Cheap Ass naar Londen?
+5
TukTuk
Zwerver
Marin
Atelier Madame
Queen
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cheap Ass naar Londen?
Hoi!
Ik wil graag gaan shoppen in Londen, en ik wil daarom zo goedkoop mogelijk daar naartoe.
Hebben jullie tips? Waar ik bv eventuele aanbiedingen kan vinden?
Liefs,
Chocolade
Ik wil graag gaan shoppen in Londen, en ik wil daarom zo goedkoop mogelijk daar naartoe.
Hebben jullie tips? Waar ik bv eventuele aanbiedingen kan vinden?
Liefs,
Chocolade
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Cheap Ass naar Londen?
goedkoopste is wss met de bus. bijv eurolines of met een maatschappij als peter langhout.
Ook goedkoop is vliegen met easyjet of ryanair.
Ook goedkoop is vliegen met easyjet of ryanair.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ryanair in de gaten houden. Maar dan wel opletten dat als je zo goedkoop mogelijk vliegt, je alleen met handbagage vliegt en als je gaat shoppen is dat weer niet ideaal.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bij eurolines hebben ze leuke prijzen zeg!! Ik ga ook maar eens een boeking doen!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Bij eurolines hebben ze leuke prijzen zeg!! Ik ga ook maar eens een boeking doen!!
Leuke prijzen, maar geen leuke rit.. Hou er rekening mee dat je waarschijnlijk volledig gebroken aan komt, je rijd snachts, maar echt fijn slapen doe je niet.. Zeker niet aangezien er soms echt tuig in die bussen zitten.. Tenminste, was bij ons wel zo..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nu een retourtje geboekt vanuit Zeeland t/m Londen voor bij elkaar 100 euro. Zit ook de NS in, alles zegmaar. Je kunt kijken met Ryanair of Easyjet, alleen denk dat je gauw aan de 100 euro zit voor een retour ivm benzine, trein etc etc
Gast- Gast
Voor 29,99 heb je een enkeltje Amsterdam - Londen met Easyjet, dus welgerekend voor 59,98 ben je ook weer thuis
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Bus reizen ben ik inmiddels wel gewend haha. Wij gaan vaak met de bus ergens naar toe en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden!AngelNyn schreef:wc-eend schreef:Bij eurolines hebben ze leuke prijzen zeg!! Ik ga ook maar eens een boeking doen!!
Leuke prijzen, maar geen leuke rit.. Hou er rekening mee dat je waarschijnlijk volledig gebroken aan komt, je rijd snachts, maar echt fijn slapen doe je niet.. Zeker niet aangezien er soms echt tuig in die bussen zitten.. Tenminste, was bij ons wel zo..
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Bus reizen ben ik inmiddels wel gewend haha. Wij gaan vaak met de bus ergens naar toe en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden!AngelNyn schreef:wc-eend schreef:Bij eurolines hebben ze leuke prijzen zeg!! Ik ga ook maar eens een boeking doen!!
Oh maar ik ben ook wel heel wat gewend hoor (onderandere 14 uur in een lokale bus zonder fatsoenlijke stoelen, in Laos, met dieren aan boort, en kotsende mensen), maar ik vond de reis naar London echt verschrikkelijk.. Waren de enige blanken, de rest leken allemaal asielzoekers ofzo.. We waren ook de enige die gelijk mochten doorlopen bij de grens naar Engeland..
Voelde me gewoon totaal niet veilig daar. Dus voor een weekendje zou ik het echt niet doen.. Je komt gebroken aan, je hebt zeker een dag nodig om bij te komen dan, dat is gewoon zonde.. Je kan dan beter een paar tientjes meer betalen voor een vliegticket.
TukTuk- Ratel
Ik ben een paar jaar geleden met milot reizen naar Londen gegaan (met de bus). Dat was toen 50 euro per persoon (nu is het 52,50). We kwamen om 9 uur 's ochtends aan en om 20:30 gingen we weer terug. De heenweg was heel goed te doen en ik heb toen in de bus en op de boot nog geslapen. Op de terugweg was ik wel heel moe maar dat maakte toen toch niet meer uit want ik had de buit al binnen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Met de bus hoef je geen weekendje te blijven. Wij gaan sowieso wat langer.AngelNyn schreef:wc-eend schreef:Bus reizen ben ik inmiddels wel gewend haha. Wij gaan vaak met de bus ergens naar toe en tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden!AngelNyn schreef:wc-eend schreef:Bij eurolines hebben ze leuke prijzen zeg!! Ik ga ook maar eens een boeking doen!!
Oh maar ik ben ook wel heel wat gewend hoor (onderandere 14 uur in een lokale bus zonder fatsoenlijke stoelen, in Laos, met dieren aan boort, en kotsende mensen), maar ik vond de reis naar London echt verschrikkelijk.. Waren de enige blanken, de rest leken allemaal asielzoekers ofzo.. We waren ook de enige die gelijk mochten doorlopen bij de grens naar Engeland..
Voelde me gewoon totaal niet veilig daar. Dus voor een weekendje zou ik het echt niet doen.. Je komt gebroken aan, je hebt zeker een dag nodig om bij te komen dan, dat is gewoon zonde.. Je kan dan beter een paar tientjes meer betalen voor een vliegticket.
Onze vorige busreis richting londen was geen probleem. Leuke mensen. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad.
Zwerver- Ratel
Ik hoor ook altijd negatieve verhalen over Eurolines om eerlijk te zijn. En ik moest laatst freakin nodig plassen op station Amstel, en de gewone wc was al dicht, dus moest ik naar de Eurolines wachtruimte, en brrr..was blij dat ik daar weer weg kon. Raar gespuis!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh ik had niet zo door dat het over Eurolines ging. Haha. Ik heb daar absoluut geen ervaring mee en zie een topic op fok uit 2008 met ook slechte ervaringen! Bahhh.
Ik doelde meer op de busreis, niet zo zeur Eurolines
Zwerver- Ratel
Hou er rekening mee dat je ook nog een treinreis moet boeken van het vliegveld naar London centrum. Voor city airport is dat niet zo nodig, maar volgens mij vliegen daar geen cheap maatschappijen op.
Ik ben trouwens ook wel eens met de eurolines bus naar London gegaan. Inderdaad vaak aparte mensen in de bus, maar ook normale mensen geen negatieve ervaringen in elk geval.
Boot kun je ook nog kijken, dan vaar je 's nachts, maar je hebt gewoon een soort hotelkamer aan boord. Ik betaalde destijds iets van 40 pond voor een enkele reis. Voor een retourtje ben je dan misschien wel goedkoper uit dan vliegreis plus trein.
Ik ben trouwens ook wel eens met de eurolines bus naar London gegaan. Inderdaad vaak aparte mensen in de bus, maar ook normale mensen geen negatieve ervaringen in elk geval.
Boot kun je ook nog kijken, dan vaar je 's nachts, maar je hebt gewoon een soort hotelkamer aan boord. Ik betaalde destijds iets van 40 pond voor een enkele reis. Voor een retourtje ben je dan misschien wel goedkoper uit dan vliegreis plus trein.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
wc-eend schreef:Oh ik had niet zo door dat het over Eurolines ging. Haha. Ik heb daar absoluut geen ervaring mee en zie een topic op fok uit 2008 met ook slechte ervaringen! Bahhh.
Ahh ok:) Ja de busreis opzich is goed te doen, maar ik voelde me totaal niet veilig in de bus, zat gewoon echt tuig in de bus en als je dan dua niet lekker kan slapen ben je echt gebroken als je aankomt.
Maar ja eurolines is goedkoop dus trekt het ook bepaalde mensen aan.. Zal ook wel liggen aan wanneer je gaat, wij gingen in november, dus verder totaal geen touristen die bij ons in de bus zaten. Misschien is dat rond kerst of de zomer anders.
Bij ons was het het begin van onze wereldreis en heb dus in azie wel langer in de bus gezeten dus ben zeker wel wat gewend:) heb toch rond de 10 busreizen daar gemaakt varierend van 6/7 uur tot 14 uur. azie wel langer in de bus gezeten dus ben zeker wel wat gewend:) heb toch rond de 10 busreizen daar gemaakt varierend van 6/7 uur tot 14 uur. En in amerika ook nog een aantal:)
TukTuk- Ratel
Ik ben met Eurolines naar Parijs geweest van het voorjaar. Heen een nachtrit, terug een dagrit. Waren pp 40 euro kwijt, thalys was toen we boekten al veel duurder. Zowel heen als terug was de bus praktisch leeg, konden dus heerlijk uitgebreid zitten. Volk in de bussen is idd vooral allochtoon, wel enkele nederlanders maar geen last van gehad. Je zit wel eventjes veel langer dan in de trein, maar goed dat wisten we van te voren.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben 2 keer met de bus een dagje naar Londen geweest. Google eens op dagtocht Londen. Zie er nu niet al te veel staan maar als je nog even wacht zijn er in het najaar wel aanbiedingen van busmaatschappijen die een dagje Londen doen, bv Van Nood, SnelleVliet, Gebo ed. Koste mij de laatste keer ca. 45 euro en eerste keer minder. Je vertrekt dan iets na middernacht en ben tegen 9 uur in Londen waar je dan tot bv. ca. 19.00 of 20.00 uur hebt om rond te kijken/te shoppen. Je komt de volgende ochtend dan rond. bv 4 uur of 5 uur terug. Je bent wel af na zo'n dagje maar is wel goedkoop met behoorlijk wat tijd in Londen en er komen geen extra kosten als bv. treinkaartjes bij. Bij mij in de bus zaten "gewone" mensen van allerlei leeftijden die ook op een goedkope manier een dagje wilden shoppen of toch een keer Londen wilden zien. Neem zelf een kussentje mee voor in de bus (kun je er in Londen in laten liggen) en het is best wel comfortabel.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» low budget naar londen
» 'Chique' doch cheap-ass hapjes gezocht!
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Hotel in Londen
» OV in Londen
» 'Chique' doch cheap-ass hapjes gezocht!
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Hotel in Londen
» OV in Londen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: