Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jij en BN-ers

+28
Kathi
Blond
Japie
Inge
Raindrop
Polly
Bliss
Jeanette
Yela
ekiaam87
Phileine
Kabouter
SoGood
Lejow
TGR
JD
Sarah1985
mzcharlotte
Feline
Caro
Toet
Sterre
Serena
VeryCherry
Eris
silly-one
minoessepoes
M_as
32 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Jij en BN-ers - Pagina 5 Empty Re: Jij en BN-ers

Bericht  Raindrop do 23 dec 2010 - 7:52

Dolores schreef:Snowflake (like your new name!!)

Waarom ga je jezelf verdedigen? Als jij het maar leuk vond toch? Je sleurt hen toch niet mee naar een musical?
Ik persoonlijk houd niet van musicals en mijn Beste Vriendin gaat tíg keer per jaar naar een musical, en ik vind dat geweldig. Dus.... laat ze toch gewoon....

Thanks, vind hem ook mooier dan m'n vorige haha.

Tja, ik vind dat er nogal negatief over gedaan wordt. Natuurlijk hoeft een ander er niet van te houden maar ik vind uitgaan bijvoorbeeld niks aan maar ik stamp dat ook niet de grond in.

Maarja je hebt wel gelijk haha. Gelukkig ook maar dat smaken verschillen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:55

Snowflake schreef:
Dolores schreef:Snowflake (like your new name!!)

Waarom ga je jezelf verdedigen? Als jij het maar leuk vond toch? Je sleurt hen toch niet mee naar een musical?
Ik persoonlijk houd niet van musicals en mijn Beste Vriendin gaat tíg keer per jaar naar een musical, en ik vind dat geweldig. Dus.... laat ze toch gewoon....

Thanks, vind hem ook mooier dan m'n vorige haha.

Tja, ik vind dat er nogal negatief over gedaan wordt. Natuurlijk hoeft een ander er niet van te houden maar ik vind uitgaan bijvoorbeeld niks aan maar ik stamp dat ook niet de grond in.

Maarja je hebt wel gelijk haha. Gelukkig ook maar dat smaken verschillen.

Maar waarom mag jij dan wel zeggen dat je uitgaan niet leuk vindt en mogen mensen hier niet zeggen dat ze op de foto gaan met BN'ers niet leuk vinden? Dat is toch ook gewoon een mening? Ik zie dat niet direct als in de grond stampen, volgens mij voelt dat voornamelijk zo voor jou, omdat jij je aangesproken voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:00

Maar June_ ik voel me niet aangesproken en ik vind het ook nogal veroordelend. Niet álle reacties, absoluut niet hoor, maar ik heb toch een aantal keer het woord 'sneu' voorbij zien komen. Dat vind ik niet bepaald aardig naar iemand toe, jij wel?

Zeggen dat je 'ergens niet van houdt' of 'iets niet leuk vindt' is iets heel anders dan zeggen dat je het 'sneu van de ander vindt'

x

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:01

Ik volg trouwens wel wat BN'ers op Twitter, vinden jullie dat dan ook not done?

Gast
Gast

Bericht  Raindrop do 23 dec 2010 - 8:02

@ June, ja dat is zo. Ik denk sowieso dat je je wel meer aangesproken voelt als je dit leuk vind.
Maar als iemand zegt dat hij uitgaan leuk vind ga ik niet meteen zeggen dat ik het niks vind enzo. En sowieso niet op een manier zoals sommigen hier doen (gelijk vergelijken met mensen deelnemers van Fans!).
En daarnaast reageer ik ook gewoon niet in een topic over uitgaan, het interesseert me gewoon niet dus ik open dat topic niet eens.

@Dolores, dat bedoel ik haha. Kon het niet goed verwoorden.

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:06

Dolores schreef:Maar June_ ik voel me niet aangesproken en ik vind het ook nogal veroordelend. Niet álle reacties, absoluut niet hoor, maar ik heb toch een aantal keer het woord 'sneu' voorbij zien komen. Dat vind ik niet bepaald aardig naar iemand toe, jij wel?

Zeggen dat je 'ergens niet van houdt' of 'iets niet leuk vindt' is iets heel anders dan zeggen dat je het 'sneu van de ander vindt'

x

Oké, dat ben ik inderdaad wel met je eens. Het woord 'sneu' is niet echt positief en het topic was ook niet geopend met de vraag wat je er dan van vond, maar ja.. het was wel een vraag of je misschien van die foto's had. Als je dan vervolgens 'nee' zegt, dan geef je er denk ik al snel een uitleg bij. Er zijn echter zoveel dingen die ik niet leuk vind, maar het komt hier denk ik wat harder over, omdat een stuk meer mensen dit niet leuk vinden.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 23 dec 2010 - 8:12

Smikkel, leuke foto... je hand is wel heel tactisch geplaatst Wink

June schreef:
Vriendinnen hebben omdat ze ook fan zijn van dezelfde jongen, vind ik best wel ver gaan.
Hoezo dat dan? Ik denk niet dat je vriendinnen wordt omdat je toevallig fan bent van dezelfde jongen, je leert elkaar kennen door dezelfde interesse en als het klikt wordt je vriendinnen... geldt toch net zo goed als je elkaar via yes leert kennen en vriendinnen wordt...
Ik heb ook vriendinnen die ik heb leren kennen bij de voetbal... en we zijn niet vriendinnen omdat we allemaal voor Ajax zijn, maar omdat het klikt.

Sta op de foto met Ferry Somogyi en Johnny de Mol, na figureren in gt/st...
Met meerdere spelers / oud spelers van Ajax
zal zo eens kijken of ik ergens foto's kan vinden :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:16

Inge schreef:Smikkel, leuke foto... je hand is wel heel tactisch geplaatst Wink

June schreef:
Vriendinnen hebben omdat ze ook fan zijn van dezelfde jongen, vind ik best wel ver gaan.
Hoezo dat dan? Ik denk niet dat je vriendinnen wordt omdat je toevallig fan bent van dezelfde jongen, je leert elkaar kennen door dezelfde interesse en als het klikt wordt je vriendinnen... geldt toch net zo goed als je elkaar via yes leert kennen en vriendinnen wordt...
Ik heb ook vriendinnen die ik heb leren kennen bij de voetbal... en we zijn niet vriendinnen omdat we allemaal voor Ajax zijn, maar omdat het klikt.

Oké, dat kan inderdaad ook op andere manieren gebeuren, maar ik las het in haar verhaal wel alsof ze toch voornamelijk vriendinnen waren, omdat ze elkaar gewoon vaak zagen bij zijn optredens. Ik kan me ook gewoon slecht voorstellen dat ik tijdens een concert vriendinnen word met mensen, omdat ik daar nooit alleen naartoe ga. Daarom vind ik dat ver gaan. Dat is misschien wat te veroordelend van mij, dat geef ik toe. Het zal inderdaad vast gewoon klikken smile.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 23 dec 2010 - 8:23

Oke June, dan snap ik hoe je het bedoelde haha smile

Met Stekelenburg, toen hij nog bij jong Ajax keepte... na een wedstrijd van jong Ajax. kwamen hem toevallig tegen op de parkeerplaats

Jij en BN-ers - Pagina 5 Foto-ZPE3JSCI

meer foto's staan niet op de pc
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Raindrop do 23 dec 2010 - 8:24

Hier een paar foto's:

Jij en BN-ers - Pagina 5 Fjiwbk
Ferri Somogyi

Jij en BN-ers - Pagina 5 4qh9wh
Eten met Monique Van Der Werff (had een prijsvraag gewonnen)

Jij en BN-ers - Pagina 5 Mb7d6s
Wendy Van Dijk, zo'n gaaf mens!

Jij en BN-ers - Pagina 5 24awfo2
Kate Ryan (backstage bij een festival)
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop do 23 dec 2010 - 8:27

June schreef:
Inge schreef:Smikkel, leuke foto... je hand is wel heel tactisch geplaatst Wink

June schreef:

Oké, dat kan inderdaad ook op andere manieren gebeuren, maar ik las het in haar verhaal wel alsof ze toch voornamelijk vriendinnen waren, omdat ze elkaar gewoon vaak zagen bij zijn optredens. Ik kan me ook gewoon slecht voorstellen dat ik tijdens een concert vriendinnen word met mensen, omdat ik daar nooit alleen naartoe ga. Daarom vind ik dat ver gaan. Dat is misschien wat te veroordelend van mij, dat geef ik toe. Het zal inderdaad vast gewoon klikken smile.

Ik heb wel mensen leren kennen tijdens concerten hoor. Ik was ooit fan van Tokio Hotel en kende niemand die er fan van was verder en ben toen alleen naar een concert van hen gegaan en heb toen wel mensen leren kennen daar.

Anousch ken ik inderdaad door dezelfde interesse maar als we elkaar spreken, praten we heus niet altijd over deze interesse. Meestal gaat het toch over hele andere dingen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Japie do 23 dec 2010 - 8:34

zegmaar_ schreef:Door BN'ers ja, niet door "het gepeupel" hier? Very Happy

Volgens mij woont hij bij mij in het dorp.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 8:53

Ik moet eerlijk zeggen ik dat een van m'n beste vriendinnen wel ken door het opwachten van een artiest. Zo'n zes jaar geleden was ik Dido fan en zij echt de grootste fan. Zij had haar ook vaak ontmoet en ik had zelfs over haar gelezen op de website en daardoor vond ik haar (Anne, die vriendin) dus heel cool. Toen ik haar dus ontmoette tijdens het wachten op Dido vond ik dat eigenlijk nog cooler haha. Dat voelde al als een soort celebrity. We raakten aan de praat en later zijn we gaan emailen. We gingen allebei in Engeland studeren en zo zijn we echt ontzettend goed bevriend geraakt, nu al zes jaar dus. Dus vriendinnen maken omdat je fan bent van iemand kan ik me wel voorstellen. Je deelt toch iets als je staat te wachten.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 23 dec 2010 - 10:40

Ik sta met Ruud de Wild op de foto. Maar die is heeel oud, en daar ben ik nog dik & heb ik rood haar & zie ik er sowieso lelijk uit. En ik plaats geen foto's.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kathi do 23 dec 2010 - 11:37

ik sta met Klaas Wilting (als iemand die nog kent? ;-)) op de foto en met Peter R de Vries. Samen met een vriendin kon ik een soort van stage lopen bij het bedrijf van mn vader op een beurs en daar werkten toen Klaas Wilting aan mee. Peter R de Vries kwam alleen een prijs uitreiken, met hem sta ik ook niet alleen op de foto, maar met alle mensen die er aan mee werkten.
Verder hou ik er niet zo van om met BNers op de foto te gaan, 't zijn immers maar gewoon mensen die net een beetje een ander beroep hebben dan de normale mens. ;-) Ik zou ze dan ook niet bij bijvoorbeeld het boodschappen doen vragen om met mij op de foto te gaan of ze ergens na een show opwachten.

Mijn zusje daarentegen is helemaal fan van een bandje, reist ze overal achterna en dan ook elke keer op de foto.
Niks voor mij haha.

Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  JD do 23 dec 2010 - 12:10

Snowflake schreef:Marietje, gave foto met Nicky! Heb je ook een foto met Mark? Very Happy

@ Anousch, kan jou het schelen wat mensen er hier van denken! Wink Als jij het maar leuk vind toch!
Ik sprak je trouwens pas aan op msn dus denk wel dat je nu weet wie ik ben haha!

thanks! ja met mark heb ik ook, maar wel t minst, want vond hem niet zo haha....heb denk ik....met iedereen 10 foto's ofzo...sja ik was echt erg.
o ja, derek ogilvie heb ik ook...dies zo schattig!

en wat iemand eerder zei/vroeg...ik ga inderdaad in 2011 dus weer naar ierland voor een concert, maar dan ga ik inderdaad niet naar hun hotel, zoals ik voorheen wel deed...en ik ga deze keer ook niet speciaal voor hun heen, mar gewoon omdat ik dublin een superstad vind....en ga met mn moeder, dus zal het haar ook niet aandoen om de groupie uit te gaan hangen haha!

en degene die zei dat met pepsipop niemand wist wie ze waren, dat lijkt me stug...aangezien dat juist de jaren waren dat ze met singles in de top3 van de top40 stonden;)

en wat andere mensen hier zeggen is waar....het is gewoon heel erg leuk als de BNer/BBer ja herkent en een praatje komt maken, dat hadden wij op een gegeven moment ook met westlife....en nee, ik al ze niet lastig gaan vallen in hun privéleven....sommige meiden gingen in ierland bij hun huis langs, ja dat doe ik dus echt niet....

hier nog even een fotootje met mark, speciaal voor jou haha!
Jij en BN-ers - Pagina 5 Markmedec13th
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caroow do 23 dec 2010 - 12:24

Ik sta op de foto met Guus Meeuwis, we waren backstage en wilden dat toch even vastleggen. Overigens niet lang staan wachten bij de artiestenuitgang, maar gewoon gevraagd of we naar binnen mochten. Ik luisterde toen vaak met die vriendin naar zijn muziek, en die foto is daar toch een leuke herinnering van.

Jij en BN-ers - Pagina 5 1191374745_5_-I5H

Ow ik had wel een bol hoofd toen, niet normaal!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 3:02

Een goede vriendin van mij is sinds twee jaar ook bekend. Als zij aan het winkelen is wordt ze regelmatig gevraagd of zij op de foto wil met anderen. Meestal laat zij dit maar toe. Want als ze een keer nee zegt krijgt ze 9 van de 10 keer een grote mond en wordt er meteen gezegd dat ze niet aardig is. Ik vraag mij dan af of die mensen die met haar op de foto willen niet door hebben dat zij ook gewoon rustig dingen wil doen zonder dat ze steeds op de foto moet.

Gast
Gast

Bericht  TGR vr 24 dec 2010 - 3:05

Marietje, we hebben dezelfde naam zie ik. Alleen mij naam schrijf je met ie.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Raindrop vr 24 dec 2010 - 3:23

Oeh leuke foto Very Happy Ik vind hem juist het leukst haha. Ik ben 1 keer in Dublin naar hen geweest, zou graag nog eens willen. Voor hen maar ook voor Dublin!
Gaan ze trouwens altijd naar hetzelfde hotel?

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  JD vr 24 dec 2010 - 8:17

Snowflake schreef:Oeh leuke foto Very Happy Ik vind hem juist het leukst haha. Ik ben 1 keer in Dublin naar hen geweest, zou graag nog eens willen. Voor hen maar ook voor Dublin!

is de kans dan niet groot dat ik jou ken?? of kwam je ook weer niet zo heel vaak bij concerten enzo?
de laatste keer dublin was voor mij dus alweer een paar jaar terug, dus ik weet niet zeker of ze nog in hetzelfde hotel zitten.... nicky slaapt sowieso altijd thuis omdat hij vlakbij dublin woont, en mark en kian hebben tegenwoordig een penthouse in dublin...dus denk dat t alleen om shane gaat dan.
volgens mij kun je nog via ebay enzo wel aan kaarten komen voor dublin in april....leuk hoor! en inderdaad...het is gewoon een superleuke stad Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD vr 24 dec 2010 - 8:18

TGR schreef:Marietje, we hebben dezelfde naam zie ik. Alleen mij naam schrijf je met ie.

echt? wat leuk! vind dat altijd zo grappig...omdat je onze naam echt bijna nooooooit hoort Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Silver vr 24 dec 2010 - 8:22

Toen ik nog in een zwembad werkte, was daar Pieter van den Hogeband ook, ik zat in een hele nare periode en was puur om afleiding aan het werk. Toen zei een collega hey, wil je niet met hem op foto? Dus ik liep naar hem toe met knikkende knieën Embarassed En dat was een hele leuke foto, helaas is mijn pc gechrasd en die foto nu helemaal foetsie Sad Ik vind het heel erg jammer, maar helaas. En ik sta met een bandlid van Mooi Wark op foto, toch ook een bnn'er? angel

Laatst aangepast door BurnedFlower op di 28 dec 2010 - 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Raindrop vr 24 dec 2010 - 8:57

*Marietje* schreef:
Snowflake schreef:Oeh leuke foto Very Happy Ik vind hem juist het leukst haha. Ik ben 1 keer in Dublin naar hen geweest, zou graag nog eens willen. Voor hen maar ook voor Dublin!

is de kans dan niet groot dat ik jou ken?? of kwam je ook weer niet zo heel vaak bij concerten enzo?
de laatste keer dublin was voor mij dus alweer een paar jaar terug, dus ik weet niet zeker of ze nog in hetzelfde hotel zitten.... nicky slaapt sowieso altijd thuis omdat hij vlakbij dublin woont, en mark en kian hebben tegenwoordig een penthouse in dublin...dus denk dat t alleen om shane gaat dan.
volgens mij kun je nog via ebay enzo wel aan kaarten komen voor dublin in april....leuk hoor! en inderdaad...het is gewoon een superleuke stad Very Happy

Haha ik weet het niet. Ik ben eigenlijk nog niet vaak naar concerten van ze gegaan. Mede omdat ik eerst te jong was om alleen te reizen. Ben toen trouwens wel met een groep Westlife fans gegaan. Geen idee of je ze kent. Grote kans van wel haha.
Ik weet alleen nog niet of ik wel vrij kan krijgen in april (werk hier pas 2 maanden en in Belgie, waar ik woon zijn het weer andere regels met betrekking tot vrije dagen en vakantie enzo).
Maar wel gaaf dat je ook fan bent haha Very Happy Veel mensen die ik ken vinden ze niks aan etc.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  NerdChic vr 24 dec 2010 - 21:30

Ja ik heb foto's met dre hazes jr, thomas berge, renee schuurmans, jannes, corry konings en frans duits.
Dat was allemaal op de zelfde dag van het tros muziek festival omdat ik ze moest interviewen voor het tv station waarvoor ik werkte. Wel heel erg leuk! Very Happy En ze waren echt allemaal super aardig!
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud