Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij en BN-ers

+28
Kathi
Blond
Japie
Inge
Raindrop
Polly
Bliss
Jeanette
Yela
ekiaam87
Phileine
Kabouter
SoGood
Lejow
TGR
JD
Sarah1985
mzcharlotte
Feline
Caro
Toet
Sterre
Serena
VeryCherry
Eris
silly-one
minoessepoes
M_as
32 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jij en BN-ers Empty Jij en BN-ers

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 1:59

Staan jullie met BN-ers op de foto?smile
zo ja met wie en show ze natuurlijk!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jij en BN-ers Empty Re: Jij en BN-ers

Bericht  M_as do 23 dec 2010 - 2:03

Pas een nieuwe pc, ik heb er nog geen foto's op gezet.
Maar ik sta 1x met Chris Zegers op de foto. Verder niet, ik ben daar niet zo actief in.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  minoessepoes do 23 dec 2010 - 2:05

Ik heb bij een ere divisie voetbalclub gewerkt bij de loges en de skyboxes en ook waar de spelers binnen kwamen. Ik heb dus alle voetballers gezien en daar kwamen ook heel vaak bekende Nederlanders, maar ik heb nog nooit gevraagd om op de foto te gaan.
Persoonlijk vind ik dat niks.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:05

Nee, dat zou ik sowieso niet doen. Ik vind snap dat eigenlijk helemaal niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:05

Is me nog nooit gelukt.

Gast
Gast

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 2:05

Ik heb geen foto's online, maar ik sta vooral met Nederlandse tennissers op de foto. Vaak van een Davis Cup ontmoeting. Zo heb ik al een foto met Martin verkerk, Ramon Sluiter, Robin Haase,
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Eris do 23 dec 2010 - 2:06

Nee doe ik niet aan. Het zijn ook maar mensen zoals jij en ik.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:07

Ik heb ergens een foto met die schaatser die op Tarzan lijkt (naam kwijt) en met Belle Perez, al is zijn Belgische natuurlijk..
*knip*
Met uhhh dinges :P.. Ook meer een BB-er, haha..

Backstage na optredens worden vaak ook wel foto`s gemaakt, maar die zijn privé omdat de artiesten daar meestal niet op hun best op staan.. Maar ik heb wel foto`s met Chuckie, The PartySquad, Bing van GTST, Yes - R, Def Rhymz..

Laatst aangepast door _Donnaa op do 23 dec 2010 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:16

wegg

Laatst aangepast door Anousch op do 23 dec 2010 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 23 dec 2010 - 2:25

Euhm nee, kan me niet herinneren dat ik ooit met een BN-er op de foto ben geweest. Wat ik wel supergaaf vind is dat ik vorig jaar met mijn zoontje op de Noordermarkt liep en dat Bas Kosters naar me toe kwam en zei dat ik zo'n geweldige stijl heb smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:25

Haha ja heeeeel fout. In de Jimmy Woo. Was er met Marjolaine en toen stond daar René Froger met Estelle Gullit. Marjolaine had voor de lol een genius idee bedacht ‘ik ga daar staan, en dan staat hij net ‘toevallig’ op de achtergrond en dan maak je een foto van mij!’ (Wij hebben wel eens vaker rare humor) maar hij had het dus door.

En we hadden al wat wijntjes op… Toen vroeg ik maar heel beleefd ‘René mag ik met je op de foto?’ Echt superstom. Het is natuurlijk niet de bedoeling het te vragen als iemand gewoon aan het stappen is. Maar ja ik moest mezelf redden omdat het er heel stom uit zag wat we deden. Estelle keek heel erg boos, haha. René was ook niet al te blij.

Gast
Gast

Bericht  Serena do 23 dec 2010 - 2:25

Ik heb met Renske Endel (turnster) op de foto gestaan, heb de foto alleen niet op de pc.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  VeryCherry do 23 dec 2010 - 2:25

Oh trouwens, jawel. Zijn een heleboel foto's van mij met Leonie Sazias, maar dat telt niet mee, ze is een vriendin van mijn vader Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:32

Ohjaa, Ferry Somogyi (ofsu) die is echt super tof in het echt..

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 2:33

Nee. Of ja, ik heb voor mijn studentenvereniging een keer de golfer Robert Jan Derksen geïnterviewd voor een themaboek 'glamour', en ben met hem op de foto gegaan. Wat een bal en een oninteressante vent Sleep . Daar zijn wel foto's van gemaakt. Maar ik ga er niet van uit dat jullie hem kennen :-)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Toet do 23 dec 2010 - 2:55

*weg*

Laatst aangepast door toetje_ op do 23 dec 2010 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:59

Uhm... Embarassed
Ik sta met heel veel 538 DJ's en TMF VJ's op de foto (uit de tijd van Tooske, Jeroen Post enzo).

Met Xander de Buisonje, Sat-r-day, Replay, De Kast (hoe fout haha), JPX (bandje van Jeroen Post), Vengaboys en nog veel meer.
Ik struinde altijd de TMF Awards en Pepsi Pop af en stond dan bij zo'n hotel te wachten.

Echt te erg als ik er nu aan terug denk...

Gast
Gast

Bericht  Caro do 23 dec 2010 - 3:02

Ik heb maar een keer met een BN'er op de foto gestaan. Toen was ik 16 en we waren met een stel vriendinnnen in Salou en daar was opeens Marco Borsato.

Beetje jammer dat er geen rolletje in het toestel zat...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:04

Jen_ schreef:Haha ja heeeeel fout. In de Jimmy Woo. Was er met Marjolaine en toen stond daar René Froger met Estelle Gullit. Marjolaine had voor de lol een genius idee bedacht ‘ik ga daar staan, en dan staat hij net ‘toevallig’ op de achtergrond en dan maak je een foto van mij!’ (Wij hebben wel eens vaker rare humor) maar hij had het dus door.

En we hadden al wat wijntjes op… Toen vroeg ik maar heel beleefd ‘René mag ik met je op de foto?’ Echt superstom. Het is natuurlijk niet de bedoeling het te vragen als iemand gewoon aan het stappen is. Maar ja ik moest mezelf redden omdat het er heel stom uit zag wat we deden. Estelle keek heel erg boos, haha. René was ook niet al te blij.
Oei haha. In de Jimmy zie je idd veel bn-ers maar het is echt not done om dat te vragen;) Bij de grootste slettebak die daar rond loopt, Rick Brandsteder, zou dat nog wel kunnen..maar of je dat wilt..Cool

Overigens zie ik het nut er ook niet zo van in.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:09

_Donnaa schreef:Ik heb ergens een foto met die schaatser die op Tarzan lijkt (naam kwijt) en met Belle Perez, al is zijn Belgische natuurlijk..
[i]Met uhhh dinges :P.. Ook meer een BB-er, haha..

Backstage na optredens worden vaak ook wel foto`s gemaakt, maar die zijn privé omdat de artiesten daar meestal niet op hun best op staan.. Maar ik heb wel foto`s met Chuckie, The PartySquad, Bing van GTST, Yes - R, Def Rhymz..

Gerard van Velde?

Nee ik heb geen foto met een BN'er.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:10

Inderdaad Twixx, ik heb er ook niks mee.. Die foto met die schaatser en met Belle Perez was ik rond de 13.. Die met die gast uit GTST is van vorig jaar, dan doen ze zo`n foto rondje en staan al die meiden van 16 gillend in de rij, haha..

Foto`s die backstage worden gemaakt zijn gewoon voor de lol, omdat er foto`s gemaakt worden en toevallig sta je daar dan 'samen' op.. Zou nooit gaan vragen om een foto ofzo..

Lejow is toch ook zo`n BN-er hunter? XD

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:11

Yvaine schreef:

Gerard van Velde?
Kassa, die is het idd! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:32

Nee het was ook heel suf van ons, haha! Maar kan er wel nog heel hard om lachen, het was hilarisch!
Ik heb sowieso trouwens altijd de grootste lol met Marjolaine, maar dat is offtopic.

Maar dat je echt ergens naartoe gaat, speciaal om op de foto te gaan, dat snap ik echt niet als je volwassen bent.
Ik zou er ook niet trots op zijn, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:36

Jen_ schreef:Nee het was ook heel suf van ons, haha! Maar kan er wel nog heel hard om lachen, het was hilarisch!
Ik heb sowieso trouwens altijd de grootste lol met Marjolaine, maar dat is offtopic.

Maar dat je echt ergens naartoe gaat, speciaal om op de foto te gaan, dat snap ik echt niet als je volwassen bent.

Daar wil ik even op reageren smile

Ik ben nu 19, en fan van Tim Douwsma en ga nu toch wel vaak naar zijn optredens toe.
En er zijn genoeg mensen die mij voor gek verklaren, maar niemand weet hoe leuk het kan zijn.
Nadat ik 2 keer geweest was herkende hij me, ook mijn naam en is altijd gewoon heel erg geinteresseerd.
Het is gewoon zo leuk om te zien hoe hij reageert als hij ziet dat je er weer bij bent.
En hij maakt gewoon altijd tijd om ff met je te praten, vragen hoe het met je gaat en als hij ziet dat het niet goed gaat krijg je gewoon ff fijn een knuffel.
En altijd 3 zoenen als je weggaat.

Ik vond het eerst ook bizar, maar sinds dat ik nu zo goed 'contact' heb en altijd blij word als ik weer naar een optreden toe ga ben ik er toch anders over gaan denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:38

Anousch schreef:
Jen_ schreef:Nee het was ook heel suf van ons, haha! Maar kan er wel nog heel hard om lachen, het was hilarisch!

Daar wil ik even op reageren smile

Ik ben nu 19, en fan van Tim Douwsma en ga nu toch wel vaak naar zijn optredens toe.
En er zijn genoeg mensen die mij voor gek verklaren, maar niemand weet hoe leuk het kan zijn.
Nadat ik 2 keer geweest was herkende hij me, ook mijn naam en is altijd gewoon heel erg geinteresseerd.
Het is gewoon zo leuk om te zien hoe hij reageert als hij ziet dat je er weer bij bent.
En hij maakt gewoon altijd tijd om ff met je te praten, vragen hoe het met je gaat en als hij ziet dat het niet goed gaat krijg je gewoon ff fijn een knuffel.
En altijd 3 zoenen als je weggaat.

Ik vond het eerst ook bizar, maar sinds dat ik nu zo goed 'contact' heb en altijd blij word als ik weer naar een optreden toe ga ben ik er toch anders over gaan denken.

Ik kan me voorstellen dat het leuk is voor jou om te zien dat hij je ook herkent. Maar dan nog vind ik het raar smile Doet me toch aan het programma 'Fans!' denken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: