DagCafé
+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ze komen overdag meestal nog om de 3 uur, en eer dat ze allebei weer verschoond zijn, vol zitten, in bed liggen én stil zijn en ik gekolft heb zijn we vaak ruim 1,5 uur verder. Dus nog iets meer als een uur tot de volgende ronde...Vergeet-me-nietje schreef:Haha kan ik me helemaal voorstellen hoor. 't Lijkt me heel zwaar in het begin met inderdaad al dat bezoek, je huishouden dat ineens verviervoudigt is en dan in jouw geval zelfs twee kleine baby'tjes waar je nog totaal geen ervaring mee hebt.ProudMama schreef:Whaha, helaas komt daar weinig van terecht. Heb mijn handen vol aan die 2, het huishouden en alle visite.Vergeet-me-nietje schreef:Dan kom jij toch voor wat leven in de brouwerij zorgen PM
Gisteravond visite gehad, vanmiddag, morgenmiddag babyshower op kantoor, vrijdag komt mijn schoonzus een dagje...
Gast- Gast
Fijn dat het goed gaat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lijkt me zwaar, PM!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Was ff weg, moest ff telefoontjes plegen.
Ik ga mij zo aankleden en toch maar eerst ff boodschappen doen
Ik ga mij zo aankleden en toch maar eerst ff boodschappen doen
Gast- Gast
Een drukke ochtend gehad op de peuterspeelzaal, maar wel super gezellig! Leuk met andere moekes kunnen kletsen en volgende week mag Max gaan uitdelen, omdat hij maandag jarig is
Moet alleen nog even bedenken wat....
Moet alleen nog even bedenken wat....
Gast- Gast
Ik moet ook nog boodschappen doen, maar het regent nu. Bovendien weet ik niet of ik vanavond alleen eet of met een huisgenootje (eng ) Ik wacht dus nog maar even.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb zo'n zin in morgen! Dan krijgen we twee kittens
Suus- Lady Post-a-lot
Help!
Ik moet een nieuwe portemonnee maar nu twijfel ik wat het handigst is...
Ik wil zo´n grote ´huishoud´ portemonnee.
Nu twijfel ik tussen 1 grote vak, of een gedeelte met pasjes en een grote vak.
Wat zouden jullie doen?
(die 2 hieronder vind ik erg leuk!)
http://www.zalando.nl/oilily-paisley-flower-s-portemonnees-bruin-oi151c005-702.html
http://www.zalando.nl/oilily-paisley-flower-portemonnees-blauw-oi151c006-502.html
Ik moet een nieuwe portemonnee maar nu twijfel ik wat het handigst is...
Ik wil zo´n grote ´huishoud´ portemonnee.
Nu twijfel ik tussen 1 grote vak, of een gedeelte met pasjes en een grote vak.
Wat zouden jullie doen?
(die 2 hieronder vind ik erg leuk!)
http://www.zalando.nl/oilily-paisley-flower-s-portemonnees-bruin-oi151c005-702.html
http://www.zalando.nl/oilily-paisley-flower-portemonnees-blauw-oi151c006-502.html
Gast- Gast
Absoluut die met ook een gedeelte voor pasjes! Waar wil je anders al je pasjes laten? Gewoon in zo'n geldvak?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Absoluut die met ook een gedeelte voor pasjes! Waar wil je anders al je pasjes laten? Gewoon in zo'n geldvak?
Aan de zijkanten (binnenin) zitten daar vakjes voor de pasjes!
Gast- Gast
Ah oke, die had ik niet gezien, haha. Maar dan zou ik alsnog gaan voor die met extra gedeelte voor pasjes. Ik heb heel veel pasjes en hou er niet van om meerdere pasjes in 1 vakje te steken, dus wil altijd zoveel mogelijk pasjesruimte.
Maar ja, da's persoonlijk he
Gast- Gast
Wij krijgen vrijdag onze kitten!Suus schreef:Ik heb zo'n zin in morgen! Dan krijgen we twee kittens
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
Gast- Gast
Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
Van mij krijg je wel respons
Gast- Gast
Leuk!Rush schreef:Wij krijgen vrijdag onze kitten!Suus schreef:Ik heb zo'n zin in morgen! Dan krijgen we twee kittens
Suus- Lady Post-a-lot
Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke, die had ik niet gezien, haha. Maar dan zou ik alsnog gaan voor die met extra gedeelte voor pasjes. Ik heb heel veel pasjes en hou er niet van om meerdere pasjes in 1 vakje te steken, dus wil altijd zoveel mogelijk pasjesruimte.
Ik heb ´maar´ 13 pasjes, er is ruimte voor 8 dus dan zou ik er nog 5 overhouden..
Maar die 5 gebruik ik zelden dus die zouden uit mijn portemonnee kunnen...
Owh 1 ervan houd het eind van het jaar op dus alweer minder.
Ik had in mijn hoofd om 1 met zo´n groot vak te nemen maar nu twijfel ik weer
Gast- Gast
Ik vond de respons van TD al alleszeggendTheedoosje schreef:Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
Suus- Lady Post-a-lot
Haha ja maar jij bent ook een vriendinTheedoosje schreef:Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
Gast- Gast
Haha dan had je toch gewoon je beslissing eigenlijk al gemaakt? En je geeft zelf al aan dat jij 8 vakjes eigenlijk wel genoeg vindt. Dat ik dat voor mezelf niet vind zou wat dat betreft eigenlijk niet moeten uitmaken.Daisy schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke, die had ik niet gezien, haha. Maar dan zou ik alsnog gaan voor die met extra gedeelte voor pasjes. Ik heb heel veel pasjes en hou er niet van om meerdere pasjes in 1 vakje te steken, dus wil altijd zoveel mogelijk pasjesruimte.
Ik heb ´maar´ 13 pasjes, er is ruimte voor 8 dus dan zou ik er nog 5 overhouden..
Maar die 5 gebruik ik zelden dus die zouden uit mijn portemonnee kunnen...
Owh 1 ervan houd het eind van het jaar op dus alweer minder.
Ik had in mijn hoofd om 1 met zo´n groot vak te nemen maar nu twijfel ik weer
Gast- Gast
Zo daar ben ik weer,even neus gedruppeld en we kunnen er weer tegen aan
ben het zo zat die griep
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Storm schreef:Haha ja maar jij bent ook een vriendinTheedoosje schreef:Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
Das waar Maar was dat een idee koekjes bakken met M en die uitdelen?
Gast- Gast
Er zijn hier wel meer reacties die niet zo veel respons krijgen, dat is gewoon het issue van het dagcafé. Ik reageer ook lang niet overal op, gewoon omdat ik niet altijd tijd heb om fanatiek te reageren of omdat sommige dingen me minder interesseren. Op zich logisch toch? En op zich als je veel reacties wil op iets over je zoontje, kun je dat uiteraard het beste in de Zwangerschap & Mama's pijler plaatsen.Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan
En om nog even inhoudelijk op je post over je zoontje te reageren: ik zou ook samen met hem aan het bakken of aan het knutselen slaan! Lekker koekjes bakken of iets knutselen waar je iets lekkers aan vast kunt maken.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: