Kiezen voor hoger salaris of leuke collega's?
+11
RYW
love
Lovely
Serena
Snoes
Lady4
GreenGrass
Raindrop
M@niek
TukTuk
Minx
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kiezen voor hoger salaris of leuke collega's?
SleepingBeauty schreef:Aaannemen! Je kunt altijd verder kijken als je toch wat anders wilt.
En je hebt vast wat, je kunt ervaring op doen en staat allicht leuk op je CV
Idd, ik zou het aannemen! Dan heb je iig alvast werk en kun je van daaruit verder gaan kijken en wie weet bevalt je het wel zo goed dat je geen eens meer weg wilt, je weet maar nooit.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
@ PluDan: Ja wie weet wordt ik wel helemaal opgenomen in het team en wil ik niet meer weg.. Op zich is het namelijk een heel gezellig groepje die ook buiten het werk vaak iets met elkaar gaan drinken enzo. Alleen ik hoor er gewoon niet echt bij!
Gast- Gast
Is het niet meer een gevoel dat je er niet bij hoort of past?? Zij denken er blijkbaar anders over. Maar je geeft al aan dat je je net een beetje anders voordoet.
Ik kan me goed inleven in je verhaal, een vriendin is advocate, maar komt uit een doodnormaal gezin en heeft nooit bij een studentenvereniging gezeten, werkte in een winkel als bijbaantje... Ze heeft stage gelopen op een groot kantoor in een stad en al ging het goed, ze vond het allemaal koude kak en van die carrieretijgers die tot s nachts aan het werk waren. Nu werkt ze in een kantoor in een kleine stad/groot dorp en de mentaliteit past veel beter bij haar. Ook al kon ze waarschijnlijk in de stad meer verdienen.
Te lang op je tenen lopen houd je ook niet vol.
Toch zou ik dit eerst even aanhouden en ondertussen verder zoeken.
Ik kan me goed inleven in je verhaal, een vriendin is advocate, maar komt uit een doodnormaal gezin en heeft nooit bij een studentenvereniging gezeten, werkte in een winkel als bijbaantje... Ze heeft stage gelopen op een groot kantoor in een stad en al ging het goed, ze vond het allemaal koude kak en van die carrieretijgers die tot s nachts aan het werk waren. Nu werkt ze in een kantoor in een kleine stad/groot dorp en de mentaliteit past veel beter bij haar. Ook al kon ze waarschijnlijk in de stad meer verdienen.
Te lang op je tenen lopen houd je ook niet vol.
Toch zou ik dit eerst even aanhouden en ondertussen verder zoeken.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen voor meer salaris
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» kiezen voor medicatie
» Voor jezelf kiezen
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» kiezen voor medicatie
» Voor jezelf kiezen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: