Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

+2
Sterre
Jeanette
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  snowflakes do 8 nov 2012 - 0:36

Ik heb inspiratie nodig! Het gaat om dit welbekende vest van het forum smile

http://www.zalando.nl/even-odd-gebreide-vesten-rood-ev421i00q-305.html

Ze hebben hem in zwart- en roodtint. Welke vinden jullie het leukste en hoe zou je het combineren?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Jeanette do 8 nov 2012 - 0:57

Ik vind de zwart tint het mooiste. Kijk eens in het wat-heb-ik-aan topic, daar is ie al een aantal keren voorbij gekomen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 1:05

Ik heb hem in de zwart tint. Hij is bij heel veel dingen te dragen. Zo draag ik hem vaak op een grijze spijkerbroek met ritsjes aan de onderkant met mijn lola cruz biker laarsjes. Of op een rode leren broek van de Super star met leren ballerinas met 'stalen neuzen'. Eehm of gewoon op een zwarte skinny jeans, donkere spijkerbroek. Je kan er echt alle kanten mee uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Sterre do 8 nov 2012 - 1:52

Ik heb 'm in het zwart en draag hem op mijn bordeaux rode skinny, grijze jeans of donkerblauwe skinny. Hij is juist heel makkelijk te combineren! Ik heb wel die pin er uit gehaald, als je 'm zo dicht draagt vind ik hem een beetje hoog gesloten en massief.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  snowflakes do 8 nov 2012 - 1:59

Hij bevalt zo te horen goed smile. Ik begreep dat hij wel wat groot valt?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 4:10

Ik vind het stom dat zoveel mensen hem nu hebben :p.

Ik heb hem dus in het zwart en hij is heel makkelijk te combineren. Draag hem op een leren broek met een wit blousje en biker boots of pumps.
Of op een zwart basic jurkje met een zwarte legging en biker boots. Nouja, ik kan echt duizend dingen bedenken. In het wat heb je aan topic komt hij een aantal keer langs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:19

Harrison schreef:Ik vind het stom dat zoveel mensen hem nu hebben :p.

Dat bedacht ik me dus bij het lezen van dit topic. Ik zou het zelf eigenlijk niet zo tof vinden als veel mensen in mijn omgeving ineens met 'mijn' vest lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Susan do 8 nov 2012 - 5:21

Is dat een bekend vest? Ik zie 'm voor het eerst.

Het zou mij trouwens een biet zijn als anderen van het forum hetzelfde vest kopen als ik, je loopt er toch nooit naast? En dan nog...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Susan do 8 nov 2012 - 5:22

Wel een leuk vest trouwens. Ik zou de rode nemen en combineren met een skinny en laarzen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Antibes do 8 nov 2012 - 5:24

Hij staat jouw toch vast het beste Harisson.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Paper Crown do 8 nov 2012 - 5:25

Ik heb hem ook, heel makkelijk vest, ik gooi hem overal overheen. Heerlijk, past lekker mijn buik ook in.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 5:31

Susan schreef:Is dat een bekend vest? Ik zie 'm voor het eerst.

Het zou mij trouwens een biet zijn als anderen van het forum hetzelfde vest kopen als ik, je loopt er toch nooit naast? En dan nog...
Haha, tuurlijk boeit het geen knal want ik zie al die mensen toch nooit. Maar vandaag is alles stom Yes .

Ja jou staat ie ook echt leuk PC. Met je mooie babybuik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren? Empty Re: Bekende vest van het forum, welke kleur en hoe combineren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum