Bekende op het forum
+24
Toet
Druifje
smooch
nisavi
Blond
Minx
Jeanette
Flippin' Bitch
Mizz_S
Qiara
Caresses
mzcharlotte
Mamsie
Flinder
Romee
SuperGrover
_DoI
Teddyaapje
Winegum
Luthien
Sterre
Serena
nina
Tania
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bekende op het forum
Qiara schreef:Caresses schreef:Voor zover ik weet, kent niemand op het forum mij en ik ken ook niemand.
+1 Alleen lees ik al zo lang mee dat ik het idee heb wel mensen te kennen, alleen kennen ze mij niet .
Haha herkenbaar! ben je ook lekker undercover
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag een keer een foto oud-klasgenoot in het balkje van de ingelogde gebruikers langskomen. Ik heb het toen volgens mij wel gezegd. Daarna heb ik haar nooit meer gezien, ze had ook nog maar een paar posts toen ik het zei.
Mijn vroegere mailvriendin, die ik via een ander forum had leren kennen, sprak mij aan. Vond ik superleuk, ze heeft een tijd actief geforumt maar nu komt ze hier niet meer volgens mij.
En dan is er nog iemand waarvan bleek dat we op dezelfde opleiding zaten. Ik kende haar toen nog niet, maar op het moment is zij mijn collega. Toch grappig hoe dingen lopen
Mijn vroegere mailvriendin, die ik via een ander forum had leren kennen, sprak mij aan. Vond ik superleuk, ze heeft een tijd actief geforumt maar nu komt ze hier niet meer volgens mij.
En dan is er nog iemand waarvan bleek dat we op dezelfde opleiding zaten. Ik kende haar toen nog niet, maar op het moment is zij mijn collega. Toch grappig hoe dingen lopen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, niet dat ik zou weten..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst dacht ik dat ik iemand herkende, maar toen ik meer posts van haar las bleek zij het niet te zijn.
Verder heb ik nog nooit iemand herkend.
Verder heb ik nog nooit iemand herkend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ahhh.. jullie kennen elkaar. Was dat niet schrikken?Brennuss schreef:Patriesje schreef:ja 1x en diegene heb ik toen een pm gestuurd
Ja, 1 x, en diegene heeft mij toen een pm gestuurd
Ja, kennen is een groot woord maar een vriend van ons is haar zwager. Door de verhalen die ik postte en die haar zwager wel eens had verteld kwam ze er achter dat ik het was. We hebben daarna zelf nog een keertje gemeet met nog wat meiden van het forum. Ik vond het wel wat maf om er achter te komen dat er iemand is die weet wie je bent, maar ik heb er geen problemen mee
Als ik dit niet mag posten Patriesje moet je het even laten weten!
Gast- Gast
Ik heb wel een aantal meiden op het forum op mijn hyves maar die heb ik nog nooit in het echt gezien.
Op het "oude" forum herkende iemand mij wel en die heeft dat gewoon tegen me gezegt via pm geloof ik.
Ze heeft toen ook verteld wie zei was en ik herkende haar wel want we woonde in dezelfde plaats en
zaten bij elkaar op school. Volgens mij heeft ze hier geen nieuw account aangemaakt.
Op het "oude" forum herkende iemand mij wel en die heeft dat gewoon tegen me gezegt via pm geloof ik.
Ze heeft toen ook verteld wie zei was en ik herkende haar wel want we woonde in dezelfde plaats en
zaten bij elkaar op school. Volgens mij heeft ze hier geen nieuw account aangemaakt.
Gast- Gast
ja hoor is een paar keer gebeurt. Ik heb het die personen ook verteld. Anders om hadden zij mij nog niet herkend.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee, zelf niet.
Een vriendin van mij leest hier wel eens mee (iig op het oude forum) en zij herkende me direct aan mijn reacties. Maar zij post hier verder nooit. En ik vertel hier toch niets wat ik ook niet tegen haar zou vertellen.
Een vriendin van mij leest hier wel eens mee (iig op het oude forum) en zij herkende me direct aan mijn reacties. Maar zij post hier verder nooit. En ik vertel hier toch niets wat ik ook niet tegen haar zou vertellen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wacht ik heb trouwens wel eens iemand herkent! Maar dat was wel vaag, niet iemand die ik goed kende. Zij reed paard met een vriendinnetje van mij en ik ging dan weleens mee naar de manege (was echt op de basisschool haha). Ik herkende haar nadat ze een foto plaatste Ik weet eigenlijk niet of ze hier nog komt.
Gast- Gast
Volgens mij heeft niemand mij hier herkend. Maar ik post weinig en plaats geen foto's.
Ik heb niet echt iemand herkend. Ik heb wel herkend waar Jen woont (of zo goed als) aan de hand van een foto die ze plaatste (op het oude Yes forum). En dan bedoel ik niet haar woonplaats, maar de woning zelf. Of tenminste dat denk ik
Maar echt personen herkennen heb ik nog niet meegemaakt.
Ik heb niet echt iemand herkend. Ik heb wel herkend waar Jen woont (of zo goed als) aan de hand van een foto die ze plaatste (op het oude Yes forum). En dan bedoel ik niet haar woonplaats, maar de woning zelf. Of tenminste dat denk ik
Maar echt personen herkennen heb ik nog niet meegemaakt.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Ik ben herkent door iemand die ik persoonlijk niet kende. Maar nu wel weet wie ze is.
En ik heb iemand hier herkend, maar ze is niet zo actief en ik zeg er verder niks over.
Ook heb ik wat mensen leren kennen via het forum waar ik contact mee heb. Erg gezellig!
Nadeel is alleen wel dat die meiden door heel nederland wonen haha! Anders had ik graag wat vaker met ze afgesproken.
En ik heb iemand hier herkend, maar ze is niet zo actief en ik zeg er verder niks over.
Ook heb ik wat mensen leren kennen via het forum waar ik contact mee heb. Erg gezellig!
Nadeel is alleen wel dat die meiden door heel nederland wonen haha! Anders had ik graag wat vaker met ze afgesproken.
Gast- Gast
Ik zou het juist wel willen weten als mensen mij herkennen.
Ik geloof niet dat ik ooit een bekende heb gevonden hier.
Ik geloof niet dat ik ooit een bekende heb gevonden hier.
Gast- Gast
Op het oude forum was mn naam minder anoniem. En de ex van mijn vriend kwam daar ook, maar niet heel actief. En volgens mij heeft ze mijn naam herkend.
Gaat ze op msn bepaalde dingen aan mijn vriend vragen en dan vraagt hij hoe ze dat weet, zegt ze ohhh van iemand gehoord. Yeah right, daarom heb ik nu een andere naam. Zo triest!
Gaat ze op msn bepaalde dingen aan mijn vriend vragen en dan vraagt hij hoe ze dat weet, zegt ze ohhh van iemand gehoord. Yeah right, daarom heb ik nu een andere naam. Zo triest!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik heb laatst mijn beste vriendin hier ontdekt... Wel grappig want ik ben al heel lang een meelezer, begin nu iets actiever te worden. En zij is best actief.. Pas toen zij een foto plaatste herkende ik haar. En nog niet eens super snel.. pas savonds wil het kwartje En toen heb ik nog op hyves even gecheckt of het echt dezelfde foto was!
Ik heb het haar toen verteld.. Wij hebben sowieso al geen geheimen voor elkaar, dus het maakt niet voor mij niet uit.
Ik heb het haar toen verteld.. Wij hebben sowieso al geen geheimen voor elkaar, dus het maakt niet voor mij niet uit.
Druifje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Qiara schreef:Caresses schreef:Voor zover ik weet, kent niemand op het forum mij en ik ken ook niemand.
+1 Alleen lees ik al zo lang mee dat ik het idee heb wel mensen te kennen, alleen kennen ze mij niet .
Dat heb ik ook inderdaad.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Op het vorige forum (zij zit hier overigens ook) herkende ik iemand, toen heb ik het in real life tegen haar gezegd. Daarna heeft ze wel een aantal naamsveranderingen gehad maar ze bleef herkenbaar.
Ik heb ook een klasgenoot die kent mamsie. Ik zag mamsie ineens op haar hyves staan. Maar ik ken mamsie dan weer niet in real life.
Ik heb ook een klasgenoot die kent mamsie. Ik zag mamsie ineens op haar hyves staan. Maar ik ken mamsie dan weer niet in real life.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Ik ben door iemand herkent op het forum, daar heb ik PM-wisseling mee gehad
Ik heb iemand herkent op het forum, ik heb diegene een PM-gestuurd of mijn vermoedens klopte en dat was zo
Ik heb iemand herkent op het forum, ik heb diegene een PM-gestuurd of mijn vermoedens klopte en dat was zo
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Eén van mijn oud "klasgenoten" van de Havo kwam/komt hier ook. Ze is inmiddels niet meer zo actief. Ik kwam er achter dmv foto's van haar en heb haar toen een PM gestuurd. Zij kent/kende mij niet, maar had wel door dat we uit hetzelfde dorp komen en dat ik op dezelfde school had gezeten.
Daarnaast herkende ik op een gegeven moment een studiegenootje van me, in de tijd dat haar moeder ernstig ziek was. Dat heb ik haar toen op school verteld (of via PM, dat weet ik niet meer) en via die weg was ik op de hoogte van hoe het met haar moeder was. Inmiddels komt ze hier (volgens mij) niet meer.
Of mensen mij herkennen.. geen idee, vast wel. boeit me geen seconde!
Daarnaast herkende ik op een gegeven moment een studiegenootje van me, in de tijd dat haar moeder ernstig ziek was. Dat heb ik haar toen op school verteld (of via PM, dat weet ik niet meer) en via die weg was ik op de hoogte van hoe het met haar moeder was. Inmiddels komt ze hier (volgens mij) niet meer.
Of mensen mij herkennen.. geen idee, vast wel. boeit me geen seconde!
Gast- Gast
Ik heb een keer iemand herkend (iemand die niet erg geliefd was op het forum )
Op het oude forum kon ik niet inloggen (kreeg elke keer een foutmelding), waardoor ik dus alleen meelezer was. Toen ik een topic van haar zat te lezen over gedoe met een vriendin, herkende ik haar omdat het ook over een vriendin van mij ging. Helaas kon ik zelf niet inloggen om het verhaal uit te leggen (zij dacht dat ik haar al een tijd 'volgde', terwijl bij mij het kwartje pas viel bij het verhaal over die vriendin, omdat daar voor mij allemaal herkenbare punten in stonden), en is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen.
Op het oude forum kon ik niet inloggen (kreeg elke keer een foutmelding), waardoor ik dus alleen meelezer was. Toen ik een topic van haar zat te lezen over gedoe met een vriendin, herkende ik haar omdat het ook over een vriendin van mij ging. Helaas kon ik zelf niet inloggen om het verhaal uit te leggen (zij dacht dat ik haar al een tijd 'volgde', terwijl bij mij het kwartje pas viel bij het verhaal over die vriendin, omdat daar voor mij allemaal herkenbare punten in stonden), en is het allemaal behoorlijk uit de hand gelopen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
smooch schreef:Op het oude forum was mn naam minder anoniem. En de ex van mijn vriend kwam daar ook, maar niet heel actief. En volgens mij heeft ze mijn naam herkend.
Wellicht dat ze je door dit bericht wel weer herkend
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Brennuss schreef:Smikkell schreef:ahhh.. jullie kennen elkaar. Was dat niet schrikken?Brennuss schreef:Patriesje schreef:ja 1x en diegene heb ik toen een pm gestuurd
Ja, 1 x, en diegene heeft mij toen een pm gestuurd
Ja, kennen is een groot woord maar een vriend van ons is haar zwager. Door de verhalen die ik postte en die haar zwager wel eens had verteld kwam ze er achter dat ik het was. We hebben daarna zelf nog een keertje gemeet met nog wat meiden van het forum. Ik vond het wel wat maf om er achter te komen dat er iemand is die weet wie je bent, maar ik heb er geen problemen mee
Als ik dit niet mag posten Patriesje moet je het even laten weten!
Nee schrikken was het niet hoor, maar wel vreemd als je van verschillende mensen hetzelfde verhaal hoort.
Als m´n vriend en ik niet verhuisd waren dat waren we zelfs buurmeisjes geweest
Ach ik heb er verder ook geen problemen mee.
Nou post ik hier eigenlijks ook niet zoveel privé dingen en de dingen die Brennuss hier post hou ik ook gewoon voor mijzelf.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: