan gaan en wanneer ik moet stoppen..

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 4:11

Lilith schreef:
Wat voor jou leuk en spannend is (om welke reden dan ook, dat snap ik namelijk ook al niet) is voor hen gewoon het volgende klusje waar ze voor betaald krijgen.

Precies, zoiets wilde ik ook typen. Het contact is niet gelijkwaardig. Dan kan hij nog zo leuk en aardig doen, maar jij plaatst hem bij voorbaat al op een voetstuk en hij krijgt aandacht en wordt er voor betaald.

Ik vind het misschien niet perse sneu, maar ik vind het contact zo'n neppe en ongelijkwaardige basis hebben dat het mijzelf helemaal niks lijkt.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:12

Eens met Lagom Lilith.. Ik heb ook een keer hard staan feesten met Danny de Munk op DefQon.. Geweldig!
Maar dan ga ik dus echt geen foto vragen..

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte do 23 dec 2010 - 4:12

Dat vind ik dan wel een beetje lullig van je Anousch om een andere fan bij naam te noemen alszijnde een voorbeeld. Het voorbeeld was zonder naam al duidelijk. Wellicht herkennen andere mensen hem nu ook (ongewild). Verder ben ik het met je eens dat je het lekker helemaal zelf moet weten wat je doet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:14

Hij wilt herkend worden smile

Gast
Gast

Bericht  Feline do 23 dec 2010 - 4:15

En aan de andere kant kun je je als artiest soms wel vereerd voelen.. Dat iemand helemaal de trein neemt naar Amsterdam, een pokke-eind loopt naar Endemol en vervolgens in de kou op je gaat staan wachten. Toch best bijzonder als iemand die moeite voor je neemt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  mzcharlotte do 23 dec 2010 - 4:16

Door BN'ers ja, niet door "het gepeupel" hier? Very Happy
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sarah1985 do 23 dec 2010 - 4:23

ik sta met veel bn'ers op de foto.

Di-rect meerdere keren. ging ook 20 ker per jaar naar concerten en bleef vaak na de tijd op ze wachten voor een praatje.
Ex zanger di-rect Tim ook vaak mee laatst nog
Nick en simon
Elize
Lieke van lexmond
Koert jan de bruin
Sander Foppele
En nog meer van gtst en onm. Ben daar 1 keer een paar uur geweest met een vriendin
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 4:26

mag het ook met BBers....bekende buitenlanders? daar heb ik er genoeg van....al is het voornamelijk westlife... van de BNers alleen nick en simon geloof ik.... ik heb nu haast, even vriendje naar t werk brengen, als ik terugkom ga ik even mn pc doorzoeken...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud