Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij en BN-ers

+28
Kathi
Blond
Japie
Inge
Raindrop
Polly
Bliss
Jeanette
Yela
ekiaam87
Phileine
Kabouter
SoGood
Lejow
TGR
JD
Sarah1985
mzcharlotte
Feline
Caro
Toet
Sterre
Serena
VeryCherry
Eris
silly-one
minoessepoes
M_as
32 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jij en BN-ers - Pagina 3 Empty Re: Jij en BN-ers

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:36

Ik wil vanavond wel op de foto met Giel Beelen Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro do 23 dec 2010 - 4:54

Anousch schreef:
Jen_ schreef:Nee het was ook heel suf van ons, haha! Maar kan er wel nog heel hard om lachen, het was hilarisch!
Ik heb sowieso trouwens altijd de grootste lol met Marjolaine, maar dat is offtopic.

Maar dat je echt ergens naartoe gaat, speciaal om op de foto te gaan, dat snap ik echt niet als je volwassen bent.
Ik zou er ook niet trots op zijn, haha!

Daar wil ik even op reageren smile

Ik ben nu 19, en fan van Tim Douwsma en ga nu toch wel vaak naar zijn optredens toe.
En er zijn genoeg mensen die mij voor gek verklaren, maar niemand weet hoe leuk het kan zijn.
Nadat ik 2 keer geweest was herkende hij me, ook mijn naam en is altijd gewoon heel erg geinteresseerd.
Het is gewoon zo leuk om te zien hoe hij reageert als hij ziet dat je er weer bij bent.
En hij maakt gewoon altijd tijd om ff met je te praten, vragen hoe het met je gaat en als hij ziet dat het niet goed gaat krijg je gewoon ff fijn een knuffel.
En altijd 3 zoenen als je weggaat.

Ik vond het eerst ook bizar, maar sinds dat ik nu zo goed 'contact' heb en altijd blij word als ik weer naar een optreden toe ga ben ik er toch anders over gaan denken.

Wie is Tim Douwsma?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 4:58

Dit is Tim

Jij en BN-ers - Pagina 3 9k=

Gast
Gast

Bericht  Caro do 23 dec 2010 - 5:01

Theedoosje schreef:Dit is Tim

En wat doet de beste Tim in het dagelijks leven?

Ohh en Anoush: het klinkt alsof je eerder fan bent van het fan zijn, dan van de beste Tim zelf. Je bent zelfs geswitcht van idool, toen je van de vorige niet genoeg aandacht kreeg. Maar van de beste Tim wel, want ja, die heeft niet veel andere fans.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:03

Na een avondje uitgaan in en tent waar ik graag kom en waar Nick en Simon die avond ook waren (en best wel een beetje dronken) heb ik deze foto gemaakt. Iedereen was zo met N en s bezig, en met ze op de foto gaan, dat ze helemaal niet meer gewoon een drankje konden doen. En daar kwamen ze immers voor. Ik had met ze te doen. Op weg naar huis kwam ik deze poster tegen en kon het niet laten om ook even met een volendammer op de foto te gaan =)

(niet quoten svp)

Jij en BN-ers - Pagina 3 1191010822_5_bX9e

Laatst aangepast door Smikkell op do 23 dec 2010 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:04

Caro schreef:

Ohh en Anoush: het klinkt alsof je eerder fan bent van het fan zijn, dan van de beste Tim zelf. Je bent zelfs geswitcht van idool, toen je van de vorige niet genoeg aandacht kreeg. Maar van de beste Tim wel, want ja, die heeft niet veel andere fans.
Scherp...

Maar ik heb ook geen idee wat Tim doet. Vast een soapacteur ofzo? Ik zou hem straal voorbij lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:04

Nou, vooruit ... hier is mijn 'collectie'

Jij en BN-ers - Pagina 3 Xander
Meet & Greet met Volumia gewonnen

Jij en BN-ers - Pagina 3 Scannen0004
Signeersessie

Jij en BN-ers - Pagina 3 MetFrans
Een penvriendin van me was helemaal gek van Frans Bauer. Ik was die zomer met haar op de foto gegaan nadat we elkaar ontmoet hadden. Ik heb tijdens een signeersessie in de V&D die foto van ons 2-en laten signeren. Ik heb verder niks met Frans Bauer, heb er ook geen cd's van enzo. Heb het verhaal van de foto uitgelegd en toen heeft hij hem gesigneerd.
En daarna wilde hij nog wel met mij en m'n vriendin op de foto.

Jij en BN-ers - Pagina 3 DSC00908
Signeersessie. Ik was een keer met Guus op de foto geweest, maar de foto was mislukt. Nieuwe poging dus.

Jij en BN-ers - Pagina 3 001_25
Na een optreden, ging vrijwillig met iedereen op de foto (echte foto is beter). Nicht van me is fan van Trijntje en wilde op de foto en als je er dan naast staat ga je ook maar even ...

Jij en BN-ers - Pagina 3 PeggyBirgit
Meet & Greet gewonnen

Jij en BN-ers - Pagina 3 MadameTussaud
Telt dit ook? Laughing

Jij en BN-ers - Pagina 3 Afbeelding
Jij en BN-ers - Pagina 3 Jansmit024
Signeersessie

Jij en BN-ers - Pagina 3 Afbeelding166-1
Prijsvraag gewonnen

Jij en BN-ers - Pagina 3 SimonPeggy
Jij en BN-ers - Pagina 3 NickSimonPeggy
Jij en BN-ers - Pagina 3 NickPeggy
Prijsvraag gewonnen

Jij en BN-ers - Pagina 3 MetWilma
Ik wilde helemaal niet met haar op de foto. Iemand anders die ik ken wel, dus ik maakte de foto. Zegt ze ineens tegen mij: kom nou, jij ook, dat is leuk joh! Nou, ok dan ....

Jij en BN-ers - Pagina 3 MetJeroen
Mini-concert + meet & greet gewonnen

Ik doe inderdaad veel aan prijsvragen mee, niet dat ik overal fan van ben. Ik doe gewoon vaak voor de lol mee als iets me leuk lijkt. Dat ik inmiddels al een aantal keer geluk heb gehad, tja .... :-)
Ik val niemand lastig in hun vrije tijd, dat vind ik absoluut niet netjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:05

Lilith schreef:
Caro schreef:

Scherp...

Maar ik heb ook geen idee wat Tim doet. Vast een soapacteur ofzo? Ik zou hem straal voorbij lopen.

Tim is zanger, komt weleens voorbij op 100% NL.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:07

Caro schreef:

Tim Douwsma (Drachten, 4 november 1987) is een Nederlandse zanger. In 2007 deed hij mee met de talentenjacht So you wannabe a popstar op televisiezender SBS 6.

Edit: ik zie dat Birgit al hetzelfde zegt.

Laatst aangepast door June op do 23 dec 2010 - 5:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  TGR do 23 dec 2010 - 5:07

Brr, zo genant vind ik dat, mensen die met iemand met een bekend porem op de foto willen. Ook een foto van jezelf waarop je doet alsof je de toren van Pisa omhoog houdt of dat soort foto's vind ik erg treurig....

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 5:08

Hahaha ik dacht bij de eerste blik even dat Jan Smit ook een wassenbeeld was ;-). Wat een verzameling! En wat een hoop meet en greets.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:10

Sterre schreef:Hahaha ik dacht bij de eerste blik even dat Jan Smit ook een wassenbeeld was ;-). Wat een verzameling! En wat een hoop meet en greets.

Dat dacht ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 23 dec 2010 - 5:10

_Donnaa schreef:Inderdaad Twixx, ik heb er ook niks mee.. Die foto met die schaatser en met Belle Perez was ik rond de 13.. Die met die gast uit GTST is van vorig jaar, dan doen ze zo`n foto rondje en staan al die meiden van 16 gillend in de rij, haha..

Foto`s die backstage worden gemaakt zijn gewoon voor de lol, omdat er foto`s gemaakt worden en toevallig sta je daar dan 'samen' op.. Zou nooit gaan vragen om een foto ofzo..

Lejow is toch ook zo`n BN-er hunter? XD

Nee, ik ben een musical premiere naar binnen luller :P :P :P
Het gebeurd best wel eens, dat als je langs de rode loper staat en er blijkt nog plek te zijn binnen bij de premiere van een musical dat je naar binnen mag. Ik hoop nog steeds op die dag hahahaha (het is me dus nog niet gelukt Evil or Very Mad )

Maar dan komen er inderdaad wel BN'ers voorbij ja, en dan bler ik net zo hard tot ik met ze op de foto kan haha (maar dan is het meer om de humor 'wie roept er het hardst'). En bij een musical wil ik nog wel eens bij de artiestenuitgang gaan staan. Zo ben ik naar Tarzan geweest met mijn moeder (met ambulance, bed en al) en toen heb ik een boek gekocht en hebben alle spelers die voor haar getekend bij de artiestenuitgang smile (toen ze haar in de zaal zagen staan met het bed, 'wisten' ze dus ook wie ze was, dat was wel heel leuk).

Beetje spuit 11 misschien, maar lees het nu pas :P

*edit* maar ik ben niet zo'n type die speciaal naar een studio van iets rijdt ofzo en daar gaat staan wachten
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SoGood do 23 dec 2010 - 5:11

Ik sta niet met BN-ers op de foto omdat ik absoluut niks met BN-ers heb, het is gewoon hun baan die ze toevallig beroemd heeft gemaakt.. Verder zijn het toch ook maar mensen zoals jij en ik dus ik snap de ophef ook nooit zo.. En ten tweede -als het me al leuk leek- zou ik me kapot schamen om zoiets te vragen.

Ik moet wel bekennen dat ik Fans echt een geweldig tv-programma vind!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:12

Anousch schreef:

Als je goed gelezen heb.
Weet je dat ik niet zo ver door sla.
Ik sla genoeg optredens over, ik ga er geen 5 uur voor reizen, ik heb geen t-shirts/onderbroeken,weet ik veel wat met zijn foto er op.
En de mensen in fans wel Wink

En nou reageer ik niet meer.
Alsof ik niet zelf mag bepalen wat ik wel of niet doe.
Er zijn altijd mensen die veel erger zijn Wink er is een man, Erwin hij is getrouwd en kinderen en hij gaat OVERAL heen om een foto met een bekende te scoren..

Ik weet zelf hoe ver ik kan gaan en wanneer ik moet stoppen..

Vriendinnen hebben omdat ze ook fan zijn van dezelfde jongen, vind ik best wel ver gaan. Blij zijn dat hij interesse in je toont e.d., vind ik ook best ver gaan. Juist omdat ik niet het gevoel heb dat je het nog wel grappig vindt, maar dat je het gewoon echt allemaal heel serieus neemt.

En er zijn inderdaad altijd mensen die erger zijn, maar dat verandert nog niet mijn mening over hoe jij hier instaat. Het is niet zo dat ik nu denk: ooooh, maar dan valt het allemaal wel mee! Erwin is namelijk veel erger!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 23 dec 2010 - 5:15

TGR schreef:Brr, zo genant vind ik dat, mensen die met iemand met een bekend porem op de foto willen. Ook een foto van jezelf waarop je doet alsof je de toren van Pisa omhoog houdt of dat soort foto's vind ik erg treurig....

speciaal voor TGR, in de categorie 'Pisa'

Jij en BN-ers - Pagina 3 Kasteel

hehe Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:16

Wat lief, je hebt zelfs speciaal teigetje op je hoofd gezet!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:17

Ik wilde al bijna schrijven: door alle negatieve reacties gaat niemand meer zijn foto's posten. Maar Lejow is een Bikkel.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 23 dec 2010 - 5:22

cheers

Let op he :

Jij en BN-ers - Pagina 3 P1050977

Danny Rook, we kwamen hem tegen bij Carré en hij was helemaal verbaasd dat wij wisten wie hij was en dat hij vroeger Kabouter Gerrie Goudreinet speelde haha

(Heb Teigetje ook wel heel lief aan moeten kijken, hij gaat niet zomaar op je hoofd zitten natuurlijk. Wel lekker warm, damn het was koud daar)

albino
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:26

Ohw Lejow wat vreselijk. In Disney nog wel! Very Happy

(Haha nee hoor, Disney vind ik ook leuk. Dit soort foto's niet)

Maar dat stukje wat je schrijft over zo hard mogelijk schreeuwen krijg ik dan wel weer krommende tenen van.

Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:31

Wat Birgit doet vind ik nog wel leuk...zij wint meet en greets en leert die mensen zo kennen en gaat naar signeersessies als die mensen ervoor zitten.

Maar om het hardst schreeuwen voor de lol aan de achterkant van een theater of aan de rode loper vind ik mega genant.

Gast
Gast

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 5:36

dit is volgens mij de enige met BNers...
Jij en BN-ers - Pagina 3 Afbeelding

let niet op de mail enzo die eropstaan.....deden alle westlifegroupies vroeger...omdat ze anders ons hoofd eraf gingen knippen en hun eigen hoofd eraan gingen zetten op de foto haha!....trieste oude tijd angel

maar goed, samen met nicky van westlife....zegt waarschijnlijk niemand iets....
Jij en BN-ers - Pagina 3 Nicky1

heb er nog een heleboel van mij en westlife...maar aangezien ik denk dat de helft hier niet meer weet wie westlife is, zal ik jullie er verder niet mee vervelen....plus het feit dat ik op elke foto echt afschuwelijk sta!
heb hier thuis ook nog een foto met david beckham, maar die heb ik niet op de computer staan....en ook voor die geld weer at ik er belachelijk opsta....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 5:39

mozzarella schreef:Wat Birgit doet vind ik nog wel leuk...zij wint meet en greets en leert die mensen zo kennen en gaat naar signeersessies als die mensen ervoor zitten.

Maar om het hardst schreeuwen voor de lol aan de achterkant van een theater of aan de rode loper vind ik mega genant.

dan vind je mij de meest trieste persoon op aarde denk ik haha....
vanaf dat ik 16 was ging ik met een vriendin echt naar alle optredens van westlife in de buurt....als ze in nederland kwamen waren wij er, we zijn naar duitsland,engeland en ierland geweest....vooral ierland in totaal zo'n 7 keer.
deden ze een signeersessie in londen? wij gingen heen.....
na concerten in nederland wisten we waar ze sliepen, gingen naar het hotel enzo.....ja best sneu als ik eraan terugdenk, maar toch....t was een supertijd....en april 2011 ga ik voor t eerst in 2 jaar weer naar een concert in dublin, dus ben nog niet erg veel volwassener geworden denk ik haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Kabouter do 23 dec 2010 - 5:40

Ik vind het ook vrij kinderachtig om met BNers op te foto te gaan. Wanneer je een meet en greet wint of iets dergelijks kan ik het me nog voorstellen als een soort van vastleggen als herinnering, maar gewoon die mensen opwachten? Nee, dat begrijp ik eerlijk gezegd echt niet..en al helemaal niet naar ze gaan schreeuwen. Maar goed, ieder zijn hobby..er zijn ook mensen die mijn hobby niet begrijpen :P.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Sarah1985 do 23 dec 2010 - 5:49

Kabouter schreef:Ik vind het ook vrij kinderachtig om met BNers op te foto te gaan. Wanneer je een meet en greet wint of iets dergelijks kan ik het me nog voorstellen als een soort van vastleggen als herinnering, maar gewoon die mensen opwachten? Nee, dat begrijp ik eerlijk gezegd echt niet..en al helemaal niet naar ze gaan schreeuwen. Maar goed, ieder zijn hobby..er zijn ook mensen die mijn hobby niet begrijpen :P.
hoezo is dat nou kinderachtig, is toch leuk als je fan van iemand bent en daar mee op de foto gaat?

Ik sta al heel vaak op de foto met tim ex zanger di-rect. En hij weet gewoon wie ik ben. Laatste keer na zn optreden kwam die naar me toe even kletsen en toen een foto. Ik vind dat leuk.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud