Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+30
Elsje
lyke
Flippin' Bitch
ExpressoB
Rovine
Jade
aniet
Bimbam
Serena
Sjaantje
Zwoesj
sonly
Lavendel
Caroow
TwistedAngel
Snoes
Raindrop
Suus
Jeanette
Toet
Lotus
Oasis
Rush
Chocolate Cookie
Jordana
VeryCherry
Champagne
Erin
Lynn_
Burn
34 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 22:32

Ik heb nieuwe schoenen, maar ze zijn/gaan nu al stuk en ik heb eigenlijk te weinig energie op dit moment om er heisa over te maken. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:34

Rush schreef:Ik heb nieuwe schoenen, maar ze zijn/gaan nu al stuk en ik heb eigenlijk te weinig energie op dit moment om er heisa over te maken. laughcry

:shock: Welke zijn dat?
Niet die ik ook wil toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:34

Vergeet-me-nietje schreef:
Storm schreef:Hm, ik merk dat als ik over mijn zoon praat ik niet veel respons krijg. Misschien mijn smalltalk toch maar in de Zwangerschap & Mama's pijler dumpen voortaan Wink
Er zijn hier wel meer reacties die niet zo veel respons krijgen, dat is gewoon het issue van het dagcafé. Ik reageer ook lang niet overal op, gewoon omdat ik niet altijd tijd heb om fanatiek te reageren of omdat sommige dingen me minder interesseren. Op zich logisch toch? En op zich als je veel reacties wil op iets over je zoontje, kun je dat uiteraard het beste in de Zwangerschap & Mama's pijler plaatsen.

En om nog even inhoudelijk op je post over je zoontje te reageren: ik zou ook samen met hem aan het bakken of aan het knutselen slaan! Lekker koekjes bakken of iets knutselen waar je iets lekkers aan vast kunt maken.
Ja ach ik snap het ook wel. Het is vast minder interessant voor mensen die geen kinderen hebben (en nee niet lullig bedoelt Wink) en ik begrijp dat heel goed, ik was voorheen ook nooit zo geinteresseerd in de kinderen van iemand anders. Maar een beetje jammer vind ik het wel, omdat je in de Z&M pijler geen topic hebt voor iedereen waar je over je kind kunt praten. En ik heb verder ook geen vriendinnen ofzo waar ik het ermee over kan hebben, op Stuiterbal na.

Ja ik ga inderdaad deze week nog even kijken wat ik kan maken, is voor mij de eerste keer uitdelen Wink dus wel spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:36

Hier staan ook leuke ideeen:

http://www.party-kids.nl/titels.asp?intCategorie=1&strSorteer=intMail&intRubriek=1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  aniet di 6 sep 2011 - 22:37

Dat kan ik me voorstellen,Storm,de eerste keer uitdelen!
Leuk!
Weet je al wat je gaat uitdelen?
Ik ben al sinds zaterdag thuis vanwege griep,het gaat al iets beter maar nog niet zo goed dat ik weer kan werken.

Nog leuke plannen voor vandaag?
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 22:38

Daisy schreef:
Rush schreef:Ik heb nieuwe schoenen, maar ze zijn/gaan nu al stuk en ik heb eigenlijk te weinig energie op dit moment om er heisa over te maken. laughcry

:shock: Welke zijn dat?
Niet die ik ook wil toch?!
Nee die heb ik nog niet gedragen hihi.

Nee deze zijn van Bullboxer, dus ze waren nog duur (€60) ook. De zool laat los op het punt waar je teen kromt zeg maar en de hangertjes aan de rits bleken van plastic?? te zijn, dus die trok ik gisterenavond aan 1 kant stuk. Nu kan ik dus niet meer m`n rits naar beneden doen. Ja heb er nu een ringetje door, maar anders kan ik niet meer aan de rits trekken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:38

zo ik ben er ook weer smile wat leuk storm voor de eerste keer uitdelen. Moet het ook gezond zijn of hoeft dat niet perse? Want anders heb ik misschien wel een leuk idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:39

Liever wel gezond inderdaad, dus geen chocola ofzo liever. TD bedankt voor de tips!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  aniet di 6 sep 2011 - 22:40

Wat een leuke ideeen,TD!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:40

hmm ik kan me nog herinneren dat in de kleuterklas m`n moeder treinen had gemaakt van cake en die dus versierd had met snoepjes e.d. dus de cake was een wagon en dan door middel van droprolletjes wielen eronder gezet enzo erg leuk maar is dus niet gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes di 6 sep 2011 - 22:40

Hallo dames! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:41

Ik ga wat doen. Ik om later wel weer. Doei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:42

Hee Snoes! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:43

Dat snap ik dan ook wel weer inderdaad Storm. Hij maakt wel een groot deel van je leven uit dus logisch dat je daarover wil praten. Ik vind kinderen wel superleuk, maar op het forum is het me net iets te abstract om er echt op te reageren, te ver van me af om het zo maar te zeggen. Maar vind het wel leuk om mee te lezen in de Zwangerschap & Mama's pijler.

Als je iets gezonds wilt, mijn moeder maakte vroeger met ons ook vaak traktaties en wat ik me nog kan herinneren is dat we een keer een egelbroodjes hebben gemaakt (brooddeeg maken, kleine bolletjes van maken en dan afbakken en daarna zoute sticks in prikken als stekels en rozijntjes als oogjes) of een bol oase bekleed met aluminiumfolie en daar allemaal prikkertjes in prikken met een blokje kaas, een schijfje komkommer en wat fruit ofzo en dan allemaal variaties, zodat het er lekker vrolijk en kleurrijk uitziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:43

Rush schreef:
Nee die heb ik nog niet gedragen hihi.

Nee deze zijn van Bullboxer, dus ze waren nog duur (€60) ook. De zool laat los op het punt waar je teen kromt zeg maar en de hangertjes aan de rits bleken van plastic?? te zijn, dus die trok ik gisterenavond aan 1 kant stuk. Nu kan ik dus niet meer m`n rits naar beneden doen. Ja heb er nu een ringetje door, maar anders kan ik niet meer aan de rits trekken.

Jeetje wat zonde zeg!
Zo lang heb je ze ook nog niet toch?
Ik zou er wel werk van maken, het is toch 60 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:43

Snoes cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:44

hey snoes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 22:45

Ik had ze voor het eerst aan gisteren laughcry

Maar het probleem is, webshop van Cafe Moda. Winkel in de buurt was ik wel teruggegaan, maar ik heb echt geen zin in gedoe enzo. Ik wil de schoenen namelijk ook niet kwijt, want ze lopen heerlijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:45

Een leuk idee VMN, die ga ik in mijn achterhoofd houden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:47

Ik ga mijn zoon even in bed leggen en daarna de boel opruimen en NOG een keer dweilen, we hebben gister geverfd maar het ziet ernaar uit dat ik het niet eraf krijg, van het laminaat.... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:48

Rush schreef:Ik had ze voor het eerst aan gisteren laughcry

Maar het probleem is, webshop van Cafe Moda. Winkel in de buurt was ik wel teruggegaan, maar ik heb echt geen zin in gedoe enzo. Ik wil de schoenen namelijk ook niet kwijt, want ze lopen heerlijk!

Gevonden op hun site:

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je bij het dragen van het artikel een materiaal of productiefout ontdekt. Uiteraard staat Cafe Moda dan ook voor je klaar om hier een gepaste oplossing voor te vinden. Neem contact op via klantenservice@cafemoda.nl en maak je klacht bekend. In geval jouw klacht gegrond is kun je het artikel retour sturen naar het onderstaande antwoordnummer. De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 3 maanden na aankoop. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend paar of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn, slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.

Dus gewoon even mailen en zien wat eruit komt!
Misschien krijg je wel een nieuw paar opgestuurd of korting.
Het is zonde om er geen werk van te maken want straks loop je er niet meer op of breng je ze naar de schoenmaker en kost weer extra geld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes di 6 sep 2011 - 22:50

Hoe is het hier?

Ik heb zo pauze, jeej!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:51

Lullig van die schoenen Rush! Ik ben ook vaak te lui om terug te gaan met dat soort dingen. Heel erg! Maar goed, ik zou op zijn minst even bellen met die webshop. Wie weet wat ze zeggen.

Storm wat voor verf zit er op je laminaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Snoes di 6 sep 2011 - 22:52

Storm schreef:Ik ga mijn zoon even in bed leggen en daarna de boel opruimen en NOG een keer dweilen, we hebben gister geverfd maar het ziet ernaar uit dat ik het niet eraf krijg, van het laminaat.... Sad
Oei, dat is minder! Was het verf gebaseerd op water? Want dat moet je er normaal wel uitkrijgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 22:53

Van die Hema kinderverf, ik kreeg ineens de kolder in mijn kop en ik heb met mijn zoon samen een oude doos beschilderd. De hele vloer zat onder de verf en ik dacht dat ik het er wel afkreeg, maar het gaat met moeite. Dadelijk even schrobben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 28 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum