Bekende op het forum
+24
Toet
Druifje
smooch
nisavi
Blond
Minx
Jeanette
Flippin' Bitch
Mizz_S
Qiara
Caresses
mzcharlotte
Mamsie
Flinder
Romee
SuperGrover
_DoI
Teddyaapje
Winegum
Luthien
Sterre
Serena
nina
Tania
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bekende op het forum
Vorig jaar bleek dat er iemand op Yes kwam die ik ken.
Ik had toevallig iets over haar gepost wat ze verkeerd opgevat heeft en daar hebben we het toen over gehad.
Was een flink meningsverschil maar goed.
Geen idee of ze daarna nog op het oude forum geweest is of nu hier komt maar dat kan me ook niet zoveel schelen.
Ik zeg geen dingen die niet waar zijn dus wat dat betreft...
Ik had toevallig iets over haar gepost wat ze verkeerd opgevat heeft en daar hebben we het toen over gehad.
Was een flink meningsverschil maar goed.
Geen idee of ze daarna nog op het oude forum geweest is of nu hier komt maar dat kan me ook niet zoveel schelen.
Ik zeg geen dingen die niet waar zijn dus wat dat betreft...
Gast- Gast
Ik ben op het oude forum een keer meisje tegen gekomen die dezelfde opleiding als ik doe. Ik ken haar niet heel goed, ze was verder ook niet heel erg actief. Ik weet ook niet of ze mee is naar het nieuwe forum.
Gast- Gast
Er komt hier 1 meisje van wie ik viavia weet wie ze is, ik heb dat nooit gezegt, maar ik denk ook niet dat ze weet wie ik ben. Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij zou herkennen.
Romee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 82
Registratiedatum : 19-11-10
Toen ik nog veel meelas herkende ik opeens een bekende! Beetje vreemd om zo opeens iemand te herkennen maar nu vind ik dat alleen maar leuk. Ik heb ook wel eens een kennis van mijn vriend herkend op een foto. Daardoor weet ik dat zijn vriendin hier ook actief is. Maar ik ken haar niet persoonlijk.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Er zijn 6 meiden die ik in real life ken die mij voor zover ik weet nog niet hebben herkend. Daarnaast zijn er ook nog een aantal die ik ken die mij wel hebben herkend.
Best apart trouwens dat ik toch redelijk wat meiden die hier komen ken.
Mij maakt het niet zoveel uit, heb weinig te verbergen en post ook niet veel bijzonders.
Best apart trouwens dat ik toch redelijk wat meiden die hier komen ken.
Mij maakt het niet zoveel uit, heb weinig te verbergen en post ook niet veel bijzonders.
Gast- Gast
Er zijn redelijk wat mensen die ik op straat wel zou herkennen. Gewoon omdat ze hier al jaren komen, over zichzelf vertellen en foto's plaatsen. Je kent ze maar eigenlijk ook helemaal niet. Dat is best grappig.
Gast- Gast
Patriesje schreef:ja 1x en diegene heb ik toen een pm gestuurd
Ja, 1 x, en diegene heeft mij toen een pm gestuurd
Gast- Gast
ahhh.. jullie kennen elkaar. Was dat niet schrikken?Brennuss schreef:Patriesje schreef:ja 1x en diegene heb ik toen een pm gestuurd
Ja, 1 x, en diegene heeft mij toen een pm gestuurd
Gast- Gast
Ik moet zeggen dat ik me ergens ook wel schuldig voel tegenover de mensen die ik 'ken' hier op het forum. Omdat ik met ze praat en wel weet wie zij zijn, maar zij niet weten welke link zij met mij hebben.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik moet zeggen dat ik me ergens ook wel schuldig voel tegenover de mensen die ik 'ken' hier op het forum. Omdat ik met ze praat en wel weet wie zij zijn, maar zij niet weten welke link zij met mij hebben.
Ik zou het echt rot vinden als iemand mij zou herkennen, maar dit zelf niet wilde vertellen.
Gast- Gast
Daarom.June schreef:Smikkell schreef:Ik moet zeggen dat ik me ergens ook wel schuldig voel tegenover de mensen die ik 'ken' hier op het forum. Omdat ik met ze praat en wel weet wie zij zijn, maar zij niet weten welke link zij met mij hebben.
Ik zou het echt rot vinden als iemand mij zou herkennen, maar dit zelf niet wilde vertellen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daarom.June schreef:Smikkell schreef:Ik moet zeggen dat ik me ergens ook wel schuldig voel tegenover de mensen die ik 'ken' hier op het forum. Omdat ik met ze praat en wel weet wie zij zijn, maar zij niet weten welke link zij met mij hebben.
Maar jij wilt het niet zeggen, omdat zij dan jou herkennen?
Gast- Gast
Omdat het voor mij niet voordelig is en voor haar niet heel veel uitmaakt. Ze kent me niet (Ja, alleen van het forum). Ik vertel mensen uit haar omgeving niet dat ze hier komt en wat ze verteld. Zij weet niet dat wij een connectie hebben en ik wil haar de connectie niet vertellen. Zolang ze de connectie niet weet is er voor beiden niets aan de hand. Aan een vage PM heeft ze ook niets.June schreef:Smikkell schreef:Daarom.June schreef:Smikkell schreef:Ik moet zeggen dat ik me ergens ook wel schuldig voel tegenover de mensen die ik 'ken' hier op het forum. Omdat ik met ze praat en wel weet wie zij zijn, maar zij niet weten welke link zij met mij hebben.
Maar jij wilt het niet zeggen, omdat zij dan jou herkennen?
En voor de mensen die door mijn vage bericht allemaal vage fantasien krijgen. Ik doe het niet stiekem met haar vriendje ofzo!!
Gast- Gast
Ow, en wat die ander betreft. Die heeft mij makkelijk kunnen herkennen aan mijn info en foto's. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is namelijk. Dat ze mij daar niets over verteld is voor mij een teken dat ze dat niet bekend wil maken. Moet ik haar dan benaderen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, en wat die ander betreft. Die heeft mij makkelijk kunnen herkennen aan mijn info en foto's. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is namelijk. Dat ze mij daar niets over verteld is voor mij een teken dat ze dat niet bekend wil maken. Moet ik haar dan benaderen?
Misschien denkt zij hetzelfde
Gast- Gast
Maar zij is hier anoniem (alleen niet zo heel goed blijkbaar) en ik plaats foto's en info.June schreef:Smikkell schreef:Ow, en wat die ander betreft. Die heeft mij makkelijk kunnen herkennen aan mijn info en foto's. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet zo is namelijk. Dat ze mij daar niets over verteld is voor mij een teken dat ze dat niet bekend wil maken. Moet ik haar dan benaderen?
Misschien denkt zij hetzelfde
Gast- Gast
volgens mij niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Er zijn in totaal 183 gebruikers online :: 94 Geregisteerd, 5 verborgen en 84 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 297. Dit aantal is bereikt op ma dec 20 2010, 20:00.
Er zijn hier toch ook een behoorlijk aantal meelezers. Niemand weet wie ze zijn. Wanneer ze geen account hebben zijn ze door 'ons' niet te herkennen, maar zij herkennen ons (misschien) wel =)
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 297. Dit aantal is bereikt op ma dec 20 2010, 20:00.
Er zijn hier toch ook een behoorlijk aantal meelezers. Niemand weet wie ze zijn. Wanneer ze geen account hebben zijn ze door 'ons' niet te herkennen, maar zij herkennen ons (misschien) wel =)
Gast- Gast
Waarom zou je dat rot vinden June_?
Ik heb het ook niet verteld aan diegenen die ik ken maar waar ik verder niet echt mee omga of iets mee heb, simpelweg omdat ik daar geen behoefte aan heb. Voel mij daar ook niet schuldig over, zou ook niet weten waarom.
Ik heb het ook niet verteld aan diegenen die ik ken maar waar ik verder niet echt mee omga of iets mee heb, simpelweg omdat ik daar geen behoefte aan heb. Voel mij daar ook niet schuldig over, zou ook niet weten waarom.
Gast- Gast
Coco schreef:Waarom zou je dat rot vinden June_?
Hé! Nou ben ik eindelijk mijn streepje kwijt, ga jij 'm alsnog plaatsen
Ik houd nu wel rekening met anonimiteit, maar als ik wist dat iemand die ik wel redelijk ken hier ook zit, dan zou ik denk ik toch nog wel wat discreter zijn met dingen plaatsen.
Gast- Gast
Nee, ik herken niemand uit mijn omgeving, maar ik heb hier wel mensen leren kennen
Gast- Gast
Op het oude forum herkende ik wel een vrouw uit mijn vroegere omgeving, maar ik heb haar dat nooit laten weten. Of zij mij ooit herkend heeft, weet ik niet om de simpele reden dat we ons nu in een totaal andere omgeving bevinden en geen link hebben met elkaar.
Ik weet niet of iemand mij hier ooit heeft herkend.
Ik weet niet of iemand mij hier ooit heeft herkend.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Voor zover ik weet, kent niemand op het forum mij en ik ken ook niemand.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Voor zover ik weet, kent niemand op het forum mij en ik ken ook niemand.
+1 Alleen lees ik al zo lang mee dat ik het idee heb wel mensen te kennen, alleen kennen ze mij niet .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Voor zover ik weet niet, ik heb iig nog nooit iemand herkend.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: